ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:18
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

BEUN656 schreef:
Enfin, volgens mij heb jij het gesprek niet helemaal gevolgt... Gefrustreerde smiley

gevolgd Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 19:15

WILLEMIJN232 schreef:
Is dan heel persoonlijk, ik zou die brief verafschuwen.....als ik vauten zou lezen in die liefdesbrief....Voor een liefdesbrief kan je ook wel de moeite nemen om even na te kijken of het er wel in goed Nederlands staat......het is toch wel een belangrijke brief he?
Knipoog smiley

Zouden er eigenlijk nog mensen zijn die liefdesbrieven schrijven?

Eerlijk gezegd vind ik echte typfouten ergerlijk hoor,"het ligt is nog aan","ik heb om je gelachd","ik moet na de dokter".........mwah daar ben ik ook niet gecharmeerd vanKnipoog smileymaar als ik iemand ken als welbespraakt en hij is onhandig met geschreven taal zou me dat minder irriteren.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 13:16

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...moet ik die prief gewoon naar je meelbox sturen??? Knipoog smiley

Mailen is zooooooooooo 2011............
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 13:00

Ik verbaas me over de reacties,zouden jullie echt een relatie laten schieten om een d of dt???

Ik zou een liefdesbrief vol spelvauten koesteren hoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 12:50

Ik lette op heeeeeeeel veel dingen,dan vind je altijd iets dat je niet aanstaat dus daten deed ik weinig Knipoog smiley

Open vragen en nieuwsgierigheid opwekken lijkt mij dé aanrader........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 11:58
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

MARISKA601 schreef:
We weten het allemaal zo goed dat seks voor het huwelijk niet mag.
We schrijven er zelfs over op het forum.

Maar o wat is het toch moeilijk om je zelf te beheersen.
Bij de eerste beste date kan men zich blijkbaar niet beheersen.

Maar omdat men geen maagd meer is mag seks voor het huwelijk wel?
De bijbel is daar niet echt duidelijk in.

Maar ik geloof dat het voor iedereen geldt: maagd of geen maagd, seks hoort pas thuis binnen het huwelijk.

Ja velen maken de fout door het wel te doen.
Maar erken het het dan ook.
Doe niet vroom in het ene topic van seks hoort binnen het huwelijk thuis,
en in het andere topic vermelden ach wat kan het voor kwaad om het wel te doen, of zelfs bij de eerste beste date het te doen.

Maar er zijn lui op cm die uit zijn op een one night stand...
Zowel mannen als vrouwen...

Het is niet een "we weten",het is jouw mening........

De Bijbel laat zien dat seks iets is om van te genieten,het is niet smerig en binnen het huwelijk is er zelfs een verplichting(is weer een andere discussie).Dat er niet geschreven wordt over seks voor het huwelijk is logisch,in die tijd werd er uitgehuwelijkt,veelal aan een onbekende(of je verkrachtte gewoon een meisje met als gevolg dat je met haar kon/moest trouwen),je was in je pubertijd al onder de pannen........tegenwoordig pakken we relaties anders aan,meer vanuit het hart,we zien het belang van een leven in goede harmonie en kijken minder naar het financiele aspect dan in Bijbelse tijden.Uithuwelijken is niet meer van deze tijd,kinderen mogen weer kind zijn en we kiezen zelf onze levenspartners,we nemen ruim de tijd om elkaar te leren kennen,we pakken het dus serieuzer aan dan in vroegere tijden.Deze wijze is overal geaccepteerd,in alle kerken,alleen over het stukje "seks" is niemand het eens........als je er vanuit gaat dat in Bijbelse tijden iedereen uitgehuwelijkt was zodra men de vruchtbare leeftijd bereikt had begrijp je dat seks buiten het huwelijk alleen overspel kan zijn geweest.
Mensen zijn uniek,je kunt hier gaan roepen dat ieder zijn verantwoording moet nemen maar ieders grenzen liggen anders dus daar schiet je niks mee opKnipoog smiley

Erkennen?Net als Willemijn zit ik niet te wachten op bekentenissen van cm-ers..........ik las een studie van een dominee die beweert dat je na je bekentenis weer maagd wordt........tja..........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:38

NICKY298 schreef:
ach wie de schoen past trek hem aan.
en heeft de bijbel niet voor niks de tien geboden. wij gaan er alleen mee spelen!!!!!!

ook hoor ik veel van lexa dat de mannen of vrouwen een Lat relatie zoeken.

nou 4 keer in 1 weekend sex gratis , dat is beter dan naar de hoeren of gigolo 4x. had ik nog nooit van gehoord. maar moet ook kunnen.
ik heb mij laten vertellen dat 1 beurt 50 euro is.
nou 200 euro verdiend?????
in 1 weekend. met een beetje geluk delen de partners de kosten.
Hoe moet je dit alles zien? als een spel?

en naar een jaar als je meer wil word je gedumpt. willen ze vrijheid. of een ander

zou eigenlijk best willen weten hoe een ander dit ziet??

Nou als je dit overkomt vind ik er niks aan.
en dan denk ik dat god een heel wijs en verstandige god is.

Ik ken Lexa Engeltje smiley Daar zijn inderdaad mensen die puur voor de seks gaan maar gemiddeld gezien niet meer dan op CM hoor,de meeste mensen zoeken warmte en liefde.
Als je een relatie zoekt moet je leren schiften,goed weten wat je wilt en wat je doet en dan mag je best "eisen" stellen over afstand,normen,levenshouding etc,is niks mis mee,je moet er tenslotte heel wat jaartjes mee doorbrengen Knipoog smiley

Maak geen karikatuur van je medemens.Seks voor het huwelijk met je aanstaande of 4x per dag seks met een vreemde tegen betaling is een wereld van verschil.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 22:56

NICKY298 schreef:
Ik krijg het gevoel dat ze gewoon sex willen in het weekend.
en verder gewoon contact via msn .en bellen.

ze vinden je leuk en lief ja dat wel.

maar weer binden he , dat is wel moelijk.

alles weer delen terwijl je net gewend bent dat je alles kunt doen wat je wil.

en je kunt zo stoppen he , scheiden hoef niet . maar het voelt wel zo

Wie zijn "ze" Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 10:13
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ERIKA129 schreef:
Mmmmmmm gezellig is anders he!! Sterkte ermee!!

En jij gaat ook nog weg Twijfelende smiley Heel jammer maar begrijpelijk......komt helemaal goed met jou Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 09:30

Heb vanmorgen aangifte moeten doen van stalking en huisvredebreuk en nog een heel aantal andere dingen Boze smiley School gisteravond in rep en roer(tis die glurende puber weer),mijn kinderen over de rooie.......pffffff wat zijn er gestoorde gekken op de wereld!

Ik lijk onderhand wel een drama-queen,normaal is het hier heel rustig en vredig hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 07:57

Ik word gek van al die negativiteit om me heen omdat we in een crisis zitten Twijfelende smiley
Mensen van onze leeftijd hebben dit eerder meegemaakt,nee je kon niet het werk gaan doen wat je leuk leek want banen waren er amper en luxe was er ook niet maar uiteindelijk vond je werk en kon je zelfs een huis kopen toen de prijzen daalden.
Onze kinderen zijn opgegroeid in weelde,de luxe kon niet op,een stapje terug doen kennen ze (nog) niet.
Sommige mensen zijn alles al kwijtgeraakt,huis,gezin......alleen op een camping proberen ze te overleven en een nieuwe toekomst op te bouwen.
En dan volgt er een gesprek waarin een meneer aangeeft bang te zijn zijn kilometervergoeding kwijt te raken,mevrouw is bang 1 van haar paardjes weg te moeten doen.......en dan denk ik:WAAR HEB JE HET OVER?????Worden we nog egoistischer?Waar is het "samen de schouders er onder" gebleven?Waar is het vertrouwen gebleven?Het omkijken naar anderen?Zijn dat paard en die auto belangrijker geworden dan je broer,je vriend,je buurman?

Gekke dingen kan ik ook niet doen maar ik heb een arm om mijn schouder en een grote wil om hier nog sterker uit te komen.........zullen we dat samen doen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:37
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Ontdekken(ja,beetje blond)dat ik maar 4 uurtjes hoef te werken ipv 8 dus nog een bakje koffie kan pakken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:33
BerichtOnderwerp: cmers zijn zo slecht nog niet

Euh.......CM is bedoeld om mensen de tent in te lokken,niet eruit Knipoog smiley

Altijd goed om een mening te lezen,of ik het er mee eens ben of niet is niet van belang.
Het ga je goed!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 20:05

Ik ben ontzettend boos.........gewoon op het leven.........natuurlijk,het leven is geen lolletje, maar een vrouw van 88 op de valreep nog even die %$#$% ziekte bezorgen is een rotstreek...........

Blijf voorlopig maar uit mn buurt Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:57
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?

JOL252 schreef:
Hey Frank, leuk dat je me een chatbericht stuurt en iets interpreteert en me vervolgens blokkeert, zo kan ik je ook geen uitleg geven, dat ik via mijn gsm op CM zat en dan moeilijk chats kan zien. Ik heb dus geen chat van je ontvangen, geen vraag van je gezien en er is sprake van een misverstand. Zo kan ik je ook niet netjes en beleefd bedanken voor je "complimenten" aan mijn adres. Als je me weer ontblokt kunnen we misschien het contact op een andere manier voortzetten.Boze smiley

met een vriendelijke groet,
Jo die excuses wel op zijn plek vindt maar niet verwacht.

Je antwoord staat in het topic "blokkeren" Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 16:47
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?

Ik vind het bizar dat mensen zonder enige vorm van lichamelijk contact,zonder zoenen,affectie(en dan heb ik het niet eens over gemeenschap) etc een huwelijk durven in te stappen...........wie wil een partner die pakweg 2 jaar zijn/haar gevoelens kan onderdrukken?Iemand die je nog moet leren kennen ín het huwelijk......het verkeerde moment dus........wordt er wel openlijk gesproken over seks of is dat ook taboe?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 16 april 2012, 18:56
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Gefeliciteerd Tink,Zeeland en alle andere jarigen van vandaag!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 16 april 2012, 18:54
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!

HERMAN388 schreef:
we kunnen niet zomaar voor de lol.

Open deur:als seks voor de lol niet mag,wat heeft seks dan voor nut als je boven de vruchtbare leeftijd bent Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 16 april 2012, 18:50

WILLEMIJN232 schreef:
Jazeker, Zeeland.......ik zie nu pas dat het bij het slechtste moment staat...,
gezien de spannende zwangerschap is het inderdaad een van de mooiste momenten in je leven om twee van die minimensjes te zien....de zorgen zijn nog niet voorbij maar wij bidden en hopen dat het goed mag gaan.....
Ik kan ze thuis via de webcam volgen en dat is wel heel bijzonder......ze lieten gisteren eentje wel een hele minuut huilen Boze smiley Zou bijna gaan bellen.... Knipoog smiley

Fijn om te lezen,gefeliciteerd!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 15 april 2012, 23:33
BerichtOnderwerp: receptenboek

ZEELAND736 schreef:
Geweldig Annette...wat ziet hij er mooi uit!!!!!
Leuk hoor en eet smakelijk!!!!
Je bent gewaarschuwd!!!!

Het was hier ook echt een suikerbom die moeilijk van je gebit te verwijderen was ......... ik heb nog een halve over(ken nie naar de hertjes he? Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 09:40
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ZEELAND736 schreef:
Dat is nu juist zo erg Leanne...
Het klinkt lekker...is nog veel lekkerder om te eten...
En supergaaf voor de lijn!!!
Maar ik weet ook dat jij en ik daar helemaal niet aan hoeven te denken...

DUS.....???
Jij krijgt het van me Knipoog smiley Knipoog smiley

Die prachtige rondingen krijg je niet zomaar,is hard dooreten hoor Engeltje smiley
Ik kijk er naar uit!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 00:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ZEELAND736 schreef:
Nee...want de meeste waren al geplet...met een hamer...zo gaan ze met de gesmolten suiker en de slagroom de taart in...

Heb je het recept voor me?Klinkt nl. heerlijk Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 april 2012, 08:34

ZEELAND736 schreef:
En daarom weet ik het niet, maar daarom mag jij wel hoor!!!

Mag ik een keertje na de wedstrijd in de kleedruimte helpen? Engeltje smiley Clown smiley

Oeps,ik moet naar de baas,fijne dag!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 april 2012, 08:05

Gisteren het spoor mogen volgen van fc groningen......in de spelersruimte mogen staan en dan........door de tunnel naar HET gras.........zucht(voetballiefhebbers weten wat ik bedoel Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 april 2012, 09:45

COOTJE711 schreef:
ehhh....jij bied je voortaan aan als de huishoudelijke hulp??? Knipoog smiley

Een oud collega is ook zo'n pretpakket....
Half jaar geleden getrouwd, haar huurhuis is door de gemeente gereinigd toen ze weg was....
En dat mag nu een (stief)kind van 4 op gaan voeden... en ook dr eigen kindje van 2 weken....
Ach... we zegge maar nix Smiley met dichtgeplakte mond

Ik hulpje.....euh......zo briljant ben ik ook niet in schoonmaken hoor Smiley met dichtgeplakte mond
Het huis heeft nu allemaal nieuwe deuren,nieuwe cv's(die dingesen,je weet wel) komen er in,alles is gesausd en geverfd,schoonmaakploeg er in en we zijn klaar........het heeft mij ook wat opgeleverd,die vriend gaat wat nieuwe ramen voor me maken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 april 2012, 09:10

Ik zou gisteren op het werk een beoordeling krijgen,om 4 uur kwam hij eindelijk(ik heb uren zitten shaken)Samen met mijn nieuwe contract en een (kleine)loonsverhoging kan ik weer even vooruit Lachende smiley

De zon schijnt,de vogeltjes fluiten,wat wil een mens nog meer(nog 1 ding dan,dat de hypotheekboer groen licht geeft Coole smiley met zonnebril )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 17:44

Vriend krijgt nieuwe vriendin,nieuwe liefde trekt direct bij hem in........haar huurwoning staat dus leeg,woningstichting geeft aan dat de woning zo verwaarloost is dat er een vette rekening zou volgen(zal wel meevallen dacht ik nog).......die rekening zou naar vriend gaan want nieuwe liefde heeft niets dus of ik even wilde soppen?........effe doekje dr door dacht ik Gefrustreerde smiley

Je ziet het wel eens op tv,van die woningen,maar dat ik zelf in eentje zou staan........nee,nooit verwacht.......die lucht..........dat aangekoekte vuil in de keuken Zieke smiley

Nieuwe liefde wilde niet meesoppen,die vertrok in de sportwagen van haar nieuwe vriend.........

(en ja,natuurlijk gaan we het met elkaar oplossen Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 17:38
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

"Maar ja, ik vind het zelf ook behoorlijk asociaal als je zwart gaat werken met een uitkering.
Aan de andere kant, als je zwart werk wordt aangeboden, en je hebt een uitkering. En je wilt dat wit doen, en je uitkering opzeggen. Dan gaan veel rijke mensen naar de volgende, om regelmatig op hun huis te passen als ze voor zaken naar Amerika gaan. (voorbeeld).

Want de belasting die ze moeten betalen als ze iemand wit nemen is erg veel.."

In Nederland kennen we de regeling Dienstverlening aan huis,hier vallen de zgn. witte werksters onder.Heel fijn voor een werkgever die gewoon legaal een werknemer wil laten werken en wit wil uitbetalen........enige probleem is dat veel werksters een uitkering hebben en dus geen premies willen afdragen........bij wie komt dit probleem dan vandaan?

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbeidsovereenkomst-en-cao/dienstverlening-aan-huis
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 12:48
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag

De boodschap van Goede vrijdag is prachtig maar de vraag ging om vrije dagen,hoe dat in de zorg zit weet ik niet,als het voor jou enorm belangrijk is bij die dienst te zijn dan moet je zorgen dat je vrij hebt....voor zover dat kan........ik ben vrij('s avonds dan)dus heb tijd zat.

Hier thuis hebben we de laatste dagen steeds hardere discussies over het geloof,de kinderen willen niet meer mee,vinden het te moeilijk en met alles wat ze zien en meemaken te ongeloofwaardig geworden Twijfelende smiley
Hoe meer ik praat hoe harder ze zich verzetten........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:12
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag

Je hoeft maar 1x heen?Bofkont!
Hier vieren we morgen witte donderdag,overmorgen goede vrijdag(2 diensten,met of zonder ha),dan krijgen we paaswake op stille zaterdag,zondag de paasdienst en tweede paasdag een interkerkelijke dienst..........
Ik zal moeten verzuimen,8x in 5 dagen in de kerk zitten wordt me te gortigKnipoog smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 4 april 2012, 22:14
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 100 Volgende
Pagina 25 van 100