Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:26
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ach Erika, uiteindelijk gaat het vooral om zelfacceptatie. Wat dat betreft zijn wij mensen zo geneigd om ontevreden te zijn. Jij bent jij en jij bent goed!
Tess, mag ook best een paar kilo af... |
Ik accepteer heel veel maar mn gewicht is echt af en toe mijn wanhoop.. Als ik kijk naar die programma's als obese dan denk ik ja duh vind je het gek dat je zo dik bent... en ook ik wordt daarop aangekeken en das nu net het probleem ik ben geen vreetzak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:19
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
PELLE852 schreef: | 'Rubens-vrouwen' kunnen ook heel mooi zijn. Er zijn vele mensen die afvallen maar die het na loop van tijd er weer net zo snel bij hebben. Met alle respect voor de mensen die doorgaans wel op zijn/haar gewicht blijven letten. |
waarom nu ook dit topic het is mijn grootste wanhoop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:18
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | het beste medicijn tegen griep is ...... zoute haring en echte kippensoep gemaakt van zon dikke kip , ben je zo weer beter . |
mmmmmmmm die kippesoep voor jou wil ik best weer eens eten ook zonder de griep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:16
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Ja, dat roepen ze allemaal, ze kijken altijd naar de leeftijd. Nogmaals leeftijd zegt niks. En trouwens een meisje hier in de buurt stierf aan een hartaanval zomaar ineens. Was nog jonger dan mij. Dus leeftijd zegt niks. En ik voel me ouder dan 27 jaar oud. Ik voel me meer een 80 jarig oud man.
Maar goed... dat roepen ze in onze familie ook allemaal. Dan zeggen ze: je bent nog 27 jaar, heel gemakkelijk praat. Das een uitvlucht praatje.
Ik heb niks met mijn leeftijd nodig. Als je er aan toe bent ben je er aan toe, je leeftijd bepaald dat niet, heel simpel.
Maar goed... zoals ik al zei: Jezus zei; het is nu de tijd om te bekeren, niet later.
Het is nu de tijd niet later.
Maar goed... ik heb nu toch al besloten om alleen verder te gaan. Het is nu te laat, ik ga niet wachten tot mijn 30ste of 35ste, dan is het allang al te laat.
Ik heb besloten om gewoon afstand te nemen van die liefde en relaties brut. Geen kansen meer bij mij. Ik doe gewoon de Bijbelstudies en mijn hobbys, daarmee verdrijf je de gevoel en gedachten ook wel weer. Als je wilt overleven in dit leven dan zul je moeten volharden, dus boven je gevoel staan, en niks van je gevoel aantrekken, dat doe ik dus nu. Gevoel misleid toch. Ja en soms moet je hard over je leven zijn als je wilt overleven in dit leven. Ik heb zo mijn grenzen zoals iedereen dat heeft.
En nu is die grens bereikt. Geen kansen weer bij mij. Ik laat me niet weer afwijzen, afgewezen worden doet zeer, vooral als het te vaak gebeurd. En dan moet je een grens trekken als je jezelf wilt beschermen tegen die pijn, dus moet je harder gaan optreden door het geen kansen weer te geven, zo bescherm jezelf tegen afwijzingen. En zo hoef je die pijn ook niet meer te voelen.
Ik doe zoveel mogelijk Bijbelstudies en ik doe mijn hobbys, zo vergeet ik alles, en word ik afgeleid, en dan sta ik boven mijn gevoel. En ik hou de vrouwen in zoverre op een afstand, zo bescherm ik mezelf. Ze krijgen geen kans weer om mij pijn te doen, dat is nu al genoeg gebeurd. Als je jezelf niet beschermd he tegen die afwijzingen dan ga je er zelf onder door. Tientallen keren afgewezen worden gaat op gegeven moment aan je vreten, en dat probeer ik nu tegen te gaan. Ik laat me niet onder door gaan door die teleurstellingen. Dus zet je een grens: geen kansen weer bij mij. Dan loop je geen risico om weer die pijn te moeten voelen.
Geef mij die Bijbelstudies maar, dan krijg je teminste nog iets voor terug zoals openbaringkennis en etc, zo ontdek je nog dingen. Dan krijg je geen stank voor dank ofzo, en je word niet afgewezen door de Bijbel, dus die pijn hoef je niet meer te voelen.
En ik heb mijn hobby's, ik ben momenteel bezig met een internet radio, internet stream. Dus dat leid mij ook wel weer af.
Muziek is als een troostende kracht, vooral mooie gospel nummers. Gisteren kwam michael w smith nog voorbij, bridge over troubled water. En dan besef je even weer dat mijn hemelse Vader mij niet afwijst, die accepteert mij zoals ik ben, en die leeft altijd mee, ook al geeft Hij me niet altijd antwoorden. Hij troost mij, en door de nummers heen die ik draai, troost Hij mij. En Zijn Woord is als een kers op een gebak. Elke keer ontdek ik weer nieuwe dingen in Zijn Woord, zie je? Door Zijn Woord te onderzoeken krijg je teminste nog iets moois voor terug.
Nee, Zijn liefde is gelukkig echt. Maar die andere liefde wat mensen noemen met hun romantiek en verliefdheid brut, behoord tot sprookjes verhalen, daarvoor zijn er genoeg disney films waarin dat voor komt.
Ik heb gelukkig de Bijbel nog, en die leert mij om boven mijn gevoel te staan, die leert mij juist om te streven naar die eeuwigheid waarin de schatten zijn weg gelegd, en 1 dag mag ik daar spoedig wezen waar Hij ook is. Wat een dag zal dat toch zijn. Ik ben nu misschien aan het overleven in dit leven, en dat blijf ik doen, want ik kan straks zeggen dat ik het toch doorstaan heb dit leven. Want ik overleef voor mijn Here, en ik weet dat Jezus een welbehagen heeft in degenen die lijden, staat geschreven. Ik kan die tekst zo opzoeken. Het is nu even doorzetten in dit leven. En door mijn hobbys te doen en Bijbelstudies te doen, veel Bijbelstudies, word ik wel afgeleid, en zo kun je dit leven overleven. |
Oke ik ben 38 nooit getrouwd geweest en volgens jou is het dus nu te laat?? als ik jou zo lees (heb het even vetgedrukt) Heb jij wel geleerd dat je het ook over mag geven??? Ja ik erken dat het lang niet altijd makkelijk is, iedereen verlangt wel eens naar die arm om hem./haar heen maar tis geen must! Daarbij ben ik terstelligste ervan overuigt dat zolang je alleen niet gelukkig kan zijn dit met 2 ook niet mogelijk is!! Want hoe kan je een ander gelukkig maken als je dat al zelf niet bent? Nee ik geef de moed niet op maar heb het wel overgegeven... komt er een man op mijn pad dan is dat heel fijn, komt die er niet dan zal dat ook zo zijn... ik ben blij met mijn leven ik heb het goed, als ik naar andere landen kijk dan ben ik rijk heb een dak boven mijn hoofd inkomen om van te leven, liefhebbende familie en vrienden om me heen, 2 kattenbeesten om van te houden, ja dan voel ik me gelukkig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:10
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Zal wel weinig doen, hier op de site zal ik vaker rondneuzen,
Hieperdepiep Joannie heeft de griep...! |
Alle mensen zijn er ook nog mensen die net als ik nog geen griep hebben gehad volgens mij ligt de halve bevolking plat Sterkte dan maar meid.. ik duik zo ook even mn mandje in maar das om een andere reden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:03
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Anna van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 5 januari 2013, 10:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:01
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven. |
Gefeliciteerd Frank!! Wat een rijkdom dat te mogen meemaken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 23:15
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | sssst Erika dat moet je ze noooooiit vertellen!! |
je krijgt het van sommigen toch nooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 23:10
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
MARISKA601 schreef: | met man schoenen kopen is juist leuk... heb ik laatst gedaan... |
En toen liep je zeker naast de jouwe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 23:08
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Hoezo??? Voor mij is het geen keuze!!! Dat is wat jij denkt, dat het voor een man is.... |
Ja een vrouw zal ook eens gelijk hebben he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:01
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
LYDIA448 schreef: | Heb je ook aan de ramen gedacht? En ja, natuurlijk nog de vaatwasser, die moet ook nog leeg... Evrouwcipatie, wow, het wordt nu echt spannend..
Gaan we gewoon lijstjes maken wie doet wat en die doet waar die het meest zin in heeft en het best kan! |
whahaha gaat lekker meiden !!!! Thats girl powerrrrrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:59
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Misschien moet je dan gewoon eens een hoelahoep aanschaffen?! |
Een man en een hoelahoep draaiende houden als ik dat nog mag gaan meemaken eh nee dat maakt ze niet woest aantrekkelijk haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Steentje, niet aandringen om een foto, aub. Ik wil rustig kunnen slapen zonder uit mijn bed te drijven... |
Kijk dan vooral niet op facebook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat vráágt idd om een foto!!!! |
Forget it girls
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:01
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Precies plus hard, sluit ik mij er volledig bij aan |
Nou leren jullie dan eens om hem open te stellen als wij maar voor 10% niet te begrijpen en jullie voor 90% niet das een heeeeeeeeeeel groot gat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:50
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
PELLE852 schreef: | Lang haar alhoewel kort haar ook heel mooi kan staan. Modern gekleed.... En voor de rest: Stay just the way you are. |
wow jij bent wel een ster in om alle ouwe topics omhoog te halen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:49
Onderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Wat als woorden van anderen je machteloos maken je onderuit halen? Is dat een kwestie van te veel laten binnenkomen wat te doen om weer nieuwe kracht te vinden LOSLATEN ?, waar in de bijbel kan ik antwoorden vinden?
Anita |
In je andere topic heb ik ook gereageert en nogal open dus ga dat hier niet herhalen Met boijbelteksten komen ben ik niet sterk in ik heb meer dat liederen mij door het hoofd schieten ook wel bijbelteksten maar weet dan niet waar die staan dat durf ik eerlijk te bekennen Zelf heb ik veel steun gehaald uit een lied van Remco Hakkerd http://www.youtube.com/watch?v=EcxMx1048Ss
God wijst mij de weg als ik zelf geen uitkomst zie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Das Tink toch al??? |
Die heeft Marsj ja haha... ikke heb electroden op mn koppie werdt me aangeraden niet in de regen te lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:42
Onderwerp: Hoe ga je om met ?
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Vroeger was ik degene die dacht alles goed te doen gelukkig weet ik nu beter. Maar nu krijg ik mensen op mijn pad die mij vertellen wie ik ben zo auw hard ze hebben gelijk zou het van de Heer zijn ? Vind het moeilijk zijn geen mensen die iets van me willen en toch ze prikken door me heen. Heb vaak gezegd zou eens willen dat er mensen waren die me vertelde wat ik moet doen dan kan ik veranderen .
Kent iemand dit ook totale verandering bij zich zelf ?
Anita |
Als ik jou zo lees dan denk ik tja wel wat herkenbaar.. Ik heb mezelf afgelopen twee jaar leren kennen na een zware instorting.. was lichamelijk en psychisch op altijd maar doorgaan en moeten van mezelf.. ik moest goed zijn, aardig gevonden worden, sterk zijn enz enz... Degene die door mij heen prikte kende ik 3 maanden en niet eens echt goed maar door vragen kwam die binnen... Hierin heb ik later God's hand mogen herkennen, Hij bracht eerst mensen op mijn pad en toen stortte ik in.. En juist door de zware periode heen heb ik geleerd dat Hij er altijd is en je hoort... Wat je eerst moet leren is niks te moeten!!! je wilt veranderen of je wilt niet dit kan je niet alleen hierin heb je hulp nodig! ik had een psych en psycho motorische therapie... deze combi heeft me heel sterk gemaakt en ben ik die ik nu ben.... Ik heb hierover nooit openlijk hier gesproken dit is de eerste keer maar denk dat het wel goed is om er eens open in te zijn.. temeer omdat er denk echt wel meer mensen mee worstelen..
Sterkte ermee ik hoop en bid dat je eruitkomt wat je wilt doen... En vertrouw op de Heere!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:36
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ach daar zit Frank weer te mokken samen met visser over dat wokken waar zal het gebeuren als de mensen maar niet ervan treuren al die blote voeten van mij krijg je de groeten als ik iets mag wensen. Ga ik wel met de leukste man wokken.................... |
Wat heb ik vandaag gedaan??? speel voor vrouwtje van mars
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:35
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je hebt dus geen voornemen in dit prille nieuwe jaar om eens gezond te eten??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:26
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Laten we eerlijk zijn Pieter, we begrijpen negentig procent van een vrouw en die laatste tien procent, dat zal nooit lukken. Vrouwen denken en handelen anders in die tien procent. Maar troost je, andersom is het voor hen bij mannen precies zo. Zie het niet als fout en onbegrijpelijk maar een beetje als uitdaging. Leg je er in de meeste gevallen maar bij neer dat het nooit zal lukken en geniet daarvan. Vrouwen doen dat ook met ons als ze dit snappen. En sommige dingen blijven zo. Een vrouw die voor de volle klerenkast staat en beweert dat ze niets heeft om aan te trekken, moet je niet met logische argumenten bestrijden. Gelijkberechtiging van man en vrouw is een fatsoenlijk grondrecht maar gelijk, dan wel hetzelfde, zullen we nooit worden. Dat hoeft ook helemaal niet. Elke cel in een vrouw is anders, en dat is echt een wetenschappelijk feit. Ik ga vanmiddag om twee paar nieuwe schoenen. Ik geef mijn maat op, zoek er twee uit en ben in tien minuten klaar als ze lekker zitten. Maar winkelen is voor vrouwen heel wat anders dan schoenen kopen zoals ik dat doe. Waarom zou je ze die vreugde afnemen? Wees alleen zo wijs dat je niet meegaat.....
Thomas, sommige dingen bij vrouwen zijn zo en daar kun je met je mannenverstand toch niet tegen op. |
Kiek ge neemt me de woorden uut de mond Denk dat we ook maar eens een topic moeten openen met " het mannenhart" eens kijken wat daaruit komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:24
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat ik me afvraag, isse simpel, of ik morgen nu eindelijk na 3 maanden wel de goede medicijnen krijg |
Ow dear en is het ze deze keer gelukt de goede in te slaan voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:23
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sorry, Erika... Je bent echt lief hoor, dat merkte je wel aan die hond |
Nee maar hij doet lief tegen me Hij ken het wel kijk daar wordt ik nu blij van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:21
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Zo maar eens even een schnitzel bakken, gebakken aardappelschijfjes en sperziebonen... ik kom de dag wel weer door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:19
Onderwerp: Liedjes uit de oude doos.
|
|
|
PELLE852 schreef: | Jah heel mooi, deze is ook zeker de moeite waard.
Songtekst: Gerard Cox - "'t Is weer voorbij die mooie zomer"
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa
Je hebt 'r maandenlang naar uitgekeken De kouwe winter wou maar eerst niet om Traag en langzaam kropen langs de weken Maar eindelijk daar was 'ie toch de zon
De nachten kort de dagen lang De ochtend vol van vogelzang 't Scherpe hoge zoemen van een mug Dan denk je, ha daar is-t-ie dan Dit wordt minstens een zomer van een eeuw Maar lieve mensen, oh, wat gaat 't vlug
refr.: 't Is weer voorbij die mooie zomer Die zomer die begon zowat in mei Ah, je dacht dat er geen einde aan kon komen Maar voor je 't weet is heel die zomer alweer lang voorbij
De wereld was toen vol van licht en leven Van haringgeur vermengd met zonnebrand 'n Parasol om 't felle licht te zeven En in je kleren schuurde zacht 't zand We speelden golf en jeu de boules We zonden zalig in een stoel We dreven met een vlot op de rivier We werden wekenlang verwend Maar ach, aan alles komt 'n end Nu zit ik met m'n dia's in de regen hier
refr.
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa
Herfst verkleurt weer langzaam alle bomen 'k Heb 's nachts allang weer m'n pyjama an Dan had je es in juli moeten komen Toen sliepen we 's nachts buiten op 't strand En 's morgens vissen in de zon En zwemmen zover als je kon We voeren met 'n boot 'n end op zee 't Is jammer dat 't over ging 't Is allemaal herinnering Daar doen we 't dan de hele winter maar weer mee
refr.
Nanana naa na naa Na nana nana naa nanaa Nanananana nana na naa na Nana naa na nananananananananananaa... |
Hallo zeg zing effe dat de zomer voorbij is ik ben blij als tie er weer is ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 11:25
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou Frank doe niet zo onlief |
Zegt tie steeds dat ik onlief ben tsssssssss...zelf is tie heeel onlief tegen mijnes Thanks Roelande voor je steun... *snik*
|
|
Naar boven |
|
|