Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 23:39
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | niet??? effies wennen dan zeker??? (you know me better than that sir!) |
laat ik het dan anders zeggen: het valt me wat tegen van je.
aan de andere kant snap ik het wel: een 'fijn heiden' in een ouwe l*llenbak van 60 mille...en dat voor z'n 40e, kan nooit wat wezen
maarrrr...je weet maar nooit. hou de stofwolken maar in de gaten, op de hei.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 13 januari 2011, 00:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (ahhh wat een rust zal dat geven op de heide, zeg.......... zelfs parkeer ruimte genoeg, zonder al die saabs van je; en ja tuurlijk joh, we overleven t wel zonder jou, de pannekoeken komen toch wel op hoor, evenals de fruitbowl, tiramisú en wat dies meer zij....... )
volgende keer beter, griffin, wat verschrikkelijk jámmer, joh, dat je niet komt..........
geintjuuu |
begin jij nou ook al? da's nummer 5...had ik van jou toch niet verwacht
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 12 januari 2011, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 16:31
|
|
|
als je het mèt me redt, red je het ook wel zonder me.
wen er maar vast aan.
dat was effe off-topic.
sorry Hannah.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 12 januari 2011, 18:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 05:27
|
|
|
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar muischje muisch 500 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar tári 38 jaar + maranwë 5jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 39 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar
(ik heb tegen die tijd wel zinniger dingen te doen, denk ik. bovendien ligt de datum ruim na het verstrijken van mijn houdbaarheidsdatum hier.)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 12 januari 2011, 05:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:19
Onderwerp: honne-ponnetje
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | deze: wat ze dan ook zonder tegenspruttelen doen, ook na een half jaar stilstand |
*zucht*
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 12 januari 2011, 05:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:04
|
|
|
CARIEN982 schreef: | [ of in gewoon nederlands:
STARTEN, KRENG!
Hihi....zeker tegen jou Saabje Grif?
Ben ik ff blij...dat de mijne altijd gelijk start. |
effe de kleine lettertjes lezen, Crien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zal wel frans zijn, verwacht ik, cross; iets van lief glimdingetje ofzo? |
nou, Hannah, meer iets in de richting van:
pouriez-vous démarrer, s'il vous plaît?
of in gewoon nederlands:
STARTEN, KRENG! wat ze dan ook zonder tegenspruttelen doen, ook na een half jaar stilstand
(Grif, het gaat weer helemaal de verkante keer op, met jouw bijdrage...) okee, ter wiedergutmachung:
lieve schat, mo...oh nee...eh...meiske...lekk..nee, Grif, da's te ordinair!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:43
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.
|
dat wordt dus een club zonder leden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:02
|
|
|
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd, Cross..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:50
|
|
|
onderdanig hoeft nou ook weer niet. in een goede relatie ben je aan elkaar gelijk (en aan elkaar gewaagd ) en is er naast wederzijdse liefde ook wederzijds respect: elkaar vrij laten om behalve samen, ook naast elkaar dingen te ondernemen. ik kan me van mijn ouders herinneren dat mijn moeder ook wel eens een weekend samen met een vriendin of nicht weg ging. en ook mijn vader ging nog wel eens een paar dagen de hort op, om de familie uit te pluizen.
ik denk dat als je een partner hebt die continu maar 'ja' en 'amen' zegt, je gauw bent uitgepraat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:16
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | wat begrijp je niet griffin
Leonard |
na lezing en herlezing en nog een keer gelezen te hebben ontgaat me de achterliggende gedachte van dit stuk een beetje.
begrijp ik uit jouw woorden dat als je hier rondhangt, je min of meer verplicht bent een partner tegen het lijf te lopen?
en ja, er wordt het een en ander georganiseerd. niks mis mee, toch? en als je daar iemand tegen het lijf loopt (niet te hard natuurlijk) die je beter wil (leren) kennen, kan je altijd voor later 'een afspraak voor 2' maken, toch?
ik neem (dus) aan dat je niet naar een activiteit van CM (of van een van de leden van CM) komt? dat zorgt er dan wel voor dat de kansen van het overig manvolk toenemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:37
Onderwerp: foto's kerstfeestje 18 december
|
|
|
GRACE585 schreef: | hahahaha op de mijne staan ikkies en...en....en.....en.....en..... en................................ |
...ben je mooi de sjaak als je met Grace op de foto staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan kom t er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
wij zijn ok!!!!! wij zijn ok!!! |
Reden temeer om niet te verlengen.
Griffin, eeuwig vrijgezel (al dan niet met humeur)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:48
|
|
|
Wat een baarlijke nonsens weer. Jezelf uitroepen tot spreekbuis van een niet bestaande club... 't hele topic slaat als een tang op een varken. Van mij mag het op slot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 13:14
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Amen= Het zij zo. |
persoonlijk denk ik dat Amen betekent: zo ZAL het zijn! (als in: geen speld tussen te krijgen, geen discussie mogelijk)
'het zij zo' komt bij mij wat onverschillig over, zo van: 'het zal wel, als jij het zegt...'
voel je 't verschil?
(dit overigens geheel off-topic)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 9 januari 2011, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:55
Onderwerp: op vakantie met estivant!
|
|
|
Frankrijk, altijd leuk om er weer te komen, mais on doit parler français, non?
waarschijnlijk ga ik in mijn vakantie ook richting Frankrijk, alleen op een ander tijdstip (buiten schoolvakantie ) en andere regio (Normandië). op de weg terug op 21 mei nog even langs het Lac du Der-Chantecoq (in de driehoek Reims-Troyes-Nancy).
iets met Saabs...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke
|
dat wilden we even horen. danke schön
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 21:55
Onderwerp: eer uw vader en uw moeder???
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee; niks nie broek-rokkie; strak-rokkie!!
over eigenwijs gesproken!! |
als-ie maar niet te la....kort is, kan ik het zeer waarderen. ('t moet ook weer niet te ordi, he)
(was het niet ds. Op 't Hof die de broekrok een 'christelijk huichelkleed' noemde?)
overigens presteren we het uitermate goed om vreselijk off-topic te gaan met z'n allen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 18:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | *zucht*
rokkie.........
. |
Broekrokkie, jij je zin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 09:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | beetje respect en eerbied voor "de ouderdom" he griffin...... |
...zei 't broekie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 00:11
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Kom je nog wel van terug jochie! |
jochie?? ik heb niet met je geknikkerd, he
(je zou het zeker verloren hebben)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 13:22
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Heb je nog meer broers of zussen Griff? Anders kon je leven wel eens heel erg eenzaam worden joh! |
en? ik zit daar niet zo mee
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 6 januari 2011, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 10:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de bijbel leert ons toch juist; - "steun op de Heere met uw ganse hart, en steun op uw eigen inzicht niet" - "arglistig is het hart, meer dan enig ding; wie zal het kennen?" - "indien iemand wijsheid nodig heeft, dat hij die van Mij begere, die mild geeft, en nooit verwijt, en zij ZAL hem gegeven worden." |
kan dit voor de heidenen onder ons ook in Jip-en-Janneketaal herschreven worden?
dank u beleefd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 09:24
|
|
|
met mijn moeder kan ik wel aardig goed opschieten (al moet ik er wel voor oppassen dat ze niet elk vrij moment in mijn agenda inpikt).
anders is het met mijn broer. ik word altijd een beetje kriegelig als ik hem hoor praten over dingen waar ik mee te maken heb (zoals b.v.: hij vindt dat er 's winters een bulldozer voor een bus uit moet rijden om de busroutes sneeuwvrij te houden...wat een BAARLIJKE nonsens, he)
ik denk dat wanneer mijn moeder 'haar hoofd neerlegt' het voor mij beter is om (in elk geval met mijn broer) geen kontakt meer te hebben. scheelt me een hoop ergernis, denk ik.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 6 januari 2011, 09:57
|
|
Naar boven |
|
|