ChristianMatch

Forum

gebed
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:17

Graag gebed voor mijn buren waar ik meeste kontakt mee hebt.
Dat zijn Ellen, Theo, Pieter, Isabelle en Ron.

Groeten van Katja. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:50

KATJA065 schreef:
Graag gebed voor mijn buren waar ik meeste kontakt mee hebt.
Dat zijn Ellen, Theo, Pieter, Isabelle en Ron.

Groeten van Katja. Lachende smiley

Komt helemaal goed Katja Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:15

bedankt Eva,

deze mensen zijn zullen veel gebed nodig hebben.
Gods zegen toegewenst.

Katja. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:39

KATJA065 schreef:
bedankt Eva,

deze mensen zijn zullen veel gebed nodig hebben.
Gods zegen toegewenst.

Katja. Lachende smiley

Blijf ervoor bidden Katja, doen wij donderdagavond ook weer in de Gebedsroom Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 08:02

foutje...sorry

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 26 augustus 2010, 08:06
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 08:05

Graag gebed voor mijzelf.

Heb disscociatie, ptss en regelmatig migraine. zie eventueel google.

Nou heb ik werk voor halve dagen, en een relatie die ver weg woont.

En nou wil ik dingen combineren. Ik wou dusz graag gebed voor mij, dat dat lukt. Ik móet namelijk erg uitkijken van de arts omdat vaak mijn bloedruk veels te hoog is. Onderdruk was regelmatig boven de 130. ja, echt waar, ik verwar dit niét met de bovendruk.....
En dat is al ruim 2 jaar zo, dat mijn bloedruk regelmatig zó hoog is.
De arts zei ook dat dat door stress komt...Hij heeft namelijk mijn bloed op alles onderzocht waar de hoge bloedruk ook door zou kunnen komen. En alle resutaten van de bloedonderzoeken waren goed...

Alvast bedankt! Zeker omdat ik geloof in de kracht van het gebed..

Fijne Dag!

Shanita

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 26 augustus 2010, 08:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:42

Zal ff wat toelichten. Want 't werd wel erg stil na deze mijn posting.

Kan aan mij liggen hoor, dat ik dacht dat 't door mijn posting kwam, en dat dus niet zo is.

Ik heb ondertussen al mail gehad van een paar lieve zusters.

Nou werd mij ook aangeraden om niet teveel persoonlijke dingen neer te zetten.

---

Ik zelf heb t idee dat er een taboe opzit. Ik bedoel het zo: Kijk, als ik/iemand zou schrijven van dat ik gebed wil, omdat mijn been verbrijzeld is, tijdens mijn ski-vakantie, ja, dan kan dat mijns inziens.

Is het daarintegen iets psychisch, dan heb ik het idee dat men niet weet wat men daarmee aanmoet...Er een taboe opzit.

Terwijl het principe hetzelfde is: bij een botsing tegen een boompje tijdens het skiën kan je een verbrijzeld been oplopen.
Bij (seksueel) kindermisbruik kan iemand een verbrijzelde geest oplopen.
Vooral als dat (seksueel) kindermisbruik járen duurt, en de leeftijd van het kind óók erg jong is, het kind dus een peuter en kleuter is. En niet alléén tussen de zeg maar 6 en 18 jaar. Want hoe jonger hoe schadelijker.
Je leest/hoort zelfs dat baby's worden misbruikt. Gehoord dat dat zelfs te zien is op internet....In een documentaire waarin politiemannen úren dat materiaal door moeten kijken voor eventuele aanwijzingen....

Ik laat 't hierbij. Omdat ik dusz advies heb gehad om niets persoonlijks meer neer te zetten.

Wat ik wel kwijt wil: Ik ben mijn hele leven al ontzettend in de war geweest. Op mijn 22 ste zocht ik daar hulp voor. Dat was moeilijk omdat ik heel 'normaal' over kan komen, derhalve niet serieus in deze werd genomen.

Nu, op mijn 38ste, kan ik eindelijk zeggen dat ik er sinds anderhalf jaar 'overheen' ben.
Overheen staat tussen aanhalingstekens, want ik blijf altijd psychisch gehandicapt....
Ik bedoel eigenlijk van dat ik zoveel therapie heb gehad, zestien jaar, dat ik er nu mee kan leven, en ook, net als iedereen, periodes van geluk ken.
En de angst/paniek en het levensgrote verdriet kan ik sinds enige tijd ook 'handelen'.

En ik ben lang niet de enige....en ik heb het overleeft, en ik heb iemand gevonden(lees: God heeft mij iemand gegeven...) voor het leven, die mij begrijpt. en waar ik zóveel liefde van krijg en kan geven...Wat ik lange tijd niet kon, liefde geven...en ontvangen....

Mocht het zo zijn, dat er op deze site iemand zit, met dezelfde 'ernstige' psychische 'aandoening(en) als ik, dan mag je me gerust mailen. misschien kan ik helpen als 'ervaringsdeskundige' :)

In ieder geval: ik laat het hier dus bij. Mocht er iemand (iets) meer willen weten, dan kan je me atijd mailen.

Fijne Avond en Weekend!

En bedankt voor het bidden: het idee dát er voor mij wordt gebeden dat doet mij erg goed. Want ik geloof in de kracht van het gebed!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 26 augustus 2010, 17:47
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:53

Hoi Shanita,

Dat het stil werd na je reactie heeft wellicht te maken met het feit dat je deze pas vanmorgen geplaatst hebt?
Vragen om gebed voor zoiets moeilijks zou je misschien ook kunnen doen in een nieuw topic, dat trekt wellicht ook meer de aandacht. (omdat het een nieuw topic is)...
Toch even een dikke pluim dat je aan jezelf durft te werken en nieuwe uitdagingen aangaat. Zeker een relatie is een moeilijke stap!
Het moet dus wel een hele geweldige vent zijn Knipoog smiley

Ik zal iig aan je denken in gebed meid!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:00

TESSYBEAR731 schreef:
Hoi Shanita,

Dat het stil werd na je reactie heeft wellicht te maken met het feit dat je deze pas vanmorgen geplaatst hebt?
Vragen om gebed voor zoiets moeilijks zou je misschien ook kunnen doen in een nieuw topic, dat trekt wellicht ook meer de aandacht. (omdat het een nieuw topic is)...
Toch even een dikke pluim dat je aan jezelf durft te werken en nieuwe uitdagingen aangaat. Zeker een relatie is een moeilijke stap!
Het moet dus wel een hele geweldige vent zijn Knipoog smiley

Ik zal iig aan je denken in gebed meid!

Hoi Tessybear!!!!!

Dank voor je lieve reaktie!!!!!

Ik ga er later wat verder op in, ik moét nu weg, ben al bijna te laat ;)

Laterzzzz!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:08

SHANITA130 schreef:

Kan aan mij liggen hoor, dat ik dacht dat 't door mijn posting kwam, en dat dus niet zo is.

---

Ik zelf heb t idee dat er een taboe opzit. Ik bedoel het zo: Kijk, als ik/iemand zou schrijven van dat ik gebed wil, omdat mijn been verbrijzeld is, tijdens mijn ski-vakantie, ja, dan kan dat mijns inziens.

Is het daarintegen iets psychisch, dan heb ik het idee dat men niet weet wat men daarmee aanmoet...Er een taboe opzit.

Terwijl het principe hetzelfde is: bij een botsing tegen een boompje tijdens het skiën kan je een verbrijzeld been oplopen.
Vooral als dat (seksueel) kindermisbruik járen duurt, en de leeftijd van het kind óók erg jong is, het kind dus een peuter en kleuter is. En niet alléén tussen de zeg maar 6 en 18 jaar. Want hoe jonger hoe schadelijker.
Je leest/hoort zelfs dat baby's worden misbruikt. Gehoord dat dat zelfs te zien is op internet....In een documentaire waarin politiemannen úren dat materiaal door moeten kijken voor eventuele aanwijzingen....

Ik laat 't hierbij. Omdat ik dusz advies heb gehad om niets persoonlijks meer neer te zetten.

Wat ik wel kwijt wil: Ik ben mijn hele leven al ontzettend in de war geweest. Op mijn 22 ste zocht ik daar hulp voor. Dat was moeilijk omdat ik heel 'normaal' over kan komen, derhalve niet serieus in deze werd genomen.

Nu, op mijn 38ste, kan ik eindelijk zeggen dat ik er sinds anderhalf jaar 'overheen' ben.
Overheen staat tussen aanhalingstekens, want ik blijf altijd psychisch gehandicapt....
Ik bedoel eigenlijk van dat ik zoveel therapie heb gehad, zestien jaar, dat ik er nu mee kan leven, en ook, net als iedereen, periodes van geluk ken.
En de angst/paniek en het levensgrote verdriet kan ik sinds enige tijd ook 'handelen'.

En ik ben lang niet de enige....en ik heb het overleeft, en ik heb iemand gevonden(lees: God heeft mij iemand gegeven...) voor het leven, die mij begrijpt. en waar ik zóveel liefde van krijg en kan geven...Wat ik lange tijd niet kon, liefde geven...en ontvangen....

Mocht het zo zijn, dat er op deze site iemand zit, met dezelfde 'ernstige' psychische 'aandoening(en) als ik, dan mag je me gerust mailen. misschien kan ik helpen als 'ervaringsdeskundige' :)

In ieder geval: ik laat het hier dus bij. Mocht er iemand (iets) meer willen weten, dan kan je me atijd mailen.

Fijne Avond en Weekend!

En bedankt voor het bidden: het idee dát er voor mij wordt gebeden dat doet mij erg goed. Want ik geloof in de kracht van het gebed!

Kom je vanavond in de gebedsroom Shanita...je bent van harte welkom Knipoog smiley heb jou ondertussen al gemaild.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:43

SHANITA130 schreef:

---

Fijne Avond en Weekend!

Ik zal iniedergeval voor je bidden en ook heel veel sterkte .
En GODs zegen.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 11:11

Gebed.

We moeten bidden voor onze medechristenen.
Hier op dit site.
Er is veel eenzaamheid en sommige mensen zijn wanhopig op zoek naar een partner.
Je moet eerst de eenzaamheid oplossen.
En zorgen dat je stabiliteit kan hebben.

Jezus is met je.

Groeten van Katja.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1