Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 10:02
Onderwerp: Oudejaarsavond
|
|
|
THOMAS968 schreef: | en als je morgen van de kerk spijbelt niet aankomen met die rotsmoes van ik wist niet hoe het werkte met de zomertijd want die had je vorig jaar ook al. |
dit jaar is het zowaar goed gegaan, hoor, thomas!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 10:00
Onderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
|
|
|
JACONSU210 schreef: | Omdat ik anderhalf jaar geleden lid ben geweest van Christian Match krijg ik nogal eens mailtjes over gelegenheden die zij organiseren. En zo was er Speeddaten in Alphen aan den Rijn. Dat wordt gezellig, dacht ik. Wie weet wie ik daar allemaal tegenkom? Deelname kost € 24,95 en werd in het centrum in de Babtistenkerk georganiseerd. Je hoefde alleen maar een leeftijdscategorie aan te kruisen. Ik koos voor 41-49 jaar. Er was plaats voor 100 deelnemers en dames mochten zich niet meer opgeven. Daar hadden ze er al 50 van. Dames vinden het wel wat. We kregen een naamplaatje en een lijst met de candidaten waar ik mee mocht daten. Vooraf nog aan de koffie en dan zie je dat de mannen toch weer bij de mannen gaan staan en aan volgende tafel alleen maar weer dames. Soort zoekt soort. Ik kreeg 6 candidaten. Een jongeman van achter in de 20, die bij mij aan de tafel stond had er 12. Andere leeftijd, meer candidaten. Voordat we aan tafel gingen werd begonnen met gebed voor een goede afloop....
Ik kreeg dus 6 candidaten en mocht met elk 6 minuten praten. Die 6 minuten zijn zo voorbij. Als ik het niet zo zag zitten met een deelneemster dan begon ik altijd over mijn werktijden. Al jaren zien vrouwen (mijn) nachtdiensten niet zitten. De bedoeling hiervan is dat zij achter mijn naam een 'NEE' invullen. En dat werkt! Van alle dames waar ik die avond mee gesproken kan ik het volgende meedelen: Ze waren allemaal héél vriendelijk en er viel goed mee te praten. Maar ze waren ook allemaal boven de ...50. Daar had ik dus niet om gevraagd. En ze waren allemaal...grijs. Ik had dus het idee met oma's aan het daten te zijn.
Mijn laatste candidate kwam niet opdagen. Ik liep naar de voor ons gereserveerde tafel en wachtte en wachtte tot er opeens een dame aankwam lopen van opnieuw boven de 50. Je zou denken dat er niets anders in de zaal zat. Ik vroeg: Moest u misschien bij deze tafel zijn? Nee hoor zei ze. Ik zeg: Mijn date niet komen opdagen... Ach, zei ze, dat ben ik vanavond al 2x meegemaakt. Nou zullen wij dan even met elkaar praten? Dan vond ze goed. Ze kwam helemaal uit Arnhem. Dus je reist meer dan 100 km om erachter te komen dat .... de voor jou gereserveerde tafelgenoten niet zijn komen opdagen. Het gesprek was net als alle andere gesprekken prettig, maar zonder klik. Opeens betrapte ik mij dat ik jalours begon te worden. Aan een tafel rechtsachter ons zat een beeldschone dame ook te daten. En niet dat ik haar tafelgenoot zijn geluk niet gunge....in tegenstelling, maar de man aan haar tafel liep met een witte stok met 2 rode streepjes. Dus hij had een beeldschone vrouw tegenover zich, zonder dat hij haar kon zien, en ik zat daar de hele avond met grijze omaatjes om me heen. Die ik maar al te goed kon zien. Om moedeloos van te worden. In de pauzes kon ik mij tegoed doen aan een frisje en een hapje. En ook hier mocht je buiten het boekje om daten. Een voor het oog aantrekkelijke dame werd door mij uitgenodigd voor een gesprekje en ze zei nog ja ook. Een gezellig doch inhoudsloos gesprek volgde. Het gaat over het werk, ervaringen met speeddaten enz enz. Maar ze had ook haast en meer oog voor de klok dan voor mij. En zo is er altijd wat... Ik stopte mijn mond nog maar eens vol met plakjes rookworst en nam nog een bitter lemon en zuchtte nog maar eens diep. Maandag zouden we de uitslag krijgen. Welke kandidaten hadden mij met een mmm of een ja beoordeeld? Eenmaal thuis checkte ik al mijn gesprekspartners en wat bleek? Ook degene waar ikzelf spontaan op was afgegaan bleken allemaal midden 50 te zijn. Van sommige had ik het erg leuk gevonden als ze me beter hadden willen leren kennen. Leeftijd zegt niets, het is de uitstraling die telt.
Speeddaten. Je hebt er geen invloed op wie er op je lijst komen te staan. Ik vind niet dat de organisatie zich iets heeft aangetrokken van de categorie die ik wilde. Waren er geen 40ers? Is het z'n geld waard? Ach, je bent uit. maar verder..... Doe ik het nog eens? Dat denk ik wel. Daarvoor was het toch best leuk genoeg. Maar verwachtingen....die kun je maar beter niet hebben.
En s'maandags kwam de uitslag:
Beste JACONSU210,
Zoals beloofd ontvang je hierbij een overzicht van je matches van de ChristianMatch speeddate-avond afgelopen zaterdag. Matches zijn degenen met wie je een gesprekje hebt gehad, en waarbij jullie allebei 'ja' hebben aangekruist, of waarbij een van jullie 'ja' en de ander 'mmm' heeft aangekruist.
Helaas, je hebt geen matches.
We hebben vandaag je abonnement met 1 week verlengd. Als je een verlopen abonnement had, betekent dit dat je vanaf nu weer kunt inloggen op www.christianmatch.nl en kunt mailen met je matches - en met de andere 2100 christelijke singles die actief zijn op ChristianMatch.
We wensen je veel surf- en mailplezier toe.
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
Zo heb ik het ervaren. En jullie? |
heerlijk humorvol verslag, jaconsus!! t was in elk geval wel om de hoek, in tegenstelling tot de dame die helemaal uit arnhem kwam!!
hannah...............speeddaten lijkt me drie keer niks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 08:58
Onderwerp: alleenstaande moeders
|
|
|
HELEEN296 schreef: | Leuk topic en denk dat het goed is in dit onderwerp niet teveel op elkaars meningen te reageren maar elkaar eens wat complimenten te geven hoe we het doen als alleenstaande moeders. Het moederen is niet zo moeilijk vind ik, maar je moet idd er op letten dat je meer bent dan een moeder. Dat is wel eens moeilijk. Ik heb ook geen weekend alleen omdat mijn kind altijd bij mij is (niet door de reden dat ik de vader afhou, maar een soort van overmacht). ook als ik een avond alleen heb heb je nog geen vrij omdat je dan toch moet ophalen e.d. en ga je ook niet gelijk uit, dus zit je opeens alleen! De ene keer is dat leuk de andere keer niet. Daarom is het goed dat om te draaien en vooraf te bepalen dat je op stap gaat. 1 keer in de maand staat vast en ga ik heerlijk dansen enz. Nu ik dit schrijf denk ik idd dat moet ik meer gaan doen. Goed plan voor deze zomer. Natuurlijk heb ik doordat ik 1 kind heb makkelijk een oppasadres. Dat is voor moeders met meerdere kinderen wel eens lastiger. Dus zet hem op of haar op bedoel ik! |
he, wat leuk; je zit dus in dezelfde situatie als ik, Heleen; ik ben ook fulltime pleegmoeder omdat jeugdzorg mijn ex-echtgenoot uit de pleegouder-rol heeft geplaatst. het maakt het inderdaad wel eens wat ingewikkelder om een afspraak te plannen. wat dat betreft denk ik soms wel eens; t is toch wel een luxe als je kinders om het andere weekend bij een ex doorbrengen. het levert sloten vrij te besteden tijd op!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 08:53
Onderwerp: alleenstaande moeders
|
|
|
REBEKKA369 schreef: | Eerlijk gezegd voel ik me wel gekwets door jouw uitspraken!! Jij kent mijn situatie niet en hebt meteen je oordeel klaar. Naar mijn idee doe ik mijn uiterste best om het belang van mijn kinderen voorop alles (Ja, zelfs mijn eigen belang) te stellen. |
Ik ken je van iets dichterbij, rebekka; en ik denk dat je het super goed doet!!
hannah.......investeerden maar meer ouders zoveel in hun kinderen!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 26 maart 2012, 08:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 08:45
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
SHANITA130 schreef: | 'we' moeten er maar niet over praten als 'we' plek hebben om een afwasmachine neer te zetten?
|
hebben die alleenstaande moeders wel een afwasborstel, shanita?
overigens denk ik dat het wel verschil maakt, hoe je sociaal netwerk opgebouwd is; zelf kreeg ik vorige week een grote boodschappentas (bijna nieuwe) prachtige kinderkleding aan de deur afgeleverd; ik hoef niet eens naar de stad, (ik heb al zo'n hekel aan winkelen!!) en 't is allemaal helemaal mijn smaakje!! zo'n tas vol kleding die je zo uit kunt hangen in je kast scheelt nogal in je uitgavenpatroon uiteraard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 09:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | Uit het stukje van Mariska kun je dus leren dat het belangrijker is om mensen een cursus budgetteren te geven en daarmee het probleem structureel aan te pakken dan allemaal potjes voor noodverband aan te houden voor een bodemloze put. |
+2
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 21:19
Onderwerp: Vraagtekens in de wolken
|
|
|
zeg eh............mario!! een vrijstaand huis nog al liefst??
weet je wel wat dat KOST???
hannah............wat bescheider........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 22 maart 2012, 21:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 21:12
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HARALD940 schreef: | Als dat allemaal eerst nog afgewassen moet worden, dan vliegen de kilo's er vast wel af
Het koken(braden) van het vlees kan nog beter, maar vandaag ossenhaas tournedos met krieltjes en doperwten/worteltjes gegeten. |
OHHHHHH en dan roep jij niet eens even naar me dat je het niet op krijgt????
hé bah; weer een lekker hapje misgelopen!!
zou het een vrijgezellig potje wortel/erwt geweest zijn? grinnik.........
even terzijde; ik hoop niet dat je je ossehaasbiefstuk braad of kookt........... 'k zou-em maar bakken, als ik jou was!! is een stúk smakelijker dan klef gesmorreld.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 22 maart 2012, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 20:13
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 28 april voor de tiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond negen uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810 heeft wel zin om te picknicken met het hele spul......
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 trijnie671, regio 0549, 50 jaar Erika129, regio 0318, 37 jaar roos489, regio 0180, 38 jaar myrthe113, regio 075, 34 jaar met 3 kinders (7, 9 en 10 jaar) xabia794, regio belgie, 48 jaar Angel086, regio 036, 44 jaar riaatjuh149, regio 030, 49 jaar, etv met zoon (12 jaar) Tink100, regio 072, 43 jaar, evt met dochter blomke935, regio 030, 54 jaar miekjes, regio ???, leeftijd: jong mariach, regio 026, 54 jaar anoniem, drie kinders
markvos129, regio 0548, 32 jaar bert364, regio 0321, 42 jaar met zoon (10 jaar) willem618, regio 0344, 43 jaar, met drie kinderen (15, 13 en 8 jaar) henkeman399, regio 596, 38 jaar heeft nog ruimte over in de auto frankt627, regio 076, 48 jaar harald940, regio 038, 36 jaar, heeft nog ruimte over in de auto marsjg370, regio 0346, 44 jaar, evt met zoon bommie663, regio 0184, 46 jaar gerrit 084, regio 071, 53 jaar vergevorderde gezellige vriend van gerrit fredbunt, regio 0113, 50 jaar mar907, regio 0596, 49 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 18:53
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
haha, gerrit!
das nou eens een leuke gezellige grap, alleen eh..............
volgens mij zei maris dat er juist nog NIET wordt gegeten! mariska kan wat op tafel zetten als de afwas (van 28) dagen gedaan is; de tafel staat nog vol dus, he?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 22 maart 2012, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 12:45
Onderwerp: Donor week
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Maar aangezien vrouwen, tegenwoordig, de zelfde functies willen bekleden als mannen, zie ik het duister in. Ik heb ze dan ook nog nooit gezien, als schilder (renovatie), dokwerker, stratenmaker, bouwvakker, maar wel als directrice van een bouwbond. |
nou, mag ik u voorstellen; de buitenboel heb ik altijd geschilderd, want dat vond "hij" teveel werk, en zo eng hóóg... straatjes leggen kan ik prima, alleen zo jammer dat ik het bijna elk jaar over moet doen......... en ja, men maakt me inderdaad uit voor bouwvakker, wegens twee rechter handjes; als er ergens in de buurt een kast moet worden verzet of er een klus te klaren is, bijvoorbeeld.
hannah.........duisturrrr.......
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 21 maart 2012, 12:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 08:21
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nu komen we ergens, volgens het O.T maar ook het N.T, hoort de vrouw zich ondergeschikt op te stellen, en zeker niet in het voor gestoelte plaats te nemen . En emancipatie is geen Bijbelse leer, alleen binnen het huwelijk, ben je elkaars gelijke, dus daar buiten niet. Dus ook op het vermanende gebeuren, wens ik niet beleerd, nog onderwezen, of vermanend toe gesproken te worden door een vrouw.
|
als je deze intermenselijke "bijbelse" structuren toe wilt passen, dan moet je ze wel juist weergeven, gerrit;
iedere vrouw zou zich dan moeten voegen naar HAAR man, (en dus gelukkig niet naar elke man!! en zij wordt zeker niet monddood verklaard; haar man zou in dit geval haar mening in de gemeente voor haar inbrengen.
mag ik je een vraag stellen n.a.v. jouw visie op mannen en vrouwen? hoe zie jij dan een bijbeltekst als; wees elkander onderdanig..... of ook een man heeft geen macht over zijn eigen lichaam, maar de vrouw? daar komt toch wel erg duidelijk het woord macht in voor, toch?
hannah.........als mens zijn we allen gelijkwaardig en houd het toch maar even bij haar eigen hersenen.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 21 maart 2012, 08:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 14:50
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Laat ze eerst maar eens gaan onderzoeken, hoe ze hersens kunnen overzetten Er zijn op cm al zo wie zo een groot aantal vrouwen die op een donatie zitten te wachten |
ga jij me jouw hersenen doneren, gerrit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 08:14
Onderwerp: Ezechiël
|
|
|
EDWIN451 schreef: | jammer dat de TS geen lid meer is. Het onderwerp snijdt wel hout.
Er is een filmpje op youtube die daar over gaat:
Jerusalem, Jews & Muslims |
je kunt de discussie gewoon doorzetten misschien, edwin? en de topic-startster leest mee, al is ze geen lid meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 07:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet jij dat hannah, heeft Gerrit een grote tuin? |
vast wel, willemijn, en anders mag hij de gemeentegrond ook gerust even meepakken............. daarna kan hij de ramen van cootje nog eens zemen zonder strepen; en voor jou naar alle markten en dan weer naar huis..........
gerrit verveelt zich voorlopig vast nog niet.......... en aan neuzelen komen we al helemaal niet toe.
ik mag je wel een beetje plagen, toch, gerrit?
eh.......neem voor mij gelijk even eieren mee bij de boer als je wilt?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 20 maart 2012, 07:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 12:05
|
|
|
en er wordt pas geneuzeld als de tuin HELEMAAL gespit is, gerrit; begrepen?
geintjuhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 11:21
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Mijn eerste kennismaking met een CM-uitje, was geslaagd. Leuk om gezichten bij namen te zien. Hopelijk zal ik nog eens meer namen bij gezichten kunnen combineren. Compliment voor de organisator! |
gewoon inschrijven voor t volgende uitje van 28 april dan maar, anouska?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 11:16
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | DEZE bedoelt je
|
ow grut, herman!!
deze foto beeld je ontmaagding uit? laat ik nu van deze foto de neiging krijgen alle deuren en ramen te sluiten!!
weet je; geef deze pij aan bigit om op haar trouwdag te dragen; dan komt het HELEMAAL goed........
(de foto's van de werkelijke actie hoef je niet persé te plaatsen, hoor!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 09:14
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
ESTHER420 schreef: | Het voelt soms alsof er een stempel op mijn voorhoofd staat. Een stempel waardoor je nog net niet wordt afgekeurd, want God is een God van genade. Maar wel die je in een hokje stopt.
Hoe zit dat hier op CM? Is er een kans dat we vragen naar iemands verhaal, voor we verder klikken door 'dat ene woord'? |
Die ervaring deel ik wel een beetje met je, esther; het gevoel dat er een stempel GESCHEIDEN op je voorhoofd staat. Toch heeft dat ook een beetje te maken met je sociale leefwereld denk ik; in de ene omgeving zal dat toch sterker spelen dan in een andere omgeving. Wat mij helpt is me te realiseren dat ik me meer dan volledig heb ingezet in mijn getrouwde tijd, en de keuze die je toenmalig echtgenoot maakte, tja, daar doe je soms niets aan; wél heb je invloed op hoe je met de hele situatie rond de scheiding omgaat. Bovendien; mijn identiteit wordt niet gevormd door de keuze's van een ex-echtgenoot, maar door hoe mijn hemelse Vader naar me kijkt; en daar is gelukkig niets aan veranderd. Hij weet wie ik was, wie ik ben, en óók hoe mijn leven verlopen zal.
Mijn ervaring is, net als van rebekka, dat je soms heel fijne gesprekken kunt hebben, ook als dames onder elkaar, en dingen kunt delen met Mensen waar je dat soms heel niet bij verwachtte. en aangezien veel mensen hier op de site gescheiden zijn, zijn we vrijwel allemaal "bestempeld' door het leven.
en tja; dat etiketje gescheiden raak je wellicht pas kwijt wanneer je weer opnieuw als "gehuwd" te boek staat; het zij zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 maart 2012, 11:36
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
ik ben tuurlijk volstrekt NIET nieuwsgierig........
maar hoe was het gister in amersfoort?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 15:41
Onderwerp: Venus en Jupiter
|
|
|
ik had de sterren al gezien door het keukenraam, maar las de uitleg later pas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 13:17
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mooi zo,dan mag ik wel even he? ik had anw(weduwenuitkering); door dat recht op anw vervalt je recht op ww, bijstand en ziektewetuitkering (ik ben een NUG-ger).........maar ik werk en dat schijnt te moeilijk te zijn voor het svb........ik ben een half jaar bezig geweest om financieel alles te regelen zodat het recht op die uitkering in ieder geval blijft bestaan en ik niet helemaal brodeloos thuis kom te zitten in geval van ziekte of ontslag.......afrekening heeft net plaatsgevonden; ik happy; meneer van het svb happy; rust in de keet tot juni ......maar deze week heb ik een loonsverhoging gekregen (van wel 23 cent bruto en daar lever ik 2/3 van in) en kan ik helemaal opnieuw beginnen met de verrekeningen
Nou zou je zeggen "fijn dat je recht op ie uitkering hebt"......maar ik zou liever mn eigen broek ophouden als het kon......
(ik mot nu gaan werken ) |
geweldig; met die bak werk die je hebt aan je 7 cent oplag keldert je inkomen per uur wel weer..............hahaha
je bent wel byzonder dankbaar dat je opslag gekregen hebt, denk ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 10:21
Onderwerp: Jezus zegt:
|
|
|
Vrees niet, gij zeer beminde man, vrede zij u, wees sterk, ja, wees sterk! En terwijl hij met mij sprak, werd ik gesterkt. (Daniel 10:19)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 20:35
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ff een vraagje ter info, Is het handig om iets mee te nemen om op te zitten, of doen we daar niet aan |
ik vind het zelf sfeervoller als iedereen op een kleedje zit kleedjes naast elkaar en picknicken maar...........!!
meestal nemen mensen echter een klapstoel mee, en die staan dan in een grote kring......... terwijl er ondertussen een heel aantal stoelen leeg staan, omdat er gespringtouwd wordt, of een balspel gedaan, boompie geklommen, gewandeld en wat dies meer zij..........
neem dus ook gerust iets "speelbaars" mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:46
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vrouw des huizes van Els Kloek
Cultuurgeschiedenis van de Hollandse huisvrouw |
de vrouw des huizes met een boek op de bank!! dat moet een zéér leerzaam boek zijn, leanne!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:37
Onderwerp: Venus en Jupiter
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben in elk geval blij met je conclusie dat het geen wijzen waren. De grondtekst spreekt van magiërs. In mijn ogen werden ze ook niet door God geleid. Hun komst gaf geen zegen, maar verdrukking en moord. |
kun je zien wat een stukje intepretatie doet; ik zou denken; de wijzen werden wél door Hem geleid, want - zij zochten de Christus, - het Licht van de ster wees hen de weg, - het Woord in Jerusalem leerde hen meer over Hem, - en de droom zorgde dat zij langs een andere weg weer terug naar huis gingen.
ik denk dat de verdrukking en moord juist een aanval van de duisternis is om de redding der wereld te voorkomen.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 15 maart 2012, 17:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 08:43
|
|
|
JOHANNIE786 schreef: | Als ik zie hoe ik rond kom, ben ik dankbaar! Ik leef alleen, ok ik kan niet alles,toch ben ik dankbaar! Als ik zie hoe God royaal is en steeds mij weer bij staat, dan sta ik verwonderd! Soms zo maar onverwacht, staat iemand voor de deur of ze bellen en zeggen, kom je bij ons eten? Soms heb ik slapeloze nachten gehad en mij afgevraagd hoe ga ik dat bekostigen en in gebed gegaan en de oplossing kwam, anders dan ik verwacht, het kwam goed! Soms kan het gewoon niet, dan denk ik volgende keer weer beter! Dan laat ik gewoon dat andere staan, dat komt later wel weer! Ik ben God dankbaar, Hij voorziet mijn noden, elke dag weer! groet Joannie |
die ervaring deel ik met je, joannie; een wonderlijk en veilig gevoel is dat, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 23:26
|
|
|
GERRIT084 schreef: | dus plaats je de naam |
I just do it my way, herr gerrit.............. if you want it your way; organise something yourself....................
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 14 maart 2012, 23:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 22:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | Je gaat je gang maar met je vormgeven
Ik ga ook gewoon mijn gang. |
doen we; ik zet mensen op de lijst op de manier die zij aangeven.
zal ik jou ook effies op de lijst plaatsen, pieter?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 14 maart 2012, 22:44
|
|
Naar boven |
|
|
|