Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Visser278 schreef:
niet verslapen , niet verslapen , niet verslapen.
Nee vanochtend heb ik me verslapen , zo even de wekker zetten zo even de wekker zetten zo even de wekker zetten Ik kan het hier in dit dorp niet maken om ratelend met mijn container door de straten te rollen op de zondag, zijn zo ouderwets hier, zucht....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:28
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Visser278 schreef:
Nou ja , ik zie hier wel telkens reacties van dames maar die wil ik toch niet gaan vergelijken met vissen hoor.
Het neusje van de zalm misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:24
|
|
|
Visser278 schreef:
Kijk , dat is taal. Ik heb net de kliko maar vast aan de weg gezet zodat ik morgenochtend niet , net als vorige week , mn bed uit hoef om dat stinkding daar op tijd te zetten.
Goed dat je me helpt te herrinneren! Kliko ben ik vergeten vorige maand en zat nu een maand lang met teveel afval die ik op de stort moest brengen met de auto Morgen kliko langs de weg zetten, morgen kliko langs de weg zetten, morgen kliko langs de weg zetten, niet vergeten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Kwarktaart met ontbijtkoekbodem, ja is misschien wel lekker, maar waar haal ik mijn slagroom dan vandaan on de kwark aan te mAken, het ging tenslotte om de slagroom die ik niet meer in huis heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:55
|
|
|
Ok maar soep en pap is toch geen vasten visser? Vasten is zondags geen lekker stukje taart kunnen eten omdat je slagroomkom omver is gekiept en je genoodzaakt een stukje droge ontbijtkoek te eten, dat noem ik vasten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:52
|
|
|
Nee vind het heerlijk die vacantie, kan me niet lang genoeg duren allemaal leuke dingetjes doen, de kids kunnen lekker uitslapen, en mama lekker ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:49
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Jans bedoelt dat je maar beter je Gezicht kan blijven laten zien op CM, je weet maar nooit welke leuke vis er anders aan je neus voorbij gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:45
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
Nee er komt een ruileconomie, eerlijk is eerlijk, vroegahh komt weer terug, zucht....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:44
|
|
|
Zondag vastendag? Ik ben dan wel een halve zeeuw maar daar heb ik nognooit van gehoord Tsjaa als je geen vissen vangt word je ook graatmager he visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:41
|
|
|
Hier is het over anderhalve week hutten bouwen en inderdaad daarna de hele zwik in de fik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:39
|
|
|
Ja alleen Max Havelaar producten komen het land in, en biologische groente en fruit, de euro gaat eruit en we gaan weer voor de Ruileconomie, of niet Carmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:14
|
|
|
Jaja we gaan het rigoureus aanpakken! Niet meer met een zonnebril oplopen, we zien niks meer door de vingers, dus ook die koffie het land uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 21:59
|
|
|
Zo ist Carmen, Ja = Ja en word geen Nee, wij gaan en staan voor Duidelijkheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 20:53
|
|
|
Sven797 schreef:
is jullie partij ook tegen een gedoogconstructie?
Dat moet je aan onze partijleider Carmen vragen Sven, zij heeft de touwtjes in handen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 19:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ik had naar de kerk willen gaan vanochtend, maar heb me verslapen, gebeurt me nooit en nu wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 19:07
|
|
|
Harald940 schreef:
Mogen mannen ook op GR stemmen dan? Deze 2 punten heb ik wel oren naar.....
Harald stemmen op ons is altijd goed, maar in de partij zelf zitten alleen vrouwen, Girls Reign ist he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 19:02
|
|
|
CARMEN073 schreef: We beginnen het met terugdraaien van de verhoogde Eigen Risico Zorg. 350 euro; zijn ze nu helemaal gek geworden?!
En iedereen is vergeten dat de zfpremie een aantal jaren geleden ook al is ver10voudigd?!
GR!
Psies, belangrijke punten, sta ik achter, en kindgebonden budget moeten ze ook met hun poten vanaf blijven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:40
|
|
|
Ok als onze partijleider Carmen het ermee eens is word het Gr, staat voor Girls Reign
En Carmen, nu onze doelstellingen he, waar staan we voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:29
Onderwerp: Gebedsverhoring
|
|
|
Jol252 schrijft, Ik wil je niet ontmoedigen... maar de reden dat ik schreef: verwachten doe ik niet... ik bid en laat het los. God heeft andere gedachten, tijden, invulling van verhoring dan de mijne... en naar ik geloof ook veel hogere gedachten. heeft alles te maken met dat ik iets te vaak mee heb gemaakt dat datgene waarvan ik geloofde dat God het kon en ook wilde want "Hij is toch de God die alle macht heeft.." etcetera.... het ging zo vaak anders. We hebben soms zo'n mank godsbeeld.. interpreteren het woord zo vaak op onze manier... maar als er staat dat Zijn gedachten hoger zijn... dan denk ik dat er hierin nog een onbekende les te leren is... elke dag weer in de kleine en grote dingen in mijn leven die ik soms maar niet vatten kan.. en zo is het leven ook... Het is een meebewegen in de grilligheid van het leven met een God die vast en zeker is en aan wie ik toch alles kan voorleggen. Zo ervaar ik het dan hé... En dan ook maar los laten, in vertrouwen maar niet passief want het leven wacht... en soms word je dan verrast door een betrokken God Die op Zijn manier werkt. En dwars door alles heen word voor mij steeds duidelijker: God is en blijft goed en als er verhoringen zijn dan hangt dit niet af van hoe groot mijn geloof is... het hangt wel af van hoe groot Hij is.
Mee eens Jol!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:20
|
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:23 Het word een aangepast menu straks.
Ja VIsser had gerekent op een goede vangst zeetongen gisteren en dat viel vies tegen he Visser Vandaar je aangepaste menuutje of niet? 1 ding scheelt, ik heb mijn bolus niet bij je opgehaalt vandaag dus je hebt vast en zeker nog een bolusje over nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:12
|
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:50
Ok, we houden het democratisch hoor.
Wat dagjefan: WIP? Women In Power?
Of euh... GR... Girls Reign
Ok, en wat gaan we doen als Women in Power, wat zijn onze doelstellingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:01
|
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 15:13 MAMALOE463 schreef: Word dat de nieuwe partij HRMO Klinkt goed, ik schuif bij je aan!
Gezellig! Wat wil je doen?
Nou in ieder geval gaat het roer om zoals jij zegt, jij bent de partijleider, kom maar op met je plannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 14:38
|
|
|
Hmmmm, heb zelf de test gedaan op stemwijzer en kwam uit op de SP, raar want persoonlijk heb ik niets met de SP, klopt dat wel die testen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 14:01
|
|
|
Mooiste moment van vandaag is nu, ik lig op mijn tuinstoel en luister naar het geruis van de bomen en in de verte hoor ik een duif koeren, zo mooi en verder zo stil, daar word je zelf stil van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 13:05
|
|
|
Word dat de nieuwe partij HRMO Klinkt goed, ik schuif bij je aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 12:36
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
Ja Petrus was in eerste instantie ook eigenwijs die kwam eerst aan de kant en toen hij de raad opvolgde had hij 153 vissen gevangen, dus bij deze vissertje, de moed maar niet opgeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 12:21
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
Vissertje ik had je toch gezegd dat je het net aan de rechterkant van de boot moest gooien net als Petrus, dan had jij misschien ook 153 vissen gevangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 12:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Dat word dan wel n duur kwarkpuntje voor mij, helemaal naar het eind van de wereld rijden, maar alstie nou echt echt lekker is dan moet je er wat voor over hebben he
Had ook al mijn hoop op een heerlijke zeetong gevestigd van jou maarja die hoop kan ik laten varen want je vangst heeft je ook al niets opgeleverd
|
|
Naar boven |
|
|