Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 10:17
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je zou beter eens aan mijn kant staan ipv aan de verkeerde kant... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 10:15
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | Tot nu toe nog niks gedaan. Ben net wakker, namelijk. |
Dat is al heel wat...........wakker worden!
Sssst ik ook
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 10:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 00:16
Onderwerp: nieuw leven
|
|
|
niemand weet waar de weg zal gaan de weg van hobbels elk moment van stilte tot de wereldse hardheid
Uw hand die hou ik vast waar ik ook ga al begrijp ik niet alles ik sla mijn ogen open naar het onbekende weg want ik weet U bent bij mij waar ik ook mijn stappen zal neer zetten
door het afscheid te nemen van mij geliefden ben ik blij dat hun in mij leven waren ze waren een deel van mij leven En God dank ik ben zo blij ermee.
Nu in het nieuwe leven waar ik volop in sta en momenten zijn verlangen naar de liefde
De liefde gaat door door de liefde die God mij geeft ik mag het doorgeven aan de mensen die zo verlangen ernaar
niemand weet waar de pad naar toe gaat gelukkig weten we wel we hebben Vaders Zoon aan boord
liefs van mij
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 22 januari 2013, 23:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 00:16
Onderwerp: nieuw leven
|
|
|
Zoveel ontvangen Van U o Here Hemelse geschenken Van U o Here
Wat een zegen U bent zo groot Wat U zo uitwerkt Voor ons zo onbegrijpbaar Dank U voor al dit moois God......ik heb U zo lief U prijs ik, in Jezus Naam............. Amen
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 00:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 00:04
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Vanavond...............samen met vrienden zijn..........
Alleen En toch niet alleen, Samen delen Al hebben ze een partner Toch hoor ik erbij Ik voel me fijn Zo dankbaar........... Vrienden..........ik ben blij met jullie
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 00:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 00:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je kan niet genoeg geestelijk verrijkt worden...maar ik heb al ondervonden dat geen enkele van mijn aanbiedingen wordt aanvaard...ik geef het dus maar op...voila |
De aanhouder wint Frank............voila...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Regen Welke... De zon schijnt toch echt al de hele dag hoor Ehhhhh heb boodschappen gedaan vandaag enne lekker gegeten bij mn ma enne nou verder relax standje... Vanavond weer lekker naar zang |
Gezellig Erika zingt ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:46
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
KEITH722 schreef: | Is eenvoudig zus , als het vrouwenhart dicht bij God is, moet je als man dus ook even wat dicht(er) in de buurt van God zoeken om dat hart = haar te vinden |
Wel mooi geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:41
|
|
|
GERRIT603 schreef: | dat komt vanzelf toch of het is er al |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 12:06
|
|
|
Angstig keek ze, Bibberend Ze kijkt me aan Verdrietig met haar kopje En weer angstig Gaan de ogen Naar dat hoekje! Dicht en veilig Kruipt ze tegen mij aan! Zo bang en bibberend Van dat onbekende iets
Een plastic folie die door de wind beweegt...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 12:00
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Triest he laat ik nu weten waar het mannen hart precies ligt, en dat vrouwen weten dat het hart van de vrouw ergens ligt Laat mij nu weten, dat vrouwen er nog steeds naar op zoek zijn terwijl wij mannen het al gebruiken en vrouwen daar moeite mee hebben |
Ook niet alle mannen gebruiken hem goed, zowel vrouwen en mannen!
Dan is nog niet de reden alle mannen op 1 kant te schuiven, gelukkig zijn wel mannen die het hart goed gebruiken! Net als bij de vrouwen die het hart wel goed op de plek hebben en weten ook hoe ze gebruiken!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op donderdag 10 januari 2013, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 11:58
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja, nou ja, glashelder meer zo hard al glas |
Alle vrouwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 09:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja zeg, ik heb je een paar keer gevraagd wanneer je tijd hebt. Je gaat liever gek doen op die strijkplank van jou en nu ga je weer verhuizen...kom je in deze buurt wonen??? |
Arme Anna, Als je ze bij jou in de buurt komt wonen ...................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 09:34
|
|
|
GERRIT603 schreef: | alleen haar haar zeker |
Grijs in mijn haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 09:27
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja, echt wel...kom maar kijken als je me niet geloofd... |
Foto..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:56
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb ook tijden geschilderd: heerlijk, is het fijnste wat er bestaat, dat meen ik echt.
Én, iedereen kan schilderen, ja, de een heeft meer talent dan de ander, maar ja tis aan te leren dmv technieken en dan kom je samen met fantasie een heel eind
Oefening baart namelijk Kunst, letterlijk als het over kunst schilderen gaat.
S. Als ik weer op de rails zit, over niet al te lang, begin ik ook weer |
Ja helemaal ermee eens, als je eenmaal de kwast weer op het doek zet, dan is het net of de wereld rondom wegvalt zo heerlijk is dat...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:52
Onderwerp: Boos!
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat er niks menselijker is dan dat!! Waarom die persoon en niet iemand van 80... Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden... En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten |
Ja dat is zo Erika het is maar goed dat wij niet alles weten! Soms lijkt het ook of die andere mens huppelend door het leven gaat, totdat hun op een bepaalde moment in hun leven ook echt stil staan en dan lijkt het wel aan de buiten wereld huppelend te zijn, maar diep in hun zitten vaak meer pijn dan we weten! Ook zijn er mensen die niet zoveel op hun bordje krijgen dan een ander, God weet wat jij ,wij of wie dan ook aan kan! De kruis die wij krijgen is voor ieder veschillend, we moeten allemaal dragen, het gaat erom hoe draag jij, alleen......of met de Here samen...........!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 9 januari 2013, 21:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:44
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als ze dit soort zaken gaat vragen...bakt ze vast een cake...lekker toch??? |
ja is niks mis mee, laat ze maar komen om de suiker enz....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | die buurvrouw komt vast morgen suiker vragen of enkele eieren of wat dan ook... |
ze komt morgen de borden ophalen, ze vroeg vandaag af waar haar borden waren gebleven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:41
|
|
|
nee geen grijs en nee ook geen 50 tinten
bloemsem wit, je ruikt de bloesem al en de muren worden azuur blauw en snow wite. als het ooit klaar zal komen zal ik een foto neer zetten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:10
|
|
|
raam kozijn af is en de deur, morgen beginnen met de muren dat ik ook onder de verfspatten zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:35
|
|
|
mijn lieve buurvrouwtje had macaroni gekookt en ik kreeg van haar ook een maaltijdje , lief van haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 18:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
[quote=VISSER278]Je hebt toch geen last van vlinders in de buik hè? [/quo
nee de vlinders houden hun winterslaap......................!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 12:42
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou het niet aan de kerssterren van dit jaar hebben gelegen?? Normaal doen ze het prima bij mij en bij mijn moeder maar dit jaar was het prut met peren |
Ja zeg ik wil niet zoveel zeggen dat was zeker geen kerst ster maar een peren boom. ...............vergissen is menselijk hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 12:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey doe niet zo eng dat zijn mijn nachten ja |
ik ben soms ook ENG , dat houden we tussen ons he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 11:07
|
|
|
de nachten zijn zwaar, voordat ik slaap gaan al wat uurtjes voorbij! ik heb er van alles geprobeerd, niks helpt! en dan slaap je eindelijk, dan begint de dromen te spelen! gebroken wordt ik wakker! en de dag is al volop begonnen en ik , ik ben doodmoe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 10:56
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstsEr is hier in huis ter. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet? Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan . Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied . |
geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstsEr is hier in huis ter. ja ik hoor het al teveel aandacht................kunnen ze ook niet tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 10:44
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
na zo positieve reactie, zal ik eens de sprong wagen.............uuuhhh ff wel eerst moed verzamelen.........................!
Nu even zonder gekheid. Ik ben er ermee eens wat jullie schrijven en waarom ook niet zelf de eerste stap zetten als vrouw zijnde! En waarom ook niet, als het goed voelt gewoon doen Als je niet vraagt dan weet je ook niet!
Het is altijd leuk als de man je voor is geweest en vooral als jezelf toevalling ook deze persoon leuk vindt!
euuhh ik zet zelf ook een kast in elkaar, alleen ik hou altijd wat schroefjes over
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 9 januari 2013, 10:48
|
|
Naar boven |
|
|