ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 17 oktober 2011, 17:51
BerichtOnderwerp: Trouwen

Ik betwijfel of je dat vooraf kan zeggen.
Ik riep voordat we een relatie kregen nog heel hard dat ik nooit meer wilde trouwen.
Uiteindelijk zijn we 11 maanden nadat we een relatie kregen getrouwd, heel snel dus.
Er zijn behalve liefde nog zoveel andere dingen die meespelen bij de keuze om te trouwen, ik denk dat het dus bij elke relatie weer anders is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 10:01
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

PIETER649 schreef:
eh... we zijn nog maar 2,5 jaar getrouwd dus tot op heden verloopt het volgens plan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nou maar hopen dat dit tijdperk nog ff voortduurt zo, vin t wel ideaal Knipoog smiley

Ik herinner me nog klachten van gisteravond over het inruimen van de vaatwasser Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 17:04
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

PIETER649 schreef:
dat heeft ze juist van dr moeder hoor, te lui om ff te hoofdrekenen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

das inderdaad ook nog een mogelijkheid Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 16:59

ERIKA129 schreef:
Ow moet ze pappie nadoen dan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Doet ze nu al, als ze s morgens met mij bij haar vader op de zaak ff koffie drinkt, grijpt ze meteen de rekenmachine Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 15:38

Mn dochter gaat volgende week op kamp, vandaag vast samen haar koffer ingepakt.
Kleine meisjes worden groot,
prinsessentoilettas: mama, die kan echt niet meer hoor!,
roze tandenborstel: ik moet echt een nieuwe mam, die is voor kleine kinderen.
Nieuwe pyama: ow gelukkig, anders moest ik die prinsessenpyama meenemen.
Roze haarborstel: mag ik er 1 van jou meenemen, deze is kinderachtig
En als toppunt: mam, krijg ik nog zakgeld meeLachende smiley

En 2 maanden geleden was ze nog gewoon 8, met een voorkeur voor zuurstokroze en veel glittertjes en strikjes.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 15:27

BILLY701 schreef:
Ik denk er over om straks maar ff iets bij de chinees te halen!!!!

goed plan, doen we hier ook!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 15:17
BerichtOnderwerp: Het weer

HERMAN388 schreef:
Wij niet, Billy Boze smiley
Eigenwijze boeren reden met hun tractor zo de weg op banden vol met blubber en vervuilen de wegen.

Geachter boeren, wie maakt onze auto schoon? Woedende smiley

Gun de benzinepomphouders met wasstraat ook hun boterham, gun je buurjongetje een zakcentje en laat hem je auto wassen, oplossingen genoeg hoor.
Als jij niet wil dat de boeren hun aardappels van het land halen, zul je geen aardappels meer moeten eten, dan is het niet nodig dat ze dat doen he.
Maar als hoeksewaarder gaat je dat vast niet lukken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 13:15
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

WILLEMIJN232 schreef:
Het feit dat je homofiel bent wil toch niet zeggen dat je geen goede predikant kan zijn? Ik vind het juist karakter tonen als je er voor uit komt als je predikant bent.....want geloof maar dat je wat modder over je heen krijgt.....

Voor mij ligt het punt bij het praktiseren of niet.
Homo ben je of bent je niet, daar heb je niet om gevraagd.
Maar de bijbel is voor mij duidelijk over het praktiseren ervan.
Een praktiserend homo op de kansel kan voor mij niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 13:02
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

ERIKA129 schreef:
Lekker zo'n predikant die "uit de kast komt" is die man dan wel houdbaar op de kantsel?? Mag hij er nog preken?

Weet je, dat was ook mijn eerste gedachte.
Maar nu het gaat om een dominee die mijn gemeente een paar jaar geleid heeft, kijk je er toch anders tegenaan.

In de tijd dat hij in onze gemeente kwam, was het een leeglopende gemeente, weinig jeugd en de jeugd die er zat gingen omdat ze van hun ouders mee moesten. Toen deze dominee kwam, liep de kerk langzaamaan weer vol en ook de jeugd, waaronder ikzelf, raakte weer geinterreseerd.
Hij heeft een ingedutte kerk weer wakker weten te schudden.

Voor wat ik er van weet is hij er voor uitgekomen dat hij homofiele gevoelens heeft. Hij en zijn vrouw zijn (nog) bij elkaar, en ook is hij geen praktizerend homo. Het enige dat de man in mijn ogen gedaan heeft, is eerlijk zijn, over zijn gevoel.
En om gevoel vraag je niet, dat heb je of dat heb je niet.

Mijn eerste reaktie was toen ik het hoorde was: je bent 20 jaar getrouwd, je hebt 5 kinderen, en dan opeens ben je homo? Maar dat is wel een erg kort door de bocht reaktie.
Ik ben zelf ook gescheiden omdat ik ongelukkig was, mag ik dan iets over een ander zeggen?
Ik weet op dit moment niet wat ik er van moet vinden, ik ben enkel erg blij dat ik niet in de schoenen van deze dominee, zijn vrouw en zijn kinderen sla.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 21:27

VISSER278 schreef:
Hoho .... kaantjes is heel wat anders hoor.
Kaantjes zijn gemaakt van rauwe reusel . Dat werd dan in stukjes gesneden en uitgebakken. Het vet wat dan overbleef werd verkocht als gesmolten reusel wat dan gebruikt werd als frietvet. Ook wel als olie om oliebollen in te bakken.
Werd ook gebruikt als stropievet. Er werd dan stroop door gekwakt en dat was stroopvet. Je moet er maar van houden.

En stroopvet smeerde ze vroeger op brood toch?
Maar toen ik in de slagerij werkte werd wat jullie net knabbelspek noemde, verkocht onder de naam kaantjes, maar dat klopt dus blijkbaar niet.Ik heb overigens nooit begrepen wat men er lekker aan vond. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 20:58

LEANNE226 schreef:
Oh,dan is de benaming vast streekgebonden,moet ik goed onthouden als ik ergens anders naar de slager ga Verlegen lachende smiley

Verstandig! Alhoewel...als jij geil spek gaat kopen in zuid holland wil ik mee!
Vermoed dat de slager net zo hard in de lach schiet als ik toen ik dat las.

En knabbelspek heette bij ons kaantjes, maar dat is waarschijnlijk ook weer zo'n streeknaam.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:41

LEANNE226 schreef:
Dat is volledig wit spek,zonder vleesdraden en dus ook erg vet(sorry,het heet nou eenmaal zo).Je kunt het vers kopen,gerookt of gedroogd,je kookt het met zwoerd eraan mee en snijdt het daarna in plakjes.Kan ook goed op rogggebrood bij de snert maar eerlijk gezegd geef ik het liever aan de andere eters,ik gruwel er van Zieke smiley

Bij ons heet dat gewoon vet spek, al moet ik zeggen dat jullie benaming een stuk spannender is Knipoog smiley
En dat is inderdaad heel smerig, mn moeder deed het altijd door de andijviestampot en de erwtensoep, vandaar dat ik dat beiden jaren niet gegeten heb.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:36

LEANNE226 schreef:
Hete bliksem is niet van appelmoes!
Je kookt aardappelen met harde zure appels(ik heb ze in de tuin)en ik doe er bij voorkeur draadjesvlees door(en wat stroop maar dan hoort er eigenlijk ook geil spek door)
Het is heerlijk als de wind om het huis buldert en als je het al eens gegeten hebt weet je waar de naam vandaan komt.........die appels blijven nl lang heet Knipoog smiley

Leanne,heeft een hekel aan potjes,blikjes en plastic kant en klaar maaltijden

geil spek? wat moet ik me daarbij voorstellen?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:34

We eten bloemkool met een tikkie zwart geworden slavink,
multitasken gaan normaal goed, maar huiswerkbegeleiding, strijken , telefoon hebben en dan ook nog vlees braden, was net ff te gek Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 10:09
BerichtOnderwerp: Het weer

MARISKA601 schreef:
Toen ik van morgen naar buiten keek,
ik wist niet wat ik zag.
Een gouden bol aan de hemel.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Dan zag je meer dan ik, kon amper mn vijver zien liggen vanwege de mist.
En ik zie mn buren nu, maar meer ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:58
BerichtOnderwerp: niet altijd een antwword op mail

TINK100 schreef:
een leesbevestiging mee sturen misschien?

dat kan je toch zien, een geel dicht geel envelopje is nog niet gelezen, een wit geopend envelopje is wel gelezen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:08

HANNAH810 schreef:
ik als "hollandse meid" wist het ook niet, hoor sofie!
hete bliksem klinkt voor mij heel sambal-achtig eigenlijk.

ik eet vanavond lekker gebakken zalm met roerbak-spinazie, een boursin-roomsausje en wat tagiatellie.

ik beken.....ik ken de naam wel maar geen idee wat het was.

chili con carne in tortilla's, kaas erover en ff in de oven, dat schaft de pot hier vandaag.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 12 oktober 2011, 16:09
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:58

ERIKA129 schreef:
Vind het wel enorm slordig van de Politie zeg die konden het toch natrekken en jou haar adres geven??
Dat ze jou adres niet mogen geven kan ik me nog wel wat van indenken, stel dat het iemand waas die zich onnozel voordeed ze geven jou het adres en dan komt ze met een paar man aan denken dat er wat te halen valt bij jou!
Moet je toch ook niet aan denken of wel!
Maar de politie had jou portemonee in moeten nemen nachecken en jou bellen Gefrustreerde smiley

Blijkbaar doet de politie dat tegenwoordig. Zo werden wij pas gebeld dat pieter gestolen paspoort (je weet wel, iets met blond en je tas vergeten uit de auto te halenn bij de picknick in ede Verlegen lachende smiley) teruggevonden was, ook door de degene die hem gevonden had. En in je paspoort staat geen telefoonnummer, dus de enige manier dat hij het nummer had gekregen is inderdaad de politie.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 12 oktober 2011, 15:59
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:09
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje

CHATULIEM619 schreef:
Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden.

Nee, de vraag is eigenlijk: wat is JOU perfecte plaatje. Want JIJ moet de rest van je leven doorbrengen met die nieuwe partner.Dus wat een ander van jou wenselijstje vind doet er helemaal niet toe. Smaken verschillen nu eenmaal, en dat is maar goed ook want als iedere man op hetzelfde type vrouw viel, bleef er toch een hele groep dames alleen over.

En verder ben ik het met mariska eens, ik geloof ook niet dat er een vrouw is die het slaafje van de man wil worden. Maar er zit verschil in zorgzaam zijn en slaafs zijn.
Maar als je graag een zorgzame partner wil, vind ik wel dat die partner ook mag verwachten dat je dat zelf ook voor hem/haar bent.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:08
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren.

Mee eens, ik zou na 3x overwegen iemand te blokkeren.
Maar ik beantwoord altijd netjes mn mailtjes Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:10
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CROSSROAD317 schreef:
Als je huiself dan maar een gourmet maaltijd klaar maakt ... Knipoog smiley

Tsja, we kunnen natuurlijk met willemijn erbij in de krokodil op de grond voor de tv gaan liggen met de gourmetset...maar ik vrees dat mn buren dan zo raar gaan kijken (iets met verrückte Höllander Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:05
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?

ERIKA129 schreef:
Om te beginnen heb ik bewondering voor die mensen die eraan meedoen ze moeten zich wel bloot geven iedereen weet je gewicht!
Ik heb zelf aardig overgewicht voer mijn leven lang strijd hiertegen maar aan zoiets mee doen zou ik echt niet durven. Nu heb ik gelukkig niet zoveel overgewicht als degene die tot nu toe uit zijn gezonden.
Ik hoop alleen voor de mensen dat als ze straks geen presonal trainer meer hebben het kunnen volhouden!
Elke dag twee uur sporten op zijn minst is in het dagelijks leven lijkt mij niet vol te houden, aleen al waar haal je met je werk de tijd voordaan, daarbij kost het behoorlijk wat enmoet je het financieel dus ook op kunnen brengen.
Wat ik wel jammer vind is dat je wel ziet wat ze moeten doen aan sport maar er weinig aandacht wordt geschonken aan wat de mensen voor dieet moeten volgen.

Maar nogmaals heb er wel bewondering voor.
Zelf dacht ik als ik straks weer energie heb en ik ga ipv 2 keer per week 5 keer kan ik het dan ook bereiken??

Overgewicht is ongezond, maar is in een jaar tijd de helft van je gewicht afvallen wel gezond vraag ik me bij het zien van dat programma af.
De kandidaat van vorige week belande in het ziekenhuis met gezondheidsklachen, de kandidaat van deze zondag was ook bij meerdere bezoeken aan de dokter te zien.
Ik heb er echt enorme bewondering voor dat het ze lukt, maar zou een iets langer maar minder heftig traject niet gezonder zijn?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CROSSROAD317 schreef:
Dat occulte blad ... magica met haar toverstaf ...

Wanneer komt het laatste deel van Harrie Potter uit op DVD ?? Verraste, verbaasde smiley

16 november , kom je hem kijken? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 11:28
BerichtOnderwerp: Sabbath of Zondag

GERRIT084 schreef:
Volgens mij was Chat (in ruste even) hier al mee begonnen. In 6 dagen schiep GOD hemel en aarde, en de 7e dag ruste Hij. En dat wij die zouden heiligen, en dat (is) was de Sabbath (zaterdag) Als Christenen hebben wij het veranderd in zaterdag. En wie zijn wij dan. om dat te veranderen?

Chatuliem is inmiddels uitgerust en weer in ons midden Gerrit Knipoog smiley

En ik kan me op zich best vinden in het standpunt dat we eigenlijk de zaterdags als 7e dag aan zouden moeten houden, ik vraag me enkel af hoe je dat in de huidige maatschappij tot uitvoering wilt brengen.
Ik vind het persoonlijk belangrijker die rustdag te houden, dan op welke dag dat je die zou houden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 10:04
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

MARISKA601 schreef:

Esther(10-10-10) van harte gefeliciteerd met deze dag.
Je mag vandaag taartjes bakken in mama's keuken.
En daarna mag je taartjes eten, kan mama de keuken poetsen.

We hebben het zaterdag alvast met de familie gevierd. Vandaag viert ze het met haar mede oppaskindjes bij de oppasmoeder, met 4 peuters tussen de 1 en 3 taart bakken, ik blij dat ik die keuken niet schoon hoef te maken na afloop Lachende smiley

Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:14

Chinees!! Ik ga er vanuit dat we vanavond 2 dingen te vieren hebben Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:12

JOLAN931 schreef:
Zo simpel ligt het niet altijd.
Persoonlijk heb ik een koopwoning die door de scheiding verkocht moet worden met een onderwaarde.
Na verkoop blijft er een grote restschuld over, die ik niet had hoeven te hebben als mijn ex gebleven had.
We waren ook van plan om er heel lang te blijven wonen, dus dan was er geen probleem geweest.
Maar doordat hij de benen nam, kom ik dus flink in de schulden, naar mijn idee buiten mijn schuld om.

Maar dan nog...
Het was iets uit de verleden tijd, waar je nieuwe partner buiten staat.
Je gaat dan toch je nieuwe partner niet op laten draaien voor de schuld die door toedoen van je ex is gekomen?
Persoonlijk vind ik dat die schuld bij jou(mij) hoort, waar ik dus verantwoordelijk voor ben.
Een nieuwe relatie moet ontstaan uit liefde, en niet om financiele redenen. Dat is mijn mening.

Dat vind ik inderdaad een ander verhaal, er zijn momenteel ook genoeg getrouwde stellen die hiermee te maken krijgen.
Maar jij neemt zelfs in dit geval je verantwoording voor die schuld.

Ik bedoelde meer de schulden die ontstaan door te grote uitgaven of te veel lenen. Genoeg mensen die dat hebben, das niet erg, maar neem je verantwoording daarin en schuif die niet af op een ander.
Fouten maken doen we allemaal,dat is niet erg, als je er maar van leert Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:21

SHANITA130 schreef:
Dat weet ik, je moet beide tekenen voor een lening.

Ik heb het hier over een situatie, waarbij de ene partner net zolang de andere partner zat te manipuleren om te tekenen.

Door veel te drinken en 's nachts te leven, hield ie zijn partner, die werkte(zelf zat ie in de WAO), ook wakker 's nachts.
En maar doorgaan, eerst aardig proberen die handtekening te krijgen. als dat niet werkte, dan weer boos worden. Dat ging zo een hele tijd door.
Totdat de partner tekende, oververmoeid, overspannen en voor de lieve vrede.

Tuurlijk gebeurd dat, maar ondanks de manipulatie ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor de verkeerde keuze die je maakte.
Je kon nee zeggen, je kon vertrekken, maar je zwichte voor de druk.
Heel begrijpelijk hoor,ik deed dat op andere gebieden ook, maar ook dan moet je achteraf je eigen verantwoording dragen. Ik heb meer respect voor mensen die zeggen: ik heb een fout gemaakt en moet nu op de blaren zitten dan mensen die het maar afdoen met: het was mijn schuld niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:17

YELNIN491 schreef:
tijd voor nieuwe inboedel dus Clown smiley

nieuw servies binnenkort vrees ik. Ze kruipt nog niet dus de meubels zijn nog heel.....beneiuwd hoe lang dat nog duurt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:05

Mijn dochter kan eindelijk zelfstandig zitten Lachende smiley
En het grijpen gaat ook beter nu.......dus alles vliegt van tafel.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 56 Volgende
Pagina 29 van 56