Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:20
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
PETRA373 schreef: | onzin dat zijn jouw kleinkinderen niet, jij bent dan de vriend van oma. ha ha ha klinkt goed, de vriend van oma
Dat vind ik toch zo stom, als je een relatie krijgt en je vriend denkt dat hij papa, of opa kan vervangen, die hebben de kids maar 1, is niet vervangbaar. |
Ja helemaal mee eens ik heb 2 jaar een vriend gehad en dat was dus inderdaad de vriend van oma haha Oma en Wessel zeiden de kleinkids. En voor mn kinderen was ie ook Wessel. Een van mn zonen die nog thuiswoonde heeft op een gegeven moment gevraagd of hij hem zijn stiefvader mocht noemen. Dat was een hele eer voor hem. Hij bemoeide zich ook niet de opvoeding rechtstreeks. We bespraken dit wel samen zonder de kids erbij. Dit werkte eigenlijk heel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 12:38
Onderwerp: Gezondheid!!!
|
|
|
Dat artikel over drinkwater is wel heel erg achterhaald hoor. Er wordt in Nederland al heel lang geen fluoride meer aan ons drinkwater toegevoegd. Persoonlijk denk ik ook dat wij kwalitatief goed water hebben, geschikt om zo te drinken. Asparataam kan ik kort over zijn zou ik niet gebruiken is erg ongezond. Net zoals zoveel andere toegestane E nrs. Sinds ik ontdekt heb dat ik ziek wordt van E 621( Smaakversterker/vetsin) heb ik daar het e.e.a over gelezen. Ik gebruik het allemaal niet meer. Ook geen suiker. En ook geen melk trouwens, das voor het kalfje van de koe zeg ik altijd maar. Maar ja wel kaas en yoghurt dus dat klopt dan weer niet. Volgens mij is de link tussen gezond eten en gezond zijn groter dan wij denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 10:14
Onderwerp: Zondag..voor mij?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee ik kerk niet bij Bottenbley,de preken en de sfeer zijn zeker goed maar ik liep tegen enkele dingen aan waar ik mij niet in kon schikken.De toch wel grote kerkelijke bijdrage waar op aangedrongen wordt,het controleren van je privé leven en het dreigen met de duivel en demonen als je je niet schikt in hun zienswijze en te pas en te onpas(in mijn ogen)het Hallelujah geroep past niet bij mij. Ik kerk bij een pkn,eentje die samenwerkt met GKV en baptisten,dat bevalt prima. |
Oh wat jammer weer van zo'n kerk. Had altijd een heel goed beeld van deze gemeente in Drachten, Maar dit klinkt minder. De volmaakte kerk bestaat natuurlijk niet maar de baas spelen over de mensen en hun portemonnee vind ik echt te ver gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:19
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Het is meer om aan te geven,dat oma's..zoveel weten ,kunnen,en noem maar op..
Neeh..,oma's verdedig ik altijd |
Mooi zo Heide Goed te horen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:19
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja zet mij er ook maar bij |
Oh ik was misschien iets te voorbarig, ga die dag om 12.00u van start in Nijkerk om 5km te lopen. Maar misschien lukt het nog wel dat hardlopen is in een halfuurtje klaar. kan dan wel om een uurtje of 2 uiterlijk er zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:13
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Blij wordt ik (weer...)na vandaag..
Samen met mijn zoon het tuinhuis geschuurd en gebeitst.. Wat is het opgeknapt... Dan meteen maar een bak met geraniums eraan... Onkruid tussen de tegels weg...de tuintafel voorzien met een grote bak paarse petunia''s...en al buiten etend..van dat alles genieten..
Wat ben ik weer blij...het waren allemaal zaken waar ik even zelf geen doorkomen meer in zag... |
Lekker Zeeland, Geniet ervan joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:12
Onderwerp: Wat neem ik/jij je zelf voor?
|
|
|
die endorfine komt bij hardlopen bijvoorbeeld pas na een half uur ofzo. Dus ff doorzetten Mamaloe Ik heb vandaag les 23 van start to run gelopen en geloof me ik voel me veel fitter dan toen ik begon en ben vele kilo's lichter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 21:21
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
iedereen hartelijk dank voor de felicitaties en goed wensen Voel me echt bijzonder jarig vandaag fijne avond verder allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 23:25
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROLF230 schreef: | Vandaag een heerlijke maaltijdsalade gemaakt met groenten uit het groentepakket van de bioboer. In de salade zat: sla, paksoy, bleekselderij, noten, rozijnen en zonnebloempitten. Daarbij gebakken oesterzwammen (heeerlijk) en een glas gejuicte wortels. Als dat niet gezond is weet ik het ook niet meer. |
klinkt heel goed Rolf. Lekker en gezond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:19
Onderwerp: Zijlstra uit Levensstroomgemeente gezet...
|
|
|
He Shanita bedankt voor je uitleg. en ik begrijp je wel hoor. Er is immers zoveel ellende in de wereld. En soms bid je om uitkomst of genezing en je krjgt het niet. Is ook onbegrijpelijk. We kunnen beter inderdaad naar de overeenkomsten kijken van ons als christenen.Ik weet er nog wel eentje: Als christenen denken we allemaal volgens mij niet eentje uitgezonderd veel te klein van onze God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 april 2013, 23:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, idd, wat die psychiater zegt, het zijn ziektes met psychische oorsprong, die genezen worden.. |
Ik had een aangroeisel aan een bot in mn voet ( te zien op foto) deze was na gebed en zalving gewoon door oudste uit gemeente verdwenen(ook te zien op foto) Er was werkelijk niets psychisch aan. Zo heb ik nog wel meer voorbeelden van allerlei lichamelijke ziektes. Waarom zou dat niet kunnen? Christus is nog dezelfde als toen Hij op aarde rondliep en velen genas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 april 2013, 23:32
Onderwerp: NEDERLAND GAAT EEN GROTE VROUW MISSEN!
|
|
|
Waar gaat deze discussie eigenlijk nu over? Maxima is nog steeds Rooms Katholiek. Dat heeft ze zelf aangegeven. Het lijkt in deze discussie net of het niet goed kan komen met je zieleheil als je RK bent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 april 2013, 13:06
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Ja het Woord is Vlees geworden, maar wij maken er gehakt van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 april 2013, 09:15
Onderwerp: De kroning :)!
|
|
|
Eerst even de balkonscene op tv, dan hier even wat in huis doen het eten vast maken en dan werken. Wel in mn oranje Tshirt en een gehaakt rood wit blauw kroontje s broche op. want die heeft een client gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 21:42
|
|
|
[quote=PETRA373]jezus geneest van daag de dag nog mensen en sommigge niet . En ik heb genezing ontvangen bij jan zijlstra, hij genas in jezus naam en zei tijden sde dienst dat je niet verplicht was om geld te geven, heb ik ook niet gedaan. dus gratis genezen.
Natuurlijk geneest niet iedereen de meesten niet denk ik dit was ook al zo toen Jezus nog op aarde rondliep. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat Hij wel iedereen genas die Hij de handen oplegde en over wie Hij genezing uitsprak. Zonder uitzondering. In het NT vinden we vaker dat er staat Hij genas alle zieken. Bij Jan Zijlstra is dat anders hij geneest bij lange na niet iedereen over wie hij genezing uit spreekt. Dat is hem niet kwalijk te nemen hij is Jezus niet. Wat ik wel kwalijk vind is dat hij een rechtzaak aanspant over wie de baas in zijn kerk mag zijn. Als hij alleen maar mensen bij Jezus wil brengen en mensen wil genezen dan was dat niet nodig geweest. Dat kon hij nml gewoon blijven doen. Overigens ik heb het al eerder gezegd heb ik een groot respect voor de man hij heeft een goed werk verricht en werkt hard. Maar dit was denk ik onvermijdelijk. Dit soort mensen zijn meestal einzelgangers en kunnen niet goed samenwerken overigens heb ik en een aantal van mijn kinderen ook wel eens genzing mogen ontvangen gewoon doordat ik gezalfd ben door de oudste van mijn kerk
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 29 april 2013, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 20:49
|
|
|
PETRA373 schreef: | een artikel van goedgelovig over een man die:
sommigge geneest , sommigge niet niet werkte, rond trok en waar leefde hij van? een vriend had, die hem verraadde chaos om hem heen, wilde everzwijnen die in een afgrond stortte werd beschuldigd van dat hij genas door kracht van de duivel op zondag mensen genas wel noem maar op..... Zou jezus nu leven, zou goedgelovig druk bezig zijn geweest met hele lappen tekst te schrijven over jezus.
iets om over na te denken
petra die dit soort topics voortaan negeert, maar effe dit toch nog wou zeggen. |
He Petra wat goedgelovig betreft heb je waarschijnlijk gelijk. Maar 1 ding wat je schrijft klopt niet. Jezus genas altijd iedereen die Hij wilde genezen. Het gebeurde nooit dat Hij moet zeggen helaas dit lukt niet. Hij vroeg er nooit 1 cent voor en maakt geen reclame voor zichzelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 18:19
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Gebed doet wonderen, blijft ervoor bidden! en zegen de mensen die verhard zijn, dat kan je allemaal in jezelf doen, zonder dat ze jou horen! Geweld en dreiging ja ik ken het ook veel te goed! Het heeft mij anders leren kijken het zijn mensen die zelf ontzettend bang zijn, banger dan jij! Ik zegen hen, steeds weer! Dat is mijn wapens, de wapens van God! Ik weet het klinkt zo gemakkelijk en toch het is onze wapenuitrusting, die God ons geeft! Zorg dat jijzelf niet hard wordt, bid ervoor! sterkte in de wijsheid! |
Ja helemaal waar Joanne. en soms helemaal niet zo gemakkelijk vind ik. Maar wel een zinvolle iets. Het geeft mij altijd meteen nieuwe moed om door te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 13:36
|
|
|
In onze evangelie gemeente hoeft niemand iets te betalen. Het is geheel vrijwillig. Men heeft het er nooit over je wordt er ook niet op aan gesproken ofzo. Elk kwartaal wordt er financiele verantwoording afgelegd aan de leden. Dan kun je dus zien hoe het ervoor staat. De meeste mensen geven toch min 10% van hun inkomen, omdat ze geloven dat dat bijbels is. Ik doe dit zelf overigens niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 11:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het niet zo dat in de traditionele kerken de kerkgang terugloopt? Als je kijkt naar Evangelie gemeenten, die puilen juist uit hun gebouwen en daar is als het ware een wildgroei aan de gang met allerlei nieuwe startende gemeentes.....En kijk eens naar de Doorbrekers of de Baptistenkerk in Drachten? Wat maakt dat mensen daar voor kiezen ipv een traditionele kerk? |
ja klopt wat je zegt. Ik woon in de gemeente Barneveld en hier zijn 3 kerken die behoorlijk groeien. Dit zijn alledrie evangelische kerken, waarbij de Doorbrekers wel het hardste gaan. Maar ook de zeer traditionele gereformeerde gemeente kerken, daarvan hebben we 3 varianten hebben vorig jaar alledrie een grotere kerk gebouwd hier. Overigens geheel betaald door de gemeenteleden die daar ook vaak elke zaterdag aan het meebouwen waren. Waarom groeien deze kerken wel? En wat is de overeenkomst tussen deze 2 soorten kerken? Ik denk zelf de radicale leefwijze. Van al deze kansels word op gebied van relatie, gezin, sex en geld ongeveer hetzelfde gepredikt. Zou dat er iets mee te maken hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 22:36
|
|
|
ik werd helemaal vrolijk van dat groepje kids, die al een voorsprong namen op de optocht van 30 april met toeters en slingers. Ze begeleiden me een stukje op de fiets terwijl ik aan het hardlopen was. Ondertussen riepen ze leuzen als: Hup met die beentjes kriebel aan de teentjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 21:45
Onderwerp: De kroning :)!
|
|
|
Ik ga werken maar wel met mn oranje T-shirt aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 21:43
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Reactie verwijderd. Redactie CM
Wat is er negatief aan om te veronderstellen dat iemand anders eventueel niet lekker in zn vel zit?? Lijkt mij zeer empatisch en eerder positief. Natuurlijk kan ze het mis hebben op zo'n forum kun je nu eenmaal nooit zien hoe iemand er echt bij zit tenzij die je het verteld.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zaterdag 27 april 2013, 20:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 19:16
|
|
|
Ja Shanita het is te triest voor woorden he. Dat dit door de rechter beslist moest worden. Maar misschien was hier een aardse rechter nodig om de ogen van sommige christenen te openen. Wel een persoonlijke tragedie voor dhr Zijlstra, voor wie ik overigens veel respect heb. Hoge bomen vangen veel wind denk ik Laten we voorzichtig zijn om te oordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:21
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Leuk, we gaan deze weekend moeder en dochter weekend houden, dus limburgers op gepast ik zit weer achter het stuur........... |
He lekker Joanne geniet er van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:48
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
haha Petra ik lig echt in een deuk om jouw stukjes. Maarre ga es ff naar een lampenspeciaalzaak dis spaarlampen hebben ze in zoveel soorten, sterktes en kleuren. Zelfs wel een romantische
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 10:16
Onderwerp: Geen...of wellness?
|
|