Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:27
Onderwerp: Storingen
|
|
|
waar geen haar zit zitten geen hersens vertelde mijn vader altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:54
Onderwerp: Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?
|
|
|
Ik zelf vind het een lastige kwestie.
Mauro zelf is er niet schuldig aan dat hij in Nederland is beland. Mauro is niet schuldig aan het feit dat hij al 10 jaar in Nederland woont.
Waarom iemand terug sturen naar het land van herkomst, waar hij amper de cultuur van weet?
Het beleid van het opvangen van minderjarige asielzoekers moet maar eens onder de loep genomen worden. Daar hapert mijns inziens het een en ander.
Daardoor is Mauro nu in een spagaat beland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:56
Onderwerp: wat staat er over jou in het grote boek??
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou Sjaak, gezien jouw zang-kwaliteiten (giga mooi joh!) moet je maar eens bij Maris door de schoorsteen gaan zingen.....gegarandeerd dat ze overladen wordt met pepernoten! |
heb geen schoorsteen... dat zal het em zijn... brievenbus deugt zeker niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:19
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
PIETER649 schreef: | die thuiscursus creatief macrameeen en asbakken kleien heeft weinig met werken te maken he |
asbakken heb jij wel nodig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 17:03
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
PIETER649 schreef: | en ze werkt NIET buitenshuis! voert de baby en wast mn sokken... zoals het hoort |
aleen je sokken wassen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 11:18
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hahaha...maakt niet uit...lekker is het iig |
Straks mag ik voorproeven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 11:05
|
|
|
Op het menu staat:
Voorgerecht: Snert. Hoofdgerecht: Erwtensoep. Nagerecht: Snertsoep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 10:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En dat is het mooiste moment ik vind het maar sadistisch |
Sommige honden worden heel angstig en onrustig van vuurwerk, dan wens je haast dat ze doof zijn. Die honden kunnen je op de zenuwen werken. Die ervaring heb ik gehad.
Dan is het makkelijk gezegd ga met ze op vuurwerktraining. Ik kreeg mijn hond amper de deur uit als er geknald werd.
De hond die ik nu heb vind vuurwerk niet erg. En mijn katten zitten met oudjaarsnacht voor het raam te kijken naar alle knalletjes en kleurtjes. Ze rennen door de huiskamer om maar niks te missen van wat er voor en achter het huis te zien is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:19
Onderwerp: Oefenen voor 5 december
|
|
|
zie de zon schijnt door de wolken. mensen staakt u wild gedroom. een heelijk dagje voor alle volken. vol van ei'ren aan de paasboom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 13:08
Onderwerp: Door aso aangeklaagde leerkracht
|
|
|
PIETER649 schreef: | Corrigerende tikken heb ik genoeg gekregen... maar of dat nou effect heeft gehad... |
Hoe is het met de deegrol en koekenpan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 12:51
|
|
|
Ach als een kind een corrigeerde tik krijgt word het al gezien als kindermishandeling. Dat mag dus niet.
Maar wat de jongeren twitteren over hun leraren, kan je zien als metale mishandeling van de leerkracht en dat mag schijnbaar wel.
Ouders hebben hun kinderen niet meer onder controle lijkt het wel. En bemoeien met de opvoeding mag niet, althans dat zeggen de ouders.
En of die onhandelbare kinderen van gescheiden ouders zijn, maakt denk ik niet uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 16:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn zoontje zou me helpen in de keuken. Ik stond uien schoon te maken, goeie sterke dus de tranen liepen uit mn ogen. Mn zoontje vroeg wat ik deed, dus ik heb uitgelegd dat dat door de uien komt. O, dan moet je je ogen dichtdoen mam, dan kan het niet in je ogen prikken. Dat gaat niet, dat snij ik in mijn vingers.
Gelukkig had zoonlief de oplossing: mam, als jij nou je ogen dichtdoet, zeg ik het als je in je vingers snijdt! |
Ik was ook een ui aan het snijden maar had nergens last van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 13:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je hebt niet alleen een hamster plaatje je begint er al behoorlijk op te lijken HAMSTERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN |
Ik haal toch niet voor niks mijn boodschappen bij die grootgrutter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 13:19
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een enorm grijze dag alles zit potdicht van de mist brrrrrr Mis een winter emotiecoon |
hier is ie dan.. en verder niet zeuren ...
of deze...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 17 november 2011, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 13:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker hutspot vandaag en dit keer gemaakt door mijn lieve moedertje |
Dat eet ik morgen met restje hachee van vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:57
|
|
|
De erwtensoep voor het weekend is ook inmiddels klaar....
dat word smikkelen in het weekend....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 09:59
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ben je nu wel goed gewassen? |
Met daglicht zie ik heel veel. Maar in het donker zie ik niks.
Dat word vanaaf zaklamp...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 09:28
|
|
|
Gisteravond ging de schakelaar van de badkamer lamp kapot... Kan pas morgen gerepareerd worden...
Nu maar een avond zonder licht de badkamer in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:50
|
|
|
Ik loop al ca 5 jaar met een afgebroken kies.... Geen makkelijk plekje om te vullen....
Maar ik heb geen kiespijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:04
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik hou niet zo van de maand november en die is nu gelukkig al voor de helft om. Over vijf weken is de kortste dag en dan gaan de dagen al weer lengen. Verder valt het mee met de horrorwinter die rond deze tijd zou beginnen.
Thomas |
Over ca 18 weekjes weer het voorjaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:54
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant ook weer niet, althans zo denk ik er over. Als er ook maar iets is, wat binnen een geloofs beleving gebeurd, dan zit de pers er altijd negatief boven op. Hoe is de mens (algemeen) publicitijd gek, moet dan alles achter gesloten deuren plaats vinden? Ik vind van niet. Dan zou het hier op neer komen, dat geloven alleen mag achter gesloten deuren. De wereld is al los, zeg maar totaal los, alles moet en mag maar kunnen. Behalve binnen de Christelijke beleving, als ik het verschil neem in mijn opvoeding, en ik zie die van mijn neefjes en nichtjes, reizen mijn haren ten berge. En dat gaat van naar de kerk gaan, tot het respect naar de ouders toe. Die is totaal verdwenen, onder het mom lang leven de vrijheid. Dus opvoeden mag, maar hoeft niet. Maar het is wel een beetje vreemd, de straffen van de overheid zijn altijd het zelfde gebleven, en de straffen van de ouders worden veroordeeld. Daar komt niemand tegen in verweer, een leraar in het gevang (ook een soort van opvoeder) omdat hij een jongen een oorvijg gaf. En de politie slaat er nog steeds hard op los, niemand ontziende, jong en oud, als je je niet gedraagd. Gaan we dan alles maar tolereren, omdat de overheid en de wereld het zo vinden? |
Zelfs agenten worden vervolgd als ze een hooligan een blauw oog hebben bezorgd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het trieste van dit verhaal is dat voor mij weer eens bevestigd wordt dat als je een grote mond hebt je alles voor elkaar krijgt.....Zelfs dat de conrector een aantal uren in de cel moet verblijven omdat iemand het leslokaal niet wil verlaten en dwars gaat liggen en je hem wat hardhandig in de kraag vat....... Als ouders dan met een grote mond komen en denken dat ze alles maar kunnen zeggen en doen wordt dat beeld weer aardig bevestigd.. Ik vind dat een trieste ontwikkeling want het is geen incident, op scholen, winkels, in de zorg worden dit 'normale'dingen.....Niet te geloven... |
Moet je eens nagaan wat scholieren allemaal wel niet vermelden over leerkrachten op twitter... En die jongeren worden de toekomst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:17
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoe ist met ieniemienie??? Doet ze alweer jummie?? Of nog steeds Ik zit weer in de kleren |
het is weer bijna tijd om je pjama aante doen
|
|
Naar boven |
|
|