Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:48
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
Ach ik voel me 25, gedraag me of ik 6 ben... In welke levensfase moet dan een eventuele partner zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:44
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Vandaag viel er echt wat van de waslijn naar beneden gelukkig lag de buurvrouw te slapen in haar tuinstoel
Heel zachtjes liet ik het touwtje met een haakje zakken, Nee zeg,zit de stoel en de buurvrouw aant haakje?...
Ik dacht,nou laat die knijper dan maar liggen..ja toch? |
Ik zou zeggen, is ze single, lief, aardig enzovoort? Dan zou ik zeker voor de knijper gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:21
Onderwerp: Gezondheid!!!
|
|
|
LANFY127 schreef: | Kortom, toon aan door middel van wetenschappelijke onderzoeken dat het drinken van melk wel gezond is! |
Ik heb eens gebladerd door de hele lijst van referenties. Nummer 80:http://fristi.nl/
Als dit moet bewijzen dat melk ongezond is.... Dus nog meer links aangeklikt, sommigen bestaan niet, sommigen verwijzen wel naar medische artikelen maar het woord melk (of milk) nergens te vinden. Dus de bewijslijst is lang, de bewijslast mager. Ik lees wel enkele artikelen die ontkrachten dat veel melk drinken goed voor je botten is, dat is inderdaad correct.
En ja het is al heel lang bekend dat het grootste deel van de wereld niet tegen melk kan. En laten we eerlijk zijn teveel van iets is nooit goed.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op donderdag 9 mei 2013, 06:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 april 2013, 08:20
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier doet de zon al flink haar best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 april 2013, 08:10
Onderwerp: Irritaties
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Kijk...dit is nou slow-chatten.
Alles op z'n tijd. Een geintje tussendoor is prima. Maar probeer zelf aan te voelen wanneer dat wel of niet kan. We hebben vooral moeite met mensen die elkaar afkatten. Dat irriteert, zeg maar.
En we zijn weer on-topic
Redactie CM |
Nou volgens mij is het geen slowchat, want ze is met niemand in gesprek.
En over irritant gesproken. Kunnen jullie uitleggen waarom jullie pas na maanden ingrijpen? Waar kunnen we de regels over het forum lezen op deze pagina? Waarom in het gesloten topic 'leeftijd' de afkattende postings niet zijn verwijderd?
Ik vind het irritant dat het maanden 'gewoon' kan gebeuren en dat nu de grote broek wordt aangetrokken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 21:03
Onderwerp: Irritaties
|
|
|
PETRA373 schreef: | en is dit nou slowchatten of gewoon reageren op iemand |
Nee we wachte gewoon tot CM alle irritaties heeft gedelete en beginnen dan met een schone lei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 20:57
|
|
|
HERMA135 schreef: | I mijn gipsen muurtje zit een ondiep gat van ongeveer 3 bij 3 cm. eet iemand hoe je dat kan repareren of moet je daar een stukadoor voor laten komen. |
Daar is spul bij de bouwmarkt voor, weet niet meer hoe het heet, maar laatst zelf nog gebruikt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 08:38
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik werd helemaal vrolijk van dat groepje kids, die al een voorsprong namen op de optocht van 30 april met toeters en slingers. Ze begeleiden me een stukje op de fiets terwijl ik aan het hardlopen was. Ondertussen riepen ze leuzen als: Hup met die beentjes kriebel aan de teentjes. |
Haha de koninging van de marathon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 08:05
Onderwerp: De kroning :)!
|
|
|
Ik ga EHBO-en bij de feesten in ons dorp, gelukkig hangt er wel een groot scherm
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zaterdag 27 april 2013, 08:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 08:04
Onderwerp: Lijkt u al op de Here Jezus......
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik ken de worsteling, dat je soms denkt :oh god help me, help me zoals u te zijn, nederig, geduldig, goed me grenzen toch aangevend hele strijd soms, heb de zwakkeren lief, iemand met zijn zwakheden , ook al irriteren ze jou die enorm. En kan niet anders bidden dan dat jezus zijn liefde aan me geeft in me hart, want vanuit mezelf... een hele strijd soms
|
Jezus was niet alleen Liefde, Hij zette de tempel ook op z'n kop. Ook daar mogen we wat van leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 19:53
Onderwerp: Zijlstra uit Levensstroomgemeente gezet...
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ze wilden me kooien, zo werkt het niet' Die oordeelt nu dat hij zich niet zo maar het 'alomvattende leiderschap' kan toedichten. Ook moeten de gemeente en de genezingscampagnes financieel en administratief uit elkaar worden getrokken. Zijlstra laat aan Trouw weten dat hij 'niet de vrijheid krijgt' om zijn genezingswerk te doen.
'Ik moet de absolute vrijheid hebben', vertelt hij. 'Ze wilden me in een kooitje zetten en me er alleen uit laten komen als het hen belieft. Zo werkt het niet.' De Levensstroom komt binnenkort met een persverklaring en wil tot die tijd geen reactie geven.
Het voorgangersechtpaar zette volgens Zijlstra een streep door alles wat hem lief was. 'De dvd's, het magazine; het zou allemaal wegbezuinigd worden.' Hij blijft doorgaan met zijn genezingsdiensten. 'Jan Zijlstra is niet te stoppen. Schrijf dat maar op. Ik ben gebeld door mensen uit het hele land, van voorgangers in pinkstergemeenten tot de dominees uit Protestantse Kerk en rooms-katholieke priesters. Allemaal staan ze achter me.'
De uitspraak heeft volgens hem geen verregaande financiële gevolgen. 'Mijn genezingswerk draait op giften en de inkomsten uit mijn boeken en dvd's. Daar verandert niets aan. Of ik een nieuwe gemeente opricht? Misschien, daar denk ik nog over na. Een groot deel van de gemeente is het met mij eens en bezoekt de Levensstroom al niet meer. Men weet mij wel te vinden als ik iets nieuws begin.'
stukje gecopieerd van reactie jan zijlstra uit de trouw petra die tot nu toe, alleen maar respect ook voor hem heeft. |
Volgens mij is de Enige die niet te stoppen is, God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 17:21
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik laat me verrassen.... Mag mijn benen bij een ander onder tafel stoppen.... (en die kan zo heeeeeerlijk koken....) |
Ow dan gooi ik nog wat vlees in de pan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 07:19
Onderwerp: ga maar rustig slapen, 't komt wel goed
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben nog op.......mijn schoonzus is nl. ineens ziek,heel erg ziek,zo ziek dat het ziekenhuis niets meer kan doen.........1,5 week geleden straalden haar ogen,lachte ze nog met luide stem en nu ..........nu kan ze bijna niets meer,valt steeds weg en zie ik de dood al in haar ogen.Als haar leverwaarden goed waren mocht ze morgen aan haar behandeling beginnen maar helaas........wat een griepje leek bleek vergevorderde kanker te zijn,zomaar........in een paar weken tijd.
Ik ben boos,ik wil dat ze rustig kan slapen zonder toevallen en pijn,dat ze beter kan worden,dat er nog hoop mag zijn!
Zo,dat is er uit!
Laat nu het wonder maar gebeuren........
Leanne,heeft ook nog een kreet van de week maar die komt vast niet door de CM-censuur |
Sterkte Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 07:12
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Een dag niet gelachen = een dag niet geleefd
Het is voor sommigen een lijfspreuk . Maar het is ook maar hoe je deze bekijkt. Het klopt, soms zijn er dagen dat je niet kunt lachen, en intense pijn voelt. Maar uiteindelijk leef je wel deze dag. Geluk en verdriet zijn factoren die bij het leven horen en de een gaat er anders mee om als de ander.
Wist je dat… •Een kind lacht gemiddeld 300 tot 400 keer per dag, volwassenen nog maar zo’n 10 tot 15 keer. •Lachen zet maar liefst 15 gezichtsspieren in beweging. (Fronsen 40…) •Door te lachen masseren je spieren zachtjes de organen. In de andere spieren is de spierspanning tijdens het lachen juist laag. Hierdoor krijgt u een ontspannen gevoel. •Als u lacht haalt u dieper adem en uw bloeddruk en hartritme worden op elkaar afgestemd. Uw bloed stroomt sneller en transporteert zo meer voedingsstoffen en zuurstof naar uw hersenen. •Tijdens het lachen komen in de hersenen endorfinen vrij. Deze hormonen geven een prettig gevoel, hebben pijnstillende eigenschappen en verminderen een teveel aan stresshormonen, zoals adrenaline en cortisol. •Een lachsessie van 20 minuten brengt evenveel vitaliteit en welzijn als een step- of joggingsessie. En: zonder zweten! •Lachen versterkt het immuunsysteem. •Lachen bevordert de bloedsomloop en verlaagt de bloeddruk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 06:50
|
|
|
Ik heb net een nieuw tl-lampje gekocht, netjes verwisseld en nu gaat ie telkens niet aan, moet elke keer de tlbuis weer een beetje op z'n plek drukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 21:07
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | och toevallig was ik gisteren op de hei en de ik zag de holbewoner voor bij rennen helemaal overstuur ik riep zeg wat is er toch aan de hand och och ik moet ergens nog 2 meter lang en dun en wit ergens liggen................. |
Holbewoner met closetpapier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 07:14
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik denk steeds als ik de titel zie van dit topic ik wil ook wel wat kwijt: wat gewicht 8 kilo |
Ja en ik heb nog een zak vuilnis staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 20:58
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Oei mijn hondje jilly zat vast geklemd door een reutje, nu hopen dat ze geen prijs heeft over 9 weken!
|
En dan zit je te klagen over mijn bbq tang
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op dinsdag 23 april 2013, 20:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 20:53
Onderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
|
|
|
Nou dan zou ik me meer zorgen maken om het klonen en 3D printen van menselijke 'onderdelen'. In de toekomst kun je een versleten onderdeel vervangen door een verse kopie. En die toekomstis heel dicht bij. Plastische chirurgie is daar kinderspel bij.
|
|
Naar boven |
|
|