Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 23:16
Onderwerp: Relatie met een ongelovige
|
|
|
YVONNE734 schreef: | Ben benieuwd of hier ook mensen zijn die dit nu meemaken of die dit hebben meegemaakt |
Kan. Ja hoor. Als de gelovige respect heeft voor je geloof, dat wel natuurlijk. Kan zelfs erg goed gaan dan. Meegemaakt, daarom weet ik dat.
Ik denk wel, dat je dan wel op moet passen dat je niet téveel over je geloof hebt. Ook uit respect dat partner dus niet gelooft.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 augustus 2013, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 16:57
Onderwerp: Gebed gevraag voor astma.
|
|
|
Ik wou nog bedanken voor de gebeden!
Ik heb een uitleg gekregen waardoor het komt, hoe het werkt.
Waardoor ik nu veel rustiger ben, en controle heb en voel, door deze informatie die mij in staat stelt het te voorkomen.
Als je vragen heb, dan kan je me altijd mailen!!!:)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 21 augustus 2013, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 14:09
Onderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
|
|
|
LANFY127 schreef: | @ allemaal! Oprecht sorry doordat ik misschien denigrerend overkom! Dat is absoluut niet de bedoeling! Het enige wat ik ermee wilde aangeven, is, dat als je realistisch nadenkt, je eigenlijk helemaal geen god, of goden, nodig hebt! Ik denk dat je eerst voor de volle 100% in jezelf moet geloven en daarna pas de een of andere god moet toelaten! Ik hang, als humanistisch christen, nog steeds het standpunt aan: op de 8e dag schiep de mens god! |
Ik denk dat ik je op dit punt begrijp: Quote: | Ik denk dat je eerst voor de volle 100% in jezelf moet geloven en daarna pas de een of andere god moet toelaten! | Toen ik eerst in mezelf begon te geloven en mezelf series nam, kon ik daarna pas in God geloven cq toelaten.
Het kan zijn dat je iets anders bedoelt, of het anders bedoelt.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 21 augustus 2013, 14:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 11:54
Onderwerp: Daten
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Iedereen is waardevol maar het gaat om degene die bij jou past, en dat is een ander verhaal en uiteraard is er dan een selectie op leeftijd en niveau......je moet elkaar wel wat te vertellen hebben toch? |
Mee eens. Ja, het gaat erom, dat je mekaar iets te vertellen hebt, en ja idd. overeenkomsten.
Dat kan van alles zijn; hobby, opgegroeid in dezelfde buurten, zelfde interesses. en ja, een opleiding hebben gevolgd die op het zelfde niveau ligt, ja, dat kan een hele belangrijke overeenkomst zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 19:24
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
PETRA373 schreef: | Nou wist je dat frank ooit met visser heeft gewokt
fijne weet ik er ook niet van, was allemaal streng geheim hoe of wat die date ging dus houd die bilnaad nog maar effe goed dicht je weet maar nooit |
Ik voel me gewoon net zo jong/oud als dat ik gewoon ben, elke leeftijd heeft zijn voordelen en zijn charme
Jammer dat je weg bent, Petra , ik hoop dat je weer terugkomt, na een tijdje ertussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 19:20
Onderwerp: NIET verlengen
|
|
|
Zoveel is er toch niet gebeurd
Mara, je schreef postings waar ik me, bijna altijd wel in kon vinden, uitzonderingen daar.
Kzie het probleem niet, vind het wel erg jammer als je gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 11:24
Onderwerp: Humor
|
|
|
Een Belg hoort op de radio een waarschuwing voor een spookrijder. Hij denkt bij zichzelf: "één, ik zie er wel honderden!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 11:14
Onderwerp: Homohuwelijk.
|
|
|
Roelande: Quote: | Kan ik me iets bij voorstellen bij die douche, ik word zelf altijd nog misselijk als ik 2 homo's zie staan zoenen Bij lesbisch heb ik daar minder last van . Waarom weet ik ook niet en kan er ook niks aan doen heb dat gewoon. |
Ik heb bij beide een vreemd gevoel. Onnatuurlijk gevoel.
Maar ja, wie ben ik, denk ik dan. Ik bedoel: kan ik zeggen tegen zo iemand van, ja, als je gelooft doe je deze dingen niet, oid? Als degene nou vindt, aanvoelt dat het ze natuur is, en ook zegt dat die gelovig is? Ja, dan praat ik liever met diegene, vraag diegene dingen over het geloof.
Kan ik iets zondig noemen als het degene ze natuur is?
En dan, als je gelovig wordt kan je, mi, niet ineens alles laten van de en op de andere dag. Dat is mi een proces, dan doe je dit niet dan dat niet meer. En niet omdat je het niet meer mag, maar omdat je het niet meer wíl.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 07:16
Onderwerp: Heilige Geest
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoe zie je dit dan voor je in de praktijk? Dit is een openbaar forum wat iedereen kan meelezen? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat soort zaken zeker niet deel op een openbaar forum...... Of begrijp ik je nu verkeerd? Zou ook zo maar kunnen.... |
Hai Willemijn,
Over het zetten van privé zaken op het forum.
Er staat al erg veel informatie op een profiel.
Als ik, heel nu en dan, alleen als ik het echt even niet meer zie zitten, iets plaatst bij gebed, zet ik zeker niets mijn privé op het forum.
Dan gaat het over praktische zaken die ik moeilijk vind. Even bang voor hoge bloeddruk en moeite met me huis opruimen. Daar is, mi, weinig privé aan.
O, er zijn zoveel dingen die ik hier niet zeg, ook niet zou zeggen.
Iedereen heeft mi, zaken waarvan die denkt, dat kan iedereen wel weten en zaken ja, die wil je voor jezelf houden. Op een forum, in een vriendschap, ja, ik ben zelfs van mening dat je ook niet in een relatie je hele doopceel hoeft te lichten. Ook daar heeft iedereen recht op een stuk van zijn eigen.
Dat is dan gewoon tussen degene en God.
Dit is hoe ik het zie.
Groetjes!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 20 augustus 2013, 07:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 22:55
|
|
|
@Thomas
Wat ook meespeelt is, dat iedereen kon studeren zo'n 20/25 jaar geleden.
Iedereen kon een lening bij een verzekeringsbank afsluiten voor een studie.
Ik kan me nog wel iets herinneren van als iemand medicijnen/geneeskunde verder wou studeren werden ze alleen uitgeloot voor welke richting, anders zou je de situatie krijgen dat er bijvoorbeeld een overschot aan cardiologen oid zou komen.
Dus, als men wel of niet studeert, was het eigen keuze, zo van geen zin om jarenlang elke avond in de boeken te zitten, dan dat het was van ja, iemand studeert niet wil het wel en kan het niet betalen...Iedereen kon en had de mogelijkheid om te studeren.
Ja, zelfs mensen met kinderen, maar ja dat is natuurlijk niet in alle situaties zo, bij bijvoorbeeld geen oppas kunnen krijgen op bepaalde tijden, ja, dan was dat gewoon overmacht.
Ik geloof zelfs dat je tot je 27ste subsidie en leningen kon krijgen voor te leren.
En zelfs daarna, was het mogelijk dmv gespreide betalingen. En ook goed te doen. Ken ook iemand die ging ook nog even op haar dertigste theologie doen, had ze nog gehaald ook, en heeft nu ergens een baan.
Maar ja, ze had wel een situatie van jarenlang, elke avond in de boeken zitten urenlang.
Dus, als je niet afgestudeerd bent, oid, hoeft niemand te denken ja, ik wil/wou het wel maar kan/kon financieel niet.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 23 augustus 2013, 01:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 16:19
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Natascha die blij is dat haar inspanning met fysio fitness zichtbaar en voelbaar (merkbaar) wordt |
Natascha,
Wat heerlijk voor je!
Wel een zelfdiscipline zeker? Dat trainen.
Ja, belangrijk he, je eigen goed voelen!
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 20 augustus 2013, 19:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 14:31
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Miso soep:
Miso wordt gemaakt van gefermenteerde soja. Boordevol goede bacteriën, enzymen, antioxidanten en probiotica, helpt miso om je immuunsysteem en spijsvertering te beschermen. Miso bevat veel volwaardige eiwitten en mineralen.
Wat hebben we nodig: •600 ml water •1 1/2 eetlepel miso* •2 teentjes look, gepeld en geraspt •een stukje gember, gepeld en geraspt •2 koffielepels sojasaus •6 Parijse champignons, schoongemaakt en in plakjes gesneden •3 pijpajuintjes, diagonaal gesneden
Hoe gaan we te werk: •Breng het water aan de kook met de miso, look, gember en sojasaus. •Laat het water 10 min tegen de kook aan. •Voeg de champignons en de pijpajuintjes toe en dien op.
TIP:
Miso is te koop in de supermarkt, in de afdeling met Aziatische producten. Deze soep is goed voor op dagen waar je wel een opkikker kan gebruiken. Een beetje te vergelijken met onze kippenbouillon. Kies eens voor reepjes oesterzwam, die je eerst lichtjes opbakt in een beetje sesamolie.
*Miso is een gefermenteerde pasta gemaakt van sojabonen, rijst (of soms gerst) met zout en koji. Koji is een goedje gemaakt van óf rijst óf gerst óf sojabonen dat men laat fermenteren door er een specifieke schimmel genaamd Koji-kin aan toe te voegen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 19 augustus 2013, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:56
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
Herkenbaar...;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:43
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Omdat die mensen dan later naar de LOI en/of OU gaan en dan zonder moeite het een en ander aan certificaten halen. Daardoor kunnen zij dat weten.
En omdat er weleens zo wordt gedaan, van je ík heb gestudeerd, en dan moet je eigenlijk meteen een applaus geven. Sommigen hebben een air over zich, vragen of je gestuurd hebt.
Voorbeeld: Jij bent slim, heb je soms gestudeeeeerd? alsof je, als je niet gestudeerd hebt, niet slim kan zijn, geen verbanden kan leggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...ik was het zelf!!! 500 gram??? Schreef ik dat? Het was heerlijk!!!
(net zo lekker als die toetjes die jij weleens at) |
500 gram, gewoon een eenheid, als voorbeeld.
Ik ging zondag nog met de trein om ze te halen, lekker , als ze niet in me koelkast lagen, nou dan was ik saggerijnig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:05
Onderwerp: NIET verlengen
|
|
|
@Willemijn
Ik las het stuk van Natascha en het was overduidelijk dat ze Mara bedoelde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:00
Onderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja? Ik vond dat iemand wat duidelijk doorsloeg in haar eigen lijngedrag ten koste van een ander....Daar hou ik niet van.....en ik sluit me dan ook bij de mening van Roelande en Leanne aan.... |
Ja, hoor, jij krijgt gelijk.
Ik deed dat 'ten koste van'. En daar hou jij niet van, dus jij behoort bij de 'goeden' en ik niet. Tevreden?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 19 augustus 2013, 12:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:52
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | .
Die van Jans ook.
We staan ons mannetje wel.
|
Wat gezellig!
Fijne Tijd!!!
Leuk dat je dan kan internetten op je foon!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:24
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik ben heel blij met vier kilo bosbesjes die ik met wat kinderen heb geplukt
Eerlijk gezegd, heb ik het meeste geplukt, de rest zat te vreten van de bos bessen |
Grappig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:22
|
|
|
[quote=PIETER619]
Ik zal er nog eens goed over nadenken!
Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:11
|
|
|
EVERDINA396 schreef: | Bij mij gaat het ook rond mijn buik, heupen en billen zitten. Heb een peervormig figuur. En het grootste nadeel bij mezelf vind ik, dat ik een erg holle rug heb. Waardoor het lijkt, dat ik ontzettend dik ben. Trouwens deze maand krijg ik een uitnodiging voor een eerste gesprek over een maagverkleining. |
Roelande en Leanne!!!
Dus, nee, het gaat er helemaal niet over, nee hoor!!!!
Als iemand komt over een gesprek over maagverkleining en je kan aantonen op basis van persoonlijke ervaring en informatie en verantwoorde sites en boeken dat het ook anders kan.
"Nee, maar daar gaat het helemáál niet over....".
Welterusten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:00
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Volgens mij vroeg de topicstartster niet om tips om af te vallen maar waarom er geoordeeld wordt op uiterlijk. Voor het woord volslank kun je ook "lelijk" of "met stoornis",""laag iq" etc etc etc invullen............gaan we dan ook tips geven over plastische chirurgie of behandelingen?Ik dacht het niet..........ik vind het nogal kleinerend als ik eerlijk ben! Ik denk dat mensen met een beperking,in wat voor vorm dan ook,juist tegengehouden worden door commentaar,je hebt er nl. verhipte weinig aan.Acceptatie en begrip zijn een beter "geneesmiddel". |
Hai,
Ja, dát schreef ik hier inderdaad eerder in dit topic: acceptatie is de basis, sowieso voor alle veranderingen.
Dat toen ik te dik was, mijn dikke buik me psychologisch niet in de weg zat. Want mijn zelfvertrouwen was er.
En, idd, het is veel moeilijker af te vallen als je denkt van 'ik mag er nu niet zijn'. Dan ga je op een stress volle manier afvallen.
Gewoon, afvallen als je dat wilt, en anders niet.
Ik zat ook járen op hetzelfde gewicht, het grootste gedeelte van me leven op 45-50 kilo, en daarna ook jarenlang op 62-63 kilo.
Daarna, ineens op de 74,5 kilo gekomen door het eea.
En ja, ik zei idd vaak 'nee' tegen dingen. als ik bij iemand was, die vroeg, nog een keer opscheppen, of nog meer chocolaatjes, of een ijsje oid. Maar ja, 'hoe zeg je 'nee'. Zeg je saggerijnig 'nee'. Of zeg je vriendelijk 'nee dank je, ik zit vol', of 'nee dank je , ik heb niet zo'n trek in een ijsje nu'.
En...ik begon met afvallen door waarschuwing arts ivm hoge 'hoge bloeddruk'. Daarvoor vond ik het prima hoor, mijn gewicht, ja wat aan de dikke kant, ja, nou en?
Maar ja, nu ik toch aan het afvallen ben en afgevallen ben door verantwoordelijk lijnen via een diëtiste, ja, dan voel ik nu wel de voordelen. Ik voel me beter in het algemeen, ook meer conditie. Ik pas weer in bepaalde kleding, waar ik eerst, nét niet meer in paste... Ik hoef nu niet meer, elke dag als ik wegga, kleding zodanig te dragen dat mijn buik(het zat bij mij alleen in mijn buik(appelvormig) gecamoufleerd wordt. Want ja, mensen, ook artsen dachten regelmatig dat ik zwanger was...
Dus, ik kan nu gewoon de deur uit, met dingen die ik leuk vind, en niet van 'o, dat shirt kan alleen met een wijd vest anders zie je me buik'. En dat is wel een hele verademing. Nou heb ik nog wel een klein buikkie, maar lang niet zo'n dikke buik als eerst.
Dus, ja, dingen kunnen én, én zijn.
Ik heb ook een soort van vriendin, die zit ver boven bmi van 40, ja, nou en? Ik let daar niet op, ben superblij met die vriendschap, er zijn zoveel dingen om over te praten die niet over een lijn oid te maken hebben.
Én, voor mezelf even blij dat ik, zonder al te veel moeite, toch ff ben afgevallen, ja, én ook het was nu en dan best zwaar.
Niet in de zin van stress, nee dat niet, maar gewoon, boodschappen doen, en dan de lekkere chocolade toetjes en koekjes etc. laten staan...Dat zijn dan even hele moeilijke momenten.
Ik had het idee, dat TS, vond dat ze niet op haar volslank wou worden afgerekend worden, maar(én) daarnaast ook wou/wil afvallen en dat dat haar niet was gelukt.
Dus, kleinerend, als ik of wie dan ook, met linken en/of boeken kom van verantwoorde sites en auteurs?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 16:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 15:26
|
|
|
[quote=PIETER619]Zou het nie tzo zijn van, hoe meer jeer mee omgaat, dest temeer raak je er mee "besmet"?
We zijn een relatie aangegaan met god, in hoe vere betrekeen we hem in ons dagelijks leven? Zit het even tegen komt er dan een, GVD of help me Heer? Ja, een GVD komt er bij mij alleen uit als ik echt over me grenzen zit, en dat is voor mij meteen het sein om weer binnen mijn grenzen te gaan, dat kan ook me fysiek ergens van terugtrekken zijn. Kijk, het is leuk als je iemand hebt waar je ten allen tijden heen kan, jezelf kan zijn en kan doen en laten wat je wil. Maar ook daar zit toch een einde aan. Te lang bij iemand is ook niet goed. Heb je bijvoorbeeld iemand een tijdje niet gezien, ga je zo iemand missen en jezelf er weer op verheugen. Wat je dan niet meer hebt als je er al dagen zit.
Zit het mee , zijn w edan ook daar dankbaar voor of is het ene vanzelfs sprekendheid en zeggen zwe wel evne dank in ons avondgebed voor het slapengaan.
Ja, leren dankbaar en blij te zijn. Ja als kind waren we dat vaak(een kinderhand is gauw gevuld?)
Kijk, ik (voorbeeld he?) weeg nu al twee weken steeds tussen de 67 en 68, en dat, terwijl ik toch al twee weken serieus, gezond en verantwoordelijk aan het lijnen ben.
Kijk, dan kan ik twee kanten uit. Ik kan verschrikkelijk lopen balen; 2 weken lijnen en ik blijf gewoon op het zelfde gewicht.
Of ik kan denken, ja, ik wás 74,5 kilo....en nu rond 7 kilo afgevallen en dat is toch heel mooi, 7 kilo afgevallen als je totaal 11,5 kilo af moet vallen, dan moet ik nog maar 4!!! kilo...en ik kom niet eens aan, ik blijf alleen schommelen tussen de 67 en 68.
Zo kan je veel, bijna eigenlijk alles op 2 manieren benaderen, vind ik.
Soms zie ik mijzelf en vele anderen als eendagschristenen, daarmee doelend op de tijd die we bewust doorbrengen met God, op welke manier dan ook, niet toekomend aan 24 uur in de week. letwel in doe geen oordeel over hoe men christen behoort te zijn, mede door mijn gerbrek aan met Hem bezig zijnd.
Kijk, ik zal een voorbeeld geven. Toen ik nog een auto had, toen ik hem pas had, liet ik me echt door veel mensen misbruiken, van even hier brengen even daar. Het was na een tijd, dat ik 10 minuten rijden van me werk woonde, en pas na 2 uur thuis was, omdat ik die nog 'even' daar afzette, en die ook nog 'even' etc.
Ja, maar dáár had ik mijn auto niet voor gekocht, om elke dag na 2 uur pas thuis te zijn!!!
Ja, dus ik ben gaan veranderen, ik bracht nog wel eens iemand of haalde die, maar ja, wel bij uitzonderingen.
Je hoeft, en mag mi niet eens over je grenzen gaan als christen.
Ik heb soms wel eens een machteloos gevoel, ik wil mij helemaal overgeven aan Gods geest maar weet niet precies hoe.
Ja, de valkuil, je daarom machteloos voelen. Ik denk, God wil dat wij gewoon in harmonie leven met onze omgeving niet meer, niet minder. Ja, en als je zo met Hem, eigenlijk zou je dan moeten zeggen, voor hem, ja dan zou je je leven in dienst kunnen stellen van bijvoorbeeld een weeshuis in Afrika als vrijwilliger.
Denk weleens zit nu in een fase van een beetje van God en veel van me zelf, niet 100% mijn zekerheden loswillend laten uit onbekendheid en wel wetend dat het niet opweegt voor wat k er voor terug krijg van God.
Waarom zou je je zekerheden los laten? Die zekerheden heb je gekregen van God mi, waarom zou je die loslaten? De zekerheden maken juist dat je je veilig voelt, en omdat je je veilig voelt je ook eens iets voor een ander kan betekenen.
Voorbeeld: Als ik me veilig voel in mijn huis, in het dagelijks leven, met mijn vrienden die ik hier heb, ja, dan kan ik ook een naar een vriend die in Friesland woont, ja, voor mij een soort van opoffering hoor, want ja, vier uur openbaar vervoer(alleen heen, dus er dan ook slapen), ja, zo, dat vind ik lang hoor. Ja, dit is een voorbeeld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 15:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 14:38
|
|
|
Nog even iets: lijnen kan alleen met een uitgebalanceerd dieet, met voldoende of veel eiwitten.
Anders heb je kans dat het lichaam reageert door spierweefsel af te breken.
En een halve kilo per week is gezond afvallen, 1 kilo in de week kan alleen met uitgebalanceerde diëten, en meer dan 1 kilo is ongezond. Niet als dat es één keer gebeurd, dat kan, maar wel als dat elke week gebeurd.
http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/dieet-afvallen/dieten/extra/jojo-effect/
En zeker deze: http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/dieet-afvallen/dieten/extra/afvallen-in-een-week/!!!
Ps: Het geheim van slanke mensen geeft antwoord op de vraag waarom sommige mensen alles kunnen eten zonder aan te komen en anderen al aankomen van het kijken naar eten. Het verschil zit volgens auteur Mieke Koster in de manier waarop mensen met eten omgaan. Dikkere mensen denken 'ik wil het wel, maar ik mag het niet' terwijl slanke mensen denken 'ik mag het wel, maar ik wil het niet'. Hierdoor kunnen slanke mensen veel makkelijker 'nee' zeggen tegen eten...
Ja...
NB: ik hoop dat de linken het doen, ik was eerst niet ingelogd bij consumentenbond, en net wel en ik vroeg me al af, ik kan nu onberperkt doorklikken en eerst niet?...vandaar....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 14:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 14:33
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als 25 procent van de relaties in 2010 al ontstonden na contact op Internet - en dat percentage stijgt snel - dan kan de succeskans geen vijf procent zijn. Ik heb dit ook nergens terug kunnen vinden. Het is aantoonbaar veel hoger. Ik denk dat Ingrid hier realistischer in staat.
Thomas |
Misschien zijn er in verschillende onderzoeken verschillenden criteria gebruikt.
Faith schreef: De kans is feitelijk gezien erg klein dat je via het internet uiteindelijk iemand tegen komt met wie het zo klikt dat er een relatie uit voortvloeit. Daar is onderzoek naar gedaan en ik geloof dat de kans nog onder de 5% ligt.
Dus, de kans, dat er een relatie uitvloeit, met iemand die je via internet kent is onder de 5%.
Dat is wat anders dan: 25% van de relaties ontstonden op internet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 13:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Iemand is zeer blij geworden.... Een deel van de tiramisu die in de koeling stond.....is verdwenen...
(heeft nu een BMI probleem) |
Ja, heeft die gene 500 gram genomen= 5 X 200 = 1000 Kilocalorieën.
Dat is ongeveer de helft van wat je op een dag eet...
Nou zou je BMI na één keer natuurlijk niet veranderen, wel als degene deze dingen drie dagen lang, minstens doet...ná de normale 2000/2500 kilocalorieën.
Ja, gewoon puur vet...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 13:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 12:41
Onderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc
|
|
|
IFAN841 schreef: | Heb je wel eens bij de plug-ins van FF gekeken??? |
Ja
Vandaar ook. Geen probs met installeren, downloaden etc.
Bijna automatisch. Hij geeft alles zelf aan. Ja, nu bij IE ook ineens weer eerst niet.
Maar google chrome wordt vaak automatisch op de pc gezet, in die zin dan download je iets anders en dan staat chrome aangevinkt, kijk je niet goed, ja, dan wordt die meegedownload of zelfs alleen gedownload...
Dat had ik een keer, heel snel er weer afgehaald, ik was nog nooit zo snel met iets.
Ik hoor alleen maar probs, ja, hij is wel snel, maar je kan geen dit en niet dat...en ook dat.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 12:24
Onderwerp: Bemoedigingen
|
|
|
JEROMMEKE031 schreef: | Tijdens mi,n ontvoering door 4 Bosniërs met pistool op mijn hoofd in eigen auto , wist ik wat angsten waren.
Tijdens m,n ondervragingen en ontvoering in m,n auto wist ik het ff niet meer ...
Ik bad tot God ik weet dat U er bent ,Heer het is mijn tijd nog niet heb nog zoveel te doen ,dacht ook m,n laatste uur was geslagen...
Maar het moment na dat ik tot de Heer sprak kwam er een rust over me heen , ze hebben mij met geen vinger meer aangeraakt tijdens de ontvoering
Om het lange verhaal kort te houden ,ik ben gezegend mens! Ben gespaard gebleven , keer op keer moet ik erbij zeggen tegen slag na tegenslag maar hoe ga je er mee om ? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen God regeert ! |
Hai,
Het is een erg mooi verhaal.
Maar ja, er zijn ook zoveel mannen wel gedood in oorlogen, ook Amerikanen, die ook het zelfde baden en dachten als jij.
Ik zeg niet dat het niet helpt, bidden dan.
Maar wat voor degene die iemand hebben verloren in de oorlog die dit lezen, en ze weten dat was ook iemand die angstig was en zou bidden, en die is wél gedood. ?
ps: het is wel raar, je hoorde toen nooit deze dingen op het nieuws, van man/soldaat door Bosniërs ontvoerd in eigen auto..etc.
Ja, wel in actualiteiten weleens, ja, vredestroepen, dus je denkt van nou, valt wel mee, maar ze mochten niets doen, toekijken ook soldaten van(ben de naam van dat land even kwijt). Veel soldaten zijn nu heel angstig, dromen en schrikken van dingen.
Ja, als je eens hebt meegemaakt dat je laatste uurtje bijna is geslagen, ja, kan impact hebben, kan, hoeft niet.
De ene groep heeft er nagenoeg geen last van ja, wel een tijdje. De andere groep heeft er veel langer last van.
Heeft weer met andere zaken te maken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 12:54
|
|
Naar boven |
|
|
|