ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 21:47
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Waarom is er nooit meer iemand in de chatbox? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:01
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

men neme.....

2 15-jarigen
1 illegaal crossbrommertje
geen helm
geen verzekering
geen rijbewijs
met 60 door de bebouwde kom
een paar stomme opmerkingen("ik ben verantwoord bezig" en "we kijken wel uit dat de politie ons niet ziet")

en je middag wordt heeeeeeel gezellig Gefrustreerde smiley
(moet ik er nog bij vertellen dat het jongens waren of is dat wel duidelijk? Boze smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 17:52
BerichtOnderwerp: Multitasken

GERRIT084 schreef:
Eerlijk gezegd, de meeste oude dozen vertonen inhoudelijk een afwijkend patroon. Soms ontbreken er onderdelen welke wel op de doos zijn vermeld, maar in de praktijk er niet bij zitten Gefrustreerde smiley
En door verschillende gebruikers is ook gemeld, dat kleur en uitvoering sterk afwijken van de bijbehorende foto,s Zieke smiley
Maar al te vaak doen foto,s een andere indruk wekken, dan als men het geleverde product afhaalt .
Engeltje smiley

Tja,het staat zo te stralen in de etalage dat je het moét hebben,eenmaal thuis blijkt het niet voor niets in de opruiming te zijn.........de batterij lekt en is niet meer te vervangen en al snel lopen de onvoorziene kosten hoogop.Het doet niet wat het beloofd heeft en de extra onderdelen die je er bijgeleverd kreeg blijken van zulk schreeuwerig materiaal te zijn gemaakt dat je beseft dat zelf maken een veel betere keuze was geweest.........
Dus maak je nieuwe foto´s waarop het staat te stralen en wacht tot iemand anders hebberig wordt..........ondertussen neus jij alvast tussen nieuwere exemplaren....... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 12:36

GERRIT084 schreef:
Hoewel het er nu al aardig op lijkt, kom je dan aardig in de buurt van kringloop Gefrustreerde smiley of antiek Zieke smiley

Geschokte, onthutste smiley

Op deze rommelmarkt lopen de gehavende artikelen blijkbaar beter dan degene die nog nieuw in de verpakking zitten.Zou dat liggen aan de ietwat lange en nukkige gebruiksaanwijzing of is de doos gewoon te oud geworden?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 12:28

HANNAH810 schreef:
mijn bureaubladachtergrond heb ik ook van jouw profiel "gepikt", leanne
iets met een appeltje dat in t water valt, met als bijschrift;

It's true that we don't know what we miss until we lose it, but it's also true that we don't know what we've been missing until it arrives.

ik blijf het een mooi plaatje vinden.

Die blijft mooi,heb ik ook ergens gevonden hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 19:58

DJES101 schreef:
leuke reactie

Hee wat geinig,je gebruikt op je profiel een afbeelding die ik ooit (toen ik hier nog jong en hoopvol was Knipoog smiley )bewerkt(tekst geplaatst) en gebruikt heb.

Men doet hier aan reclycling.......ik ben benieuwd wie/wat er hier over 5 jaar weer hergebruikt wordt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 13:01

STEENTJE178 schreef:
Mooi was die tijd......
Ik zou dan af en toe één van die bezems pakken, en er op vandoor vliegen, om al die drukte ff te ontwijken. Aardig goedkoper toch, dan wanneer ik vandaag de dag een privejet hiervoor moet huren..... Coole smiley met zonnebril

Laat 1 van die 13 kinderen dan ondertussen ff de geit melken......

Zonder bezem ben ik al een heks en mijn kinderen zijn klusjes aan het doen zodat ik hier op mn derriere wat kan typen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 00:05

MARTIN695 schreef:
Hallo Leanne

Dat was vroeger toch niet anders 48 uur in de week????
Sjalom.
Martin

Er is vast een reden dat ze dat afgeschaft hebben Knipoog smiley

100 jaar geleden zou ik thuis gezeten hebben met 13 kinderen,dagelijks bezems binden en de geit melken ........ ik hoef niet zo nodig terug naar die tijd.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 18:37

Overwerken overwerken overwerken........
Ik doe het niet meer,zoek maar een andere gek die 6 dagen van 8 uur wil draaien.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:47

ANNETTE792 schreef:
Maar juist omdat poetsen gewoon een vervelende rotklus is doe ik graag iets anders onder het poetsen, zoals bellen, chatten of de krant lezen.
Vandaag speciaal de was laten staan, vanavond voor tv strijken is een stuk minder saai dan overdag als ik echt in mn eentje in een stil huis sta met mn strijkplank.

Ik vind het helemaal geen rotklus maar ik denk er niet zo over na,ik doe gewoon wat er moet gebeuren(mannelijk trekje? Knipoog smiley )

Mijn vriend is supergeorganiseerd,die zet de wekker 's nachts zodat hij de wasmachine en droger nog een keer kan laten draaien Gefrustreerde smiley
Maar........bij mij is het netter dan bij hem,ik ben nl. heeeeeeel goed in weggooien! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 17:03

CHATULIEM619 schreef:
Hierbij wil ik een fabeltje uit de wereld helpen, nl. dat een man niet kan multitasken. Op dit moment kijk ik naar de tv, eet een zak chips, heb een fles drinken naast me staan en ik zit in de chatbox...hoezo niet multitasken...

Ik wil helemaal NIET multitasken!
S'morgens mijn krant en koffie en geen gezeur aan mn hoofd........spreek ik met een klant dan luister ik........slaap ik dan slaap ik........rijd ik auto dan kijk ik een beetje om me heen of zing wat mee met de radio.......
Scheelt een hoop stress,ik ben nou eenmaal niet het type dat de koelkast uitsopt en de was ophangt terwijl ik een telefoongesprek voer Engeltje smiley

Huishoudelijk werk is toch al geen levensvervullende taak maar bijzaak......(nu krijg ik ruzie met de vrouwen die genieten van soppen Geschokte, onthutste smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 23:30

MARIO216 schreef:
Morgen heeft de baas een gratis dag, eerste verdienste, je werkt dus dit jaar i.v.m. het schrikkeljaar, een dag gratis Boze smiley

Das het voordeel van flexwerken,ik word morgen gewoon uitbetaald Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 18:43

GERRIT084 schreef:
En er ook al geen zon vandaag, sterkte Twijfelende smiley

Geen zon ook nog? Huilende smiley, smiley in tranen

Zo,en nu gaane we posetief verder........(even wat bedenken........)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 17:39

Eén telefoontje van een hypochondrische manipulerende vreemdgaande borderlliner is genoeg om je dag te verpesten Gefrustreerde smiley

Wat zijn sommige mensen ziek en rot van binnen.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 27 februari 2012, 17:00
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

FRANKT627 schreef:
Lieve CM-collega's...ik werd vandaag bedolven onder de felicitaties en kaartjes. Deze topic en de mailtjes getuigen ervan. Zelfs CM-ers die ik nooit eerder 'sprak' feliciteerde me. Nooit eerder heb ik dit zo mogen ervaren. Eigenlijk kan mijn nieuwe levensjaar niet meer stuk.

Ja, Visser, toen ik vermeldde dat de liefste mensen in februari jarig zijn doelde ik niet alleen op Chat maar ook op mij...ik kan er ook niet aan doen dat wij zo zijn. Dacht je nu echt dat ik zo maar de indruk zou wekken dat ik in februari jarig zou zijn? Ik ben een ernstig mens en geen plager hoor Knipoog smiley .

Ik dank iedereen voor de felicitaties...het was een hele aangename verrassing...ja, zelfs een ontroerende verrassing... Lachende smiley

En dan heb je mijn felicitatie nog niet eens gekregen.......
Fan herte lokwinske my disse moaie jierdei,dast een grutte jongen wurde meist! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 15:42
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?

CHATULIEM619 schreef:
Zijn we aan het vervallen in straattaal?

Zo beter..........trouwens vreemd dat je hier wel een reactie op geeft en dat korte woord schijnbaar normaal vindt........ Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 15:34
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?

HARM012 schreef:
Oude lul met je nare praatjes. Je hoopt mij de les te kunnen leren he..
Ervaar zelf maar eens iets dergelijks.

Dan praat je wel anders.

Dit noemt zich Christen..

Je praat over respect.
Nou ik kan je zeggen dat je respect moet verdienen, dan pas is het wederzijds.

Zoek een hobby en vermaak je daar mee! Dan doe je tenminste niemand kwaad.

Pardon????
Ellende met elkaar vergelijken vind ik nutteloos omdat je niet in elkaars leven kunt kijken dus 18 of 81 is mij om het even maar af te reageren door een lid van CM een oude lul noemen en vernederen vind ik veeeeeel te ver gaan,totaal zonder fatsoen en inderdaad kinderachtig.
als je mijn zoon was zou je een schop onder je derriere krijgen........je ouders laten zich ook vast niet zo noemen........

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 23 februari 2012, 15:40
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 14:18

CHATULIEM619 schreef:
......en Leanne, je mag best wel blijven slijmen voor mijn part, want mn ego kan toch niet meer groeien.

Dat is oud nieuws he........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 08:07
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

GERRIT084 schreef:
Dat zij mijn moeder vroeger als ze boos was Geschokte, onthutste smiley ik sta te koken Gefrustreerde smiley

Waarom zou ik boos worden van koken? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 08:04

Chat,voor jou als meest datebare en knapste man van cm(ik slijm alleen op je verjaardag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )de hartelijke felicitaties en dast een old kerel word'n/bliev'n magst!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 23:15

GERRIT084 schreef:
Ach je moet je eigen niet zo druk maken Geschokte, onthutste smiley je bent zelf toch ook klein geweest Zieke smiley

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 19:37

Runderstoofpot met aardappelen en roomzachte spitskool,toe opgeklopte aarbeienyoghurt met slagroom en aarbeitjes........en..........spagetti met gehaktsaus,toe opgeklopte citroenyoghurt met room.....

(op dinsdag kook ik in 2 gezinnen Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 19:34
BerichtOnderwerp: gebed voor Prins Friso en familie

ANNETTE050 schreef:
k heb mijn posting al verwijderd....dan maar weer gauw terug naar het niveau van de fabeltjeskrant... Knipoog smiley

Verdikkie......en jij had net het niveau van kabouters en aliens bereikt.........moet je weer omhoog........tis toch wat he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 20 februari 2012, 20:36

ANNETTE050 schreef:
Precies......geloof en werken, wanneer spreken we af met een aantal cm-ers om in gropejes naar verpleegtehuizen/verzorgingstehuizen te gaan en onze diensten voor een paar uur in de week aan te bieden........
je/jullie mogen je hier melden of bij mij, dan coordineer ik het wel.....
ik wacht af.......

Via http://www.vrijwiligerswerk.nl is heel veel vrijwilligerswerk te vinden,dan hoef jij het niet allemaal te coordineren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 20 februari 2012, 16:17

ANNETTE050 schreef:
Ik ken een oude vrouw, eenzaam, krijgt vrijwel geen bezoek, mist beide borsten, gal en heeft zware diabetes.
Ze kan niet huilen omdat ze nooit emoties heeft mogen laten zien. Opgegroeid in een art 31 kerk, grote angst voor God, moet nu uit het verzorgingstehuis waar ze nu zit, omdat deze opgeheven wordt....verbitterd...zullen we voor haar bidden dat de Here haar intense vrede geeft in haar hart, haar in haar slaap thuishaalt en haar een nog zwaarder ziekbed bespaart?
Een vrouw die niemand van jullie kent?
Dát staat in Jesaja 58, Cross en Marian.....voor zulke mensen een oproep plaatsen juich ik toe

Graag annette maar dan wel op een andere manier dan je aangeeft,in Jesaja wordt nl. gevraagd om wat voor deze mensen te DOEN,niet alleen te bidden.Vragen om haar te halen zou aangeven dat het leven van deze vrouw niets waard is,dat doe ik niet...........
Is er niets voor haar te regelen vanuit ouderenwerk/kerk/zonnebloem?Of hier op CM,misschien mensen die in haar regio wonen en haar kunnen bezoeken of kaartjes sturen als dat niet lukt?
Het is maar een idee,ik weet dat er veel eenzame mensen zijn Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 19 februari 2012, 10:15
BerichtOnderwerp: Verslaggeving

ANNETTE050 schreef:
citaat uit het live=blog over prins Friso

Miljoenen volgden nieuws Friso
.................... kijkcijfers, kijkcijfers....zelfs de publieke omroepen hebben last van de crisis, blijkbaar

Ik luister eigenlijk alleen radio(ik kijk soms tv),ook daarop steeds weer dat non-nieuws "er is niets veranderd aan zijn situatie" maar dat schijnt de norm te worden,velen hebben het idee dat Hart van Nederland een nieuwsprogramma is,vervlakking alom.........gelukig zijn er nog genoeg andere programma's om naar te kijken en andere dingen om ons druk over te maken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:23

On topic graag!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:18

ANNETTE050 schreef:
Half Afrika ligt op sterven, hoe durf je een rijke een voorrangspositie te geven.... Kotsende smiley
hij heeft de beste artsen....straatkinderen hebben niets

Sta er even bij stil dat dit hele gebeuren bij velen herinneringen oproept aan sterfbedden......dit is niet de plek om actie te voeren tegen wie dan ook,wil je er over praten open dan een ander topic.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:10
BerichtOnderwerp: Gods partnerkeuze (preek van david sorensen)

Voor mij zijn dit geen preken maar meer lezingen.
Na de zoveelste opmerking over demonen uitdrijven,slangen en mensen die ter aarde storten en het plots aanheffen van liederen(?) heeft mijn nuchtere vinger de uitknop ingedrukt........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 18:54

ZEELAND736 schreef:
Kijk eens op internet...staan lekkere recepten, dan maak je ze voortaan thuis...Of je moet natuurlijk een reden willen hebben om naar Ikea te gaan..

Knipoog smiley (Zijn ze trouwens lekker??)
Hier is het restjes dag....Ik weet ze willen liever frites, maar moeders wil is wet vandaag!!!!

Na 3 miljoen artikelen te hebben bekeken bij Mediamarkt en Saturn waren de ballen errug welkom Knipoog smiley
Het was trouwens zo ongelooflijk druk dat we met lege handen thuis gekomen zijn.........
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 100 Volgende
Pagina 28 van 100