Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 15:43
|
|
|
Daar sta je dan in het nieuwe leven de nieuwe pad die je op mag gaan.....
elke stap is een nieuwe stap een stap in de nieuw leven het voelt goed het voelt fijn het geeft rust rust in mijn hart
Vader ik dank U voor het leven die U mij geeft al begrijp ik niet alles toch voelt het goed Vader vergeef mij in de moment als ik even twjfelt! Ach Vader hoe groot Zijt U................... U Zij geprezen In Jezus Naam......
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:04
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Daar sta je dan in het nieuwe leven de nieuwe pad die je op mag gaan.....
elke stap is een nieuwe stap een stap in de nieuw leven het voelt goed het voelt fijn het geeft rust rust in mijn hart
Vader ik dank U voor het leven die U mij geeft al begrijp ik niet alles toch voelt het goed Vader vergeef mij in de moment als ik even twjfelt! Ach Vader hoe groot Zijt U................... U Zij geprezen In Jezus Naam......
Amen |
Mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 00:16
|
|
|
Zoveel ontvangen Van U o Here Hemelse geschenken Van U o Here
Wat een zegen U bent zo groot Wat U zo uitwerkt Voor ons zo onbegrijpbaar Dank U voor al dit moois God......ik heb U zo lief U prijs ik, in Jezus Naam............. Amen
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 00:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 00:16
|
|
|
niemand weet waar de weg zal gaan de weg van hobbels elk moment van stilte tot de wereldse hardheid
Uw hand die hou ik vast waar ik ook ga al begrijp ik niet alles ik sla mijn ogen open naar het onbekende weg want ik weet U bent bij mij waar ik ook mijn stappen zal neer zetten
door het afscheid te nemen van mij geliefden ben ik blij dat hun in mij leven waren ze waren een deel van mij leven En God dank ik ben zo blij ermee.
Nu in het nieuwe leven waar ik volop in sta en momenten zijn verlangen naar de liefde
De liefde gaat door door de liefde die God mij geeft ik mag het doorgeven aan de mensen die zo verlangen ernaar
niemand weet waar de pad naar toe gaat gelukkig weten we wel we hebben Vaders Zoon aan boord
liefs van mij
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 22 januari 2013, 23:17
|
|
Naar boven |
|
|