Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 14:04
Onderwerp: De veiligheid van de duisternis
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zelf vind ik dat je beeldspraak en letterlijke betekenis van een woord door elkaar heen haalt. In geestelijke duisternis is God niet, omdat Hij zich niet vereenzelvigt met zonde. In natuurlijke duisternis kan Hij natuurlijk wel zijn. |
Veel mensen geven alleen al aan het woord "duisternis" een negatieve lading. Toch heeft God de mens, levend in geestelijke duisternis zo lief gehad, dat Hij Jezus (Christus) naar deze aarde stuurde om het Verlossingswerk te volbrengen. Want God zal eerst in die duisternis moeten komen om Zijn Licht te kunnen laten schijnen ....
Ik zie trouwens geestelijke duisternis anders: Christenen die alleen maar "in naam" Jezus kennen, theoretisch, en Jezus niet kennen als hun persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, die een kerkleer aanhangen, omdat men dat nou eenmaal van huis uit mee kreeg, die leven volgens mij in geestelijke duisternis. Dus zowel in de zonde, alsook in geestelijke duisternis, "ze denken dat het wel goed zit, maar ondertussen staan ze met lege handen".
Opwekking 595 -- Licht van de wereld
http://www.youtube.com/watch?v=rzuFc9q4fv8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:11
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | Ik denk niet dat God in de duisternis is lees 1joh.1:5-7 En dit is de verkondiging, die wij van Hem gehoord hebben, en wij u verkondigen, dat God een Licht is, en gans geen duisternis in Hem is. 6 Indien wij zeggen, dat wij gemeenschap met Hem hebben, en wij in de duisternis wandelen, zo liegen wij, en doen de waarheid niet. 7 Maar indien wij in het licht wandelen, gelijk Hij in het licht is, zo hebben wij gemeenschap met elkander, en het bloed van Jezus Christus, Zijn Zoon, reinigt ons van alle zonde. |
Dat is dus mijn vraag, over welke duisternis gaat het dan in bovengaande postings ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 16:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zou het niet kunnen zijn, Cross, dat men bedoelde dat God zixh in het verborgene bevind? In de duisternis zie je immers niets. Zelfs al heb je lampen. Niemand heeft God immers ooit gezien als een persoon. De duisternis in de teksten wijzen dan ook niet op de negatieve betekenis van de duisternis maar wel van het verborgene. Althans zo denk ik het toch.
Frank |
Men legt te vaak een negatieve betekenis bij het woord duisternis, maar duisternis zou dus ook "in het verborgene" kunnen betekenen.
Mozes heeft God gezien .... althans een gedeelte...
Exodus33:18 ‘Laat mij toch uw majesteit zien,’ zei Mozes. 19 Hij antwoordde: ‘Ik zal in mijn volle luister voor je langs gaan en in jouw bijzijn de naam HEER uitroepen: ik schenk genade aan wie ik genade wil schenken, en ik ben barmhartig voor wie ik barmhartig wil zijn. 20 Maar,’ zei hij, ‘mijn gezicht zul je niet kunnen zien, want geen mens kan mij zien en in leven blijven.’ 21 Toen sprak de HEER: ‘Er is een plaats op de rots waar je dicht bij mij kunt komen staan. 22 Als dan mijn majesteit voor je langs gaat, zal ik je in een kloof laten schuilen en mijn hand beschermend voor je houden tot ik voorbij ben. 23 Als ik mijn hand weghaal, zul je mij van achteren zien; mijn gezicht mag niemand zien.’
In principe zou je ook in dit bijbelgedeelte kunnen spreken over de "veiligheid van de duisternis" ..... in een kloof en Gods beschermende hand voor zich.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 19:07
Onderwerp: Concert Trinity 7 mei Zuidhorn
|
|
|
LISA610 schreef: | Tot hoe laat duurt het concert Cross? Ik heb in dat weekend namelijk de kids thuis en ik heb geen idee of ze alledrie mee willen... |
Het begint om 20.00 uur, denk incl. pauze dat het rond 22.30 afgelopen zal zijn .....
Maar de kids hebben de hele week kunnen uitrusten ivm meivakantie toch ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 19:02
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat hoop ik voor haar want zij mag via mijn account niet op cm komen!! |
Zou ik ook zeker niet doen, er zijn mensen die daar streng op toezien ....
Welkom terug Herr Pieter ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 18:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: Zij die de duisternis niet bemerken, zullen het licht nooit zoeken.
(Burkle)
Nu ga ik iets heel anders naar voren brengen
De veiligheid van de duisternis:
Exodus 19:9 waarop de HEER tegen hem zei: ‘Ik kom naar je toe in een donkere wolk, dan kan iedereen het horen wanneer Ik met je spreek en zullen ze voor altijd vertrouwen in je hebben.’ .....
Exodus 20:19-21 .... Maar laat God niet met ons spreken, want dan sterven we.’ 20 Maar Mozes antwoordde: ‘Wees niet bang, God is gekomen om u op de proef te stellen en u met ontzag voor hem te vervullen, zodat u niet meer zondigt.’ 21 En terwijl het volk op een afstand bleef staan, ging Mozes naar de donkere wolk waarin God aanwezig was.
2Kronieken 6:1-2 Toen sprak Salomo: ‘HEER, U hebt gezegd dat U in een donkere wolk wilde wonen. 2 Welnu, ik heb voor U een vorstelijk huis gebouwd, dat voor altijd Uw woning kan zijn.’ 1Koningen 8:10-13 Zodra de priesters uit het heiligdom naar buiten kwamen, vulde een wolk de tempel van de HEER. 11 De priesters konden hun dienst niet meer verrichten, want de majesteit van de HEER vulde de hele tempel. 12 Toen sprak Salomo: ‘HEER, U hebt gezegd dat U in een donkere wolk wilde wonen. 13 Welnu, ik heb voor U een vorstelijk huis gebouwd, dat voor altijd Uw woning kan zijn.’
Matteüs 27:45 Rond het middaguur viel er duisternis over het hele land, die drie uur aanhield.
Jesaja 45:15a En: ‘Voorwaar, u bent een God die zich verborgen houdt,
Psalmen 18:12 Hij maakte van het donker Zijn schuilplaats, trok een tent om Zich heen van duister water, dichte wolken.
Psalmen 97:1-2 De HEER is koning – laat de aarde juichen, laat vreugde heersen van kust tot kust. 2 In wolk en duisternis is Hij gehuld, Zijn troon stoelt op recht en gerechtigheid.
God is dus ook in de duisternis, hoe zien jullie dit ??
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 20:16
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Abo zojuist verlengd met een kwartaal ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 20:05
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
MVV749 schreef: | Leerzaam stuk. Maar ik begrijp niet helemaal wat dat met mijn reactie te maken heeft. Ik probeerde 'on topic' de link naar het masturberen te leggen. Daar ben ik blijkbaar niet in geslaagd. Helaas wordt er nu gedaan alsof ik een onbenullige puber ben. Dat vind ik jammer, omdat het in dit topic helemaal niet over sexualiteit gaat.
Ik had ook diversen links kunnen plaatsen, maar naar mijn idee gaat het in dit topic om persoonlijke meningen. Ik gaf mijn mening op de reactie van Maureen en vraag haar om haar mening. Zoals ik al zei deed ik dat met het topiconderwerp in het achterhoofd.
Jammer dat een gevoelige discussie als deze, direct de kop wordt ingedrukt met allemaal weetjes en feiten die niets over de persoonlijke mening zeggen. En dan ook nog op zo'n denigrerende manier. |
Ik reageerde op jouw zin "Maar in jouw uitleg lijkt het wel alsof er tijdens de eerste keer sex een knopje wordt omgeschakeld die een mens naar sex doet verlangen. Is dat dan ook zo met masturbatie?" Verder helemaal niets, dus niets denigrerends, kop indrukkend of wat dan ook. Ik verwonder me er alleen over dat veel mensen dit blijkbaar niet weten ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 20:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zulke artikelen versterken alleen maar het schuldgevoel bij anderen. Jammer, dat mensen er zo over schrijven...nog even hij biedt therapie aan. Welke kant gaan we op mensen??? |
Soms vraag ik me echt af wat jij leest, of wilt lezen ....
* schuldgevoel bij anderen ?? * wie biedt therapie aan ?? * welke kant gaan we op mensen ??
Als het gaat over masturberen dan is het juist goed om te weten, over de verschillen tussen jongens/mannen en meisjes/vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:49
|
|
|
Wie gaat er mee naar het concert van de gospelband Trinity
Het concert is in Zuidhorn (Groningen) en begint om 20.00 uur.
De band Trinity vindt zijn oorsprong in Peru (Zuid-Amerika). Drie van de vier bandleden - Johan (28), Elbert (26) en Niek (24) Smelt - zijn daar opgegroeid als MissionKids. Als kind werden de broertjes in Peru gegrepen door de mooie muziek én geraakt door de armoede. Nu vormen ze al zo’n 6 jaar samen met hun goede vriend Bert Bos (24) de succesvolle band Trinity.
Voor Trinity is het mixen van verschillende culturen, talen en muziekstijlen geen eenmalig project. ‘Het is wie we zijn’, vinden de bandleden. De band speelt een bijzondere mix van Peruaanse invloeden, Keltische klanken en Europese popmuziek.
Ze hebben de Gospel Award 2010 gewonnen.
http://www.welkominzuidhorn.nl/actueelzuidhorn/nieuwsuitzuidhorn/concertvantrinityinzuidhornop7meikaarten.html
Let op: zelf toegangskaarten bestellen ....
Aanmeldingen:
Billy701 Crossroad317 Majaro438 Trijnie671
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 12:25
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja en ook op de IE zijn de poppetjes verdwenen. Ik kan dus nu nog via IE de CM site openen maar ook daar zijn de poppetjes foetsie. |
Misschien staan er antwoorden onder de helpfunctie van CM
http://www.christianmatch.nl/faq.php
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 11:57
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zij die de duisternis niet bemerken, zullen het licht nooit zoeken.
(Burkle) |
Nu ga ik iets heel anders naar voren brengen
De veiligheid van de duisternis:
Exodus 19:9 waarop de HEER tegen hem zei: ‘Ik kom naar je toe in een donkere wolk, dan kan iedereen het horen wanneer Ik met je spreek en zullen ze voor altijd vertrouwen in je hebben.’ .....
Exodus 20:19-21 .... Maar laat God niet met ons spreken, want dan sterven we.’ 20 Maar Mozes antwoordde: ‘Wees niet bang, God is gekomen om u op de proef te stellen en u met ontzag voor hem te vervullen, zodat u niet meer zondigt.’ 21 En terwijl het volk op een afstand bleef staan, ging Mozes naar de donkere wolk waarin God aanwezig was.
2Kronieken 6:1-2 Toen sprak Salomo: ‘HEER, U hebt gezegd dat U in een donkere wolk wilde wonen. 2 Welnu, ik heb voor U een vorstelijk huis gebouwd, dat voor altijd Uw woning kan zijn.’ 1Koningen 8:10-13 Zodra de priesters uit het heiligdom naar buiten kwamen, vulde een wolk de tempel van de HEER. 11 De priesters konden hun dienst niet meer verrichten, want de majesteit van de HEER vulde de hele tempel. 12 Toen sprak Salomo: ‘HEER, U hebt gezegd dat U in een donkere wolk wilde wonen. 13 Welnu, ik heb voor U een vorstelijk huis gebouwd, dat voor altijd Uw woning kan zijn.’
Matteüs 27:45 Rond het middaguur viel er duisternis over het hele land, die drie uur aanhield.
Jesaja 45:15a En: ‘Voorwaar, u bent een God die zich verborgen houdt,
Psalmen 18:12 Hij maakte van het donker Zijn schuilplaats, trok een tent om Zich heen van duister water, dichte wolken.
Psalmen 97:1-2 De HEER is koning – laat de aarde juichen, laat vreugde heersen van kust tot kust. 2 In wolk en duisternis is Hij gehuld, Zijn troon stoelt op recht en gerechtigheid.
God is dus ook in de duisternis, hoe zien jullie dit ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 28 april 2011, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 23:21
Onderwerp: Doel van CM-forum
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in dit geval betekent het: Contra Mededeelzaamheid... waar ik helemaal niet achter sta |
Frank toch .... voordat het stoom echt je oren uitkomt gewoon goed nadenken en combineren, wie o wie zou C kunnen zijn, en wie o wie zou M kunnen zijn ....
Groetjes, Crossroad
PS: ze heeft al aangegeven, in dit topic, dat ze zich niet wou bekendmaken .... Meer tips geef ik niet ..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 19:24
|
|
|
MVV749 schreef: | Je tweede alinea: Wat versta jij onder "het sex gebeuren opgewekt"? Ik geef je gelijk als je hiermee wederzijde liefde bedoeld. Want dat kan iemand die nog nooit sex heeft gehad ook niet hebben ervaren. Maar in jouw uitleg lijkt het wel alsof er tijdens de eerste keer sex een knopje wordt omgeschakeld die een mens naar sex doet verlangen. Is dat dan ook zo met masturbatie? |
Ik sta te klapperen met mijn oren, te knipperen met mijn ogen, mijn adem stokt ..... Weten de meisjes niet wat ze over jongens moeten weten. (En omgekeerd natuurlijk!) Volgens mij is dit toch echt wel behandeld in de les "sexuele voorlichting voor puberssss"
Het grote verschil
Het eerste verschil Wanneer een jongen in de puberteit komt en volwassen begint te worden, krijgt hij vanzelf te maken met de seksuele gevoelens die erbij horen. Het kwijtraken van zijn overproductie bijvoorbeeld is op zich geen onprettige ervaring, integendeel. Dat is normaal. Daar hoeft hij niets voor te doen. De hele wereld van seksuele beleving gaat in principe vanzelf voor hem open. Bij meisjes is dat anders. Die hebben dat helemaal niet. Wanneer ze de eerste menstruatie meemaken, dan geeft dat ze geen bijzondere seksuele ervaringen. Het is een min of meer onaangename gebeurtenis, dat is alles. De rest blijft op non-actief, is wel aanwezig, maar het slaapt. Ja, zelfs het allergevoeligste plekje dat ze heeft, blijft onopgemerkt verborgen totdat ze seksueel tot ontwaken wordt gebracht. Normaal gesproken gebeurt dat bij een meisje niet zomaar vanzelf. Dat komt door het tweede verschil.
De rest van de les kunnen jullie lezen door op onderstaande link te klikken. Het gaat vooral om de eerste alinea's, maar de rest is ook wel aardig om te lezen....
http://www.schreeuwomleven.nl/seksualiteit/het_grote_verschil.htm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 18:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MVV749 schreef: | Wat ik hieraan lastig vind: Voor zoveel zieke mensen wordt gebeden. Maar uiteindelijk worden lang niet alle gebeden verhoord. Dus ik vind het prachtig mooi dat het voor jullie wel zo is. Maar aan de andere kant vind ik het zo lastig om te moeten zien en meemaken dat er zoveel mensen ziek zijn en blijven, ongeacht alle smeekbedes. Ik begrijp dat niet alle gebeden verhoord kunnen worden, maar het is soms moeilijk te verwerken om te zien dat het bij anderen wel schijnt te gebeuren. Veel mensen twijfelen daardoor (terecht of onterecht) aan hun geloof. |
Ik denk dat heel veel christenen dat lastig vinden MVV. Ik kan geen antwoord geven op die vragen, maar ik kan/mag wel mijn vragen bij Hem neerleggen. Hij zal mij dan ook kracht of rust geven om dat te dragen/aanvaarden. Zoals een liedje zegt:
Mijn hoop is op U Heer, mijn kracht is in U Heer, mijn hart is van U Heer, van U.
Ik prijs U met heel mijn hart, ik prijs U met al mijn kracht, met heel mijn hart, met al mijn kracht, heel mijn hart is van U.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 14:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat we vanmorgen na wat onderzoeken te horen kregen dat mijn moeder GEEN borstkanker heeft , dat er zelfs niks onregelmatigs in haar borsten te zien is toch wel vreemd gedacht wordt nu aan een fout. Maar maakt niet uit De Heere dankzeggen is wat we mochten doen.
Iedereen bedankt voor het medeleven!
Liefs Erika |
Een fout of de kracht van het gebed .... Voor God is niets te wonderlijk ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 14:05
Onderwerp: Genezing van bitterheid en boosheid
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Beste lezer,
Het maken van muziek is mijn hobby. Ik mag graag opwekkingsliederen spelen op mijn keyboard. Op het moment dat ik dit schrijf had ik eigenlijk al in bed moeten liggen. Maar na het spelen van de volgende twee liederen, kreeg ik het op mijn hart om hier over te vertellen op deze site.
Het eerste lied (358) Uw tederheid genas. Na mijn eerste scheiding was ik boos en verbitterd. Vervolgens koos ik voor een relatie met een ongelovige vrouw en raakte steeds meer bij God vandaan. Eigenlijk wist ik op voorhand dat dit huwelijk geen succes kon worden. Een tweede scheiding volgde en toen alles uiteindelijk geregeld en rond was, stortte mijn wereld in. Ik bezocht inmiddels alweer een gemeente waar al jaren niet meer naartoe gegaan was. Tijdens een dienst werd mijn hart op bijzondere wijze aangeraakt door Gods liefde. Echter bij de koffie na de dienst, ervoer ik een gigantische leegte. Welke eigenlijk niet paste bij de ontmoeting die ik met God had tijdens de dienst. De zaterdag voor deze dienst had ik van de voorganger, van een gemeente waar een poosje keyboard gespeeld had, een kaartje gehad. Een heel kort berichtje, dat ik nog steeds welkom in de gemeente was en dat ik ten allen tijden mocht komen of bellen. In deze leegte belde ik deze voorganger en maakte een afspraak voor de dinsdag. Hierop volgde een gesprek over de gebeurtenissen in mijn leven. Zij waren nog niet op de hoogte met de laatste ontwikkelingen. En ook mijn leven kwam ter sprake. Het huiswerk dat ik kreeg, was een brief te schrijven (niet versturen) en hierin de dingen te schrijven die mij pijn gedaan hadden, zoals afwijzing, onrecht, etc. en personen hiervoor te vergeven. Toen ik echter aan deze brief begon, werd ik zo bepaald bij de aanraking van Jezus en Zijn Liefde, die ik de zondag ervoor had beleeft, dat ik de brief zo niet kon schrijven. In plaats van een opsomming te maken, wat anderen mij aangedaan hebben, werd het een opsomming van mijn fouten. Het werd een brief waarin ik vergeving vroeg voor mijn fouten. Het werd een getuigenis van Gods liefde. Hoewel niet bedoeling heb ik deze verstuurt aan mijn hele familie en ook aan zowel mijn eerste als tweede ex.
De tederheid van Jezus had alles wat bitter in mij was genezen. Mijn boosheid heeft Hij weggenomen. Mijn leven zag en ziet er ineens totaal anders uit.
Het tweede lied: (359) De Hemel Juicht. Ineens was er feest in mijn hart en diepe eerbied voor Gods Genade. Al 30 jaar was ik een bekeerde (?) christen, maar nog nooit had ik God zo dichtbij ervaren. Het is schijnbaar zo duidelijk aan mij te zien, dat dit de mensen (vooral in de gemeente) opvalt.
Ik hoop dat dit berichtje iemand tot zegen mag zijn. En als iemand de originele brief wil lezen? Stuur een mailtje en je mag hem ook lezen. Hij is mij tot zegen geworden en is een getuigenis van wat God in mijn leven heeft gedaan.
Zijn Liefde raakte mij aan en keerde mijn boosheid om en in plaats daarvan kwam blijdschap en vreugde. Hoewel ik nog steeds hetzelfde werk doe, in hetzelfde huis woon en hetzelfde voedsel eet, ziet toch mijn leven er ineens heel anders uit.
Deze gebeurtenis vond plaats in het begin van het jaar, maar staat nog steeds net zo levendig voor mijn ogen. En iedere keer als ik de toetsen van keyboard aanraak, word ik er opnieuw bij bepaald. De dingen die in het verleden zijn gebeurt ben ik niet vergeten, maar zie ze nu, in alle dankbaarheid, als levens lessen, die mij gebracht hebben waar ik nu sta. Het verleden kon je niet uitwissen, maar je kunt ze wel een andere plaats in je leven geven.
God is een Vader die Zijn kinderen liefheeft. Als wij dingen doen, die niet goed zijn wordt Hij boos, maar als we onze fouten erkennen en terugkeren naar de Vader........ Ik was de verloren zoon...... Het feestmaal dat volgde duurt nog steeds voort. |
Mooi Henk, als mede muziekliefhebber/muzikant en "broer" zou ik je graag dit lied mee willen geven ....
Opwekking 553 --- Laat het feest zijn in de huizen.
http://www.youtube.com/watch?v=OCOxvOr2j0s
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 13:28
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Thomas van harte proficiat met je verjaardag. Dat meen ik echt hoor en ik wil daarmee niet de allerbeste, de allermooiste, de godsvruchtigste, de nederigste provincie, Brabant, promoten zoals de vorige schrijvers hun provincie.
Frank |
Gaat je ook niet lukken hoor Frank, Drenthe is nou eenmaal de mooiste provincie van Nederland, en daar zijn we trots op, bescheiden nederigheid is dan ook niet op zijn plaats. Zeker, nu er ook nog eens een hele mooie vrouw woont, die zichzelf niet bekend wil maken, maar waar ik o zo stapel op ben .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 12:48
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
mariska en muischje muisch |
Hoi Thomas, ook vanuit de mooiste provincie van Nederland, natuurlijk Drenthe van harte gefeliciteerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 02:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het net zoiets als Sela Inez? |
De zanger en de drummer van Trinity waren jaren bandleden bij Sela, maar zijn sinds vorig jaar, alleen nog actief bij Trinity. Sela is wat rustiger, veelal Nederlandstalige "meezing" muziek, terwijl Trinity een wat steviger muziek stijl heeft, ze hebben zich vooral laten inspireren door Peruaanse invloeden, waar ze jaren hebben gewoond als kinderen van een zendingsechtpaar. Maar ook hebben ze zich door de Ierse (celtic-gospel) band Iona laten beinvloeden. Een combinatie van die 2 stijlen maakt dat Trinity een heel verfrissende eigen stijl ten gehore brengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 00:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
zeg nou maar gewoon wie het is...of ik word gek... |
Ik zou haar toch vragen ....
En zo snel wordt je niet gek hoor Frank, daar ben je veel te nuchter voor denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 00:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wie is 'haar'??? Ik kan niet tegen die geheimzinnigheid. Iedereen doet hier erg geheimzinnig en dat is echt niet meer mooi zo. |
Ik wil haar wel vragen of ze zich bekend wil maken Frank ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 23:45
|
|
|
MVV749 schreef: | Hmm, dan zou mijn positiviteit eindelijk eens vruchten afwerpen. Maar ik hoop er niet al te veel op hoor.
Had je al iemand op het oog Crossroad? |
Nee, das me te zwaar ....
het bovenstaande moest ik schrijven van haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 18:00
|
|
|
MVV749 schreef: | Jaja, positief zijn is belangrijk in dit leven. |
Wie weet, als jij een aanzoek krijgt hier op het forum, dan ga ik ook een aanzoek doen aan een hele lieve leuke vrouw ....
PS: mijn abo verloopt over 4 dagen ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 25 april 2011, 18:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 17:58
Onderwerp: The Passion
|
|
|
Met zoveel kritiek op van alles en nog wat, vind ik het een wonder dat er überhaupt nog mensen tot geloof komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 17:55
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | Lieve chatters, Onze geplande strandwandeling is wat naar beneden gezakt door de gezellige picknick die we hadden...maarreh...
Nu vraag ik me toch echt af, wat de gezellige picknick, te maken heeft met het "het naar beneden zakken van de strandwandeling". Drijfzand of veen zou nog kunnen, anders had je ook gewoon "and Up" kunnen zetten ....
ZIJN ER OOK NOG SPORTIEVELINGEN ONDER ONS DIE ....wel es wat anders willen als op hun platte bips de maag vullen?
Vorig jaar waren we in Noordwijk....hebben heerlijk gewandeld, daarna gezellig gegeten en ook nog prachtig vuurwerk gezien, zekers voor herhaling vatbaar toch? Nu dus Katwijk, verzamelen om 12 uur onder de vuurtoren, wat er verder gebeurt laten we aan de romantiek over.... Komt allen en geniet! Pimpernel883 en Angelique327 (oud lid...maar ach...wat is oud?) |
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 25 april 2011, 17:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 15:09
|
|
|
MVV749 schreef: | Nee, te krijgen |
Je verwacht op het forum een aanzoek te krijgen .... WOW dat noem ik positief denken ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 14:53
|
|
|
MVV749 schreef: | Bedankt voor de reacties
Er is inderdaad meer dan genoeg te lezen in 'oude' topics. En vanzelfsprekend is er ook veel prietpraat, maar dat houd het juist levendig. Dat is op andere fora niet anders.
Maar blijkbaar kom ik precies binnen op een 'dood punt' en mis ik het opbouwen van contacten via een forum. Mijn voorkeur gaat uit naar spontane reacties op een forum i.p.v. 1 op 1 contact zoeken via e-mail. Misschien dat ik zelf ook eens wat e-mails rond zou moeten sturen om te ontdekken of dat wat is. Maar vooralsnog twijfel ik nog om betaald lid te worden. Dat wil niets over CM zeggen, maar heeft waarschijnlijk wel met verkeerde of te hoge verwachtingen te maken Eens zien of ik die kan bijschaven. |
Dus je verwacht hier je liefdes-aanzoek te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 14:51
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
THIRZA120 schreef: | eeeeh je kon het niet lang uithouden zonder CM Stiekem toch op zoek naar iemand om ruzie mee te maken |
Je gaat de goede kant op Thirza, welkom bij de club van "gevatte" mensen
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|