Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:27
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Op die manier heb ik mijn kerel gevonden |
JONATHAN890 schreef: | ik ging op vakantie, geen CM abo meer en alles viel op zijn plekkie |
Ook al geen goed idee dus!
Nou dan blijft er dus maar één ding over... Rennen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:31
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | je zou dus tóch zeggen dat het toch in de lucht zit, he...
nu alleen nog even mijn '2nd half' vinden... |
Of gewoon even een poosje van CM wegblijven en het met je hoofd tussen je knieën uitzitten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 12:47
|
|
|
Je kunt wel merken dat het bijna herfst word (offeh...is met dit weer) de stelletjes schieten als paddestoelen uit de lucht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:57
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
Gek?! In elk geval opmerkelijk!
Jezus was hiv-positief!
KAAPSTAD - In Zuid-Afrika heeft een geestelijke een preek gehouden met de titel 'Jezus was hiv-positief'. Pastoor Xola Skosana wil daarmee de aandacht vestigen op wat hij beschouwt als een doofpotoperatie van Zuid-Afrikaanse kerken rond de hiv-problematiek, meldt The Guardian.
FOTO ANP De 43-jarige Skosana verloor twee zussen aan aids, en koos voor de titel om aandacht te vragen voor de ziekte, op een moment dat dagelijks bijna 1.000 mensen overlijden aan aidsgerelateerde aandoeningen. In Kaapstad onderging Skosana zelf een hiv-test in het bijzijn van zijn parochianen, samen met honderd jongeren.
Onvergeeflijke zonde "In veel delen van de Bijbel stelt God zichzelf in de plaats van de straatarmen, de zieken en de marginalen", zegt de pastoor, die geen deel uitmaakt van een kerkgenootschap. "Wanneer we zorgen voor de zieken, zorgen we voor Hem. Wanneer we zieken negeren, negeren we Hem." Skosana hekelt dat de Kerk aids voorstelt als een onvergeeflijke zonde, en vindt het zijn verantwoordelijkheid om "een beeld te schetsen van een God als iemand die bekommerd is om de mensen en het beste met hen voorheeft, in plaats van iemand die hen beoordeelt en zich voor hen schaamt."
De man krijgt veel lof van de Zuid-Afrikaanse Aidsraad. "Het is heel belangrijk dat kerkleiders het goede voorbeeld geven om hiv van dat schuldige stigma te ontdoen en mensen aan te zetten zich te laten testen", zegt voorzitter Mark Heywood. "Er zijn veel kerken die een heleboel hebben gedaan om hiv te bestrijden, maar het probleem is dat de Kerk als geheel niet mondig genoeg is. We zouden graag een duidelijkere boodschap horen."
Skosana zegt overigens de resultaten van zijn eigen test niet te zullen bekendmaken, om de anderen niet onder druk te zetten hetzelfde te doen.
AD, 27/08/10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:40
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En het regent hier nog steeds......... |
Weer: In het binnenland van Spanje lokaal 40+ graden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:57
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tja....ten eerste is het 1 van mn favo Michael songs en ten tweede is dit een forum met vrijheid van meningsuiting en ten derde moet je er dan maar de zanger bijzetten,verder nog iets? |
Niet vechten onder het ruzieen hoor... Hij moet nog strijken dit weekend!
Healing raaaaaaain is faaalling downnn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:52
|
|
|
CARIN303 schreef: | Super Eva en Hans Gefeliciteerd!
Maar ik heb het gevoel dat jullie al veel langer een setje zijn,klopt dat? Ervaringsdeskundigen,zeg maar |
Hans en Eva gaan al bijna voor Platina Joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:35
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
CARIN303 schreef: | Breng ons niet op ideeen,Mario...... |
Schijnt daar wel erg lekker weer te zijn Carin, in verwegistan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:05
|
|
|
Wat een ellende met dat weer! Het ziet er naar uit dat we aan deze kant van het land mazzel hebben, maar zag beelden van Enschede waar hele straten vol water staan... Hoe is het bij jullie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:53
Onderwerp: gebed
|
|
|
Hoi Shanita,
Dat het stil werd na je reactie heeft wellicht te maken met het feit dat je deze pas vanmorgen geplaatst hebt? Vragen om gebed voor zoiets moeilijks zou je misschien ook kunnen doen in een nieuw topic, dat trekt wellicht ook meer de aandacht. (omdat het een nieuw topic is)... Toch even een dikke pluim dat je aan jezelf durft te werken en nieuwe uitdagingen aangaat. Zeker een relatie is een moeilijke stap! Het moet dus wel een hele geweldige vent zijn
Ik zal iig aan je denken in gebed meid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hoeveel meter heeft 1 rol wc papier? |
Sja Maris, als je het écht wilt weten... Meten is weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:16
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat is met alles natuurlijk zo Tess, dat weet iedereen wel........mag ik hopen Dus dat hoef je dan toch niet uit te leggen? En dan kan niemand meer wat vinden van iets........want alles heeft twee kanten...... |
Quote: | BEHAPPY332 schreef: IK VIND DEZE EVANGELIST JUIST WEL BETROUWBAAR.
PRAKTISCH ALLES WAT HIJ HEEFT GEDAAN EN GEZEGD,
STAAT OP SCHRIFT EN OP DVD OF KOMT OP TV.
DAT IS EEN KENMERK VAN BETROUWBAARHEID,
|
Blijkbaar weet dus toch niet iedereen dat Willemijn, vandaar mijn reactie hierop. Een naar mijn mening volkomen logische reactie... Dat het na te lezen (te controleren) is zegt niet dat alles even betrouwbaar is...
Waar doen we eigenlijk moeilijk over? Cross heeft de conclusie getrokken dat ik Jan Zijlstra onbetrouwbaar vind en ik heb uitgelegd dat ik dat niet bedoelde...dan is het toch gewoon klaar
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 26 augustus 2010, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt wel een beetje lange tenen Tess Crossroad is het niet met je eens en dat mag toch???? Hoef je je niet gelijk zo aangevallen te voelen........ |
Ik voel me absoluut niet aangevallen hoor Willemijn, daar is wel wat meer voor nodig Wijs Cross er enkel op ik dus niet beweerd heb dat iedere dominee of gebedsgenezer die op tv komt onbetrouwbaar is, maar ook niet dat het een garantie is dat het wel zo is...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 26 augustus 2010, 14:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:51
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dus omdat het daar is gebeurd ......
Waarom ga je er vanuit dat Jan Zijlstra dan ook maar "fout" is ..... Ik denk dat hij wel degelijk de gave van genezing heeft gekregen....... Maar nee, in Amerika is het ooit eens gebeurd dat ..... dus .....
Als je de man niet vertrouwd, ga eens persoonlijk met hem praten, en toets dan zijn woorden aan de bijbel, maar ga niet op voorhand er van uit dat hij "fout" is. En ja dat maatpak zal hij echt wel kopen ...... En die mooie auto zal er ook wel komen...... en dat grote gebouw ook wel ...... Maar er komen ook duizenden mensen af op de boodschap die gesproken wordt, en al zou er maar 1 mens zich daardoor bekeren tot Jezus Christus als zijn verlosser en zaligmaker, wie zijn wij dan om daarover een oordeel te hebben. Als het zaad gezaaid is, op welke manier dan ook, is het niet meer aan ons mensen, maar aan de Heilige Geest die het zal uitwerken ...... De één heeft als roeping om het evangelie te brengen bij de buren en in de straat, de ander heeft de roeping en de mogelijkheden om het evangelie te brengen aan duizenden gelijktijdig. En weer anderen houden zich liever stil en hebben liever niet dat iemand, buiten hun eigen geloofsgemeenschap, ook maar weet dat ze christen zijn ......
OOPS, sorry Assanti ga ik weeeeer off-topic
.. |
Eh...waarom is dit aan mij gericht Je hebt mij nooit horen beweren dat Jan Zijlstra onbetrouwbaar is, ken de man niet eens! Heb enkel gesteld dat het feit dat iemand bekend is door de media niet een garantie is dát het te vertrouwen is! Toets alles! Dus ook "Tv-dominee's"...zoals Jan Zijlstra niet per definitie onbetrouwbaar is omdat die tv-dominee dat was, zo is ook niet iedere gebedsgenezer die op tv komt betrouwbaar omdat Jan Zijlstra dat wel zou zijn. Zoals gezegd, het is een kwestie van zendtijd kopen en dat zegt niet over betrouwbaarheid..
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 26 augustus 2010, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 12:59
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat doe jij trouwens op het topic Alleen voor Vrouwen????? |
Dit UITJE is alleen voor vrouwen Willemijn, het topic kunnen we best delen.. Dat topic waar alleen vrouwen mogen reageren staat elders op het forum, al kunnen ze daar blijkbaar ook nog steeds niet wegblijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 12:29
Onderwerp: Van ruilen komt huilen?
|
|
|
Ik heb een nog in goede staat verkerende Graco wandelwagen staan.. zit alleen geen regenhoes en slaapzak meer bij maar daar kun je in principe een standaard model voor gebruiken?
Kan ik iemand er een plezier mee doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 12:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Tip: eet eerst een paar bolussen , 3 bakken koffie, krantje lezen, een peuk erbij, daarna nog een bolus en je hebt gelijk een energie van heb ik jou daar. |
En vervolgens minstens 8 uur aansluitend huishoudelijke klusjes nodig om ze er weer af te trainen! Perfécte oplossing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 11:49
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik ben nog maar 43 hoor, kom nog niet in aanmerking voor thuishulp |
Ik ben 28 en ik heb thuishulp! Of beter gezegd huishoudelijk hulp... Ze kijken namelijk niet naar je leeftijd, maar naar gezondheid en mate van zelfredzaamheid... Natuurlijk is een chronisch tekort aan tijd geen goede reden!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 26 augustus 2010, 11:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 11:48
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Hoezo niet??? |
Omdat juist via de media de boel enorm goed in de maling genomen kan worden! Ik denk nu aan een bepaalde Amerikaanse tv-dominee (ben even zen naam kwijt) die een aantal jaar geleden enorm populair was maar verschrikkelijk door de mand is gevallen...
Om op tv te kunnen komen hoef je enkel zendtijd te "kopen"...dat zegt niets over de betrouwbaarheid van een persoon of instelling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 07:35
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | IK VIND DEZE EVANGELIST JUIST WEL BETROUWBAAR.
PRAKTISCH ALLES WAT HIJ HEEFT GEDAAN EN GEZEGD,
STAAT OP SCHRIFT EN OP DVD OF KOMT OP TV.
DAT IS EEN KENMERK VAN BETROUWBAARHEID,
WANT ZO KAN ELK MENS, EN ELKE JOURNALIST,
HET OBJECTIEF EN VERANTWOORD CONTROLEREN.
en ik wil dit graag serieus nader uitzoeken en wil zijn boeken lezen. ik heb veel van zijn boeken al gekocht.
in de media is nog meer informatie te vinden, dus lezers kunnen ook gratis, gewoon mee helpen dit uit te zoeken. |
Nee, Behappy...dat is niet bepaald een teken dat iemand betrouwbaar is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lijkt mij ook. Maar het kwam bij mij over dat ze wilde stofzuigen ofzo op cm of iets dergelijks |
Nouhou...soms zou der wat mij betreft best wel es een bezem doorheen mogen
Maar ik hou het wel bij men eigen huisje...das al werk genoeg!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 25 augustus 2010, 22:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:03
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Annette, jij hebt gelijk. Maar ik ook.
er staat reactieSSSSSSSS
Meervoud dus en dat is wat anders dan meer fout...
Dus ik neem de SSSSSSS Serieus. |
Mispoes!
Ze bedankt Annette en stelt dan vast dat er een hoop reactie's zijn gegeven in korte tijd...das toch nét ff iets anders Geheel opbouwend bedoeld...wanneer je dieper ingaat op een topic zitten er vaak hele goede argumenten bij, maar omdat je er zo'n ellenlang verhaal omheen schrijft word het al snel heel erg onoverzichtelijk, zoals ik al eerder gezegd heb. En dat geld dan niet alleen voor jouw reactie, maar ook voor die daaromheen. Soms is het gewoon echt beter om concreet te blijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat doe je hier dan nog meer behalve lezen, schrijven etc.? |
Anderen vervelen natuurlijk!
Helaas was er niemand meer om te vervelen dus ben ik maar wat in huis gaan doen... Dat is natuurlijk, nadat Zinga voorbij kwam en me zo de plomp in duwde Toen had k ineens weer een heeeeeleboel was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:49
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nog een ongevraagde tip...
Jullie zouden een 'Daniëlsvasten' kunnen overwegen. Dat is een dieet bestaande uit groente en fruit. Heel gezond voor je lichaam; dat gaat zichzelf reinigen.
Als jullie zouden besluiten geen koffie te drinken zouden sommige mensen weleens ontwenningsverschijnselen kunnen krijgen.
Er bestaan overigens ook hele goede boekwerkjes hierover. Dus ik houd op met de ongevraagde adviezen.
GrZing!
Dat ik dit durf te schrijven nu ik net een beker Italiaans ijs heb verorberd |
Hah! Das dan alvast 1 ding waar k geen last van zal hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Reken maar uit ............
CM : ca. 2400 leden = 1200 stelletjes Deze week 3 in 2 dagen = ruim 10 in de week.
1200: 10 = 120 weken
Conclusie: Na 2,5 jaar is CM niet meer |
Eh...ervan uitgaande natuurlijk dat de man/vrouw verdeling op CM gelijk is én iedereen op CM ook "op zoek" is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 15:17
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou....daar sluit ik me bij aan...... Tja heb het zelf ook errug druk gehad hahaha dan vergeet je wel eens dat er meer mensen zijn op CM! Sorry...sorry Dus wil ik er dan maar heel bescheiden aan toevoegen dat wij... 338 en Herman040, ook een CM setje zijn! Oo aan de foto wordt gewerkt....... |
Sjonguh...zit er wat in de lucht ofzo?
Geweldig natuurlijk! Ook jullie heel veel geluk samen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 13:14
|
|
|
Moet toch echt even wat gaan doen hier... wie o wie geeft me ff een duwtje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 13:12
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
GRACE585 schreef: | 8 nov valt bij mij op een maandag je bedoelt het weekend van 8 9 10 okrtober of 5 6 7 nov. graag even duidelijkheid a.u.b. |
9 Oktober gingen we al naar Afrika, toch
Oh nee, we gingen Afrikaans eten in Veenendaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 13:11
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | HOMEOPATHIE homeopathie, pathos is gevoel. homeo zoekt naar gelijkstatigheid, evenwicht. voor zover goed onthouden. Door verdunning worden moleculen weggehaald, maar de energie van het molecuul wordt door het schudden, = met een moeilijk woord potentiëren, aan het water afgegeven. Dat betekent in praktijk, dat bijvoorbeeld in een hoeveelheid als ter grootte van een emmer, nog maar één molecuul werkzame stof aanwezig is. Vanuit moleculair oogpunt is dan geen werkzame stof meer aanwezig en velen vinden dit dan ook 'onzin'. anderen beweren, dat de energie van het molecuul overgeslagen is op het water en de alcohol in de oplossing, = met een moeilijk woord tinctuur. Voor beide visies is wat te zeggen, maar dat maakt het nog niet bij voorbaat 'occult'.
'Occult' is ook weer een moeilijk woord. Aan de ene kant, betekent het gewoon, dat er zaken zijn, die nog bedekt, c.q. nog ontdekt moeten worden. De wetenschap doet elke dag nieuwe ontdekkingen, dus alles wat wij nog niet weten, is zeker niet altijd occult...
De gedachte achter homeopathie is, dat je lichaam herkent, dat er in lichte mate een schadelijke stof is binnengekomen... dat is dus niet zo, want de schadelijke stof is er al uit gehaald... dan gaat daarna je auto immuunsysteem zelf aan het werk en zorgt dat je weer gezond wordt.
Notabene: in medicijnen zitten wel schadelijke stoffen, dat staat op elke bijsluiter. dus moeten wij constateren, dat homeopathie in ieder geval minder schadelijke is dan medicatie. Probleempje: van medicatie is met uitgebreide dure testen bewezen dat het werkt, bij homeopathie is dat minder het geval...
ACCUPUNCTUUR Dit wordt in reguliere ziekenhuizen ook toegepast als pijnbestrijding. De huid is het grootste en gevoeligste orgaan. Bij paarden zetten ze ook een praam op de lippen, als hij wild is, wordt hij zo rustig. De lippen zijn het gevoeligste deel van een paard. Zo kan je bijvoorbeeld veilig de hoeven van een wild paard beslaan... Dat maakt de praam en de acupunctuur nog niet occult! Het kan je leven redden.
AARDSTRALEN Ja, dat lijkt onzin. Aarde is aarde. grond is grond. Niks geen stralen uit de grond! Echter, bijvoorbeeld, uranium is een erts en ook radium is een erts dat straling uitzendt... Beton gemaakt van chemische, maar ook gewone stoffen, zoals kalk en zand, zendt ook straling uit. Daarnaast is de aarde in zijn geheel magnetisch gepoold. er zitten allerlei metalen in de grond, dat reageert ook weer, met bijvoorbeeld onweer. Onweer gaat gepaard met gigantische hoeveelheden energie. Ook dat kan dus weer de aarde ingestuurd worden.. Dus is het niet helemaal zo gek, dat ook de aarde op sommige plaatsen, afhankelijk van... bla, bla, bla...
MAAR ZO TECHNISCH BEN IK NIET. OP HET VROUWEN FORUM LAS IK, DAT DE DAMES HIER WERKZAAM IN ZIJN
DUS DIE KUNNEN U VAST WEL VERDER HELPEN
OH JA, U KWAM VOOR DE VOET REFLEX?
Als je jouw elleboog stoot, dan voel je op een bepaald plekje een stroomstootje... alsof je onder stroom gezet wordt. Iemand die last van zijn hart heeft, kan een pacemaker ingebouwd krijgen, die geeft dan weer een stroomstootje aan het hart. Het menselijk lichaam kent dus stroomstootjes en staat dus onder stroom, zij het laag. Dat betekent, dat die stroom door het lichaam heen loopt via allerlei energiebanen. In China noemt men dat 'meridianen'
Dat zou dus ook allemaal logisch moeten zijn en niet occult. Al kun je de waarde van sommige meridianen en hun knooppunten wel 'over waarderen'.
Zo bestaat er ook de 'ortho therapie'. Dat zegt, dat allerlei lichaamsdelen met elkaar in verbinding staan. Klopt ook, via de mond, naar de maag, naar de liefde van de man... eh... is of topic.
MAAR DE THERAPEUTE STOPTE...
De hier beschreven 'studie gebieden' worden nog steeds elke dag uitgebreid onderzocht op hun wetenschappelijke waarde en toepassing. Dus niet occult.
Wel occult kan zijn, als niet deskundigen zeggen dat zij wel deskundig zijn.
Wel occult is, als men uit de lijnen van je hand jouw toekomst gaat lezen
Wel occult is, als je uit het leggen van kaarten iemands toekomst voorspelt hoewel er met enige psychologische kennis veel te zien is aan iemands reacties maar dan heet dat.... gebruik je boeren verstand.
ZO, DAN HEB IK IN AANSLUITING OP HET VERBODEN VROUWEN TOPIC
TOCH NOG EEN WOORDJE MOGEN MEESPREKEN !!!
|
Kijk...daar ben ik het nou mee eens! Ons lichaam staat op allerlei mogelijke manieren met elkaar in verbinding en ik denk niet dat er iets verkeerd aan is om hier wat mee te doen. Kijk maar eens naar het effect dat geestelijke pijn kan hebben op je lichaam. Ik heb zelf Fibromyalgie en ik heb heel duidelijk geleerd hoe ik lichamelijke pijn kan voorkomen (of iig zo gemakkelijk mogelijk kan houden) door geestelijk goed voor mezelf te zorgen e.a. Ga op je gevoel af zou k zeggen...dat zit er meestal niet zo ver naast!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 12:33
Onderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | ... ik houd de mijne, mijn oren, wel tegen je buikkie aan, heb ik toch wat te luisteren:
wat die daar te vertellen heeft is tenminste echt groot nieuws!
|
De laatste keer dat mijn buikkie echt groot nieuws had kwam daar 45 uur ellende achteraan
En uiteindelijk natuurlijk een bundeltje blijdschap, maar dat vond ik eigenlijk wel even genoeg blijdschap voor dit leven
|
|
Naar boven |
|
|