ChristianMatch

Forum

Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 78 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:25
BerichtOnderwerp: ROOS

Geweldig nieuws Roos! Lachende smiley

Soms hebben we het zo moeilijk dat we even een omweg nemen op de weg die we bewandelen, maar gelukkig gaat God altijd met ons mee en zorgt hij voor ons...

Geniet meid! Je hebt het verdiend Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:15
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

LEANNE226 schreef:
Hier ga je de fout in,in Bijbelse tijden had liefde tussen echtgenoten weinig waarde,je werd(op jonge leeftijd) uitgehuwelijkt en je moest het er maar mee doen.De straffen op vreemdgaan waren niet mals(o.a. steniging) alhoewel ik denk dat het zeker vaak voor kwam.

Ik persoonlijk vind dat de relaties tegenwoordig veel meer diepgang hebben,vertel mij dan maar waar God de voorkeur aan geeft........het zakelijke uithuwelijken of een relatie uit liefde?

Ben het helemaal met je eens...mensen werden uitgehuwelijkt en behoorden alleen seks te hebben met hun echtgeno(o)t(e)
Ik beweer ook niet dat het niet voorkwam dat men vreemdging, ik ging enkel in op de bijbelse definitie van het huwelijk...en die zegt dat het bij deze ene persoon moest blijven.
Waar God's voorkeur ligt? Ik denk bij die liefde, en weet dat mijn eigen voorkeur daar ligt. In die tijd was het idd meer een "overeenkomst" dan dat er sprake was van echte liefde, en werd er van uitgegaan dat men gaandeweg wel van elkaar zou gaan houden. In sommige culturen is dat nog steeds zo. We mogen wat dat betreft heel gelukkig zijn dat wij zelf die keuze hebben...
Als mens hebben wij de zegen gekregen om deze liefde te mogen ervaren terwijl voor alle andere diersoorten op aarde seks puur gaat om voortplanting.

Maar het neemt niet weg dat het God's oorspronkelijke bedoeling geweest om dit ook tussen twee mensen te houden...
Voor God betekent lichamelijk één worden, op alle manieren één worden...en ben je in Zijn ogen dus getrouwd. Vandaar dat ook in die tijd...toen er nog geen ambtenaar of geestelijke bij kwam kijken, je vreemd ging wanneer je met een andere man/ vrouw sliep. Je pleegde dan overspel...
En dat staaft eigenlijk al wat ik net zei; het huwelijk zit niet het stadhuis of in de kerk...het is een ~emotioneel~ verbond tussen twee mensen, en in ons geval, Goddank!...ook tussen ons en God.

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 28 september 2010, 11:15
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 09:25

FRANKT627 schreef:
Ik wist eerlijk gezegd niet dat het ging over een huwelijk zonder de betrokkenheid van een geestelijke. Dus zonder de inzegening.

Je zou je ook de vraag kunnen stellen: Wat vind God ervan als je trouwt zonder de inzegening die gedaan wordt door een dominee of pastoor. Was er toen dan geen besef van wat Hij al dan niet zou denken?

Elke handeling die je doet heeft zijn redenen. Trouwen zonder inzegening of het sacrament van het huwelijk bij de katholieken zal ook wel zijn redenen hebben. Zo ook zal er wel een reden zijn om te scheiden want anders doe je dat niet. Als je dan als christenen voor ogen houdt dat God ons allen lief heeft zal Hij er zeker geen punt van maken hoe je een gelukkig leven leidt. Tja, scheiden is nu niet bepaald een gelukkig moment het is eerder een lijdensweg. Toch zal het lijden vruchtbaar worden en weer geluk brengen. Als je dan terug de christelijke levenswandel opneemt (mocht die even in het slop zijn geraakt) zal God zich daarover meer verheugen dan om de dwaling die je maakte.

Frank

En toch hadden de eerste huwelijken niets van doen met een inzegening van een geestelijke of wie dan ook.
Al die inzegeningen, geestelijk of "werelds" zijn er door de mens ingebracht.
Er staat duidelijk in de bijbel dat het God is die een verbond aan gaat met twee mensen...(weet niet meer precies waar, wie helpt?)
Zoals Eva zegt; Hoe vaak zijn we dan al niet getrouwd?! En daar zit em denk ik net de kneep. In die tijd was het namelijk ook normaal dat je maar met één persoon het bed deelde, en dat was dan je echtgeno(o)t(e)
Het zegt denk ik voornamelijk wat over de tijd waarin we nu leven en de mensen die wij nu zijn! We vinden het tegenwoordig normaal om naar bed te gaan met iemand zodra we "verliefd" zijn, en als we het weer zat zijn gaan we door...naar de volgende.
Dat is gewoon niet zoals God het bedoeld heeft, en daar kunnen we hoog en laag bij springen maar verandert niet...
Ben daar zelf net zo goed schuldig aan hoor, en ben ook zeker een gewaarschuwd mens! Ik denk eerlijk gezegd, dat er eigenlijk niemand meer is die zich nog aan deze "regels" houd...ook christenen die maagd gebleven zijn tot het "huwelijk" (ofwel tot ze bij de ambtenaar van de burgerlijke stand geweest zijn) scheiden vaak na een aantal jaar en gaan gewoon weer op zoek naar een nieuwe partner. Waarom? Dat kan om vele redenen zijn, maar de kans is groot dat ze uberhaupt om de verkeerde redenen getrouwd zijn, om seks te kunnen hebben!
En m.i. ligt daar de schakel tussen de bijbel en de kern van het huwelijk...
Getrouwd ben je wanneer je één geworden bent in lichaam, en dus in geest...en ja, ik geloof dat het goed is om God daarin op de eerste plaats te zetten en Zijn zegen te vragen....maar formaliteiten voegen er weinig aan toe.

Toch zal het lijden vruchtbaar worden en weer geluk brengen. Als je dan terug de christelijke levenswandel opneemt (mocht die even in het slop zijn geraakt) zal God zich daarover meer verheugen dan om de dwaling die je maakte.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik geloof dat we soms verkeerde beslissingen nemen, die grote gevolgen kunnen hebben.
Maar ik geloof dat God naar ons hart kijkt!
"Gaat heen en zondigt niet meer!" ...bekende woorden van Jezus.
Ik geloof niet dat God het goed vind als we na onze scheiding weer dezelfde fouten begaan...maar ik geloof wel dat God ons toch die liefde gunt, dat maatje...zolang we in ons hart in elk geval de intentie hebben om het dit keer wel goed te doen.
Ik heb ooit verkeerde beslissingen genomen en draag nog steeds de gevolgen met me mee...maar toch geloof ik dat er nog iemand op mijn pad zal komen...
Wat ik al wel weet, is dat ik het dit keer heel anders aan zal pakken Knipoog smiley

Tess, inderdaad weer internet...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 16:26

HAICO485 schreef:
dit heeft de Heer in de vorige eeuw geopenbaard

BD.4357
28 en 29 juni 1948

Het door God gezegende huwelijk

In liefde moet u elkaar vinden, anders kan een verbond door Mij niet gezegend worden. Het huwelijk is 't samenzijn met z'n tweeen en een samenleven in innigste harmonie. Het huwelijk is een staat die niet wetmatig tot stand kan worden gebracht, maar steeds een diepe onbaatzuchtige liefde als voorwaarde heeft die als ze eenmaal in het hart ontvlamd is nimmermeer uitgedoofd kan worden. Want de ware liefde verbindt de harten en is geen liefde die alleen in de lust van de zinnen haar vervulling zoekt en is daarom geen begerende liefde. Een gedurig gevende, gelukkig willen makende liefde is het fundament van een echtvereniging die door Mij gezegend is, want het is een innige gemeenschap van twee mensen wier harten een reine liefde voor elkaar gevoelen. Zo'n huwelijk is onontbindbaar omdat echte liefde nooit vergaan kan. En zo'n huwelijk wordt gesloten zodra twee mensen zich Mij aanbevelen opdat Ik hun verbond zegene.

Pas dan gelden zij voor Mij als man en vrouw en moeten samen blijven tot de dood hen scheidt. Wie dus zo'n huwelijk aangegaan is, zal zich ook steeds bij de ander behorend gevoelen, al zouden ook uiterlijke omstandigheden die mensen van elkaar scheiden. Mijn zegen zal op hen rusten omdat het heiligste gevoelen dat zijn oorsprong heeft in Mij de eerste voorwaarde is voor een door Mij gewilde echtvereniging, en deze verbinding ook veroorzaakt heeft. Maar de ware liefde is op aarde nauwelijks te vinden. Evenwel worden wettelijke huwelijken wel bevestigd en dat is ook niet tegen Mijn Wil omdat het mensengeslacht zich moet voortplanten, omdat talloze zielen ongeduldig wachten op de belichaming in het vlees om hun laatste weg van ontwikkeling in de wereld der materie af te leggen. Dus moet de verbinding van twee mensen in een naar buiten herkenbare vorm gegoten worden die bepaalde wetten, verplichtingen en rechten in zich sluit. Want zonder deze wetten zouden de mensen deze door Mij gewilde ordening weer verwerpen en de juiste opvoeding van de nakomelingen in gevaar brengen, die echter voor de geestelijke ontwikkeling van grote betekenis is. Daarom is het huwelijk naar de wettelijke vorm niet tegen Mijn Wil, of echter Mijn bijzondere zegen daarop rust is afhankelijk van de grootte van de liefde die het echtpaar voor elkaar voelt.

Mijn zegen echter is weer doorslaggevend of een huwelijk door Mij of door mensen gesloten is, want wordt een huwelijk uit andere motieven gesloten zonder diepe liefde van beide mensen, dan geldt het wel voor de wereld en Ik zal de Mij gevraagde hulp niet weigeren. Het is echter geen huwelijk in de juiste betekenis van het woord waarin Ik Mijn welgevallen heb. Het is niet die door Mij gewilde verbinding die pas door de liefde tot een act wordt van zaligheid, en die Ik zegenen zal. Want waar de reine liefde is zal steeds het gevende principe overheersend zijn, dus word Ik in zo'n huwelijk niet uitgeschakeld omdat Ik de Liefde Zelf ben. Veel meer zal Mijn Geest die mensen beheersen die op deze manier voor Mij gaan staan en als man en vrouw om Mijn zegen zullen bidden.

Amen

Vraag me even af aan wie dit geopenbaard is Smiley die vol vragen zit

Maar daarnaast een, denk ik, niet heel onbelangrijke toevoeging:
De definitie die de bijbel geeft aan een huwelijk zegt dat man en vrouw als "getrouwd" leven wanneer hun lichamen één zijn geworden. Kortom; wanneer ze sex met elkaar gehad hebben!
Komt dus geen stadhuis en zelfs geen dominee aan te pas...en in die zin zou het dus ook niet uitmaken of je wel of niet voor de wet getrouwd bent.
Het gaat om het verbond dat gesloten word tussen God, man en vrouw en dat gaat zoveel verder dan welk aards gebruik dan ook!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 27 september 2010, 16:29
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 08:09
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

MARIJAN072 schreef:
'k Weet niet zo goed waar ik het volgende verhaal moet plaatsen, dus daarom doe ik het maar hier. Ik wil dit jullie niet onthouden. Knipoog smiley Lachende smiley

Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?

Dat moet dan wel een heel grote en zeer goed geïsoleerde rugtas geweest zijn!

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 11:41
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Nog steeds geen internet in het nieuwe huis Gefrustreerde smiley
Kom dus enkel even hallo zeggen!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 24 september 2010, 11:41
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 16:31

GRACE585 schreef:
SPIERPIJN Huilende smiley, smiley in tranen

mijn teckel nergens last van

Kussende smiley Zo beter Grace??? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 16:27
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Toen ik vanmorgen in de dienst niet alleen officieel als lid van de kerk ben aangesteld, maar ook nog eens bevestigd werd door het ontzettend mooie lied "De rivier"... Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=WAdWM04Jmo4

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 19 september 2010, 16:29
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 16:23
BerichtOnderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v

CARIN303 schreef:

Lieve Tess,

Als je je zo voelt de morning after, dan heb je recht om eerst een sterke bak koffie te nemen, de voetjes van de vloer te halen, oogjes te sluiten voor onbepaalde tijd en even nergens aan te denken.

Als je dit allemaal gedaan hebt, heel veel sterkte met van je huis een thuis te maken!

Lieve groet,
Carin

Nou, het kwam er zeker in de buurt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik was en bén gesloopt! De koffie heb ik maar over geslagen Zieke smiley en men ogen sluiten en nergens aan denken waren er ook al niet bij...
Het was namelijk ledendienst in de kerk dus uk en ik moesten daarheen Knipoog smiley

Maar, eerlijk is eerlijk...zonder al die vele helpende handen had ik het gisteren echt niet gered!

Top mensen!! Nogmaals thanks!

Nu is het uitpakken geblazen en het oude huis nog in de ahum(!) "juiste" staat terug brengen...en dan daarna...zitten we wel weer tegen de herfstvakantie aan en word het inderdaad tijd voor een housewarming waarbij alle hulpdiensten natuurlijk van harte uitgenodigd zijn!
( Ja, Carin...ook diegenen die enkel moral support hebben gegeven)

En voor nu, was ik iig sneller dan UPC, die doodleuk even vergeten zijn om men internet ook mee te verhuizen Gefrustreerde smiley
Ben dus de komende dagen vooral "off-line"...maar hey, zo heb k iig tijd genoeg om dozen uit te pakken! Clown smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 19 september 2010, 16:24
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 08:08
BerichtOnderwerp: waarschuwing;oplichters actief via mobiele en vaste telefoon

ANNETTE050 schreef:
misschien opnieuw actief?

Wellicht nog steeds! Twijfelende smiley

Maar heb em inderdaad een heeeele poos terug ook al gekregen...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 08:03

Nog een paar uurtjes en dan mogen we aan de slag!
Tot straks mensen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 14:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CARIN303 schreef:
Kom net terug van de huisarts, paar dagen rust houden, ontsteking aan de kraakbeen en te lage bloeddruk maken dat het voelt alsof alles in slow motion gaat en de wereld blijft draaien ( jaja, doet tie ook maar nu voel ik het dus Boze smiley ).
Vet balen dus......

Oeii...rustig aan meis! Neem het er even van en zorg goed voor jezelf..
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 14:33
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM

GERT856 schreef:
ik wel, daarom Knipoog smiley

Sja, aangezien we hier op een openbaar forum zitten...bedoeld om te discussieren met elkaar is het wellicht een goed idee om of wat duidelijker te zijn, of gewoon niet te reageren!
Op deze manier is er namelijk weinig opening om ergens op in te gaan... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 07:54
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM

GERT856 schreef:
Ik dacht dat je hier zat voor een ega Smiley die vol vragen zit en niet voor je ego Engeltje smiley

Huh Smiley die vol vragen zit Deze opmerking volg ik niet helemaal! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 07:49
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen

MIEKE364 schreef:
Zeg, Thomas,
1. Dit is een vrouwentopic en volgens mij ben je een man...dus mag je wel lezen maar niet reageren, of geldt dat niet meer, damens?

Dit is nooit geopend als "vrouwentopic" ...enkel het uitje is bestemd voor vrouwen...het topic waar alleen vrouwen mogen reageren staat bij vriendschap en relaties >>>

Dus wellicht kunnen we ons hier gewoon aan het onderwerp houden Smiley die vol vragen zit

Geef je nog snel op meiden, het beloofd erg gezellig te worden bij Lenetten van Dongen op 19 Februari 2011 in Rotterdam! Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 16 september 2010, 07:52
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 07:47
BerichtOnderwerp: Luisteren naar je innerlijke stem

ZINGA672 schreef:
Ik weet niet of God onderscheid maakt. Wel denk ik dat het een proces is: een proces van overgave en Hem steeds beter leren kennen.

Ik heb Gods stem ook rechtstreeks ervaren en Hij heeft mij meer dan eens het leven gered. Hij heeft mij ook andere dingen laten zien; dingen die niet direct op mij betrekking hadden. Van al deze dingen weet ik heel zeker dat ze van God kwamen. Geen twijfel over mogelijk. Maar ik ken ook de twijfel en het 'wishfull thinking'-syndroom. Die treden in werking op het moment dat ìk zo graag iets van Hem wil horen. En vaak zijn dat momenten waarop ik heel erg graag iets wil (en dus eigenlijk alleen maar "Ja" wil horen) of te ongeduldig of te veel op mijzelf gericht ben i.p.v. op Zijn Zaken. En zo werkt dat niet; God is geen automaat die op iedere smeekbede een advies laat 'landen'.

God is een Persoon met wie je een relatie kunt hebben en binnen die relatie leer je Hem kennen. En binnen die relatie spreekt Hij ook; vaak op eigen initiatief. En soms zegt Hij ook weleens iets minder aangenaams. Zo zat ik een x in een uiterst moeilijk en verdrietige situatie en ik dacht alle reden te hebben om troost en bemoediging te ontvangen. Menselijkerwijs gesproken was dat ook zo. Maar Hij sprak me niet knuffelig en zoetsappig toe. Door de woorden die Hij sprak wierp Hij Zijn licht op de situatie, werd ik wakker geschud en nam mijn leven een andere wending. Niemand anders dan Hij kan zó spreken.

Tenslotte denk ik dat God met ieder zijn/haar eigen weg gaat; ook in het communiceren. Wellicht moeten we niet zozeer kijken naar elkaar in dit opzicht, maar lezen en leren wat er in de bijbel staat. In het Nieuwe Testament blijkt duidelijk dat Gods stem door de gelovigen wordt verstaan. Jezus zegt zelf "Mijn schapen horen naar mijn stem en Ik ken ze en zij volgen Mij" (Joh. 10:27). Dit kun je op meer manieren uitleggen. Een ervan is: als je veel van iemand houdt en iemand goed kent dan herken je de stem van die persoon overal; zelfs in een menigte.

GrZing!

Mooi Zing, helemaal met je eens!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 20:58

ERIK390 schreef:
ook personen met twee linkse handen Knipoog smiley

Tuurlijk!

Die teamen we gewoon samen met iemand met twee rechterhanden et voila!...een geweldig team! Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 18:08

CARIN303 schreef:
Klopt, ik moet werken namelijk!
Maar als ik in de buurt ben ga ik zeker langs om mn handjes uit de mouwen te doen hoor! Lachende smiley
Wanneer ga jij helpen?

Kan zeker nog wat extra handen gebruiken mensen...
Vele handen maken licht werk! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 18:07
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Gefeliciteerd Marijan!!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 07:39

Thanks ladies!
Gelukkig begint het inmiddels ergens op te lijken, dat geeft de burger moed... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 07:38

LOES550 schreef:
Ik heb nu echt een andere bril nodig. Ik zie je niet hoor.
Of je moet dat beeld zijn? Coole smiley met zonnebril
OH achter die struik zeker.......

Nou meiden!! Jullie zitten echt niet op te letten hoor!
Die vind je toch zoSmiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Tip: Kijk ff achter de camera...

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 16:34

HANNAH810 schreef:
kdiep ademhalen tess:
warme douche en rustig an beginnen........
spierpijn neemt af als je je spieren blijft gebruiken; heeft iets met doorbloeding te maken.
toen ik aan t klussen was, kon ik soms amper mijn armen meer optillen, maar t helpt echt; gewoon doorzetten; tanden op elkaar, en met een uur wordt het al iets minder!

Helaas werkt mijn lijf iets anders dan dat, Hannah...
Dat heb je met zo'n ehh...bijzonder gestel als dat van mij Twijfelende smiley
Maar hey...nog een paar dagen, na Zondag mag ik langzaamaan instorten! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 07:39

Toen ik vanmorgen op wilde staan en mijn lijf het falikant begaf!
En ik moet nog de hele week doorklussen Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 22:24
BerichtOnderwerp: wie gaat er (MISSCHIEN) mee naar EVA

LEANNE226 schreef:
Alle leden van CM hebben bovenstaand mailtje gehad van de redactie........toch?

Dit lid niet hoor! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 22:13

MARIJAN072 schreef:
Heb je het verder een beetje onder controle, Tess? Zal een hele drukte zijn, zo'n aanstaande verhuizing.

Sterkte en succes!

Thanks!

Tis inderdaad heeeeel druk en ik ben erg bang dat ik het allemaal niet ga redden...maar goed, ik zal het maar een beetje uit handen geven Knipoog smiley

Sjouwers zijn iig nog meer dan welkom! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 17:35
BerichtOnderwerp: wie gaat er (MISSCHIEN) mee naar EVA

HANNAH810 schreef:
Beste NAAM,

Het magazine Eva (EO) zet in haar blad een ontmoetingsreportage op touw! Wil jij via het kerstnummer anderen ontmoeten? Stuur dan een berichtje met omschrijving naar eva@eo.nl.

Met vriendelijke groet,

ChristianMatch

ha, mede cm-ers
wie overweegt er om te mailen naar EVA?
wie weet zeker hier ECHT NOOIT aan mee te doen?
het lijkt me leuk om hier wat uit te wisselen over voor en nadelen......

Huh? Waar gaat dit over dan Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 17:33
BerichtOnderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?

LEPELTJE037 schreef:
Mensen die zich uberhaupt niks aantrekken van God, die zondigen zowiezo, daar kun je niks aan veranderen.
Maar jij zelf zou dan toch beter moeten weten...
Je zou toch niet willen zondigen tegen God?
Als je dat dan niet zou willen... Waarom dan toch willens en wetens op Gods rustdag aan het werk, terwijl het niet persé nodig is... er zijn genoeg anderen die werken op Gods rustdag.

Huh? Dus het is absoluut onmogelijk dat deze mensen alsnog God leren kennen en van mening veranderen Smiley die vol vragen zit
Sja...als je daar bij voorbaat al vanuit gaat!

Zal niet helemaal uitwijden hoe ik over dit onderwerp denk, dat weet je al, en sluit me dus bij Chat aan...We zijn niet afhankelijk van de wet, maar van de genade van God.
maar moet me ook bij Annette aansluiten dat het er op lijkt dat je wilt zeggen dat we anderen maar moeten aanmoedigen om "de wet" te overtreden zodat wij het niet hoeven te doen, en dat lijkt me ook niet een strak plan...uiteindelijk willen we met ons gedrag natuurlijk een voorbeeld stellen voor anderen en hopen we op deze manier deze mensen aan het denken te zetten!
Ons behoud ligt in ons hart, en niet in het nakomen van regeltjes...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 17:17

Up!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 09:12
BerichtOnderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding

Ondertussen heeft de bewuste predikant besloten toch maar geen koranverbranding te doen...hij vind dat zen standpunt inmiddels wel duidelijk is!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 09:10

DANIEL777 schreef:
zo ingewikkeld doen voor en straat over te steken Clown smiley

Laten we nou nog een paar sterke mannen zoeken om ons daarbij te helpen Daan...dusseh...zet je je naam er ook ff bij? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

En de andere sterke mannen mogen dit ook doen natuurlijk!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 78 Volgende
Pagina 28 van 78