Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 22:44
Onderwerp: is vasten iets wat we zouden moeten doen
|
|
|
HENK710 schreef: | Is dat werkelijk heel anders dan de definitie van mij? Meer waarde geven aan je relatie met God is toch besef van afhankelijkheid, waar we als mens enorm dankbaar voor mogen zijn? Die zoektocht naar diepgang in de relatie met God is wat vasten voor mij, en volgens mij ook voor jou, betekent. |
Hmm, kweenie; t klinkt anders.
Ik geloof dat vasten ook een middel is in geestelijke strijd.
Hoe breng jij dat vasten van iedere dag in de praktijk?
Ik herken wel dat je zegt dat je graag wilt dat het een soort levensstijl wordt. Daarom ben ik vanaf een bepaald moment 1x per week op een vaste dag gaan vasten. Met extra tijd voor God. Zo krijgt het vasten en het 'je apart zetten voor God' gestalte in mijn leven. Hoe doe jij dat?
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 22:29
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | gezien het onderwerp moet ik sober zijn.... maar ik zat aan 10 kamelen te denken |
??? Wordt ik opgeofferd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 22:17
|
|
|
[quote=HENK710]De instelling om niet enkel een paar dagen, maar elke dag stil te staan bij de rijkdom die we van God ontvangen! Want dat is uiteindelijk waar het bij vasten om draait: dankbaarheid in besef van afhankelijkheid.[/quote]
Nee; daar draait het volgens mij bij het vasten niet om. t Is een beetje moeilijk in woorden te vatten omdat het om geestelijke zaken gaat. Maar Herman Boon (dacht ik) heeft het als volgt uitgelegd; dat vasten een soort creeëren is van een 'woestijnervaring'. De mens leert, zoekt en vindt God vooral in moeilijke tijden; tijden waarin hij opnieuw prioriteiten leert stellen. Ook wel genoemd: 'woestijnervaringen'. Vasten wordt zo een vrijwillige manier om af te zien van 'vleselijke geneugten' om je te richten op God. Een manier om jezelf en God te laten zien dat het je ernst is: dat je relatie met God je meer waard is dan aardse zaken.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat als ik een hele dag vast, ik eigenlijk de hele dag het gevoel heb van een soort van bidden. Zelfs als het tijdens een gewone werkdag valt. Op momenten dat mijn maag knort denk ik: "Nee, want ik vast. Ik wijd mij toe aan God." Je wordt gedurende de hele dag meerdere malen geconfronteerd met geestelijke zaken. Een soort doorlopend gebed dat natuurlijk ook in daadwerkelijk gebed en stille tijd hoort te worden omgezet.
GrZing!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op dinsdag 27 juli 2010, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 22:07
Onderwerp: forum
|
|
|
MARISKA601 schreef: | cm forum is niet verslavend... ene muis zit altijd onder mijn naam op het forum
hoe kom ik anders aan 1832 berichten. |
Gewèldig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:05
Onderwerp: Hoe diep kunnen je gevoelens zijn ?
|
|
|
JOS689 schreef: | Hoe diep kunnen je gevoelens zijn als je een partner zou hebben ? |
12 meter. Maximaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:04
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
MARIO216 schreef: | Lepeltje zoekt kommetje Mosterd zoekt kroket Sambal zoekt nasi
| Pizza Mario zoekt toetje
hihi... sorry; kon ut niet laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:53
Onderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
|
|
|
Mijn huidige profielfoto zegt veel over waar ik mee bezig ben. Niet duidelijk; maar wel navraagbaar
Bij mijn 'gewone foto' kreeg ik reakties waarop ik echt niet zat te wachten. k Dacht dat ik daar met een stel kamelen geen last van zou hebben. Niets is minder waar. Nog steeds af en toe raadselachtige mails over een "stralende vrouw". Op mijn foto? Waar dan?! Grrr...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:38
Onderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid
|
|
|
PIETER649 schreef: | Hoezo onverwachte hoek??? Waarom zien zoveel mensen Wilders als een halve antichrist?? Waarom verdiepen zo weinig mensen zich zelf in wat Wilders zegt en waar hij voor staat, in plaats van klakkeloos de media en andere politici na te blaten?? |
Omdat hij geen uitgesproken christen is. Ik zou het eerder van christenen verwachten, maar die zijn -onverwacht- vaak helemaal niet zo Israël minded.
En dat laatste is niet op mij van toepassing want ik heb nog niet verteld hoe ik over Geert Wilders denk. En dat ik zijn partijprogramma heb gelezen...
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:56
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | het spijt mij als ik de indruk heb gewekt, dat ik de Bijbel niet serieus neem, mijn excuses hiervoor. Ik heb ook niemand willen kwetsen...
De geschiedenis van Anne Frank wordt behandeld in groep 7, een groep waaraan ik graag lesgeef....haar 'leeftijdsgenootjs'...het idee dat kinderen van die leeftijd moeten meemaken wat zij heeft meegemaakt raakt me gewoon elke keer weer...
Het ging mij alleen om het steun betuigen aan en bidden voor Israel, een volk dat natuurlijk Jezus nodig heeft....maar het is en blijft Gods uitverkoren volk, niet meer of minder, maar anders.
Daarom heb ik respect voor iemand als Wilders, die onvoorwaardelijke steun betuigt aan Israel. Als wij christenen dat in grote getale zouden doen, wat een getuigenis zou daarvan uitgaan..... |
Ik vind het wonderbaarlijk dat steun voor Israël uit zo'n onverwachte hoek komt. Dit is volgens mij vaker gebeurt. Voor God is niets te wonderlijk!
Het is mijn gebed dat de kerk wakker wordt en haar grote broer Israël gaat steunen en bemoedigen. En het evangelie verkondigt! Juìst en zeker in het licht van de dingen die nog staan te gebeuren. Wij kunnen de loop van de geschiedenis niet veranderen (zelfs al ligt die in de toekomst), maar wétende wat nog staat te gebeuren kunnen we in grote getale in aktie komen en barmhartigheid bewijzen. En Israël tot zegen zijn; wat al veel langer had moeten gebeuren.
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:40
Onderwerp: Nooit
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nou weten.....heb daar wel een iets over gelezen, denk jij dat wij elkaar wel zullen herkennen dan als ouders/ kinderen/ vrienden? |
Ja, ik denk wel dat we elkaar zullen herkennen in het hiernamaals. Dat geloof ik eigenlijk omdat de bijbel geen enkele aanleiding geeft om te denken dat dit niet zo is. Waar komt het idee dat we elkaar niet zouden herkennen vandaan? De keren dat er in de bijbel iemand uit het hiernamaals wordt waargenomen door iemand op aarde is er altijd herkenning.
Voor wat betreft herinneringen en wel of niet een bijzondere band met iemand; volgens mij vallen alle barrieres naar elkaar toe dan weg omdat we onszelf en de ander dan in het volle licht van God zien. Is het niet zo dat je milder naar anderen toe wordt naarmate je jouw eigen tekorten leert kennen? Ik stel me zo voor dat we in de hemel eindelijk gaan beseffen wat een onvoorstelbare slechterikken wij in vergelijking tot God eigenlijk zijn. En wat voor een groot wonder het is dat wij überhaupt in de hemel rondlopen. Hoe groot de hoogte en diepte en breedte van Zijn liefde voor ons wel niet moet zijn. Het is pure genade; niemand kan dan meer over iets roemen.
Ik heb wel gedachten over hoe we bijvoorbeeld herinneringen met elkaar delen over wat God allemaal voor ons in dit leven heeft gedaan. Getuigenissen, net zoals nu hier op aarde. En dat je je kunt verheugen over wat God in het leven van een ander heeft gedaan. Toekomstmuziek
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 21:32
Onderwerp: Nooit
|
|
|
CARIN303 schreef: | Maar dat is meer herkenning als broers en zussen, maar je geliefde herkennen of je vader of moeder? Nee, dat zal niet zo zijn. En sterker nog, dat zullen we ook niet missen,nu niet voor te stellen.
|
Hoe weet jij dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:54
|
|
|
Ja ik vast regelmatig. Mijn ervaring ermee is goed en ik denk zelfs dat het een bijbelse opdracht is voor de christen.
Ik heb ook meegevast met de 10-dagen vasten voor Nederland van Herman Boon. Dit kan ik iedereen aanbevelen. Je krijgt tijdens deze vastendagen ook goed onderwijs over het vasten zelf. Zie link.
http://www.biddenenvasten.nl/
GrZ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:45
Onderwerp: "PARA" -normaal??
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Een onderwerp dat volgens mij nog niet echt besproken is op het forum?!
Kijk maar even naar het volgende clipje: http://www.youtube.com/watch?v=RXkMo092Uug
In de puberteit was ik werkelijk gefascineerd door dit fenomeen...samen met vriendinnen ging ik 's avonds in afgelegen dorpjes aan de wandel, enkel om te "zien" of er nog geesten te bekennen waren... Helaas was mijn "geestgevoeligheid" niet zo heel hoog en het engste dat ik dus ooit gezien heb was de weerspiegeling van mijn eigen gezicht in het glas in loodraam in de kerk van Zwartewaal... Toch konden we elkaar flink de stuipen op het lijf jagen, en sceptisch als ik toen al aangelegd was heb ik de meiden regelmatig in de maling genomen door te beweren dat ik iets "voelde"...terwijl dit niet het geval was! En natuurlijk lukte het iedere keer weer...waar ik eerst iets "voelde" ...had het al vrij snel gedaante gekregen en werden details opgesomd over deze geest, die niet eens aanwezig was. Ben dus altijd behoorlijk sceptisch gebleven, tot ik verkering kreeg met een man die hier heel intensief mee bezig was... Ik zal niet opnoemen wat ik in die tijd allemaal heb "waargenomen"...maar ondanks dat ik nog nooit een geest gezien heb, ben ik ervan overtuigd dat er wel degelijk een geestenwereld bestaat. Toen ik eenmaal bekeerd was heb ik de bijbel erop nageslagen, en heb nooit enige ontkenning gelezen hiervan. Wat ik wél gelezen heb is de opdracht ons hier verre vandaan te houden! We moeten de doden laten rusten, zeggen we vaak...maar wat bedoelen we met rusten? Is dat alleen..."horizontaal" bedoeld? Of gaat het gezegde verder dan dat?
We leven in een maatschappij waar het "paranormale" heel gewoon geworden is...en mensen blijven er schijnbaar mee bezig...omdat het zo mysterieus is trekt het...vaak met alle gevolgen van dien, want tot heel veel goeds leid het meestal niet... Onlangs heb ik een verhaal gehoord van een vriendin bij wiens ouders in huis het zou spoken...haar broertje zou zoveel negatieve energie bij zich dragen dat hij "entiteiten" en "poltergeist" verschijnselen op zou wekken. Deze mensen zijn christenen!
Wat vinden wij als christenen hier nou van? Onderschatten we deze "hype" niet heel erg? Velen van ons ontkennen het bestaan ervan zelfs, laat staan dat we ons bewust moeten zijn van de gevaren! Wat kunnen we nou doen, als we in dit soort "situatie's" terecht komen, wat doen we als iemand die we kennen dit meemaakt?
Ben benieuwd naar jullie visie... |
Tess ik begrijp je vraag hierboven niet zo goed; mss wil je die verduidelijken?
Verder: de boeken van Frank Peretti zijn fictie en geromantiseerd; voor echt betrouwbare info zou ik ze niet lezen.
Er zijn christenen die uit het paranormale circuit zijn gestapt, tot geloof zijn gekomen en die daar over kunnen vertellen.
Ik was als kind wel behept met gevoeligheid voor deze zaken; waarschijnlijk opgedaan door mishandeling. God heeft mij net op tijd van de ondergang gered. Alleen door Jezus kan iemand vrij worden van geestelijke gebondenheid.
Hierover zijn veel goede boeken geschreven (vanuit praktijkervaring en bijbels onderlegd), maar de vraag is wat je nu precies wilt weten. Ik kan je wel wat boektitels geven als je dat wilt.
Tenslotte denk ik dat, hoewel er een geestelijke wereld bestaat en er geestelijke strijd is, je je hier het beste pas mee kunt bezighouden als God het op je weg brengt. Hij zal dan ook zorgen voor de middelen/kennis en het onderscheid dat je erbij nodig hebt.
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:28
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Cross.....Welk gevaar? Je hebt geen idee welk gevaar ik bedoel??
Ik heb geen zin in een gegooi met bijbelteksten...je reactie komt koud over....doemdenken...een strenge zich wrekende God...
...'k heb alleen diep respect voor diegenen die hun leven hebben gewaagd en gegeven voor een meisje als Anne Frank... ..die hebben begrepen wat het nieuwe verbond is...heb God lief boven alles en je naaste als jezelf...daarin is het hele O.T. vervuld en is genoeg gedaan aan de toorn van God...God openbaart zich nu als een Vader... voor ieder is er een nieuwe kans...
Cross...hoe komt het dat ik nu moet denken aan de barmhartige samaritaan...de wetgeleerde en de farizeeer zagen de geslagen en beroofde jood niet....een heiden wel... |
Alleen omdat iemand de bijbel aanhaalt?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:24
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik wil me gewoon laten begraven, niet zozeer uit gevoel als wel dat het volgens mij een bijbels gegeven is.
In het OT lees je eigenlijk alleen maar over begraven worden, en als het al gaat over verbranding dan is dit vaak een straf van God (Leviticus 20:14 Wie met een vrouw trouwt en ook met haar moeder, begaat een schanddaad. Hij en beide vrouwen moeten worden verbrand, want dergelijke schanddaden mogen bij jullie niet voorkomen.) Een heel mooi stukje over begraven vind je, als symboliek, in 1 Korinthe 15:35-38 35 Nu zou iemand kunnen vragen: ‘Maar hoe worden de doden opgewekt? Hoe zou hun lichaam eruit moeten zien?’ 36 Dwaas die u bent! Als u iets zaait, moet dat eerst sterven voordat het tot leven kan komen. 37 En wat u zaait heeft nog niet de vorm die het later krijgt; het is nog maar een naakte korrel, een graankorrel misschien of iets anders. 38 God geeft daaraan de vorm die hij heeft vastgesteld, en hij geeft elke zaadkorrel zijn eigen vorm.... |
Dat is wel een hele letterlijke interpretatie van het zaaien van je lichaam. Zo had ik het nog niet bekeken; mooi!
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 07:40
Onderwerp: loveparade
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Inderdaad, God straft in het nieuwe testament niet meer....maar wel kan zonde consequenties hebben....als deze zonden beleden zijn en niet met voorbedachte rade gedaan zijn, keert God m.i. zelfs dat ten goede... Hij kent ons in onze zwakheden en zal alles ten goede doen meewerken voor hen die Hem liefhebben....( m.i. in het centrum van hun leven stellen) Wat mij altijd weer raakt is het einde van Johannes de Doper...en hij was niet in de gevangenis vanwege zonde, maar omdat hij Jezus volgde... Zijn hele leven indienst van Jezus geweest en dan zo sterven, door de wrange keuze van een meisje en haar moeder....straf??????.......kan niet, en da's het tegenovergestelde |
Volgens mij staat het boek Openbaringen vol met straffen van God die over de aardbol komen. En ja; ook de gemeente wordt gewaarschuwd in het eerste deel van Openbaringen. "Wie overwint...." staat er geschreven: die zal de goede dingen beërven.
En dan staan er overigens ook bijbelteksten waarin God zegt dat Hij zijn kinderen straft en kastijdt. Om op te voeden. (Bijv. Openbaringen 3:19).
Het gaat vreselijk in tegen de tijdgeest om te erkennen dat God ook een wrekende en oordelende God is. Maar er komt een dag dat we de oordelen die genoemd zijn in de bijbel niet meer voor ons uit kunnen schuiven.
GrZing
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op maandag 26 juli 2010, 07:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 07:29
Onderwerp: Naar de hemel?
|
|
|
ROB995 schreef: | Ik had m al ergens anders neergezet maar 1 Tessalonicenzen 4:13-18 lijkt mij een goed (deel)antwoord op de oorspronkelijke vraag 'Naar de hemel'?
Deelantwoord omdat Paulus niet zegt wat we gaan als we bij Jezus zijn, of waar (verzamelplaats: de lucht, maar dan?), alleen DAT we dan altijd bij hem zullen zijn. |
Misschien kunnen we dit afleiden uit het feit dat Jezus naar de hemel is opgevaren en uit het feit dat degenen die Hem later zien in visioenen (bijv. Johannes op Patmos) Hem situeren in de hemel?
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 23:55
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Welterusten allemaal...
Oeps beetje raar clipje geloof ik...
GrZ!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 25 juli 2010, 23:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 23:15
Onderwerp: naar de disco
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ben even boodschapper Zing info komt zsm!! |
Oké dan. Weet wel hardrock café's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 23:12
Onderwerp: naar de disco
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik hoorde van iemand dat het misschien een leuk idee zou zijn om eens met een groepje naar een disco te gaan... Nu wil die persoon liever geen topic hierover openen(reden hiervoor bij mij bekend en voor de rest niet belangrijk)
maaaarrr omdat ik best een knuppeltje het CMkippetjes/ hanenhok in wil gooien Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt bij deze de vraag...
Wie heeft er zin om binnenkort eens lekker ouderwets te swingen in een discotheek??
o ja...zonder kids... Clown smiley
het gaat om 7 augustus a.s. disco in Ede (?)
wie o wie? |
Er is geen disco in Ede. Toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 16:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nee das lekker moeilijk zeg!
Dan is ter toch geen lol meer an |
Helemaal waar! Zullen we allemaal opzeggen?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:40
Onderwerp: deel iets leuks met anderen
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | De preek vanochtend ging over Job 33:14-20
14 Maar God spreekt eens of tweemaal; doch men let niet daarop. 15 In den droom, door het gezicht des nachts, als een diepe slaap op de lieden valt, in de sluimering op het leger; 16 Dan openbaart Hij het voor het oor der lieden, en Hij verzegelt hun kastijding; 17 Opdat Hij den mens afwende van zijn werk, en van den man de hovaardij verberge; 18 Dat Hij zijn ziel van het verderf afhoude; en zijn leven, dat het door het zwaard niet doorga. 19 Ook wordt hij gestraft met smart op zijn leger, en de sterke menigte zijner beenderen; 20 Zodat zijn leven het brood zelf verfoeit, en zijn ziel de begeerlijke spijze;
God spreekt tot ons in zoveel verschillende talen, en vaak merken we het niet eens op! De laatste tijd ben ik daar heel erg mee bezig, God's stem verstaan...ik heb er lang langs heen geleefd en het altijd moeilijk gevonden om dit te doen,maar ik merk dat, sinds ik er zo mee bezig ben, het steeds "makkelijker" word... Zo zat ik vanmorgen in de metro onderweg naar de kerk en ik bad..."God, ik ben U zo dankbaar voor alle dingen die U in mijn leven doet. Zo dankbaar dat ik eindelijk een doel mag nastreven...in het vrijwilligerswerk, in de kerk als toekomstig jeugdleider...maar de maatschappij drukt Heer, ik moet een keuze gaan maken...welke kant wil ik echt op gaan? Ik weet het niet...Welke kant wilt U dat ik op ga Heer...wilt U mij dat alstublieft duidelijk maken?"
En daar kwam die preek...die weer eens te meer duidelijk maakte dat God ons dingen duidelijk maakt op manieren die we soms echt niet verwachten. Dat Hij met ons communiceert op niveau's die we menselijk gezien helemaal niet kunnen bevatten... Heb ik nu een antwoord op mijn vraag? Nee, nog niet...maar ik ga maar wel mijn hart, hoofd, ogen én oren even heel goed open houden...je weet nooit via welke bron het antwoord binnen komt!
Letten jullie eigenlijk wel op?
http://www.youtube.com/watch?v=MsSX9830r3Q |
Ja, ik let wel op, maar het valt soms niet mee.
Bij ons ging het vanochtend o.a. over de opwekking van Lazarus. Van dit verhaal kunnen we nog best wat leren.
Zo staat er bijvoorbeeld dat Jezus Lazarus lief heeft. Jezus is de Zoon van God. En toch wordt Lazarus ziek. Wij denken soms als ons iets ergs overkomt dat God niet (meer) van ons houdt, maar dat is dus helemaal niet zo.
Het laat ook zien dat, als wij Gods geliefde kind zijn, dit niet betekent dat ons nooit iets ergs overkomt.
Jezus antwoordt op het bericht dat Lazarus ziek is dat deze ziekte niet ten dode is, maar tot eer van God. Hij zei dit in geloof; omdat Hij wist wat God ging doen. Ook wij kunnen problemen en moeiten als een 'kans' zien: gelovend dat God erin zal voorzien. Vertrouwen op Zijn voorzienigheid.
Jezus wachtte nog 2 dagen voordat Hij ernaar toe reisde. Hij had de boodschap wel gehoord; maar Hij ondernam niet direct actie. Hieruit kunnen we leren dat we soms moeten wachten op God. Als onze gebeden niet direct verhoord worden betekent dit niet dat God het niet heeft gehoord, of, als we lang moeten wachten, dat het helemaal niet gebeurt.
Nog steeds 1 van mijn favo's:
http://www.youtube.com/watch?v=EweWSpNuWZA
GrZ
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 25 juli 2010, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:11
Onderwerp: 24 t/m 30 juli ZOMERCONF NEW WINE WALIBI
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | het is vandaag !!!!! ik hoop op een heel fijne leerzame dag |
En... wat heb je geleerd over profetie??
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zal ik het plaatje bij mijn profiel zetten? Of wordt het dan te verwarrend voor iedereen? |
Verwarrend. Heeft die poes nou net de muis opgegeten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:12
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Life is uncertain, take dessert first.
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:28
|
|
|
CARIN303 schreef: | Heb de buurvrouw gevraagd, de foto staat op mn profiel, niet heel duidelijk, achter is het namelijk errug kort. Je hebt nu een impressie ! |
t Staat leuk Carin!
Valt me reuze mee. Bij "een beetje hip" kreeg ik al visioenen van hanekammen of dreadlocks ofzo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:07
Onderwerp: deel iets leuks met anderen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarschijnlijk niet wat je verwacht maar ik geef deze link: http://www.longtransplantatie.nl/ Mijn man heeft na zijn dood 5 personen kunnen helpen met zijn organen en dat is zo'n goed gevoel,zelfs na je dood nog kunnen geven! Op bovenstaande site kun je de verhalen van de mensen achter de transplantaties lezen,dat doet je meer dan wat statistieken,heftig... |
Leeeeeetje... eindelijk begrijp ik jouw opmerking van een aantal weken geleden!
Geen woorden, big HUG
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |