Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:41
Onderwerp: secret ambition
|
|
|
HERMANDV978 schreef: | ik luister gewoon door... echt geweldige muziek maar ga je zoeken op dit soort dingen kan je altijd wat vinden |
Is het niet altijd zo dat wanneer je een hond wilt slaan je altijd wel een stok kunt vinden???
Ik blijf gewoon luisteren en genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:25
|
|
|
Oef zal nog eens iets plaatsen zeg Ik vind het gewoon een giga goeie zanger met giga mooie teksten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 16:16
|
|
|
Young man up on the hillside Teaching new ways Each word winning them over Each heart a kindled flame Old men watch from the outside Guarding their prey Threatened by the voice of the paragon Leading their lambs away Leading them far away
CHORUS: Nobody knew His secret ambition Nobody knew His claim to fame He broke the old rules steeped in tradition He tore the holy veil away Questioning those in powerful position Running to those who called His name But nobody knew His secret ambition Was to give His life away
His rage shaking the temple His word to the wise His hand healing on the seventh day His love wearing no disguise Some say, "Death to the radical He's way out of line." Some say, "Praise be the miracle God sends a blessed sign. A blessed sign for troubled times."
CHORUS
http://www.youtube.com/watch?v=IMEpNQs-0IM&ob=av2nm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 16:09
Onderwerp: 23 - 01 - 2011
|
|
|
ANITA324 schreef: | 23 - 01 - 2011 een lieve man mogen ontmoeten leek wel als liefde op het 1e gezicht. In alle dingen brengen we in gebed of HEERE God ons voor elkaar bedoelt heeft. Want de Vader kent ieders leven en Hij is het Hoofd bij elk gesprek en situatie van het leven. Wens iedereen Gods zegen toe !!!
Hartelijke groet,
Anita |
Veel geluk Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 20:15
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar snap jij nu waar het eigenlijk over gaat?????? Mij is het niet geheel duidelijk........ |
Ik voor mijzelf wil het nog niet eens snappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 19:06
Onderwerp: Hallelujah
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we dan maar eens een zin eruit nemen, die volgens mij niet helemaal goed vertaald is: en my dyn wêzen fiele liestsDe letterlijke vertaling doet volgens mij tekort aan de emotionele waarde van deze zin. Heb je suggesties??? |
Doet het echt te kort?? Ik vind het een heel heel mooie zin... Maar pff als fries zijnde erg moeilijk te vertalen... zo goed ben ik nu ook weer niet, ben een Nederlandse fries maar om het nu in het nederlands te vertalen dat lukt me niet goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 18:58
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
En toch zullen we je hier missen Pieter al ben ik zelf half februari ook weg Gelukkig is er leven buiten CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Does durfde het belangrijkste couplet niet te vertalen, ik denk uit angst voor de ban....maar in poëzie mag je dingen beschrijven vind ik, die je in het normale leven niet zo zou benadrukken. Dus neem ik ook die dichterlijke vrijheid en vertaal dat couplet dan maar. (en dat als Groninger)
Der wie in tiid datst by my wiest en my dyn wêzen fiele liests Wêrom’t dat oer is, hasto nea ferklearre Mar ferjit net wa’sto wiest yn my hoe’t wy ús mei de himel frijden elke azemstjit wie Hallelujah
Toen je die tijd bij me was en je mijn wezen liet voelen Waarom dat over is, heb je nooit uitgelegd maar vergeet niet wie je was in mij en wij samen met de hemel vreëen. elke ademstoot was Hallelujah |
Does was niet bang hoor maar Does had gewoon de vertaling van internet geplukt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 21:14
|
|
|
Speciaal voor Willemijn
Nu, ik heb gehoord dat er een geheim akkoord was Dat David speelde en het plezierde de Heer Maar jij geeft niet echt iets om muziek, of wel? Het gaat zo: De vierde, de vijfde In mineur omlaag, in majeur omhoog De verbijsterde koning componeert een loflied
Hallelujah, Hallelujah, Hallelujah, Hallelujah
Jouw geloof was sterk, maar je had bewijs nodig Je zag haar baden op het dak Haar schoonheid en het maanlicht brachten je ten val Ze bond je vast aan een keukenstoel Ze vernietigde je troon en ze knipte je haar En aan je lippen ontlokte ze het loflied
Misschien is er een God daarboven Maar alles wat ik ooit van de liefde geleerd heb Is hoe ik iemand neer moet schieten die eerder zijn wapen trok Maar het is geen schreeuw die je 's nachts hoort Het is niet iemand die het Licht gezien heeft Het is een koud en gebroken loflied
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 20:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien een vertaling voor de niet friezen???? |
Kun je wel engels??? Hij staat nml bovenin in het engels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:47
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
LEANNE226 schreef: | In je verhaal klinkt ze vreselijk oppervlakkig maar........denkt ze er werkelijk zo over of is de afstand een probleem?Er zijn echt nog plaatsen waar geen of amper openbaar vervoer is(heb ik ook niet in mijn profiel staan:"nauwelijks bereikbaar met OV" ) en dan wordt het opbouwen van een relatie wel erg moeilijk zonder auto Vraag haar wat de werkelijke reden was......... |
Toen ik nog aan het eind van de wereld woonde... was het openbaarvervoer ook niet echt helemaal joepie... Maar toch wel een relatie en zelf nu in de bewoonde wereld heeft deze stand gehouden... Waar een wil is, is een weg toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik hearde fan ‘t geheim akkoard dat David brocht ta Gods gehoar Mar psalmgesang hat dy nea ynteressearre It wûnder fan trep fjouwer, trep fiif de fal yn mineur, as majeur ferriist Ferbjustere skoep hy it Hallelujah
Hallelujah
Dyn leauwe moast bewizen ha Doe seachst har baaien op it dak Sok moais yn ’t moanneljocht, do koest wol stjerre Sy naam dy nei har keamer mei sûchde alle krêften út dy wei en twong dy ta in nuodlik Hallelujah
Hallelujah
Leafste, ik ha hjir earder sjoan dit bêd besliept, de flier berûn Allinnich wie der earder as tegearre Ik seach de flagge op dyn kastiel mar leafde is gjin oerwinningsmiel ’t Is in kâld en brutsen Hallelujah
Hallelujah
Der wie in tiid datst by my wiest en my dyn wêzen fiele liests Wêrom’t dat oer is, hasto nea ferklearre Mar ferjit net wa’sto wiest yn my hoe’t wy ús mei de himel frijden elke azemstjit wie Hallelujah
Hallelujah
Miskien dat der in god bestiet Mar al wat ik fan leafde wit is hoe te slaan ne wa ’t myn lok skansearret ’t Is gjin geskriem, jins rie tenein en ek gjin fromme psalm op snein ’t Is in kâld en brutsen Hallelujah
http://www.youtube.com/watch?v=YDBmjC5DZrM |
Tnx moet zeggen dat ik deze versie ook helemaal super vind Nog beter te verstaan dan het engels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:21
Onderwerp: Nieuws !!!
|
|
|
Welkom terug Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 18:23
Onderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
|
|
|
MARY052 schreef: | Fijn voor je Robbedoes. Vergeet vooral niet om ook te genieten!
Mary |
Ik doe men best Mary...Maar soms door alle zorgen best wel eens moeilijk en onder gesneeuwd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 12:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ken een aantal in mijn omgeving en zelfs op CM.... |
Over je eerste stukje heel mooi verwoord Chat... En om nu even te reageren op je quote... Ja ik ken er ook 1 ben er zelfs mee getrouwd Vind het soms best moeilijk het is zo nieuw en soms zo onwerkelijk...Maar het is echt zo, Ik hoef het niet allemaal meer alleen te doen. En ja we zijn mensen en we hebben allemaal onze gebreken...En toch kan het ook dan. dikke voor mijn mannetje.
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op dinsdag 18 januari 2011, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 22:13
|
|
|
Soms kan liefde pijn doen doordat je ziet dat de gene waar je van houdt pijn heeft en je kan die pijn niet wegnemen of verlichten... Dit kan lichamelijke maar ook geestelijke pijn zijn, EN ja dan doet liefde pijn, Of als je liefde ontvangt maar er niet mee om weet te gaan, je niet weet wat je er mee aan moet... ookal hou je nog zoveel van hem of haar... ook dan kan liefde pijn doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:43
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
GERT856 schreef: | Chatuliem mijn excusses voor mijn misplaatste opmerking, ronduit onbeschoft, en niet nadenkent welgemeend Gert |
Vind het mooi dat je dat hier zegt Gert...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:40
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
MAR907 schreef: | Ben jij diegene die dat moet bewaken???? En de rest wat je schrijft, ik heb ergere dingen meegemaakt welke omgedraaid konden worden....zonder toedoen van zgn "instantie's en/of redactie's"......
Wees een kerel, dat wil je toch graag zijn....
Gert bedoeld het niet zo, ga dat niet uitbuiten......alsjeblieft.... |
En wie ben JIJ dan dat je meent dat je Henk er op aan moet spreken??? Kom op zeg en hou eens op met zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 19:50
Onderwerp: Boos zijn op GOD?
|
|
|
MARY052 schreef: | He Pieter ik begrijp wat je schrijft, maar niet iedereen is in de gelukkige omstandigheden dat de dingen die je overkomen gevolg zijn van eigen stomme beslissingen. Soms gebeuren er dingen van buitenaf waar je totaal geen invloed op hebt maar waar je wel mee moet dealen. | Idd Mary snap je boosheid volkomen...zit zelf momenteel ook vol boosheid en verdriet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 12:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | correct, anders lijkt het alsof de vrouw weer de schuldige is he. Maar volgens mij is de strekking, dat hij beseft dat hij op dezelfde manier gevallen was voor verleiding
Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop.. |
Kop???????????? respect?????? denk hoofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:33
Onderwerp: Nieuwe tarieven CM 2011
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was me niet eens opgevallen dat het duurder geworden was...... en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe de prijzen waren....... Zal me er toch eens in verdiepen,
[url]als ik zin heb......[/url] |
Mij ook niet Let er niet eens op... Maar zag het topic van Mariska Vandaar mijn reactie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:27
Onderwerp: Nieuwe tarieven CM 2011
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een maand 10,95 euro
Een kwartaal 24,95 euro
Een half jaar 39,95 euro
Een jaar 59,95 euro |
Dan mogen ze ook wel weer eens wat aan de site doen.... Want wel ophogen en de site niet goed onderhouden is niet oke vind ik... Het regent weer rode balken... Als je ze mailt hoor je niets terug... Lekker makkelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:04
Onderwerp: Griekenland
|
|
|
THOMAS968 schreef: | In Nederland kun je met de hotelbon een eind komen hoor. Voor 40 a 50 euro een overnachting in een hotel met ontbijt en diner. En wat veel mensen niet weten: over dit soort dingen kun je met hotels onderhandelen. Als je met een flink aantal mensen komt, dan kijk je op www.hotelbon.nl en je belt het hotel zelf op. Dan zit je voor een prikje in verhouding. Beetje handig zijn en het is zo klaar.
Thomas |
Tnx voor de tip Thomas, Ik hoef niet zo nodig weg hoor vermaak me thuis ook prima
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:02
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik kan het ook niet missen hoor Does, ik KRIJG het! terug van de belasting |
Ik veroordeel je ook niet hoor Angel.... en je hoeft je voor mij niet verontschuldigen... Maar zou ook wel graag belasting geld terug krijgen... kan het goed gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:56
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Sweet, het eerste gedeelte over mijn portemonnaie zal ik maar effe negeren.... Wat het tweede gedeelte betreft: Ross reizen is één van de duurste reisorganisaties naar Griekenland, ik heb prijzen gezien van 400 euro, dat scheelt er al weer 200 he? |
Eeeeh dan denk ik ( en nee ben niet zielig) Wou dat ik het kon missen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:02
Onderwerp: Samengesteld
|
|
|
LEANNE226 schreef: | a.Ook zonder samen te wonen kun je een fijne relatie hebben,vanwaar al die haast?Als je je alleen niet redt red je het mét de ander ook niet.....bouw eerst je eigenwaarde op. b.Het geluk van mijn kinderen is mijn verantwoordelijkheid en de belangrijkste taak in mijn leven.Geen partner komt tussen mij en mijn kinderen te staan,wel ernaast,er omheen etc,ín mijn leven,niet er bij. c.Kiezen hoeft niet als je maar heeeeel veel geduld,begrip en liefde kunt opbrengen voor beide partijen. |
Ben het helemaal met je eens leanne...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:40
Onderwerp: foto's kerstfeestje 18 december
|
|
|
HENDUK927 schreef: | ..ben inmiddels bezet..waar ik erg gelukkig mee ben. |
Super Duckie van harte een mega dikke knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 21:13
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Dan kan ik zelf helaas niet.... Als het leuk en gezellig wordt, dan gaan we snel eens in Groningen zoiets doen! |
we shall see of we dan kunnen
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op zaterdag 8 januari 2011, 22:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 20:12
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Dag allemaal!
Er werd het idee geopperd om eens een avondje uit in Leeuwarden te organiseren. Bij deze! Zaterdag 5 februari eerst gezellig eten bij Eetcafé Spinoza en voor degenen die willen, daarna nog leuk een (aantal) cafeetje(s) opzoeken!
Wie gaat ermee? |
Helaas is het eens in de buurt kunnen we niet Misschien een andere datum?? BV 26 februari
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op zaterdag 8 januari 2011, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|