Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 21:42
Onderwerp: Gebed voor mijn gemeente
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ja, die heeft keurig 125 jaar gewacht... Als je Henkwal zn openingspost GOED gelezen had, was het oplettend lezertje niet ontgaan dat het oprichtingsechtpaar, jeweetwel, die met de visie, er allang de brui aan hebben gegeven. Oftewel, de profetieen KUNNEN niet meer uitkomen.
Pieter, kortetermijnvisie is ook visie |
De vraag is of de profetieen aan hun of aan de gemeente gegeven zijn.
Als ze aan de persoon gegeven zijn, heb je helemaal gelijk.
De eerste gedacht van iedereen bij de eerste discussie was ook: Als zij stoppen, stopt de gemeente.
Maar volgens mij bestaat de gemeente niet bij de gratie van de oprichters, maar doordat God een aantal mensen bijelkaar brengt. Zo was dat ook in de eerste gemeente. Die begon ook niet met een Bijbelschool leerling, maar begon met mensen die God wilden aanbidden en onderwijs wilden ontvangen.
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op maandag 11 juli 2011, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 16:31
Onderwerp: Negatief
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou, Henk, je reageert wel een beetje negatief op dit stukje.....
|
Ik werd overmand door ernstig negatieve vibes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 15:39
Onderwerp: Negatief
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik zeg niet dat het negatieve er niet uit mag, in tegendeel dat kan geen enkel mens lijkt me. iedereen heeft z'n rotmomenten, en reageerd daar negatief op. Maar waar ik op doel is de negatieve levenshouding die ik steeds meer zie. Negatief in algemene zin, niet zozeer de momentopnames |
Ik denk dat dat een wereldwijd probleem is en wordt. Het wordt gevoed door allerlei maatschappelijke aspecten Politiek, reclame, televisie. Alles wordt steeds meer afgemeten aan het materiele belang en carriere. Iedereen wil ook gelijk zijn aan elkaar en vooral de anderen de schuld geven als het niet lukken wil.
Pastor Prince Julius zei gisteren in zijn preek terecht. Dat als er moeilijkheden in ons leven zijn, moet we moeten beginnen om eerst onszelf te onderzoeken. Bidden we genoeg, is er iets dat we moeten opruimen of goedmaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 12:41
|
|
|
JOLAN931 schreef: | quote roady Muziek maken is mooi :) Heb je ook Gods leiding mogen ervaren in je 'move' naar de nieuwe gemeente?
Ik zou het antwoord cru gezegd opvatten als: NEE En een nee antwoord zou betekenen dat je zonder Gods leiding/hulp je eigen gekozen wegen volgt Ook het afnemen van de huisgemeente zou ik persoonlijk opvatten als het ontbreken van Gods hulp/zegen. Dit is niet bedoeld als aanval, maar het doet me sterk denken aan David, die zo graag de tempel wilde bouwen, en alle voorbereidingen trof, maar die er later achter kwam dat God niet wilde dat hij de tempel zou bouwen, maar Salomo, zijn zoon.
Misschien iets om over na te denken
Verder een vraag die direct in me naar boven komt.... Er zijn al zoveel kerken, zoveel kerkelijke kringen, zoveel verschillende gemeenten,
Waarom nog een erbij? Waarom nog meer verdeeldheid en keuze mogelijkheden creëren binnen christelijk Nederland? |
Het is niet nog een gemeente erbij. Deze was er al. Ook al is 5 jaar nog kort. Zelf kom ik pas een half jaar bij deze gemeente.
Waaruit zou moeten blijken dat ik mijn weg zonder God gekozen heb om in deze gemeente voor de muziek te zorgen???? Ik was nog te verlegen om muziek te maken waar mijn kinderen bij waren. En in deze gemeente had ik de vrijmoedigheid om in het openbaar muziek te maken. Dat is een verandering die toch opmerkelijk is.
Bovendien was mijn eerste bericht een vraag om gebed. Het is niet aan ons om te oordelen of de gemeente er wel of niet had moeten komen. Het is wel aan ons om God te raadplegen en duidelijkheid te geven of te openbaren wat er wel moet gebeuren.
Met al deze opmerkingen lijkt het wel of ik beoordeelt wordt op het feit dat ik mijn nek uitsteek om te ontdekken of deze gemeente wel of niet moet doorgaan. Moet ik weglopen en zeggen: "Bekijk het maar, ik ga naar een andere gemeente"?
Lees de brieven van Paulus nog maar eens, wat daar staat over oordelen.
En de opmerking "er zijn al zoveel kerken". Als God ergens een gemeente wil beginnen is dat Zijn keuze. Daarbij zijn in die wijk of dorp zoals je het noemen wilt, nog helemaal geen andere kerken. Niet uit de evangelische hoek, als ook geen traditionele kerken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 12:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik vind het wel opmerkelijk dat je dit zo neer zet. wel jammer dat je bij het andere topic, EEN WOORD VOOR JOU, hier niet over gesproken hebt. want hieruit blijkt dat de hoogdravende termen "een visie ergens voor hebben" en zeker de zogenaamde "profetieen" vaak niets meer waard zijn dan het papier waarop ze worden geschreven.
buiten deze kritische kanttekening wens ik jouw gemeente veel sucses verder. |
Deze opmerking begrijp ik niet helemaal. Ik heb alleen de informatie neergezet in mijn verzoek, die bij mij bekend is. De profetieen heb ik niet zelf gehoord of gegeven. Dat stamt zelfs van voor mijn tijd in deze gemeente. Mogelijk dat deze in het verleden verkeerd geinterpreteerd zijn. Allehoewel ik geloof dat degenen die ze uitgesproken hebben te goeder trouw zijn en niet zomaar iets zeggen. (Het waren predikanten uit diverse regios in Nederland)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:34
|
|
|
ROADY641 schreef: | Muziek maken is mooi :) Heb je ook Gods leiding mogen ervaren in je 'move' naar de nieuwe gemeente? |
Volgens mij hebben jou vragen niet zoveel te maken, met mijn gebedsverzoek.
Er is in mijn leven meer gebeurd dan het veranderen van gemeente en maken van muziek. Maar dat doet hier niet terzake.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:59
|
|
|
ROADY641 schreef: | Mag ik zo vrij zijn te vragen: wat is de reden dat je je vorige gemeente verlaten hebt? |
Ik ben bij de vorige gemeente weggegaan om muziek te maken in de gemeente die ik hiervoor beschreven heb.
Vandaag was ik toevallig te gast in deze gemeente, omdat vanwege te veel vakantiegangers bij ons geen samenkomst was. Het was een heerlijke samenkomst, met een zeer bemoedigde preek.
Na afloop liters koffie, vanwege het bijpraten van alle gebeurtenissen over en weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:35
|
|
|
Ik weet niet of het toepasselijk is om dit verzoek hier te plaatsen. Ik neem echter te vrijheid om het wel te doen.
De gemeente waar ik kom, is ongeveer 5 jaar geleden gesticht door een echtpaar, die hier een visie voor had. Ook zijn er meerdere profetieen over uitgesproken, dat deze gemeente zou groeien. De groei bleef echter uit en dit echtpaar is er mee gestopt. Dit is versnelt gegaan door de vervelende reactie van sommige mensen op het voornemen van hun om de taken neer te leggen.
Het was een kleine gemeente van 20 mensen. Hiervan zijn ongeveer 10 mensen overgebleven. Samen met een zuster uit de gemeente verzorg ik momenteel de samenkomst in mijn huis en proberen we de gemeente voort te zetten.
Dit willen we echter alleen doen, als dit ook Gods weg is. Daarom mijn gebeds verzoek, om duidelijkheid en helderheid te krijgen wat Gods bedoeling is met deze gemeente. Ook wat mijn taak hierin is.
Alvast bedankt voor jullie gebeds-steun.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 00:21
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ivan Hajek, een meester op accordeon.
http://www.youtube.com/watch?v=-dxQFMBKnGc
Heeft totaal niets met het geloof te maken. En je er nog van houden ook. Sommigen vinden het verschrikkelijk.
Maar de passie van Ivan raakt mij. Hij heeft overal gespeeld, concerten, theaters, kathedralen. Heeft muziek voor films geschreven. Maar zijn passie voor het spelen op straat blijft.
Zo'n passie wil ik eigenlijk hebben voor het Evangelie
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op zondag 10 juli 2011, 00:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:08
Onderwerp: contact
|
|
|
JOZI078 schreef: | Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar. Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis. |
Misschien dat die ouwe kerels te voorzichting zijn met reageren
Ik denk dat de meesten van wat rijpere leeftijd een geschiedenis achter de rug hebben. Maar dat is een vermoeden wat ik heb. Misschien dat iemand dat kan verduidelijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:07
Onderwerp: contact
|
|
|
JOZI078 schreef: | Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar. Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis. |
Misschien dat die ouwe kerels te voorzichting zijn met reageren
Ik denk dat de meesten van wat rijpere leeftijd een geschiedenis achter de rug hebben. Maar dat is een vermoeden wat ik heb. Misschien dat iemand dat kan verduidelijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:23
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
ROADY641 schreef: | Och, wetenschappers zullen altijd proberen te bewijzen (....) dat de bijbel onjuist is. En hoevelen zijn juist daardoor tot geloof gekomen? |
Wat moeten de wetenschappers dan met het volgende gegeven????
Er komt een dag dat de sterren uit de hemel vallen als de blaadjes van een boom. En de hemelen zullen opgerold worden als een boek en dan zal IEDEREEN God zien op zijn troon.
Zowel Mien achter de haringkraam als de Han Lee op het Rode Plein. Iedereen op hetzelfde moment.
En dan zal er geen dag en geen nacht meer zijn. Waar is dan de zon???? Dit zorgt voor onze dag en nacht toch????
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op zaterdag 9 juli 2011, 11:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:18
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | [color=#EE82EE][url]Hou je ons wel op de hoogte? [/color][/url] Ik geloof dat het niet zo goed gelukt is om een zin foutloos in kleur hier neer te zetten........ |
Geeft niet
Zo ziet mijn pannenlap er nu ook uit, nadat deze uit mijn handen schoot toen ik de aardappelen wilde afgieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:13
Onderwerp: Bijbelstudiegroep omg. Rdam
|
|
|
THEO008 schreef: | Beste Mario, Ter verduidelijking; tracht mensen te vinden die nagaan wat de Bijbel zegt en dat Woord als de Waarheid aannemen en niet wat de mensen, dominee, voorganger of wie dan ook daarvan vinden. Helaas heb ik in Nederland moeten constateren dat vele kerkgenootschappen en religieuze opgetuigde systemen een ander soort evangelie verkondigen; hetgeen inhoudt dat het veelal niet bijbelgetrouw is, en/of 'seeker friendly' of dan wel een soort van 'prosperity gospel' . Vandaar de vraag voor een mensen die terug naar de basis gaan en werkelijk nagaan wat de Bijbel zegt. grt. |
Hi Theo,
Welke groep je ook gaat vinden; Bijbelstudie zal altijd beinvloed worden door wat mensen geloven, of willen geloven. De Bijbel bevat vele boeken en je moet ze allemaal een keer goed bestudeerd hebben om een opinie over het een en ander te krijgen. Vele Bijbelstudie clubjes bestaan uit zogenaamde leken, die slechts oppervlakkige kennis van de Bijbel hebben of slechts een deel van de Bijbel kennen en daar vele theorieen aan ophangen, vaak gevoed door de kennis en ervaring uit de hoek waar ze vandaan komen.
Veel belangrijker is God te vragen waar jou plaats is. God zal dan mensen op jouw pad brengen die je het juiste onderricht geven. Zonder de hulp van de Heilige Geest is de Bijbel gewoon een Boek. Als je laat leiden door de Heilige Geest, wordt de Bijbel, het Woord van God
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op zaterdag 9 juli 2011, 11:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 15:41
|
|
|
[quoteEx. 14 (N.B.V.) Jij moet je staf geheven houden boven de zee en zo het water splijten.[/quote]
Duidelijker kan haast niet.
Je moet wel heel veel fantasie hebben om daar wat anders van te maken.
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op vrijdag 8 juli 2011, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 14:14
Onderwerp: Bijbelstudiegroep omg. Rdam
|
|
|
THEO008 schreef: | Weet of kent iemand nog mensen, in of nabij R'dam, waar nog wel serieus wordt nagegaan en bestudeerd wat de Bijbel zegt ipv de menselijke of kerkelijke opinie daarop? Hoor graag! |
Hi Theo,
Jaren geleden kwam in een gemeente in Rotterdam Ommoord, daar werd toen redelijk objectief Bijbelstudie gegeven. Het gebouw staat tegenover de metrohalte Hesseplaats.
Toendertijd was Nico Zwarts voorganger.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 11:11
Onderwerp: Adam en Eva en het nageslacht
|
|
|
PIETER619 schreef: | Goed nadenken over Genesis 4 en 6, kom je een heel eind dichter in de buurt van de oplossing. Maar begin met Genesis 1, God schiep hemel en aarde, dus met al wat er gemaakt werd in hemel en op aarde, daarom kan dus ook geschreven staan "1.Zo kwamen er steeds meer mensen op aarde, en zij kregen dochters. 2 De zonen van de goden zagen hoe mooi de dochters van de mensen waren, en ze kozen uit hen de vrouwen die ze maar wilden."
Adam en Eva waren de eerste mensen op aarde, maar God had dus meer geschapen.
Even een nadenker, als iets goddelijks is, kan er dan sprake zijn van incest of is dat pas uitgevonden na de zondeval?
We maken ons druk over wie wat en hoe God is en hoe het volgens menselijke maatstaven zou moeten zijn of zijn geweest, Maar vergeten wat het belangrijkste is, gewoon geloven als een kind.
Ik heb en hele discussie gehad op You Tube over evolutie. Er is evolutie ja, maar bij de evolutietheorie is beslist geen sprake van ontstaan van leven. Men heeft het over aanpassing van soorten aan de omgeving. Als ik begon over het ontstaan van leven, was het antwoord , dat men dat niet wist en dat men dat antwoord ooit weleens gevonden zou worden.
Laat God het Zijne maar doen, al is het soms niet bevattelijk, neem gewoon aan, wat Hij doet is GOeD. en voor mij is Zijn Woord waar |
Een onderwerp wat veel discussies en ruzies opleverd.
De antwoorden die mensen geven zijn allemaal gebaseerd op aannames en niet op feiten. De Bijbel geeft hier geen duidelijk antwoord op. We hoeven ook niet altijd alles in detail te weten.
Het lijkt wel beetje op ouders die antwoorden moeten geven aan kinderen in de Wat-is-dat-mam, wat-is-dat-pap periode. Als ouders het niet weten, dan geven ze maar een antwoord gebaseerd op aannames of vermoedens, of helemaal onzin, in plaats van gewoon te zeggen: "Ik weet het niet".
Het enige waarom de vermelding van Adam belangrijk is, is dat hij de eerste 1e Adam was en daarmee voorvader van de 2e Adam, namelijk Jezus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 09:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
YELNIN491 schreef: | vandaag graag wat zonnestralen, we hebben medewerkersfeest, dus ieder die de zon wat zat is, stuur maar naar Sellingen |
We hebben hier genoeg zon, ik zal een beetje jouw kant opsturen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 23:33
Onderwerp: Waarom is het forum openbaar?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zijn nog veel meer leden die er niet achter staan, susan; er zijn zelfs mensen die niet aan dit forum willen deelnemen, om die reden. maar helaas; christianmatch heeft de keuze gemaakt dit forum openbaar te laten blijven. |
Beroepshalve kom ik op de diverse forums op internet. Meestal zijn deze openbaar. De keuze van CM kan ik op zich wel begrijpen, omdat er ook heel dingen geschreven worden die voor niet leden interessant kunnen zijn. Daarom zie je vaak op forums ook een private section, waarin men gesloten berichten kan zetten of zoals hier bedoeld privacy gevoelige zaken. Een discussie over bijvoorbeeld mijn mening over geloofszaken vind ik niet zo erg privacy gevoelig. Dat mag iedereen weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 23:26
|
|
|
Her en der werden een aantal opmerkingen gemaakt met betrekking tot schepping of evolutie.
Zelf kan ik me aardig vinden in de dingen die Dr. Dino, of beter Kent Hovind verteld. Hij geeft een heldere uitleg over de schepping en het gevaar van de evolutie-theorie.
Hij zal vast niet overal helemaal gelijk hebben, maar laat wel op wetenschappelijke wijze zien, dat de hele wetenschap ons een rad voor de ogen draait.
De DVD's zijn op de diverse plaatsen gratis te downloaden en tegen kostprijs ook ergens te koop met Nederlandse ondertiteling. Via Google kom er vast wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:02
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wist je dat het juli is Frank ??, hint hartje zomer... nog lange geen tijd voor sinterklaas... |
Dat meen je niet Daarom zit er 's morgen niets in mijn schoentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 21:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja Sus...Mozes heeft inderdaad niet de zee gespleten. Ik weet niet of de studieboeken bij mijn ouders liggen of nog ergens in de abdij. Ik zal eens moeten zoeken. Ik wil niet zomaar een verhaal neerschrijven met daarin veel fouten. Maar ik wil jou of de andere hun geloof niet ontnemen hoor. De werkelijkheid is toch wel anders. |
Hoe ik het verhaal ook lees. Ik kan er niets anders van maken dat zee gespleten werd en toen het volk aan de overzijde was, terugkeerde in zijn bedding en de egyptenaren deed verdrinken. Ik geloof dat de Bijbel door God gegeven is en vrijwel altijd letterlijk te nemen is.
Het feit dat onze wetenschap (ook theologen) hier geen verklaring voor hebben zal mij echt een worst wezen. Als God in staat is door te spreken een hele schepping neer te zetten. Dan geloof dat het doen splijten van een zee slechts een peule schilletje zal zijn. Hij maakte de zee, de bergen, de maan, de zon, etc., etc. Hij sprak en het was er.
Daar heeft de wetenschap en ook meneer de theoloog ook geen verklaring voor.
Net zo onwaarschijnlijk als het splijten van de zee, is het zwanger worden van een vrouw, zonder dat daar een man aan te pas komt. En.... daar hangt ons het christelijke geloof vanaf.
Als de maagd Maria niet zwanger was geworden en Jezus gebaard had. Dan had ons hele christelijke geloof niet bestaan (en ook geen zin) en liepen we waarschijnlijk achter Asterix en Obelix aan naar de heilige eik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 21:39
Onderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | wie betaalt een eigen bijdrage aan zijn eigen kerk ?
hoeveel betaal jij maadelijks ? |
Ik denk dat het geven van tienden een Bijbelse begrip is. En mag je discussieren of dat van het netto of bruto salaris is.
Momenteel bevind ik me in een financieel niet zo'n gunstige situatie (tijdelijk hoop ik) om echt de tienden te geven, maar ik geef mijn bijdrage op een andere manier, door het kopen en ter beschikking stellen van apparatuur. En momenteel zelf mijn huis. Na een crash is een kleine huisgemeente overgebleven die in mijn huis samenkomt voor de dienst, bidstond en studie-avonden.
Maar behalve het geld is het belangrijk om ook op praktische wijze een bijdrage aan de kerk/gemeente te leveren. Helpen bij de koffie, schoonmaken van het gebouw, het ophalen van mensen die slecht te been zijn. De ouderen in de gemeente helpen bij de boodschappen of huishouden. En nog veel meer......
Ik geloof het horen bij een kerk/gemeente meer is dan alleen op zondag te zingen en de preek te horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 15:40
Onderwerp: Nieuwste opwekkingsliederen
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ik denk inderdaad dat het vooral een kwestie van smaak is. Vandaar dat ik het goed vind dat er verschillende gemeentes zijn zodat iedereen dat kan vinden wat bij hem /haar past.
|
Persoonlijk denk ik dat de smaak vaak ook leeftijd afhankelijk is. Zelf houd ik meer van de oudere Opwekkingsliederen, terwijl ik veel van de hogere nummers vind dat ze onrustig en schreeuwerig zijn en voor ongeoefende mensen moeilijker te zingen. Veel van de nieuwere liederen vind ik ook minder geschikt voor samenzang, meer bedoeld voor een band of gospel group.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 10:45
Onderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik zal het je verklappen wat er gebeurd... Je abbonnement verloopt en je foto, zelfs je hele profiel, verdwijnt van deze site
maar er is hoop, dit lot kan je bespaard blijven... klik op de bovenste balk bij TARIEVEN en verleng je cm abbo |
Dat is het bijkopen van hoop????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 10:32
Onderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik zoek niet meer. ik hoef ook niet gevonden te worden.
de afgelopen 10 jaar heb ik drie keer mijn neus gestoten, waarbij men vond dat de schuld van de ontstane situatie bij mij lag. en aangezien 3x scheepsrecht schijnt te zijn, zoek ik dus niet meer.
en ja: dat betekent dat ik alleen blijf. |
Als 3x scheepsrecht is, dan is er nog hoop voor mij. Bij mij is het 2x misgegaan.
Overigens ben ik niet echt op zoek, ik hang hier een beetje rond en zie wel wat er gebeurd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:34
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Volgens mij is de man het "hoofd"van het gezin en moet de vrouw voorgaan in het goede. |
Miojn schoonmoeder had daar een goede opmerking over.
Mijn schoonvader was het hoofd, maar... mijn schoonmoeder was de nek waar alles om draait
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:00
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | In Duitsland is grote politieke ophef ontstaan, nadat is gebleken dat met het eerste reddingspakket van € 110 miljard, vooral tijd blijkt te zijn gekocht! Tijd, waarin Europese banken en verzekeraars massaal hun Griekse belangen van de hand kunnen doen.
|
Dubbel genaaid dus.....
De Griekse belangen leveren minder op dan de bedoeling. Deze verliezen schrijven de banken af (Betaald dus de burger). De directeuren krijgen straks weer een bonus voor het van de hand doen van de Griekse belangen. Griekenland failliet. Banken kopen voor een prikje de failliete boel weer op. Maken grote winst op die zooi en.... De directeur heeft zijn best weer gedaan en krijgt weer een bonus....
Eigenlijk zouden we massaal ons geld weg moeten halen bij de bank en onze eigen bank moeten beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|