Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 06:39
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het is de bedoeling dat we(ik) ontopic blijf...maarre.... Hierbij geef ik je wel een hint Natas...(das ook een hint naar Frank)
Weet je waar ik op afknap....??
Als je heel lief vraagt of ze mee gaan wokken...en se wille nie!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ja da's echt een afknapper he Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | Frank, ik zal het nog een keer uitleggen.... Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Zo krijg je echt problemen met de moderator |
O ja, welkom terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 18:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik moest wel effe lachen met de titel van deze topic. Ja, waarom knappen ze af? Ik zou je weer een prachtig verhaal kunnen vertellen. Zoals sommige wel weten heb ik verschillende CM-vrouwen ontmoet. De ene was al erger dan de andere. Ik bedoel dan dat de ene labieler was dan de andere. Moedeloos wordt je er van. Enkele knapte niet gelijk af maar gebruikte mij als invulling voor hun dode momenten. Het zijn niet alleen de mannen die zulke dingen doen, hoor. Denk dat vooral niet. Sommige christelijke (?) vrouwen kunnen ook erg gemeen zijn. Dat heb ik de laatste 4 maanden aan den lijve ondervonden. Heel spijtig allemaal. Als je dan die 900 (jawel 900) korte plagerige en ernstig mail moest lezen die ik allemaal heb bewaard zou je wel weten waarom ik nu deze reactie plaats. Je moet maar tegenslag hebben... |
Frank, ik zal het nog een keer uitleggen.... Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Zo krijg je echt problemen met de moderator
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 21:52
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Een heeeeeel belangrijke vraag!
Waar blijft het water dat door het gaatje onderin de koelkast wegloopt???? |
Moet je eens goed kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:24
|
|
|
Mannen die tijdens de date alle voorbijgangers afkraken (oké ik vind uchs ook niks...) Of over hun werk praten, liefst met moeilijke termen, dan lijkt hun werk interessanter
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op woensdag 26 juni 2013, 07:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:52
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo!
Ik ben expres gisteren vroeg gaan slapen, en ga vandaag weer in me huis werken, lekker balkonnetje open, best te doen, met een vest, en ja dan beginnen zo.
De vogeltjes fluiten al volop
Ja, ik kan, als ik huishouden doe, het best 's ochtends beginnen.
Want dan heb ik gewoon nog het meeste energie en zin, en idd muziekie aan.
Dus als ik niet online ben vandaag, geen zorgen , ben dan aan het huisvrouwtje spelen
Ja, ik moet het als een spel zien, als ik het serieus ga nemen, ga ik meteen weer terug naar bed. |
Succes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:48
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën
Ohw...ben geen vrouw... |
Dat droegen de meeste boeren in Zuid-Afrika... En dat zaten een paar knapperds bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:39
Onderwerp: ridder (prins) op het witte paard
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ha ha Anna droomt vast over zo,n soort mel gibson van brave heart Hol bewoner. Zucht das wel gaaf En daar loop Anna op de heide. En wie komt er aan op zijn paard om haar te schaken? Zucht... Zwemel In zijn Schotse rok zonder onderbroek Tilt haar op, zet haar op zijn paard
Best toch romantisch een holbewoner |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geloof jij niet in...holbewonerprinsessen en koninginnen???? |
Ikke wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 07:26
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
to work or not to work, that's the question
(vrij vertaald naar Shakespear )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 07:24
|
|
|
MARTIJN277 schreef: | Misschien is zo'n behandeling nog niet goed genoeg. Willem Alexander is getrouwd met een koningin, maar behandelt haar als een prinses Nou ja, hij is gewoon een beetje dom |
ach als een man mij behandelt als een prinses, ben ik de koningin te rijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 07:10
Onderwerp: Humor mag best van God
|
|
|
IFAN841 schreef: | Maar ik heb ook niet gezegd dat alle humor persé slecht is. De vraag is volgens mij op dit topic of humor bij God vandaan komt. Ik denk zelf dat dat veel te menselijk beredeneerd is. God valt nou eenmaal niet in menselijke termen te vatten. Daar doe je Hem tekort mee! |
dan nogmaals de vraag: waar komt de humor dan vandaan? God heeft deze wereld geschapen. De mens is naar Zijn beeld geschapen, heeft Zijn levensadem gekregen. De duivel heeft het zitten verzieken.
Dus wie van de 2 is oorsprong van de humor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:09
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
JANE410 schreef: | Mwa, kreeg gisteren zo`n knipoog. Hij heeft geen foto bij z`n profiel, jammer, je wil toch zien wie je dat stuurt |
Ach het gaat hier om leuk, niet de knapste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:55
|
|
|
PETRA373 schreef: | nee, want is luekste man voor mij..... we gaan nu door over de leukste holbewoner van cm voor jou.... |
nog geen holbewoners gesignaleerd hier hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:45
|
|
|
PETRA373 schreef: | duh ben altijd heel serieus hier hoor
En ja ik date rustig thuis, vind ik relaxed, een dochter van me zag het totaal niet zitten ik op terasje afsprak, mam zo stopt hij wat in je drinken, als je weg g aat komt hij je achterna etc, hakt me ergens in stukken oh bij de hema kan wel, jaaa daar kent het hele personeel me en kan iedereen het in d egaten houden.... terwijl ik samen met hem een hema rookworst eet-? nee thuis voel ik me zelf ook relaxer, en kids komen natuurlijk effe voorbij hallo zeggen, die zien dan, oke is goed, geen griezel...... scheelt hoop werk voor kids om me te bewaken ergens buiten huis... ha ha Kinderen zijn groot hoor al, maar omgekeerde wereld, en als ik zeg en jullie dan toen jullie gingen date???? toen zeiden jullie altijd mam niet overbezorgd zeggen ze, je had gelijk dus..... wij weten hoe eng het eigenlijk is.... tja dus thuis...... hij had geluk, maar 4 kids die effe hallo zeiden, ha ha je wil niet weten hoe druk hun whats up verkeer onderling was.... terwijl ik had gezegd, is gewoon vriendschap, helaas kennen ze me te goed, zeggen ze ja ja....... oh 1 dochter nam boek voor me mee, over sex etc. als cristen. ha ha ha ha leuk he volwassen kinderen.... |
je hebt dus een soort date waakhonden in huis maar on-topic. jij hebt dus nu de leukste man in gepikt, dus kan er een slotje op dit topic en openen we een nieuw topic: de op 1 na leukste man op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:26
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik moest een paar keer akkoord gaan, en geen probleem mee hoor, dacht ergens is dit wel goed, dat forum schrijvers een paar keer akkoord moeten gaan, effe geheugen steuntje we anders moeten schrijven met elkaar, opletten voor elkaar niet oordelen etc.... |
ik snap er niks van. ik heb maar 1x akkoord moeten geven. of zijn jullie zo ondeugend dat je het een paar keer moet lezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:45
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
IFAN841 schreef: | Ja, ik heb wel wat suggesties. Zo kwam ik op een andere website dingen tegen als webcammen enz... Verder ben ik blij met de regels. Ik ben namelijk purist pur sang! Reken maar van yes! |
lachen 112 pagina's forum, waarvan 100 leeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:43
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | mopperdemop ipv 10 die mochten zijn die krengen verdubbeld tel er nu 20
lijken wel konijnen ... denk dat ik maar eens goed gesprek met de woningstichting ga voeren ... |
Pan met voer buiten zetten, als ze erin zitten, vuur aan steken
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zaterdag 22 juni 2013, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:41
Onderwerp: Humor
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Deze is echt gebeurd: twee jongetjes van een jaar of 9 tegen vriendjes: "onze moeders denken dat ze sexy zijn terwijl ze al over de 40 zijn".
Tja, kinderen en dronken mensen zijn eerlijk, maar wat moet je daar nou van denken
(deze heb ik echt gehoord namelijk jarenlang oppaswerk gedaan, dus ook wachten op het schoolplein hoorde daarbij.... |
Ben ik blij dat ik 25 ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:27
Onderwerp: Vrijwilligers - werk?!......
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | ik doe vrijwilligers werk niet vanwege het geld of een gat te vullen. Voor mij is het een manier om onder de mensen te komen en te kijken wat ik nog wel kan.
Ik noem het gewoon een snuffelstage
en wat is er mis mee , vaak doe je je werk onvrijwillig omdat het moet, ik doe het omdat ik het vrijwillig wil, het levert me sociaal meer op. En dat is vele malen belangerijker voor mij. (maar goed voor mij ligt het ff wat anders dan voor iemand zonder beperkingen) |
Vaak is het ook wel handig dat je werk hebt Ik ben in ieder geval blij (99 va de 100 keer) dat ik naar m'n werk mag.
Maar vind het ook ontzettend leuk om als vrijwilliger bij de EHBO bezig te zijn
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zaterdag 22 juni 2013, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 10:41
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Net wakker na een nachtje EHBO-en op een tentfeest. Er weer achter gekomen dat het altijd handig is met dat soort feesten handschoenen op zak te hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 20:55
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zal hij vast heel zuur door kijken dan |
Gaan ze ogen dan links of rechtsom draaien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 19:20
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
Spierpijn in beide bovenbenen Trap op wil nog wel, maar eraf....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 10:22
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Stroopwafelsbakkenvoorhetgoeiedoel
Kan geen stroopwafel meer zien |
zin in een pannenkoek met stroop dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 10:17
Onderwerp: Mijn vakantie verhaal........
|
|
|
JANS221 schreef: | Na een uurtje? Volgens mij zijn we 2 uur bezig geweest met opzetten, 1 uur met opvouwen en vervolgens moesten we weer alles uitpakken op zoek naar de gsm! Maar wat hebben we gelachen! |
Voorpret Gaat wat worden met de echte vakantie dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:47
|