ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 09:21
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?

Zegen: alles

Vervelend: niets

Ben ook net al jij Klus, een gelukkig iemand nu ;) :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 08:59
BerichtOnderwerp: Het weer

Het wordt hier vandaag 19 graden.

En de zon schijnt hier en veel blauw ook, afgewisseld met wat regen nu en dan.

In juni was het zelfs 6 graden overdag....en wéken bewolkt...

Dus mij hoor je ff niet.

Al had ik ook wel graag ergens gewoond met altijd zomer hele jaar door.

En, de herfst is ook mooi....

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 06:42
BerichtOnderwerp: kreet van de week

MARIO216 schreef:
Victoria Osteen: "Are you a thermometer or a thermostat? Don’t just respond to your environment, affect your environment. Don’t just let life happen to you, be what’s happening!"

Hai Mario,

In een woord; 'prachtig'...!

Dank! Ja, deze uitspraken zetten je/me tot nadenken he?

Groetjes!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 11 september 2013, 08:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 9 september 2013, 14:31

Hoi Mario,

Ik vind deze drie "kreten" zo mooi, zo bijzonder, zo waar en zo sterk, dat ik ze even alle drie wou quoten. En ja, ik heb ze even, naar hoe ik het aanvoelde, wat ik denk dat de beste vertaling is, vertaald, in groen.

MARIO216 schreef:
zaterdag 24 augustus 2013, 15:24

Nelson Mandela: “As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same”

Als we ons eigen licht laten schijnen, geven we onbewust anderen toestemming om ook hún licht te laten schijnen.(om hetzelfde te doen)
Quote:
zaterdag 24 augustus 2013, 15:24

Francis Thomson: "A man should be an individual, but not independent."

Het is belangrijk dat een man(of iemand) een individu is(zichzelf is), maar niet nergens van afhankelijk is. (onafhankelijk van alles is.).

Quote:
zondag 8 september 2013, 20:16

Nelson Mandela: "I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear."

Ik leerde dat moed, niet de afwezigheid van angst was, maar de overwinning erover. De moedige man(mens) is niet diegene die nergens bang voor is, maar diegene die die angst overwint.(te boven komt, verslaat.)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 9 september 2013, 14:36
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 9 september 2013, 00:10
BerichtOnderwerp: ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei

KLUS667 schreef:
Ja!! Goed idee!!!!!!! Kunnen jullie 28 september?

Hai Klus,

Neehee, dát moet je natuurlijk tegen de vier afspraken zeggen van jou, of ze op een andere datum kunnen, snap je? Lachende smiley

Kijk, deze datum staat al zes weken vast! Knipoog smiley

Zegens! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 21:51
BerichtOnderwerp: Lichtverhaal - Huub Oosterhuis

JANS221 schreef:
Lichtverhaal

Schitterend licht uit duizend
bewegingen water
wind over water prevelend
aanstormend opspattend water

zoals ik ziende de zon op het water
het eeuwige licht denk
zo, mijn ogen verdwalend
in waterlichtverte,
denk ik dat gij bestaat

die over donkere afgrond
licht heeft geroepen -
schittergedachte

schitterlichtverteverhaal.

-----------------------------
Uit: 'Nooit meer niet', 2002 Huub Oosterhuis

Hai Jans,

Weer een schitterend gedicht van Huub Oosterhuis!

Ik heb hem even gegoogled.

Hij lijkt mij echt een hele toffe gast, zo zie je er niet veel zeg maar.

Ja, ik kon hem niet, nu dus wel Lachende smiley

Bedankt!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 21:45
BerichtOnderwerp: op het leven

Prachtig Jol!

Gewoon heel simpel....en zo waar...'Op het leven!'.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 21:44
BerichtOnderwerp: Heilige Geest

Gewoon, in God geloven.

Dan heb je sowieso ook God en dus ook de Geest van God in je leven, je hart.

In alle situaties kan je dan getroost worden, wijsheid krijgen en ook vreugde op Zijn tijd.

Mooi toch.

Zegens!

ps: En ja, mocht je/iemand toch in zonde vervallen:

1 Joh 1
8 Indien wij zeggen, dat wij geen zonde hebben, misleiden wij onszelf en de waarheid is in ons niet. 9 Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om ons de zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid. 10 Indien wij zeggen, dat wij niet gezondigd hebben, maken wij Hem tot een leugenaar en zijn woord is in ons niet.

Dan is er, als we belijden altijd weer vergeving en een schone lei Lachende smiley

En dat is het mooie van het evangelie!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 21:25
BerichtOnderwerp: ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei

KLUS667 schreef:
Helaas....Klus heeft 4 afspraken en moet er 2 afzeggen. Fijne bbq!!!

Jammer Klus...

Ik heb een idee Lachende smiley

Je kan ze ook, alle vier afzeggen, verzetten, dan zeg je ze dus niet af, en dan alsnog komen naar de BBQ.

Ja, goed idee he? Knipoog smiley

Groetjes!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 21:18

Blijf altijd bij jezelf, en kijk altijd achter de woorden van de woorden ook al 'klinken' ze nog zo vanzelfsprekend.(maar zijn het, bij nader nadenken juist helemaal niet....)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 8 september 2013, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 00:11
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!

Jammer Steentje,

Het was altijd fijn je bijdragen te lezen Lachende smiley !

Zegens!

Hopelijk Tot ziens!!!

S.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 9 september 2013, 14:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 september 2013, 12:38

donderdag 22 augustus 2013, 13:01
Quote:
PIETER619 schreef:
Laten wij de Geest voor 100% toe is ons leven, of mag Hij wel aanwezig zijn en zijn we zelf ook nog baas?

Wat doen wij bijv met de gaven van de Geest?

Waarom kan Hij ze niet geven aan ons?

...wat te doen om hem aan Zijn werk te laten gaan, dus hoe een totale overgave aan Hem om zo het goede te kunnen doen

donderdag 22 augustus 2013, 13:49
Quote:
SHANITA130 schreef: Ja, ik laat dat wel. 100% Waarom ook niet? En ja dan zijn wij zelf natuurlijk de baas. God geeft ons die verantwoordelijkheid, en we moeten alleen aan God verantwoording afleggen, dan aan onszelf, en als we een partner hebben aan onze partner, meer niet.

Ik zie de heilige Geest als de geest van God.

Ik heb wel een ander standpunt dan jij over de gaven van de Geest.

Ik geloof wel in gebed. Voor kracht, rust, vrede en wijsheid, om met moeilijke omstandigheden om te gaan. En zelfs voor vreugde en geluk in moeilijke omstandigheden. Dat kan ook een proces zijn.

Maar in wat Jezus deed toen hij hier 2000 jaar geleden rond liep dat dat toen was, niet nu.

Wel ben ik ervan overtuigd, dat God ons helpt wb gebed, en waar twee of meer zijn in Mijn naam...

Als je alleen bent kan je ook bidden, en ik denk als er meerdere bidden heeft het meer kracht.

Je kan, denk ik, bidden ook door te denken, maar dan naar God, de hele dag.

Zegens!

vrijdag 23 augustus 2013, 06:20
Quote:
PIETER619 schreef: De gave van de Geest worden duidelijk omschreven en de volgelingen van Jezus (oa zijn discipelen) kregen die gaven. Waarom voorbij gaan aan al het goede wat de Heer ons wil geven door Zijn Geest.
zolang wij Hem niet dat geven wat Hij nodig heeft om ons als werktuigen te gebruiken om zo Jezus die eer te geven die Hem toekomt.

Quote:
Waarom voorbij gaan aan al het goede wat de Heer ons wil geven door Zijn Geest.

Hoi Pieter,

Dát doe ik dus nu juist hélemaal niet, voorbij gaan aan al het goede wat God ons geeft/wil geven.

Want ik schreef hierboven; Ik geloof wel in gebed. Voor kracht, rust, vrede en wijsheid, om met moeilijke omstandigheden om te gaan. En zelfs voor vreugde en geluk in moeilijke omstandigheden. Dat kan ook een proces zijn.
Dus, Pieter, dát ervaar ik nu, al een hele lange periode frequent in mijn leven: Kracht, Rust, Vrede, Wijsheid, Vreugde en Geluk...

Snappie, dus ik ga zeker niet aan de goede zaken voorbij die God geeft/wil geven.

Zegens!

Ps: Ja, en ik heb, zoals velen in deze gebroken wereld ook weleens te kampen met moeilijke zaken.
Maar ja, dan kan ik bidden, en ja, dan zelfs, in moeilijke zaken die ik wellicht anders zou willen hebben gezien, bijvoorbeeld ziekte, ja, dan kan ik, ondanks dat ik weleens me zelf ziek voel toch wel mezelf Gelukkig voelen en Vreugde hebben. Dit is dan gewoon een voorbeeld uit het dagelijks leven dit laatste.

En ja, wat ook is, de gebedsverzoeken die je op forum 'Gebed' kan plaatsen ja, dat heeft mij echt wel ontzettend geholpen! Het idee dat er meerdere voor je/me bidden ja, dat idee al geeft mij kracht en ja, er staat geschreven; waar 2 of meer in Mijn naam zijn ben Ik in hun midden. Ja, ik ervaarde daar ook zeker echt zegen van, van het vragen om gebed. en ja ik bid ook voor mensen, die al dan niet gebed vragen op forum 'Gebed'.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 6 september 2013, 12:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 september 2013, 12:17
BerichtOnderwerp: Daten

JANS221 schreef:
Vriendschappen kunnen mooi zijn. Maar om pas na één of twee jaar vriendschap te weten of er iets meer in zit, lijkt mij toch wel heel lang. Er is iets of er is niets. En daar kun je natuurlijk wel een jaar op gaan zitten wachten, maar meestal weet je dat toch wel eerder. Als er niets is, kan het inderdaad bij een vriendschap blijven. Als er meer is kom je daar vanzelf wel achter en hopelijk wat eerder dan na één of twee jaar. Als je eerst met elkaar mailt en chat weet je ook al wat meer, al kan een ontmoeting daarna toch heel anders uitvallen dan je gedacht en gehoopt had. Daar doe je niets aan.

Hai Jans :)

Dat kan, zo heeft iedereen nu eigen meningen.

Meningen kan je in de loop van de tijd ook bijstellen, is mijn ervaring.(Kán, hoeft niet.)

(ingekort, ivm met te lang, en herhaling).

Groetjes!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 8 september 2013, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 14:16
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

JANE410 schreef:
Dat ik binnenkort naar een vrouwenconferentie ga in Lunteren en waar dan `s avonds de band Trinity optreed Lachende smiley

Ooooh! Wat gezellig en gaaf! Lachende smiley

Veel plezier gewenst alvast! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 13:49

Daten.

Ja, ik heb nu een vriend in Friesland en eentje in Zeeland...(Ja, en eentje hier op de hoek, die tel ik niet mee, die is zo vanzelfsprekend, eigenlijk voelt dat als familie, vandaar)

Lekker ver uit mekaar, handig; kunnen ze mekaar de hersens niet inslaan Clown smiley

Nee, geintje hoor. Gewoon vrienden, die, zo ik zie God mij heeft gegeven.

En ja, ik zelf ben zelf niet zo, dat ik dus met elke vriend het bed deel.

Ja, ik ga ook met vriendinnen om, maar ja, ik ben altijd al een typ geweest wat meer vrienden had ipv vriendinnen. Ook als kind al....

Dus zo zit dat; als ik date, vind ik het fijn als daar een duurzame vriendschap uit ontstaat. Met dus, eventueel, na een jaar of twee, als je mekaar erg goed kent, ja, dat je dan kan inschatten; zou dit een relatie kunnen worden, of blijven wij gewoon leuk en fijn goede vrienden.

En, ik zou zelf willen zeggen: onderschat het 'vrienden zijn' niet, vrienden zijn van onschatbare waarde in deze tijden. Lachende smiley

En ja, relatie, ja, als ik ff voor mezelf spreek; om heel eerlijk te zijn, ik kan dat pas zeggen, na een jaar of twee, of ik vrienden wil blijven, dan wel een relatie aandurf. Ja, én aankan, ik kan wel zoveel willen en/maar ik moet het dan ook (aan)kúnnen.
Ja, zo zit dat bij mij. En ja, dat zeg ik dan ook, om verwarring en misverstanden te voorkomen.

Men, mijn vrienden weten dan waar ze bij mij en met mij aan toe zijn, meteen al vanaf het begin, en dat is heel belangrijk.
Ik kan heel veel lol hebben met vrienden en ook erg serieus zijn.
Doch, ik vind, over een relatie, in dezelfde zin als huwelijk, wil ik zeker niet lichtvaardig mee omgaan. Dan moet je mi echt heel goed weten wat je doet en anders niet.

Zo dacht ik pak 'm beet 20 jaar geleden niet, maar ja dat is zo gegroeid, deze gedachtegangen van mij, en ja, ik vind het, voor mezelf dan, wel heel wijs, dat ik zo denk.

En ja, er zijn er ook die anders denken daar is niets mis mee; iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen gedachten over dingen. Iedereen is uniek.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 4 september 2013, 13:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 13:08
BerichtOnderwerp: Blokkeren

ANNA415 schreef:
Pieter klinkt als dat iemand je lastig valt maar je geen mogelijkheid geeft om terug te reageren. 3 opties:

- lekker negeren
- ook blokkeren
- de redactie waarschuwen

Wat is dat hier toch? Af en toe komen die berichten voorbij dat men elkaar weer loopt te stangen op mail of in het forum. Er worden zelfs mensen om geband. Hoe bont moet je het maken?!!! Het is mij nog nooit gelukt een reprimande van de redactie te krijgen Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Mij ook niet. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 10:35

Roelande:
Quote:
2 we blijven vrienden meer niet

Daar wou ik even, voor mezelf, even een kanttekening bij maken.

'Vrienden meer niet'...?

Zo...! Vrienden kunnen het aller aller waardevolste zijn....

Ja, dat wou ik even kwijt! Lachende smiley

En verder, ja, het:
Quote:
ne me quittes pas?
van Cortazar, ja, dat klinkt wel mooi Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 10:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Het slechtste moment: opgestaan terwijl ik nog úren door zou kunnen slapen Huilende smiley, smiley in tranen en dan moet ik zo ook nog eens opschieten omdat ik op tijd in de stad moet zijn...'ik haat opschieten'...

Dan kan ik niet lekker in de stad blijven, neehee, juist uitgerekend met dit mooie weer komt de woningbouw dingen in me huis doen.

Dat is dan wel weer fijn, maar waarom niet op een dag met slecht weer? Huilende smiley, smiley in tranen

Want nou moet ik even de stad in, en meteen weer terug. Boze smiley Omdat ze 's middags na eenen komen...

Maar ja, het is niet altijd rozengeur en maneschijn....

Wat wel leuk is, tijdens dat ik dit opschrijf en er even over denk, denk ik van nou is dat nou alles, zo erg is dat toch niet?

En dan denk ik ja, overdrijven is ook een kunst.

En dat, toen ik het net opschrijf ik het echt niet als overdrijven zag...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 09:59
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

LEANNE226 schreef:
Een echt slecht moment is het niet maar ik heb geen idee in welk topic het dan wél thuis hoort.
Over enkele minuten gaat mijn profiel op grijs,ik ga er tussenuit want ik merk dat ik geen tijd heb om echt mee te praten op het forum of in de chatbox.Het is niet verkeerd als je bezig mag zijn met dingen en mensen die je interesseren en geen tijd hebt voor het internetgebeuren Knipoog smiley

Voor nu alle goeds en...........tot ziens.

Dank je wel, Lieve Leanne voor al je bemoedigende bijdragen!!!

Alle Goeds, zal je nooit vergeten.....

En misschien tot later, sowieso in de Hemel!

Ja, iemand zei eens, 'wij christenen zeggen geen vaarwel maar tot ziens, om die reden...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 4 september 2013, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 15:20

Klus schreef:
Quote:
Ik las ergens eens het volgende:
"Mannen voelen zich het meest aangetrokken tot een vrouw als ze niet echt weten waar ze aan toe zijn. Als je niet precies weet of ze je wel leuk genoeg vind en wat ze daadwerkelijk van je wil. Ze zorgt ermee dat ze maar door je gedachten blijft spoken. En hoe meer je aan haar denkt, hoe sterker je jezelf aangetrokken voelt tot haar."

Quote:
"Mannen voelen zich het meest aangetrokken tot een vrouw als ze niet echt weten waar ze aan toe zijn.

Aha Knipoog smiley

Quote:
Als je niet precies weet of ze je wel leuk genoeg vind en wat ze daadwerkelijk van je wil. Ze zorgt ermee dat ze maar door je gedachten blijft spoken. En hoe meer je aan haar denkt, hoe sterker je jezelf aangetrokken voelt tot haar."

Kunnen wij/ik sommige vrouwen. ikzelf etc. weer ons voordeel mee doen Knipoog smiley

Nu steken mannen en vrouwen toch wel anders in mekaar.

Ja, een man zegt veel sneller dat hij iets wil, een vrouw is veel terughoudender(mijn ervaring nú), en als ze zegt dat ze 'het' nog niet weet, dat er eerst als basis een vriendschap moet groeien, dat dat ook wel 1
á 2 jaar kan duren, ja, dan is mijn ervaring dat ze dat dan niet om 'die' reden zegt.
Maar idd, dat dat wel een voortvloeisel eruit kan zijn.

Ja, zo kan de natuur(ofwel hoe God de mens gemaakt heeft) in mekaar steken...

lol
Lachende smiley

En ook leuk!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 2 september 2013, 15:22
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 11:46
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

ROELANDE345 schreef:
Drie posters die nog Gods woorden hebben, van de zolder waar twee kinderen van me sliepen en ongedeerd uit de brand zijn gekomen. Hoe great is our god.
niemand heeft iets, allemaal op tijd uit huis, We hebben veel geluk gehad en net op tijd werd zoon wakker, ik zelf ben overtuigd van Gods hulp en hulp van vele engelen. Beetje ongelooflijk allemaal, wat er gebeurde, net op tijd me kinderen uit een brandende zolder. We worden gedragen door liefde van mensen om ons heen die hulp aanbieden en respect voor brandweermannen! En dank aan god, die ons beschermt en helpt. Ps tip voor iedereen, als je geen rookmelder hebt, koop er effe eentje, kan echt een hoop ellende schelen

Dit is wat Petra poste op facebook zaterdagavond laat Er is brand uitgebroken op de zolder van haar huis. Zij en de kinderen zijn er net op tijd uit gekomen. Niemand had iets iedereen is veilig. Morgen krijgen ze een ander huis ze worden nu elders opgevangen. Ze zijn heel dankbaar voor Gods bescherming en alle hulp die ze hebben gekregen.
Plaats dit hier met haar toestemming zodat we voor haar en de kids kunnen bidden

@Petra,

Wat een wonder, ja God zorgt, ja, je zou zeker wel ff heel erg geschrokken zijn, ja fijn dat je zo tof wordt opgevangen.!!!!!!

Ja, rookmelder, had die van mij eraf gesloopt die ging steeds af als ik had gedoucht(stoom), ik heb hem nog wel, als ik hem vind zal ik hem weer ergens anders (laten, want geen verstand van) monteren. thx voor de tip!

Schrok me net rot toen ik het las, en ben wel blij dat jullie allemaal veilig zijn en goed zijn opgevangen:), mooi van die posters waar de teksten nog op te lezen waren....!:)!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 2 september 2013, 11:47
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 11:41

KLUS667 schreef:
Oooo, geweldig Shanita!! Zelfs ik word daar blij van Lachende smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 00:11

JANE410 schreef:
Wat fijn voor je Shanita, dat is wel heel bizonder dat die vriend net nu je het nodig hebt je belt. Een knipoog van God ja Knipoog smiley
Is je bloeddruk weer te hoog? Wens je sterkte en rust toe

groetjes Jane

Gewoon, ik kon even niet meer zeg maar...

En ja, dan belt er net op een moment dat ik echt denk van ja, 'kan niet meer' een vriend uit Amsterdam, die ik 21 jaar niet had gezien om me te helpen. :)
Héél toevallig....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 14:49

Soms, zoals nu, als je/ik echt even niet meer kan....zoals ik nu, belt een paar dagen geleden een vriend van 21 jaar geleden op uit Amsterdam, goede relatie(vriendschap) mee gehad, uit het oog verloren, 21 jaar niet gezien en gesproken.

Degene neemt dagen vrij van zijn werk, om even voor je/me te zorgen.....

Een grote knipoog van God!....

Ja, degene is christen, gelovig ook Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 30 augustus 2013, 15:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 13:33

JOL252 schreef:
Het is een wat idealistische cq naïeve voorstelling die hier gemaakt wordt. Mensen blijven mensen en kunnen idd vreselijke dingen zeggen in naam van God en zgn namens de Geest. Zeker als zij hun eigen zin willen doordrijven. Hoe maakt men zelf onderscheid wanneer men spreekt namens Hem en ten tweede: hoe brengt men het zodanig dat de ander de ruimte heeft om dit te toetsen. Daarbij is relatie een voornaam punt en ik blijf het zeggen: karakter.

Ja, iemand ze zin doordrijven in de naam van God...Hoe Is Het Mogelijk he?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 13:31
BerichtOnderwerp: Vakantie 2013

JANE410 schreef:
Nee, alleen op vakantie gaan doe ik niet. Ik ga wel eens naar een klooster van maandag tot vrijdag, dan heb je toch gezellige momenten, samen eten, koffie drinken en de laatste keer dat ik er was met 2 andere vrouwen naar een leuk plaatsje geweest.
De kerstdagen kan je er ook doorbrengen, dat wordt veel gedaan door alleenstaanden

Wat een leuk idee een klooster.

Ik wou een tijd terug echt gaan wonen in een klooster, ik wist de wegen niet.

Maar nu lees ik dat je er gewoon ook een paar dagen heenkan, misschien een optie als je eens rust wil/rustig wil nadenken :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 12:40
BerichtOnderwerp: Het weer

zaterdag 24 augustus 2013, 09:24

JOL252 schreef:
Waar?
Coole smiley met zonnebril
Anna:
Nederland

LOL Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 12:35

NATASCHA642 schreef:
het krijgen van de sleutels van mijn nieuwe huisje Knipoog smiley

Vlakbij winkels en bruisend centrum en geheel duiven vrij Knipoog smiley

nu alleen nog iemand vinden die wil helpen grinzzz Knipoog smiley

Gefeliciteerd! Lachende smiley

Je kan HiP bellen, zie google Knipoog smiley

Die hadden verleden jaar me vloer eruit gesloopt heel vakkundig.

Had ik alleen nooit voor mekaar gekregen. Is een initiatief van kerken. Dan gaan ze iemand die daar werkt van die kerken die bij je in de buurt woont bellen. Toffe gasten!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 30 augustus 2013, 12:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 12:02

Hoi Jane,

Tligt er ook aan wat en hoeveel je hebt(verleden tijd) gepost.

Als iemand iets post , ja, hehe, gaat men soms, hangt af wat voor post, is het een die opvalt of niet?, ook 'en masse' op je profiel kijken...

Dat viel mij iig wel op, in de tijd dat ik me instellingen nog zo had staan dat ik kon zien wie me profiel had bezocht. En veel postte (verleden tijd).

Dusz...daar ligt het(ook?) aan....

Groetjes!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 29 augustus 2013, 12:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 09:52
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

ANNA415 schreef:
http://www.nu.nl/politiek/3561829/geen-recht-schone-luier-in-zorginstelling.html

ik hoop inderdaad maar dat het op een andere manier al wettelijk geregeld is.

Ik schrok... Smiley met dichtgeplakte mond

Later in het bericht lees ik wel dit: 'Het kabinet zou het wetsvoorstel willen intrekken omdat het door een geplande reorganisatie in de langdurige zorg zijn waarde verliest. Ouderen moeten straks langer thuis blijven wonen en daar verzorgd worden.'

Ja, als het zijn waarde verliest en daarom wordt ingetrokken?

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 235 Volgende
Pagina 29 van 235