Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:05
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Feestje.............!
Gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 09:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het was een mooie dag. De burgemeester, ooit een klasgenoot van mij, kwam mijn ouders thuis feliciteren. Hij las een felicitatie-brief van het koningshuis voor. Overhandige een mooie bronzen beeldje en is nog een uur blijven kletsen.
Mijn zus en haar gezin, bestaande uit 2 pubers van verschillend geslacht en een man die ook nog steeds pubert en vol kattekwaad zit zorgde voor de vrolijke noot. Nou ja, mijn moeder kan met haar gekke opmerkingen ook wel de boel in beweging houden. Vader en zoon Thys, ik en pa dus, hebben dan weer een humor die soms eens de grenzen overschrijdt. Het was een mooie familiedag...ook ontroerend op sommige momenten. Het hoort erbij. Er mag een mix van emoties zijn...geen sjiek, stijve harken gedoe, maar wel een leuke familiale sfeer.
Ik vond ook jullie felicitaties heel mooi. Mijn ouders zijn me enorm dierbaar en dan is het ook fijn dat je medeleven mag ervaren. Dank je wel...
Frank |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:20
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dit topic snap ik niet Het heet met elkaar afvallen en dan hebben ze het er alleen maar over dat je goed bent zoals je bent en zelfacceptatie en dat Rubens vrouwen ook mooi zijn. Dat heeft toch niks met afvallen te maken? |
Nou dat heb je wel gelijk erin Roelande en toch heeft het ook wel ermee te maken! Als jezelf kan accepteren hoe je bent, dan gaat het afvallen gemakkelijker! Dan is net of het eten niet zo belangrijk meer is, omdat jezelf heb leren accepteren..........dat is mijn ervaring!
( behalve als er chocolaatjes in de buurt staan )
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 5 januari 2013, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:00
Onderwerp: Jezus volgen betekend vervolging.
|
|
|
vraag aan mati
Stel eens voor als het jou kind was die gevoelens ervoor heeft en toch de weg kiest, en dan?
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 5 januari 2013, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:26
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laat ik nu denken dat jij ziek op bed lag Hihi doet me denken aan dat liedje, hup daar is Willem met de waterpomptang de nijptang en de combinatie tang |
ja het is erg hoor Erika ben ik ziek dan gaat de bel constant, dus ik in mijn pyama................ach ik ben erg blij met mijn buurtjes............de ene haalt boodschappen voor mij en de ander kom met een kopje thee en de anderkomt voor een schroeverdraaier.....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 15:48
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ja daar gaat de bel, de buuf is bezig , heb jij kroontje voor de lamp? ......................................buuf heb jij combinatie tang? ......................................buuf heb jij schroevedraaier voor elektra? ......................................buuf kom eens kijken?
niks heerlijker is, als ze me nodig hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 15:43
Onderwerp: nieuw leven
|
|
|
Daar sta je dan in het nieuwe leven de nieuwe pad die je op mag gaan.....
elke stap is een nieuwe stap een stap in de nieuw leven het voelt goed het voelt fijn het geeft rust rust in mijn hart
Vader ik dank U voor het leven die U mij geeft al begrijp ik niet alles toch voelt het goed Vader vergeef mij in de moment als ik even twjfelt! Ach Vader hoe groot Zijt U................... U Zij geprezen In Jezus Naam......
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 13:25
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik kan niet masseren mijn 2 handen liggen in het gips...zelfs tikken gaat niet |
gelukkig heb je een slimme floshke.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 13:20
|
|
|
PELLE852 schreef: | 'Rubens-vrouwen' kunnen ook heel mooi zijn. Er zijn vele mensen die afvallen maar die het na loop van tijd er weer net zo snel bij hebben. Met alle respect voor de mensen die doorgaans wel op zijn/haar gewicht blijven letten. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 13:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik accepteer heel veel maar mn gewicht is echt af en toe mijn wanhoop.. Als ik kijk naar die programma's als obese dan denk ik ja duh vind je het gek dat je zo dik bent... en ook ik wordt daarop aangekeken en das nu net het probleem ik ben geen vreetzak |
Kom lieve dame, ik ben ook een stevige dame, wij zijn wie we zijn en oke er zijn dagen dan denk je even pffffft, maar de meeste dagen zijn echt wel positief.
En wat de andere wat ervan zegt, dat is hun probleem niet de mijne!
(al kan dat wel eens erg hard overkomen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 13:10
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | het beste medicijn tegen griep is ...... zoute haring en echte kippensoep gemaakt van zon dikke kip , ben je zo weer beter . |
brrrrrr het idee al, ik blijf wel even zo grieperig, brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:33
|
|
|
Zal wel weinig doen, hier op de site zal ik vaker rondneuzen,
Hieperdepiep Joannie heeft de griep...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:55
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
Als ik kijk naar mijn eigen hart, sta ik meer open dan vroeger! Ik merk als je hart open zet dat je ook meer kan ontvangen? En dat bevalt mij wel. Tuurlijk als je hart open zet, dan gebeuren ook pijnlijke dingen. Toch leer ik ervan en blijft mijn hart open staan.
Zo leer Onze Vader toch ook zet je hart open voor Mij.........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven. |
1963 Mooie jaar Van liefde door 2 mensen. Nu Samen 50 jaar Met de bijzondere wensen Aan deze echtpaar Veel liefde voor elkaar Samen met de kinderen En kleinkinderen Nog vele jaren
Gefeliciteerd Frank, met je ouders! Het is zo kostbaar en geniet er van....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:38
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Hoe is het mogelijk, hoe komt jilly aan de spullen, waar ze vannacht mee bezig is geweest, dikke tape nu beplakt in de dekens, hoe krijgt ze dit voor elkaar........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:24
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
GERRIT084 schreef: | eh ... uh... snel tevreden |
Hmmmmm snel tevreden................
Leg eens met meer woorden uit............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:20
Onderwerp: Jezus volgen betekend vervolging.
|
|
|
MAT170 schreef: | Hoe kun je hier achter staan als christen? In mijn ogen is wat met de weigerambtenaar gebeurd wel degelijk vervolging.
De weigerambtenaar is niet fout maar de wet deugt niet. trouwens de overheid gaat daarin zoiezo veel te ver ook dat ze nu onderwijs over homoseksualiteit verplicht stellen op scholen. |
Ik vind dit juist goed dat ze dit gaan doen, dat ze ook gewoon naar buiten kunnen komen! Er zijn al veel huwelijken kapot door gegaan, door zwijgzaam van de partner die anders is! En vooral in de wereld als christen, is de oordeel van de mens keihard! Vroeger was zwijgen, nu is de tijd voor open zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:08
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Een mannenhart is gauw gevuld.. |
Leg eens uit.....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:05
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
PELLE852 schreef: | Dat moet iedereen voor zichzelf weten en gelukkig maar. Vroeger stonden er ook geen foto's bij en toen hoorde je d'r ook niemand over klagen. Nu dat ineens wel mogelijk is he... nou.. Sommige vrouwen zijn daardoor zo supernieuwsgierig geworden dat wil je niet weten... |
Net als sommige mannen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:01
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
hallo Anna, gefeliciteerd, Gods Zegen in je nieuwe levens jaar!
Fijne dag vandaag en laat je eigen lekker verwennen! Liefs Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 00:59
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
Begin heb ik erg moeilijk gevonden, bijna 2 jaar terug!
Nu merk ik steeds dat ook best voordelen heeft om voor mezelf te zijn en vindt steeds minder erg dat ik op mezelf bent. Ondertussen heb ik ook voor gezorgd dat ik leuke dingen doet, ik zit op een fotoclub. In onze gemeente wordt 1x inde maand bij elkaar eten. Zaterdags middag ga ik de stad in en kom altijd bekende tegen en gaan we meestal wat drinken. Ik leer andere mensen kennen, mijn leven is best oke nu!
Tel de zegeningen die je mag ontvangen!
Liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 00:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ach nee toch. En er is ook al een man die niet kan kiezen met welke vrouw hij gaat wokken |
Moet niet erger worden dan........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 00:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Succes. En ben je die leukste man nu eindelijk al tegen gekomen ? |
Ach, leuke mannen genoeg..............om mee te wokken. Nu nog kiezen welke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 00:23
|
|
|
Mannen hart, Als daar liefde in komt Dan gebeurt er iets moois,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:52
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
ANNA415 schreef: | 10% maar? Ik snap soms helemaal niks van mezelf |
gelukkig je bent niet de enigste...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 18:06
|
|
|
ach daar zit Frank weer te mokken samen met visser over dat wokken waar zal het gebeuren als de mensen maar niet ervan treuren al die blote voeten van mij krijg je de groeten als ik iets mag wensen. Ga ik wel met de leukste man wokken....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 10:33
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dacht ik ook aan maar tegenwoordig e-mailt iedereen en dan heb je geen zegels nodig...ik ga maar cactussen kweken dan... |
Ja ...................net iets voor jou
|
|
Naar boven |
|
|