ChristianMatch

Forum

Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 15:57
BerichtOnderwerp: Bijbels vermanen en ego.

LISA610 schreef:
Don't wurry Leonard. Er zitten genoeg vrouwen op het forum die zich het zwijgen niet laten opleggen, maar juist David op een liefdevolle manier zullen blijven vermanen om hem zo verder te helpen groeien in het geloof. En dan in het bijzonder in het geloven met zijn hart Knipoog smiley

Is ook wel Bijbels ...hé ... Lisa ...waar de mannen zwijgen ...moeten de vrouwen opstaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 15:53
BerichtOnderwerp: Drachten

DINI968 schreef:
Het zou heerlijk zijn om mee te kunnen rijden omdat ik anders in de auto van mijn vriendin moet rijden en ik geen tomtom heb. Dus wat mij betreft graag

Rondje Friesland .....ha ha ha

Laatst aangepast door
LEONARD480
op zaterdag 19 maart 2011, 15:54
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 15:50
BerichtOnderwerp: Japan

Zondag 10

Deze zondag hoort bij hoofdstuk 3: Van God den Vader en onze schepping.
Er zijn 2 vragen en antwoorden in zondag 10: vraag 27 en vraag 28.

Vraag 27
Wat verstaat gij door de voorzienigheid Gods?
De almachtige en alom tegenwoordige kracht Gods , door welke Hijhemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nogonderhoudt, en alzo regeert , dat loof en gras, regen en droogte ,vruchtbare en onvruchtbare jaren,spijze en drank, gezondheid en krankheid,rijkdom en armoede , en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijkehand ons toekomen.

Vraag 28
Waartoe dient ons dat wij weten, dat God alles geschapenheeft en nog door zijn voorzienigheid onderhoudt?
Dat wij in allen tegenspoed geduldig , in voorspoed dankbaarzijn mogen , en in alles, dat ons nog toekomen kan, een goed toevoorzichthebben op onzen getrouwen God en Vader , dat ons geen schepsel van zijnliefde scheiden zal , aangezien alle schepselen alzo in zijn hand zijn, datzij tegen zijn wil zich noch roeren, noch bewegen kunnen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 15:15
BerichtOnderwerp: chantage???

1 Johannes 4:7-21

Opwekking tot liefde voor God en den naaste. God is liefde
Geliefden! Laat ons elkander liefhebben, want de liefde is uit God; en een iegelijk, die liefheeft, is uit God geboren, en kent God;

Die niet liefheeft, die heeft God niet gekend; want God is liefde.

Hierin is de liefde Gods jegens ons geopenbaard, dat God Zijn eniggeboren Zoon gezonden heeft in de wereld, opdat wij zouden leven door Hem.

Hierin is de liefde, niet dat wij God liefgehad hebben, maar dat Hij ons lief heeft gehad, en Zijn Zoon gezonden heeft tot een verzoening voor onze zonden.

Geliefden, indien God ons alzo lief heeft gehad, zo zijn ook wij schuldig elkander lief te hebben.

Niemand heeft ooit God aanschouwd; indien wij elkander liefhebben, zo blijft God in ons, en Zijn liefde is in ons volmaakt.

Hieraan kennen wij, dat wij in Hem blijven, en Hij in ons, omdat Hij ons van Zijn Geest gegeven heeft.

En wij hebben het aanschouwd, en getuigen, dat de Vader Zijn Zoon gezonden heeft tot een Zaligmaker der wereld.

Zo wie beleden zal hebben, dat Jezus de Zoon van God is, God blijft in hem, en hij in God.

En wij hebben gekend en geloofd de liefde, die God tot ons heeft. God is liefde; en die in de liefde blijft, blijft in God, en God in hem.

Hierin is de liefde bij ons volmaakt, opdat wij vrijmoedigheid mogen hebben in den dag des oordeels, namelijk dat gelijk Hij is, wij ook zijn in deze wereld.

Er is in de liefde geen vrees, maar de volmaakte liefde drijft de vrees buiten; want de vrees heeft pijn, en die vreest, is niet volmaakt in de liefde.

Wij hebben Hem lief, omdat Hij ons eerst liefgehad heeft.

Indien iemand zegt: Ik heb God lief; en haat zijn broeder, die is een leugenaar; want die zijn broeder niet liefheeft, dien hij gezien heeft, hoe kan hij God liefhebben, Dien hij niet gezien heeft?

En dit gebod hebben wij van Hem, namelijk dat die God liefheeft, ook zijn broeder liefhebbe.

Zo broeders en zuster even weer handelen uit broederlijke liefde...
Klaar is Clara...pfff

Laatst aangepast door
LEONARD480
op zaterdag 19 maart 2011, 15:16
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 14:13
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

IMKE917 schreef:
Foto, foto, foto........ Clown smiley

Ja foto idd..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 12:04

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb zelf absoluut geen last van een angstgeloof, gelukkig niet, maar weet wel dat er heel veel mensen zijn die dat wel hebben......En dat is zo triest.......

Angst is per definitie verkeerd ..Willemijn en gelukkig heb je daar geen last van.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 12:01

DAVID923 schreef:
was geen belediging maar Bijbeltekst.

zie mijn reactie om martien over context en exegese.

wat een gesteiger! geen wonder dat Paulus de vrouwen tot zwijgen maande tijden de samenkomsten... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Ha ha ...nou als de vrouwen het zwijgen wordt opgelegd ... is het ineens stil ...denk ik op CM Knipoog smiley

Maar persoonlijk, zou ik dat heel jammer vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 11:45
BerichtOnderwerp: Welkom terug

Welkom back Griffin ...... Lachende smiley en ......had eerder al Hannah gegroet.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:48

MARISKA601 schreef:
Jij zou kunnen leren niet overal op het forum wat neer te zetten,
en niet zo vaak off topic te gaan.

Nu weer on-topic idd Mariska Knipoog smiley

trouwens ga jij dat nu ook bij de anderen doen, zou wel zo eerlijk zijn hé

Laatst aangepast door
LEONARD480
op zaterdag 19 maart 2011, 09:49
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:42

WILLEMIJN232 schreef:
maar mensen willen het niet horen...
''voelen ze zich niet lekker bij''

Klopt David, ik voel me er helemaal niet lekker bij, vind het van zo'n angstgeloof getuigen.......Dus nee, ik hoor het liever niet daar heb je wel gelijk in....... Engeltje smiley

Wat bedoel je eigenlijk Willemijn ...als je de liefde van Christus in jouw leven heb mogen ervaren ....waarom dan angst Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:39

LISA610 schreef:
Top, je bent terug. Enne.. koffie is er ook hoor. En zijn namelijk nog een paar echte koffieleuten van de partij (waaronder ik Knipoog smiley )

Is het nu een clubje voor vrouwen of mogen er ook wat mannen bij...misschien kunnen we nog wat ehh leren Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:29

HANNAH810 schreef:
I just did; mag ik ook koffie, thee is zooo slap
daar houd ik mijn ego niet mee overeind!!

Ha ha

Leuk dat je er weer bent Hannah..

en ja voor mij ook maar koffie...thee moet er niet aan denken

Laatst aangepast door
LEONARD480
op zaterdag 19 maart 2011, 09:31
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:28
BerichtOnderwerp: PC-problemen

FRANKT627 schreef:
Hoi Leonardus, Clara is er niet...ik bedoel dat ik de setup heb gedaan maar het is niet verholpen. Ik heb nog steeds datzelfde probleem.

Ik laat het hier dan maar bij. ALs ik dan met mijn ouders praat door de Skype zal ik die micro wel tegen mijn mond houden. Een andere oplossing zie ik niet. Heel erg bedankt om te helpen een mee te zoeken naar het probleem...

Frank

Hoi Frankt..

Dan zit er iets in de instellingen niet goed...

Kan eigenlijk niet anders...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:07
BerichtOnderwerp: voorjaarswandeling

TRIJNIE671 schreef:
gaat het nog wel door chat ??? of maak je er een andere datum van ??er zijn wel weinig mensen .

ehh ja voor mij zijn nu even de zaterdagen wat lastig
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:04
BerichtOnderwerp: Japan

[quote=MARYLIEN613]

Hij schreef er wel iets meer bij Marylien ...maar wie zijn wij hé, om daarover te oordelen
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:49

LISA610 schreef:
Sorry lieve mensen, maar t gaat mij niet lukken.. Mijn beppe (= oma op zijn fries) viert haar 90-ste verjaardag en jullie zullen ongetwijfeld begrijpen dat ik daar wil zijn... Wens jullie een hele fijne wandeling in die prachtige omgeving. En wees voorzichtig in de klimboom bij de zandvlakte Knipoog smiley

Hee Lisa van harte gefeliciteerd met je oma Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:47

SUSANNAH475 schreef:
Ik klaag niet over het weer hoor.
En idd. Rotterdam is verder... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Huh Suus heb je niet gezien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:44
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

CROSSROAD317 schreef:
Wie zet de partytent dan op Smiley die vol vragen zit

Ja heb ook partytenten....oeps zeg niks meer Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
LEONARD480
op zaterdag 19 maart 2011, 00:45
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:41
BerichtOnderwerp: vergeven

CROSSROAD317 schreef:
relatie, zal een rijtje opnoemen Knipoog smiley

vader - zoon / vader - dochter
moeder - zoon / moeder - dochter
broer - zus
man - vrouw gehuwd, verkering, verloofd, ondertrouw enz.
neven - nichten
vrienden
vriendinnen
kennissen
collegea
buren
kerkelijke relaties

en er zullen vast nog wel enkele varianten te bedenken zijn ....

..

Tjonge Cross ...een leerzaam avondje ...wist niet dat er zoveel relaties bestonden...ha ha ha Clown smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 00:29

LISA610 schreef:
Kom je ook mee naar ons theekransje Suus? Volgens mij ben jij ook heel lief en als je nu ook nog een schaaltje met koekjes meeneemt en een leuk damesblad komt het helemaal goed. Knipoog smiley

O lijkt me ook fantastisch ...gezellig op de thee
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:27

FRANKT627 schreef:
Hoi Leonard,

Dank je wel voor de sites. Nu ik ze zie herinner ik mij dat ik deze heb gebruikt gisteren. Na het unzippen krijg je wel bestanden maar ik kan er niet uit opmaken welke ik moet gebruiken omdat ze niet verwijzen naar de realtek driver. Daarom heb ik na het unzippen er niets mee gedaan.

Frank (radeloos)

Nou zie na het uitpakken een complete software met daarbij een setup ...die moet je dus gebruiken ....Frankt Knipoog smiley

en klaar is Clara Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:30

FRANKT627 schreef:
Ik weet het niet meer Leonard. Gisteren heb ik zoveel sites met drivers bezocht dat ik nu niet meer weet van welke site ik gedownload heb. Na het downloaden heb ik er niets meer mee gedaan.

Van welke site kan ik dan het beste de driver downloaden? Het moet wel een gemakkelijke handeling zijn want wanneer het te ingewikkeld word durf ik niets meer doen.

Deze site Frankt

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

of

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2200.html

deze moet je hebben.....

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/travelmate_2200/driver/audio.zip

Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 18 maart 2011, 17:35
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 15:38
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Nou zal ook mijn feliciaties, over brengen aan de mensen achter Christian Match en dat er nog vele jaren mogen volgen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 15:34

MARIA576 schreef:
Prima, mee eens, maar waarom zo denigrerend? Dat hoeft mijns inziens helemaal niet en het helpt ook niet echt..wanneer je die waarheid wilt delen met anderen.

Niet in alles hoor Maria Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 15:19

FRANKT627 schreef:
Hoi L,

De laptop is een Acer Travelmate 2201LC de realtek AC97 hoorde erbij.
Ik heb gisteren de driver gedownload van Realtec site...dus niet van Acer...alhoewel ik nu aan het twijfelen ga. Ik ga het even proberen op te zoeken...als het niet lukt ga ik me een stel postduiven kopen... Gefrustreerde smiley

Hoi Frankt,

Zal zeker op de site van Acer kijken....weet je zeker dat je goed zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 15:17

MARY052 schreef:
Sorry Chat volkomen onterecht.

Toch zit er in de bijdrage van Chat een onderliggende toon van een bepaalde waarheid
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 14:15

CHATULIEM619 schreef:
Waar is je persoonlijke beleving, Leo? Ik denk niet dat het zin heeft om allerlei dingen bijbels te onderbouwen, omdat we allemaal wel het juiste antwoord weten. Maar wat heeft dit met je persoonlijke beleving te maken?

Chat je vroeg om een persoonlijke Geloofsbeleving en wil je daarin ook best een antwoord geven.
Van jongs af groot gebracht met de leer van de plaatselijke Hervormde Kerk op basis van de Gereformeerde Bond, waarin mij werd uitgelegd dat deze kerk de enige ware was in Nederland…al de andere kerken waren afgedwaald in de leer en ook evangelisch als zijnde pinkstergemeente waren in mijn beleving toen niet meer dan een sekte waar je voor moest oppassen om niet besmet te raken van hun gevaarlijke leer. In deze periode was alles vertrouwd deed met alles mee ..van kerkdienst tot catechisatie als zijnde de jeugdverenigingen en niets wees erop dat ik dit beeld moest veranderen. Later ging er in de periode van ontmoetingen met anders denkende langzaam maar zeker een ander beeld ontstaan en dus ongewild steeds meer nieuwsgierig geworden naar hun leer en geloofsbeleving en toen gebeurde voor mij iets totaal ongebruikelijks ..ik werd bevrijd van angst en zorgen en merkte tevens de werking van de Heilige Geest. Wat mij vooral bezig hield is dat de prediking met veel diepgang bij vele evangelische gemeentes wel wat oppervlakkig overkomt, maar de relatie met Jezus als de redder en verlosser laat mij niet los en het is een strijd tussen de oude denkwijze en de nieuwe geloofsbeleving. Voor mij staat de relatie met God altijd centraal en er is voor mij daarover ook geen discussie over mogelijk.
Ook in de afgelopen periode waren de vele chat momenten met anders denkende toch ook hartverwarmend hoe die keuzes tot stand waren gekomen. Mijn diepste innige wens was ook dat er een opwekking zal komen in vele kerken en gemeenten en ja meer regels meer strijd natuurlijk.
In de ontmoetingen en gesprekken zie ik als zeer nuttig voor mijn persoonlijke geloofsbeleving en verrijking en daardoor een groeiproces. Mijn stelling in een eerdere bijdrage op dit topic was niet bedoeld te kwetsen maar het beeld van de andere zijde toe te lichten.
Weet Chat dat God mij de weg wijst die soms niet direct duidelijk is maar ook de ontmoetingen ook binnen de CM meer kan zijn om dichter bij God te kunnen leven.
Nu zou ik het heel op prijs stellen dat wij als Christen broeders en zussen leven naar het beeld van Christus Jezus en ook in de komende diensten in het Noorden van Nederland iets mag zijn om te leven in liefde tot elkander en of dat nou vriendschap betreft of relaties of kennis aan …het maakt niet uit.
Wil gewoon groeien in het geloof met elkaar tot de glorie van Zijn grote Naam, want in de tijd dat wij hier op aarde mogen leven als zijnde genadetijd, mogen gebruiken tot verrijking van Zijn Gemeente en daar als toevoeging dat de strijdpunten vanzelf wegvallen als het om de relatie met de Hemelse Vader gaat. Één ding nog het gaat niet om wat wij ervan denken maar wat God hiervan vind…..

Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 18 maart 2011, 14:20
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 08:27

FRANKT627 schreef:
hoi Leonard,

Ik heb een realtek AC97 geluidskaart. Dus de kaart die bij de laptop zat. Wat je bedoeld met een pci variant is me onduidelijk.
Ik heb bij realtek drivers gedownload en dat was eens ZIP bestand. Nu dat het uitgepakt is weet ik niet wat ik moet doen want ik zie realtek AC97 er niet bij staan. Op eigen houtje wat gaan doen durf ik niet goed want indien de laptop helemaal in duigen valt ben ik totaal reddeloos.

De site Helpmij heb ik al eens doorplozen maar ik vind niet echt een oplossing. Ik zal nog eens beter zoeken.

Alvast bedankt voor de reacties.

Nou in duigen vallen ..valt wel mee hoor...
Welk merk is de laptop en type ..Frankt? ...
Op zich hoeft die AC97 driver niet direct vermeld te worden ...omdat het een algemene groep drivers zou kunnen bevatten.
Is de driver van realtek site gedownload of van de fabrikant van de laptop.

tot laters..
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 00:59
BerichtOnderwerp: Ben jij opgewekt?

MARISKA601 schreef:
ik lieg nooit Engeltje smiley

oeps.. klopt dat wel?

Wat een zelfkennis Mariska Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 00:55

TRIJNIE671 schreef:
waar blijven al die noordelingen ?? word mooi weer kom op naar buiten en genieten Knipoog smiley

Er zijn ook nog Zuiderlingen of zo...oeps
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 56 Volgende
Pagina 30 van 56