Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 21:05
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
MOMO697 schreef: | Ik ben wel een setje geworden maar niet met iemand van hier. Telt zeker niet? |
Nee hier zijn alleen cm-koppeltjes welkom,het is niet voor mensen die een léuke partner gevonden hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:56
Onderwerp: hoe heb je moederdag ervaren?
|
|
|
Mijn überpuber was uiteraard moederdag vergeten maar verraste mij toch.........hij heeft mij de hele dag genegeerd.......zelden zo'n zalige stille dag gehad,ik was er erg gelukkig mee
Was elke dag maar moederdag........
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 14 mei 2012, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 22:13
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En dames, is de keuze al gemaakt? Henk zal het wel druk krijgen want het is de enige in de categorie van rond de 25 en daar zijn de meeste huwbare vrouwen tenslotte. Een boer die een man zoekt, moedig hoor, ook van de KRO. Ster van de avond was wel dat scheetje Anne die met haar paard vond dat papa maar weer een vrouw moest vinden.
Boer Thomas, die wat twijfelt aan zijn capaciteiten voor het boerenvak. |
Top 3 zijn hier Henk,Willem(ja ik weet het,die zoekt een man haha)en de pappa van anne.......de laatste krijgt vast de meeste brieven!
Ik miste de wat spannender boeren,de beetje gekke types.....ik vond ze redelijk saai.......maar we zullen zien wat er nog volgt !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 11:26
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
Bedankt Mario,dat je de bemoedigingen steeds weer plaatst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 11:22
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als (lees dit goed Visser)...als dit waar is wat jij verteld.... Nou...dan huil ik... Want weet je...als ik vertel dat ik ruzie met de weegschaal heb...komt Hannah altijd met van die yoghurtverhalen aan...en over slank zijn... Zou dat dan wel waar zijn??? Ineke die geen bolus hoeft te eten...omdat de weegschaal dan weer boos is...
|
Ik heb dé oplossing voor je! Ik heb geen weegschaal meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 13:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Maar...waarom dan wel het dansje???? Je verkoopt het niet..je bouwt niet... Is het fantaseren dan....dat dansje??? |
Het verschil in waarde is groot lieverd Niet voor nu,voor later,voor mijn kroost......
Leanne,die vaak een dansje doet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ga je er zelf iets neer zetten of verkoop je het perceel? |
Geen van beide maris,in deze tijd is verkopen geen optie en een huis heb ik al. Wie weet wat ik nog eens ga doen...........fantaseren is leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:38
|
|
|
Het verlossende telefoontje van de gemeente;er ligt vanaf heden woonbestemming op een perceeltje grond dat in mijn bezit is
*doet even een dansje*
Leanne,GEEN raik frau
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:33
|
|
|
ANITA695 schreef: | Mooiste moment samen zijn met mijn zoon genieten twee en half uur vanmiddag. Later kwam ook nog de oudste heerlijk ook dat te zien weer samen bouwen aan een lego auto ik heb gebeden Heer laat het fijn zijn en goed ,alleen positief en t was om te danken Alle eer aan de HEER .
Ik dacht was het maar altijd zo maar dit moment heb ik in mijn hart gesloten .
Anita |
Geweldig anita,een hele stap,fijn dat jullie zo genoten hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 21:59
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Alles is klaar Leanne
We moeten nu alle namen en adressen op de enveloppen schrijven. |
Wil je hand weer een beetje meewerken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 11:01
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn dochter en haar man zijn veilig terug uit zonnige Tenerife vanwege huwelijksreis |
Fijn Herman,dan kan ze eindelijk die jurk uit doen
Jullie zijn vast al aan het aftellen,is je pak klaar?Jurk past perfect?Fotograaf geregeld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 11:00
|
|
|
De zon schijnt! Heb lekker uitgeslapen,drink nu een bakje met uitzicht op een zee van groen in de tuin.Straks naar mn werk waar ik mag aanschuiven bij mijn coach want ik ben weer aan de studie.........me so happy me so happy met mijn chef........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 10:35
Onderwerp: Kaartjes voor karin Bloemen op 2 juni voor 5 levens middelen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Krijg je van de voedselbank, dan hoor je bij de doelgroep, krijg je dat niet, dan profiteer je ervan, is mijn stelling. |
"Met deze actie steunen we de voedselbank en de mensen die ervan afhankelijk zijn. Daarnaast bieden we mensen die het zich niet kunnen veroorloven om een kaartje te kopen voor de voorstelling, maar wel vijf levensmiddelen kunnen aanschaffen, de kans om de voorstelling bij te wonen."
Ik lees het als volgt:mensen die de voedselbank willen steunen kunnen op deze wijze hun kaartje betalen,tevens is dit voor mensen die geen kaartje kunnen kopen maar wel 5 levensmiddelen kunnen betalen.........
Iemand die bij de voedselbank ingeschreven staat kan helaas niet doneren dus kan niet heen.........jammer maar wel logisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dorcas verzameld 1x per jaar voedsel in bij supermarkten. Klanten krijgen een lijstje en mogen zelf bepalen wat ze geven. En na het afrekenen ervan kan je het aan de mederwerkers van dorcas geven. |
Ik ken het maar wat ik begrepen heb is dat voor die voorstelling voor de eigen voedselbank ingezameld wordt,niet voor het buitenland zoals Dorcas doet?
Het ingezamelde komt wel vaker ergens anders terecht dan je verwacht,sinds ik weet waar kleding uit die kledingbakken terecht komt gaat het naar andere adresjes.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 23:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dus, jij hoorde bij de doelgroep, of heb je misbruik gemaakt van de goedkope prijs. Dat doen mensen vaker nl. |
Misbruik?Van den Ende maakt misbruik.Kaarten zijn onbetaalbaar geworden,vooral hier in het noorden,een beetje voorstelling kost je 75 euro p.p.
Dorcas richt zich toch op het buitenland?Ik zie de link met de voedselbank in Nederland niet.......
Delen en uitgaan doen een mens goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 16:29
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | en dan soms nog niet |
Klopt! Maar ik weet onderhand niet meer wie ik hier sterkte kan/mag/moet wensen.........
Leanne,ziet even geen beren maar wolven op de weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 16:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik begrijp je wel, maar dan wordt ze toch niet alleen en eenzaam oud??? |
In onze ogen niet maar niemand kan je partner vervangen en in een dag zitten 24 uur he. Waarom zouden mensen niet mogen klagen?Zolang het geen dagtaak wordt heb ik er geen problemen mee.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 15:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het kan toch anders...maar wel heel erg als het kaarsje maar een klein vlammetje meer heeft... Sterkte... |
Mijn moeder is denk ik de fitste 88 jarige van Nederland,altijd bezig,druk met haar bingo/sjoel/vrouwenclubjes en vriendinnen,gaat graag shoppen,elk weekend uit eten etc,kortom:ze heeft een heerlijk leven,maar ze mist haar maatje vreselijk......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 12:31
|
|
|
Dat mijn moeder in haar huisje mag blijven,de kanker is er maar behandeling is niet nodig........ze is ontzettend blij maar tegelijkertijd wil ze zo graag naar mijn vader........oud worden is mooi,alleen oud worden is eenzaam.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 17:31
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dus we hebben er op cm geen moeite met scheiden en trouwen na echtscheiding om dat iedereen dat graag wil/doet? en velen hebben geen moeite met sex voor het huwelijk om dat dat zo vaak gebeurt zoiets? Lijkt me geen goede reden |
Nou.........als je het letterlijk uit de Bijbel wilt hebben raken we op cm aardig wat leden kwijt want ik meen dat overspel dé enige legitieme reden is voor scheiding,dus zou CM vol overspeligen zitten en overspeligen moeten we stenigen.........
Gelukkig hebben we ook daar tegenwoordig andere gedachtes over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 19:59
Onderwerp: vrouw zoekt boer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | vooral dat 'mooie' en boven-modaal-inkomen geeft wel de doorslag...dat staan ploeteren in de stront is voor vele niet zo leuk...ook niet wanneer er 's nacht gekalfd moet worden of wanneer de oogst verpieterde door regen of zon...ook ik heb enkele jaren in die branche gezeten en weet dus een heel klein beetje hoe het is om veel offers te brengen. |
Natuurlijk is het niet altijd feest,welke baan is dat wel?Gelukkig kiezen er nog steeds mensen voor,mensen die het werk met hun hart doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:27
Onderwerp: vrouw zoekt boer
|
|
|
TINEKE986 schreef: | zou het nu echt zo zijn dat die vrouwen een boer zoeken of zouden ze voor de man/vrouw zelf vallen. |
Beide wellicht? Jonge boeren hebben vaak een goede opleiding,die ik ken(dat is vast geen gemiddelde want wat hier boert zijn opvolgers)zijn landbouwingenieur of hebben de hogere landbouwschool gedaan,ze hebben een inkomen wat ruim boven modaal ligt,tel daar een aantrekkelijke man,een ruime woning en eenzaamheid bij op en het sommetje is compleet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 15:49
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
Quoten wil weer eens niet.........
Ik ben het met je eens hoor,rustig de ander leren kennen,een stevige basis opbouwen. Maar als je al letterlijk misselijk wordt bij het idee dat er iemand dichtbij kan komen dan mag je(vind ik) niet van een nieuwe partner verwachten dat hij/zij 100% begrip en geduld heeft,beide partners zijn even belangrijk in een relatie,jezelf wegcijferen is op de lange duur funest......
Waarom dan niet de tijd voor jezelf nemen,je muren afbreken en dan een nieuwe relatie in stappen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 14:16
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik weet alleen wel waar het vandaan komt .
en ja , alleen oplossen gaat nooit. Ik heb daar de hulp nodig van de ander. |
Van je nieuwe partner?Dan vraag je nogal wat........een nieuwe relatie moet een nieuw begin zijn,uiteraard blijf je het verleden meedragen maar starten met een berg ouwe koeien lijkt me ondoenlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 14:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmorgen tot de constatering komen dat van de 13 jonge eendjes en nog maar 2 over zijn... Bijna elk jaar wordt het kroost van moeder eend doodgereden.... Ik zag dat er vanmorgen een bordje hing...""VOORZICHTIG RIJDEN...JONGE EENDJES"" De gehandicapten waren er ook van onder de indruk... Gelukkig schijnt er ook weer een nieuw nest de zijn met 4 eieren... Hopelijk leven deze langer!! |
90% van die eendjes wordt niet overreden hoor!
die worden opgevreten door de ratten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:46
Onderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite
|
|
|
BASSIE783 schreef: | ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan. |
Nog geen 10 uur geleden zei je: "zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar"
Na bovenstaande kattige opmerking is van je eerdere woorden niets meer over en blijk je ook gewoon een mens te zijn.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:53
Onderwerp: Vallen in de Geest
|
|
|
Ik kan nergens in de Bijbel het "vallen in de geest" vinden(wel het vallen van ontzag voor o.a. Jezus en God) en ook niet dat je aangeraakt moet zijn door iemand die denkt rechtstreeks in contact te staan met de Heere.Het is een bewezen feit dat bij te grote emoties je lichaam zich uitschakelt(flauwvallen)en je warm en gedesorienteerd bent.Je verliest de controle over je lichaam,dat zou het vallen kunnen verklaren.
Het klinkt als een machtsspelletje met emotioneel zwakkere mensen,voeg daar de angst voor demonen aan toe en het plaatje is compleet. Je persoonlijke relatie met God lijkt me belangrijker,daar zijn geen rare fratsen voor nodig..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het stortregent hier,waarom krijgt de koningin wel mooi weer en wij niet.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:25
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is inderdaad jullie goed recht om met een cliché te antwoorden maar ik was eens benieuwd of er ook nog andere redenen waren waarom een foto van het lid zo belangrijk is. |
Ik heb hier lang over na zitten denken,uit sommige foto's kun je de leefomstandigheden van iemand halen,misschien is dat nog een reden?
Toen ik nog geen foto had kreeg ik steeds commentaar op dat feit,toen ik wel een foto plaatste kreeg ik daar weer commentaar op........daters zijn rare lui
Leanne,heel gelukkig met haar blind date
|
|
Naar boven |
|
|