Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:29
|
|
|
Zoek een link bij een gevoel,het is niet moeilijk maar kan wel leuks naar voren brengen onder ons.
Zet je link met je verhaaltje erbij en deel het met iedereen. Kan een gevoelskwestie zijn of gewoon humor hebben.
Daarbij zijn natuurlijk weer reacties welkom om zo de tent draaiende te houden.
Lieve groet aan alle
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:34
|
|
|
Vergeving is iets wat vertrouwen nodig heeft. Als je niet kan vertrouwen dat de ander werkelijk jouw vergeving accepteert Als je niet weet of de ander niet weer de dingen doet die jou pijn heeft gedaan. Als je in je hart niet echt vergeving kan geven.
Vergeving gaat ver.
http://www.youtube.com/watch?v=0TTgPH8E3EU&feature=player_embedded
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:41
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Zoek een link bij een gevoel,het is niet moeilijk maar kan wel leuks naar voren brengen onder ons.
Zet je link met je verhaaltje erbij en deel het met iedereen. Kan een gevoelskwestie zijn of gewoon humor hebben.
Daarbij zijn natuurlijk weer reacties welkom om zo de tent draaiende te houden.
Lieve groet aan alle |
Waarschijnlijk niet wat je verwacht maar ik geef deze link: http://www.longtransplantatie.nl/ Mijn man heeft na zijn dood 5 personen kunnen helpen met zijn organen en dat is zo'n goed gevoel,zelfs na je dood nog kunnen geven! Op bovenstaande site kun je de verhalen van de mensen achter de transplantaties lezen,dat doet je meer dan wat statistieken,heftig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarschijnlijk niet wat je verwacht maar ik geef deze link: http://www.longtransplantatie.nl/ Mijn man heeft na zijn dood 5 personen kunnen helpen met zijn organen en dat is zo'n goed gevoel,zelfs na je dood nog kunnen geven! Op bovenstaande site kun je de verhalen van de mensen achter de transplantaties lezen,dat doet je meer dan wat statistieken,heftig... |
Leeeeeetje... eindelijk begrijp ik jouw opmerking van een aantal weken geleden!
Geen woorden, big HUG
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:19
|
|
|
Pfff...Leanne, wat een mooi maar ontroerend verhaal,dank je wel! Ook een virtuele knuffel van mij!!
Waar ik echt een mooi gevoel bij heb zijn de mensen die om mij heen staan en dan bedoel ik dus mijn vrienden. Zij kennen me van haver tot gort en toch houden ze van mij!
Dit onderstaande nummer is dan ook voor hen en heb het zelfs al vaststaan voor mijn toekomstige begrafenis;
http://www.youtube.com/watch?v=oJXAWnN90Ko
Friends van Michael W.Smith
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarschijnlijk niet wat je verwacht maar ik geef deze link: http://www.longtransplantatie.nl/ Mijn man heeft na zijn dood 5 personen kunnen helpen met zijn organen en dat is zo'n goed gevoel,zelfs na je dood nog kunnen geven! Op bovenstaande site kun je de verhalen van de mensen achter de transplantaties lezen,dat doet je meer dan wat statistieken,heftig... |
och le....... heel heftig... ook al besef je dat er 5 mensen zijn die door mogen leven........ dat geeft zo"n dubbel gevoel de ene mag wel leven.....krijgt nog een kans.........en de ander niet als je gezond bent..........ben je zoooooooooo rijk!!! Ook van mij een dikke knuffel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:11
|
|
|
CARIN303 schreef: | Pfff...Leanne, wat een mooi maar ontroerend verhaal,dank je wel! Ook een virtuele knuffel van mij!!
Waar ik echt een mooi gevoel bij heb zijn de mensen die om mij heen staan en dan bedoel ik dus mijn vrienden. Zij kennen me van haver tot gort en toch houden ze van mij!
Dit onderstaande nummer is dan ook voor hen en heb het zelfs al vaststaan voor mijn toekomstige begrafenis;
http://www.youtube.com/watch?v=oJXAWnN90Ko
Friends van Michael W.Smith |
nou Carin... hier is het tranendal weer open!! pffff.........dat er toch meer mensen zijn, die al dingen "klaar" hebben liggen, voor het geval dat......... Zo heb ik al een gedicht.......wat op de kaart moet........ Toch fijn te weten dat er zoveel mensen om je heen staan.....je kennen en van je houden...........vrienden.....je kan niet zonder!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:34
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | nou Carin... hier is het tranendal weer open!! pffff.........dat er toch meer mensen zijn, die al dingen "klaar" hebben liggen, voor het geval dat......... Zo heb ik al een gedicht.......wat op de kaart moet........ Toch fijn te weten dat er zoveel mensen om je heen staan.....je kennen en van je houden...........vrienden.....je kan niet zonder!!! |
dingen klaar hebben voor t geval dat....... ja ik denk er wel eens over na...maar nooit gedaan. Dat lied van M W Smith had ik idd ook al eens over nagedacht...had t vanmorgen nog zitten luisteren....(voor een posting van as maandag)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:43
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | dingen klaar hebben voor t geval dat....... ja ik denk er wel eens over na...maar nooit gedaan. Dat lied van M W Smith had ik idd ook al eens over nagedacht...had t vanmorgen nog zitten luisteren....(voor een posting van as maandag) |
Ik heb alles al klaar in een map, wie moet het anders voor mij doen? Adressen, liederen voor in de kerk, Bijbeltekst en dus o.a..dit lied. Gaf mij een rustig gevoel dat ik dit gedaan had.
Een aantal jaren geleden heb ik, iedereen van wie ik houd, een brief geschreven waarom ik van ze houd en wat ze voor mij betekenden. Afgelopen jaar heb ik , hele dierbaren, een cadeau gegeven. Weet je...niemand weet wanneer het zijn / haar tijd is en dit wilde ik gewoon heel graag doen! Het gaf mij een goed gevoel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:39
|
|
|
Heb ook een lijst gemaakt met liederen die gezongen mogen worden. Het zijn er veel dus een lange zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:47
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik heb alles al klaar in een map, wie moet het anders voor mij doen? Adressen, liederen voor in de kerk, Bijbeltekst en dus o.a..dit lied. Gaf mij een rustig gevoel dat ik dit gedaan had.
Een aantal jaren geleden heb ik, iedereen van wie ik houd, een brief geschreven waarom ik van ze houd en wat ze voor mij betekenden. Afgelopen jaar heb ik , hele dierbaren, een cadeau gegeven. Weet je...niemand weet wanneer het zijn / haar tijd is en dit wilde ik gewoon heel graag doen! Het gaf mij een goed gevoel! |
Wat ontzettend goed van je Carin!!!Ik kan het niet,ik wil het niet........stom he,en dat terwijl ik weet dat het zomaar nodig kan zijn. Prachtig lied heb je uitgekozen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:48
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Leeeeeetje... eindelijk begrijp ik jouw opmerking van een aantal weken geleden!
Geen woorden, big HUG
GrZing |
Dat kloppende hart he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | och le....... heel heftig... ook al besef je dat er 5 mensen zijn die door mogen leven........ dat geeft zo"n dubbel gevoel de ene mag wel leven.....krijgt nog een kans.........en de ander niet als je gezond bent..........ben je zoooooooooo rijk!!! Ook van mij een dikke knuffel..... |
Ipv 1 persoon genezing te schenken genas God er 5 Marianne.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:54
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat ontzettend goed van je Carin!!!Ik kan het niet,ik wil het niet........stom he,en dat terwijl ik weet dat het zomaar nodig kan zijn. Prachtig lied heb je uitgekozen..... |
Nou, Leanne, ik heb er jaren over gedaan hoor. Maar het telkens achter me aan en nu heb ik er rust bij. Veel mensen snapten het ook niet maar ja...das voor hun!
Even iets anders....moet veel aan je denken, het afscheid van je man en vader van je kinderen,wat een moeilijke tijd heb je achter de rug. Heel bewonderenswaardig dat je mee ingestemd hebt voor de transplantatie, zegt veel over wie je man was!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:48
|
|
|
Net heb ik een erg grappig filmpje van m'n dochter geupload... Volgens mij een familietrekje
Dit filmpje wilde ik jullie niet onthouden.
Alles op een rijtje bij de IKEA...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:57
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Net heb ik een erg grappig filmpje van m'n dochter geupload... Volgens mij een familietrekje
Alles op een rijtje bij de IKEA... |
hij is....leukkk
kijk dat zijn nou leuke dingen om met mekaar te delen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 09:22
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Net heb ik een erg grappig filmpje van m'n dochter geupload... Volgens mij een familietrekje
Wat een heeeerlijk kind! Misschien moet die van mij is bij der in de leer...die kan alleen zelf overal inklimmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:01
|
|
|
Ja een leuke bericht is dat ik vandaag in mijn eigen huisje intrek De meubels hebben hun plek gekregen en gisteren heel wat dozen door genomen en heb dat een plaatsje gegeven ben al op de helft ga morgen weer verder met spullen uitpakken en kleding in de kasten doen. Het word al een gezellige fijne sfeer in huis en ook luchtig pa heeft 2 ventilatoren aan de plavond opgehangen. Morgen ga pa verder om hier en daar wat lampjes ophangen en schilderijen dat geeft het ideaal plaatje.
Fijne zondag gewenst.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:23
|
|
|
Wat een heerlijk kind Lepel!!! Kreeg je niet de neiging mee te gaan doen?Voor je het weet heeft ze de leeftijd van "nee mam,niet doooooooen,ik schaam me rot!"(heeft trouwens ook wel wat,je pubers voor schut zetten )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:30
|
|
|
Ik heb zitten genieten van het filmpje van je dochtertje...en dat zijn nu de leukste filmpjes...spontaan en lekker bezig en nog creatief ook. Wees maar trots op je leuke dochter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:31
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hij is....leukkk
kijk dat zijn nou leuke dingen om met mekaar te delen |
Met genoegen gedeeld.
TESSYBEAR731 schreef: | Wat een heeeerlijk kind! Misschien moet die van mij is bij der in de leer...die kan alleen zelf overal inklimmen |
Tsja creatief ed. is ze wel... maar klimmen kan ze ook erg goed.
LEANNE226 schreef: | Wat een heerlijk kind Lepel!!! Kreeg je niet de neiging mee te gaan doen?Voor je het weet heeft ze de leeftijd van "nee mam,niet doooooooen,ik schaam me rot!"(heeft trouwens ook wel wat,je pubers voor schut zetten ) |
Misschien kreeg ik die neiging wel een beetje, maar ik kan des te meer genieten, als ze lekker in haar rol is en dan is het erg leuk om te zien hoe ze andere kinderen erbij betrekt. Elke keer als we bij de IKEA op die afdeling kwamen, ging ze steeds weer aan de gang met die spaarvarkens.
Tsja, de tijd zal het leren... zoals ik haar nu ken, is ze een allemansvriendje en kent ze nauwelijks schaamte. Tentijde dat ik het geluid id kerk deed en ik gaf haar bij de opbouw een microfoon in handen, zong ze zonder schroom haar K3 liedjes ed, terwijl haar leeftijdsgenootjes er niks van moesten hebben...
CARIEN982 schreef: | Ik heb zitten genieten van het filmpje van je dochtertje...en dat zijn nu de leukste filmpjes...spontaan en lekker bezig en nog creatief ook. Wees maar trots op je leuke dochter. |
'Trots' op m'n dochter ben ik zeker wel. Ze is heerlijk om mee om te gaan.
Bedankt voor al die leuke reacties.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:44
|
|
|
ANITA324 schreef: | Ja een leuke bericht is dat ik vandaag in mijn eigen huisje intrek De meubels hebben hun plek gekregen en gisteren heel wat dozen door genomen en heb dat een plaatsje gegeven ben al op de helft ga morgen weer verder met spullen uitpakken en kleding in de kasten doen. Het word al een gezellige fijne sfeer in huis en ook luchtig pa heeft 2 ventilatoren aan de plavond opgehangen. Morgen ga pa verder om hier en daar wat lampjes ophangen en schilderijen dat geeft het ideaal plaatje.
Fijne zondag gewenst.
Shalom, |
Gaaf Anita, gefeliciteerd; Zal vast effe wennen zijn in het begin... Ik hoop voor je dat je je er snel echt thuis zal voelen. Er is niks mooiers dan een eigen stekkie te hebben. Elders in het forum las ik dat je dan voor een aantal weken geen internet hebt... Een mooie gelegenheid toch om echt iets leuks en gezelligs van je huisje te maken.
Succes en geniet ervan. Gods zegen toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:50
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Gaaf Anita, gefeliciteerd; Zal vast effe wennen zijn in het begin... Ik hoop voor je dat je je er snel echt thuis zal voelen. Er is niks mooiers dan een eigen stekkie te hebben. Elders in het forum las ik dat je dan voor een aantal weken geen internet hebt... Een mooie gelegenheid toch om echt iets leuks en gezelligs van je huisje te maken.
Succes en geniet ervan. Gods zegen toegewenst. |
Wennen zal dat zeker zijn heel wat jaartjes bij mijn ouders en nu op mijn eigen is gloed nieuw voor mij ik ben nog nooit uit huis geweest. Van 1 van mijn vrienden zei dat het wel 1 jaar duurt voor je er aan went alleen opjezelf te zijn het is een weg die je zelf moet uitvinden in hoe je levensweg beloopt en ach we mogen weten dat God ons nabij is dus alleen door het leven gaan zijn we ook niet he.
Dankje wel ik wens jou ook Gods zegen toe.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:02
|
|
|
De preek vanochtend ging over Job 33:14-20
14 Maar God spreekt eens of tweemaal; doch men let niet daarop. 15 In den droom, door het gezicht des nachts, als een diepe slaap op de lieden valt, in de sluimering op het leger; 16 Dan openbaart Hij het voor het oor der lieden, en Hij verzegelt hun kastijding; 17 Opdat Hij den mens afwende van zijn werk, en van den man de hovaardij verberge; 18 Dat Hij zijn ziel van het verderf afhoude; en zijn leven, dat het door het zwaard niet doorga. 19 Ook wordt hij gestraft met smart op zijn leger, en de sterke menigte zijner beenderen; 20 Zodat zijn leven het brood zelf verfoeit, en zijn ziel de begeerlijke spijze;
God spreekt tot ons in zoveel verschillende talen, en vaak merken we het niet eens op! De laatste tijd ben ik daar heel erg mee bezig, God's stem verstaan...ik heb er lang langs heen geleefd en het altijd moeilijk gevonden om dit te doen,maar ik merk dat, sinds ik er zo mee bezig ben, het steeds "makkelijker" word... Zo zat ik vanmorgen in de metro onderweg naar de kerk en ik bad..."God, ik ben U zo dankbaar voor alle dingen die U in mijn leven doet. Zo dankbaar dat ik eindelijk een doel mag nastreven...in het vrijwilligerswerk, in de kerk als toekomstig jeugdleider...maar de maatschappij drukt Heer, ik moet een keuze gaan maken...welke kant wil ik echt op gaan? Ik weet het niet...Welke kant wilt U dat ik op ga Heer...wilt U mij dat alstublieft duidelijk maken?"
En daar kwam die preek...die weer eens te meer duidelijk maakte dat God ons dingen duidelijk maakt op manieren die we soms echt niet verwachten. Dat Hij met ons communiceert op niveau's die we menselijk gezien helemaal niet kunnen bevatten... Heb ik nu een antwoord op mijn vraag? Nee, nog niet...maar ik ga maar wel mijn hart, hoofd, ogen én oren even heel goed open houden...je weet nooit via welke bron het antwoord binnen komt!
Letten jullie eigenlijk wel op?
http://www.youtube.com/watch?v=MsSX9830r3Q
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 25 juli 2010, 15:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:40
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | De preek vanochtend ging over Job 33:14-20
14 Maar God spreekt eens of tweemaal; doch men let niet daarop. 15 In den droom, door het gezicht des nachts, als een diepe slaap op de lieden valt, in de sluimering op het leger; 16 Dan openbaart Hij het voor het oor der lieden, en Hij verzegelt hun kastijding; 17 Opdat Hij den mens afwende van zijn werk, en van den man de hovaardij verberge; 18 Dat Hij zijn ziel van het verderf afhoude; en zijn leven, dat het door het zwaard niet doorga. 19 Ook wordt hij gestraft met smart op zijn leger, en de sterke menigte zijner beenderen; 20 Zodat zijn leven het brood zelf verfoeit, en zijn ziel de begeerlijke spijze;
God spreekt tot ons in zoveel verschillende talen, en vaak merken we het niet eens op! De laatste tijd ben ik daar heel erg mee bezig, God's stem verstaan...ik heb er lang langs heen geleefd en het altijd moeilijk gevonden om dit te doen,maar ik merk dat, sinds ik er zo mee bezig ben, het steeds "makkelijker" word... Zo zat ik vanmorgen in de metro onderweg naar de kerk en ik bad..."God, ik ben U zo dankbaar voor alle dingen die U in mijn leven doet. Zo dankbaar dat ik eindelijk een doel mag nastreven...in het vrijwilligerswerk, in de kerk als toekomstig jeugdleider...maar de maatschappij drukt Heer, ik moet een keuze gaan maken...welke kant wil ik echt op gaan? Ik weet het niet...Welke kant wilt U dat ik op ga Heer...wilt U mij dat alstublieft duidelijk maken?"
En daar kwam die preek...die weer eens te meer duidelijk maakte dat God ons dingen duidelijk maakt op manieren die we soms echt niet verwachten. Dat Hij met ons communiceert op niveau's die we menselijk gezien helemaal niet kunnen bevatten... Heb ik nu een antwoord op mijn vraag? Nee, nog niet...maar ik ga maar wel mijn hart, hoofd, ogen én oren even heel goed open houden...je weet nooit via welke bron het antwoord binnen komt!
Letten jullie eigenlijk wel op?
http://www.youtube.com/watch?v=MsSX9830r3Q |
Ja, ik let wel op, maar het valt soms niet mee.
Bij ons ging het vanochtend o.a. over de opwekking van Lazarus. Van dit verhaal kunnen we nog best wat leren.
Zo staat er bijvoorbeeld dat Jezus Lazarus lief heeft. Jezus is de Zoon van God. En toch wordt Lazarus ziek. Wij denken soms als ons iets ergs overkomt dat God niet (meer) van ons houdt, maar dat is dus helemaal niet zo.
Het laat ook zien dat, als wij Gods geliefde kind zijn, dit niet betekent dat ons nooit iets ergs overkomt.
Jezus antwoordt op het bericht dat Lazarus ziek is dat deze ziekte niet ten dode is, maar tot eer van God. Hij zei dit in geloof; omdat Hij wist wat God ging doen. Ook wij kunnen problemen en moeiten als een 'kans' zien: gelovend dat God erin zal voorzien. Vertrouwen op Zijn voorzienigheid.
Jezus wachtte nog 2 dagen voordat Hij ernaar toe reisde. Hij had de boodschap wel gehoord; maar Hij ondernam niet direct actie. Hieruit kunnen we leren dat we soms moeten wachten op God. Als onze gebeden niet direct verhoord worden betekent dit niet dat God het niet heeft gehoord, of, als we lang moeten wachten, dat het helemaal niet gebeurt.
Nog steeds 1 van mijn favo's:
http://www.youtube.com/watch?v=EweWSpNuWZA
GrZ
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 25 juli 2010, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:47
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | dingen klaar hebben voor t geval dat....... ja ik denk er wel eens over na...maar nooit gedaan. Dat lied van M W Smith had ik idd ook al eens over nagedacht...had t vanmorgen nog zitten lAluisteren....(voor een posting van as maandag) |
Als het je lukt Jonathan....doe een poging..probeer het. Als je eenmaal bezig bent zul je merken dat er wel degelijk dingen zijn die je wel of niet wilt.... En voor de nabestaanden zo fijn om dingen te regelen die jij zou willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:54
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ipv 1 persoon genezing te schenken genas God er 5 Marianne....... |
Goh....le........daar zeg je wat!! Ben er stil van. Deze tekst zou het goed doen op een tegeltje.....om dagelijks te lezen. En om er toch een beetje troost uit te halen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:46
|
|
|
jij toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:47
|
|
|
DANIEL777 schreef: | jij toch? |
Nee joh...ben een die hard vrijgezel, ik kom alleen maar op bruiloftsfeestjes en hoef nooit de rekening te betalen,slimme meid hè
|
|
Naar boven |
|
|