Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 09:37
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Het slechtste moment van gisteravond... Ik had een kennis op bezoek, die vroeg of hij naar het toilet mocht... tuurlijk mag die dat... later nog eens geweest, blijkbaar om er ook te bellen want ik hoorde hem praten... Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff... Heb het maar opgehouden en eerst het toilet grondig schoon zitten maken. Vraagje... is dit abnormaal of plassen er wel meer mannen naast het toilet i.p.v. erin ? |
tot aan je kniekousen in zijn plas??? Zou het kunnen dat je dan in de wc-pot bent gestapt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 08:28
Onderwerp: single avond Barendrecht 10 december
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De registratie gaat via mail,erg knullig,is online simpel een scriptje voor te vinden en in te bouwen in die website ........voor zover mijn commentaar (ik wilde even kijken waarom ze entree vragen voor een kroeg )
Maar euh....slaap jij wel eens Frank???? |
Hé Leanne, via die site kan je je ook registreren hoor. Alleen blijkt de site-houder helemaal niets na te kijken. In augustus heb ik me ook via een de mail willen laten registreren maar ik wacht nog steeds op antwoord Het is gewoonweg een knoeiboel.
Slapen??? Ja vannacht heb ik bijna geslapen maar er ging zoveel door me heen dat ik de warme bedstee maar verliet en me bezig heb gehouden met de strijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 04:23
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Ze zitten ook op hyves, met op het moment van schrijven 76 leden. Nu Frank straks lid geworden is, zijn dat er vanzelf 78, want als Frank lid wordt, neemt hij gelijk een vriend(in), mee, die ook een vriend(in) meeneemt, dus zijn het er gelijk 82 eh... 98 eh 143 eh... 168 eh... 260 eh....
immers, via hyves gaat het lid worden wel makkelijk.
Nee! ik wordt geen lid! heb principiële bezwaren tegen hyves! (is hun eigen schuld ) eh... 260 - 1 = 259 of waren het er nu 168 - 1 = 167 eh.... |
Nu heb ik eergisteren nog eens dat registratie-formulier ingevuld. Nog steeds kreeg ik bevestiging of wachtwoord of enig ander teken van leven. Hoe ernstig is die site dan? Of hoe ernstig is die organisatie? Zit er wel leven in? Nou, ze doe maar hoor.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 22:42
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zo denk ik er ook over, Leanne!
Even voor de duidelijkheid, de vragen stelde ik met een knipoog. Hopelijk heeft iedereen dat begrepen, anders krijg ik zo'n naam. Ik hoef echt niet te weten, wat iemand privé wel/niet doet. |
Ondertussen doen we allemaal wel lekker mee met het geven van menigen al dan niet met knipogen en andere poppetjes maar owee als we ze zelfs eens ondervragen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 22:15
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
PIETER649 schreef: | Heb jij dan alleen gestudeerd om een chickie te kunnen scoren???? Jij geeft je uiterlijk de schuld van je vrijgezellenstatus. Net of ik wel een adonis ben op het eerste gezicht
Met alle respect Frank... ik denk dat je met jouw religeuze richting op cm niet echt op je juiste site zit om een partner te vinden. De discussie of dat "eerlijk" is, wil ik niet voeren, ik denk dat het de praktijk is. Dit laat onverlet dat jij in mijn ogen een aanwinst voor cm-forum bent en ik wil benadrukken dat ik jouw bijdrages waardeer!! |
Hoi Pieter,
De studies die ik deed waren omwille van het feit dat ik het graag deed. Tijdens mijn kloosterleven studeerde ik om dat het me gevraagd werd. Nadien wilde ik een eens een andere studie doen die niets te maken had met theologie, filosofie, liturgie en aanverwante. Ik studeerde graag. Het ging me ook goed af. Leergierig als ik toen was greep ik ook die kansen die me werden geboden. Het was dus niet om een 'chikie' te doen.
Ik heb inderdaad ondervonden dat CM niet een site is voor RK-mensen. Gelukkig was en ben ik niet op zoek naar een 'chikie' Ik durf het niet meer aan en ik kan het niet meer aan. Ik heb ook zo mijn ervaringen. Ik heb ook gemerkt de afgelopen maanden dat vele zich chtistelijk noemen maar dat ze heel veel vooroordelen hebben. Dat sommige zelfs onmenseliijk zijn. Trap ik hier nu mee op lange tenen? Oké, dat kan maar het is niet mijn bedoeling om er kwaad mee te doen. Het is erg om als een christen te moeten zien hoe sommige strekkingen zijn. Ofwel leunen ze erg tegen een sektarische beweging aan of ze werden zo beinvloed dat alles aanzien moet worden als een angst voor God. Angst voor God??? Ik begrijp het niet. Zal natuurlijk komen door mijn RK-ongesteldheid.
Het uiterlijk blijft altijd een rol spelen Pieter. Ik heb spijt dat ik de mails niet heb bewaard van bepaalde vrouwen. Je zou echt doodschrikken wanneer je ze onder ogen kreeg. Voor alle duidelijkheid wil ik melden dat het geen CM-vrouwen waren.
Tijdens mijn kloosterleven, 12 jaar lang, had ik enorme aandacht van vrouwen. Ik kon vooral goed luisteren. Een pasklaar antwoord op hun zorgen had ik niet altijd. Aandacht van vrouwen was ook aanwezig op een andere manier. Ik moest toen soms erg sterk in mijn kloostersandalen staan om heen geen scheve staats te berijden. Blijkbaar was een monnik een aantrekkelijk figuur. Het zou niet mooi zijn van me om namen te noemen maar ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat het ook wel eens vrouwen waren die we allemaal wel kennen van televisie.
Ik ben niet op deze site gekomen om een partner te vinden. Dat zei ik al eerder in deze reaktie. Het was eerder een tijd verdrijf en en ja ik hoopte op een goede vriendin. Niet zozeer dat zij dan uiteindelijk dan mijn liefje zou worden. Ik praat nu eenmaal heel graag met vrouwen. Ik luister vooral heel graag naar vrouwen. Ik kan er van genieten. Net zoals ik echt enorm geniet van de foto van Annette met jullie meisje. Die foto ontroert me heel erg. Die is zo mooi dat ik het niet met woorden kan beschrijven. Het is niet alleen omdat Annette en het kleine meisje zo mooi maar het is wel de manier waarop ze zo samen daar liggen. Ik wil maar gewoon zeggen dat ik hou van manier van de vrouwen. Hun mimiek, humor, ernst, hun...van alles.
Ik stuur dit nu even want het wordt me even te moeilijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 21:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar daar zul je nooit achter komen Frank.......dit is een openbaar forum en het is meer een onderwerp voor een privé gesprek tussen partners(vind ik) |
Daar heb je volkomen gelijk in Leanne. Ondertussen heb ik al met Marianne gemaild om het één en ander te vertellen.
Het blijft toch voor vele een raar onderwerp hé? We hebben allemaal wel een mening maar zelf iets toegeven...ho maar...
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 7 november 2010, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! |
hé hé Tess, ik kan het wel hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat heeft het voor nut zulke privédingen van CM leden te weten?Wat bereik je met een simpel ja of nee?
Wat ik doe in mijn slaapkamer(of waar dan ook ) gaat jullie geen klap aan
Pffffff ik wilde serieus blijven.........weer mislukt |
Gelukkig werd er in het algemeen gesproken zonder verdere details...anderzijds hebben de meeste wel een reactie of een mening maar hoe staan ze zelf achter hun mening? Hoe hypocriet kunnen sommige wel zijn? Dat was eigenlijk de redenen van de vraag die ik stelde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:14
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Je zou zelf kunnen beginnen |
Oja hoor. Ik heb er geen problemen mee om toe te geven dat ik heb gevrijt voor het huwelijk. Het was mooi en heerlijk en ook de tijd was er rijp voor om dat te doen. Na mijn abdijperiode heb ik nog een relatie gehad en toen kwam er ook die heerlijke liefdevolle lichamelijke affectie. Beide genoten we ervan. Heel liefdevol en zacht en gekruid met humor. Ik heb er nooit een schuldgevoel bij gehad en ik ben er zeker van dat God het ook niet erg vond want het gebeurde omdat we het beide wilde en het deden met begrip, respect en vooral met veel liefde.
FT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 18:52
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
Ik heb niet alle reacties gelezen. Wel heb ik onthouden dat sommige mensen meer gesteld zijn op het EQ dan op IQ. Daar kan ik me erg in terugvinden. Niet iedereen heeft een kans gekregen om te studeren ondanks de IQ-capaciteiten die ze hadden.
Zelf heb ik erg veel gestudeerd. Soms gewoon uit pure hobby. Ik studeer graag en gemakkelijk. Ik ben ontzettend leergierig en toch nog wel een beetje wereldvreemd; Tijdens mijn abdij-jaren heb ik 5 jaar 'religieuze studies' gedaan. Nadien nog eens een andere HBO studie. Daarna nog veel zelfstudie. Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Niets dus. Want als het uiterlijk er niet is dan maak je sowieso weinig kans. Ook merkt ik hier dat de geloofsovertuiging ook nog eens moet matchen. Het is altijd wel iets. Dan heb je gestudeerd...en wat nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 18:45
|
|
|
Zijn er nu mensen die deze topic lezen en allerlei reacties hebben die durven toegeven dat ze seks hadden voor het huwelijk?
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 15:43
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Frankie Frankie Frankie....jij komt in de goot terecht! |
Ach, volgens mij lig ik al een tijdje in de goot... Komt ook door de verveling dat ik domme dingen schrijf
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 7 november 2010, 15:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 14:03
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Het niveau daalt!!!!! |
Van de regio's???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 10:01
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
HANNAH810 schreef: | fijn tess!! k wens je een Goede Zondag toe!! |
Als je in badpak gedoopt word kom ik kijken ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 19:08
Onderwerp: Zondigen
|
|
|
ANITA324 schreef: | Als wij onze zonden belijden
over 1 Johannes 1:9
Jaap Fijnvandraat http://www.jaapfijnvandraat.nl/index.php?page=artikel&id=2484
Wat is zondigen ?
Het vers waarvan we een gedeelte hierboven in de titel hebben weergegeven is het middelste van drie verzen die over zonde en zondigen gaan. Zondigen betekent “het doel missen” en wel het doel dat God met ons mensen voorheeft. Maar we missen dat doel niet omdat we door onkunde een andere weggaan dan de weg waarop God ons wil leiden. Het is geen kwestie van onkunde maar van ongehoorzaamheid.
Valse redeneringen
In vers 7 gaat het om mensen die zeggen dat ze geen zonde hebben. Nu wordt in de Bijbel onderscheid gemaakt tussen zonde als een verkeerde daad en zonde als de verkeerde aard die we hebben. Als we zeggen dat we geen zonde hebben dan misleiden we onszelf, zo zegt Johannes. Dat kan dus betekenen dat we zouden zeggen dat we geen zondige natuur hebben. Het zou ook kunnen betekenen dat we menen met de zonde helemaal niets te maken te hebben. Dat we zouden menen rein te zijn in Gods oog. Maar dat is niet in overeenstemming met de waarheid. Op de eerste bladzijden van de Bijbel wordt ons geopenbaard dat het eerste mensenpaar zondigde en dat die zonde doorwerkte in het nageslacht . In Gn 5 lezen we van alle mensen uit de oudheid (op één na) dat ze gestorven zijn en dat bewijst dat ze zondaars waren. Dat laatste geldt ook van die ene, van Henoch, maar God ging met hem een bijzondere weg.
In vers 10 gaat het erom dat we zouden zeggen dat we niet gezondigd hebben. Het zou hier kunnen gaan om mensen die de zonde wel verafschuwen, maar keihard beweren dat zij geen enkel kwaad gedaan hebben. Als we zo zouden redeneren maken we God tot een leugenaar en is zijn woord niet in ons. We gaan dan dwars tegen Gods woord in. Als dat waar was zouden we ook nooit sterven (vgl. Rm 5:12).
Belijden ... aan wie?
We hebben dus allemaal gezondigd, maar wat moet er dan gebeuren? Johannes is daar heel duidelijk over hij spreekt over het belijden van de zonden en Hij zegt ook heel duidelijk aan Wie we onze zonden moeten belijden. Namelijk aan God die de diepste schuilhoeken van ons hart kent en tegen wie we in de eerste plaats gezondigd hebben. Als David tot inkeer komt na zijn zonde met Bathseba zegt hij in zijn gebed tot God: “Tegen U, U alleen heb ik gezondigd” (Ps 51:6). Had hij dan ook niet tegen mensen gezondigd. Ja zeker, hij had Uria ter dood laten brengen. Maar mensen vallen voor David weg. Hij ziet zich in het licht van God en beseft dat zijn zonde in de eerste plaats een zonde tegen God was.
Moeten we dan ook niet tegen mensen onze zonde belijden? Zeker wel, maar dan betreft het de mensen tegen wie we gezondigd hebben of de mensen die pastoraal gezien met de zondaar te maken krijgen. Dat is naar mijn gevoelen de betekenis van Jk 5:16 “belijdt elkaar de zonden”. Augustinus heeft er sterk de nadruk op gelegd dat we onze zonden aan God moeten belijden en niet aan jan-enalleman. Hij heeft dat ongeveer zo uitgedrukt: “ Wat heb ik te doen met mensen dat ze mijn belijdenis zouden horen alsof zij mijn overtredingen kunnen genezen. Een volk dat nieuwsgierig is hoe het leven van anderen eruit ziet, maar die er geen haast mee maken om zichzelf te corrigeren”Als we wat te belijden hebben laten we ons dan in de tegenwoordigheid van God stellen en uit het diepst van ons hart onze zonden aan Hem belijden. Dat is onze kant van het probleem.
Getrouw en waarachtig
De apostel Johannes verzekert ons dan dat als wij onze zonden belijden God getrouw en rechtvaardig is om ons de zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid”. Vaak is al gewezen op het merkwaardige gebruik van de woorden “getrouw en rechtvaardig” om te vergeven. Wij zouden verwacht hebben dat Johannes schreef dat God barmhartig en genadig is om ons te vergeven. Als God rechtvaardig en getrouw is dan zou Hij ons toch juist moeten veroordelen? Maar dan denken we egocentrisch en zetten onszelf vooraan in dit beeld. De woorden zijn juist heel terecht: God is getrouw aan Zichzelf en aan zijn Zoon Jezus Christus om hen de zonden te vergeven voor wie Jezus Christus op het kruis het rechtvaardig oordeel van God heeft ondergaan. Dat neemt niet weg dat God ons vergeeft en dat is zijn kant van de zaak.
Hoe nu verder ?
We belijden onze zonden en nemen ons voor niet weer te zondigen. Maar kunnen we dat in praktijk brengen? Niet in eigen kracht door te proberen “onze best” te doen, maar wel in Gods kracht die Hij ons wil geven en wanneer we de weg bewandelen die Hij ons aangeeft. David zegt dat in Ps 25:8 zo: “Goed en waarachtig is de Here, daarom onderwijst Hij de zondaars aangaande de weg”. Over de vergeving van God zou nog veel meer te vertellen zijn, maar zie daarvoor Toetsboekje 14 “Vergeven en vergeten”. Laten we echter vasthouden dat wij hebben te belijden en dat God dan vergeeft. Hoe fantastisch is dat!!
Shalom, |
Weet je wat zo fijn is aan zondigen? Dat we het allemaal doen. Jij en ik, in woorden en daden...Niemand is vrij van zonde...Niemand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 18:53
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan? Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God? Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk. Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort. Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat. Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken. |
En wat is jouw mening? Wat wil jij?
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 7 november 2010, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 18:48
Onderwerp: Bijna dood ervaring
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De meeste topics hebben een stille dood en soms is er sprake van euthanasie.
Thomas |
Ik verlang er enorm naar, naar de eeuwige
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:55
Onderwerp: Cranio sacraal therapie
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Niet iedereen is zo’n ster-versierder als jij bent, Pieter.
(Gompie… hoe heb jij het in vredesnaam voor elkaar gekregen, om een ruim 10 jaar jongere vrouw te strikken.) |
Marijan, ik heb het liedje gevonden als aansluiting op je vraag die je hierboven stelde....
http://www.youtube.com/watch?v=WCkOmcIl79s
graag gedaan hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:52
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En zo vreemd zijn jullie toch ook niet? |
Nou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:50
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag? Dat gaan we nog even afwachten.
Visser, die zo een personeelsfeestje heeft, waar gegeten en gedronken mag worden zoveel men op kan. |
...dus is de hele familie Visser aanwezig zeker...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 6 november 2010, 17:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | En toevallig ook niet naar land van herkomst? |
dank je wel Visser... Ik heb het al begrepen. Ik ga een Russische vrouw zoeken...euh, kent er iemand een goeie site of catalogus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:46
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
ERIK390 schreef: | frankt als je er erg nieuwsgierig naar zou mogen zijn geef ik het advies om ieder een mail te sturen om daar je vraag in te kunnen beantwoorden wie zou weten wat er nog uit zal komen dan |
dat is wel een goed idee maar ik wilde vorige week iemand een mail sturen ivm BDE en ik was al geblokkeerd zonder dat er voordien iets was. De moed is dan wel ver te zoeken. En waarom zou je als je een forum waar je iedereen kan bereiken dan ook nog eens persoonlijk gaan schrijven?
Eigenlijk was mijn vraag ook meer retorisch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:52
Onderwerp: Mogen wij een ander ergeren?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Zou zomaar kunnen Marijan...het is namelijk onmogelijk voor ons om nooit iemand te ergeren! Ik denk topic sluiten en wat leuks gaan doen? |
Ik erger me wel eens aan mezelf... wanneer het lepeltje in mijn kop thee in mijn neus of mijn oog terecht kom of wanneer ik mijn sokken vergat uit te doen wanneer ik ging douche en zodanig schuif dat mijn stomme kop tegen de muur bonkt of...en zo kan ik nog een tijd doorgaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 12:22
Onderwerp: "Ga niet boven hetgeen geschreven staat"
|
|
|
In een ander topic las ik eens de angst over de Islam. Daarbij kwamen dan ook een heleboel vooroordelen bij kijken. Er werd zelfs ook gezegd dat wij, christenen, de betere zijn, veel humaner. Nouja, misschien werd het niet in exact de zelfde woorden geschreven maar het kwam er wel op neer. Laten we daar eerlijk over zijn.
Als ik nu alle reacties lees stel ik me toch vragen bij het christendom. Er zijn zoveel verschillende geloofsstrekkingen en zoveel verschillende Bijbels en zoveel uiteenlopende meningen dat we bezig zijn met ontwikkelen van een nog grotere hokjes-mentaliteit dan diegene die er al was. Twee verschillende geloofsstrekking worden bij voorbaat al afgewimpeld als niet-bij-elkaar-kunnen-horen en dan is er nu weer de kwestie rond de Bijbel. Een voorkeur hebben voor een bepaalde vertalingen gaat ook alweer gepaard met vooroordelen en oneigheid. Waar is nu eigenlijk het begrip en respect gebleven waar ieder christen de mond vol over heeft? Tolerantie?: wat is dat voor een woord? 'Eén van hart en één van ziel' staat in de Handelingen. Waar vind je dat nog? Ik weet het even niet meer zo goed. Er is een hardheid in het geloof geslopen. Er zijn veel te veel vooroordelen - volgens mij nog steeds de ergste discriminatie - die als waarheden worden beschouwd. Dit moet op de duur toch weer eens voor een zoveelste afscheuring zorgen? Maarja, een afscheuring is dan weer een soort van hokjes mentaliteit.
Ik denk dat andersdenkende (Moslims, Boedhisten,..) deze uitspraken en onenigheden lezen ons vierkant zouden uitlachen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 11:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Gek, maar die gedachte kwam ook gelijk in mij op. |
Nou dames, (Willemijn en Marijan) hartelijk dank voor julie bijdrage hoor Alsof ik al niet genoeg tegen bepaalde complexen moet opboksen... Ze vroegen nochtans niet naar mijn geloofsstrekking of ook niet naar een foto...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 6 november 2010, 12:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 09:34
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Is het wel een echte site |
Het is dat wat ik niet kan controleren omdat ik maar niet geregistreerd raak. Als je een onderwerp aanklikt wordt er je eerst gevraagd om te registreren. Wat ik ook deed in augustus maar ik zit nog steeds te wachten op een wachtwoord en dergelijke. Ik begin ook al aan de echtheid te twijfelen.
F
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 09:13
|
|
|
IMKE917 schreef: | Je kunt je, volgens mij, toch gewoon aanmelden hiervoor Frank!? Aanmelden met gebruikersnaam, wachtwoord aanmaken en je hebt toegang tot de site. |
Je moest wel eerst registreren en dat deed ik toen maar kreeg nooit de mail of het wachtwoord waar ze op de site overspreken. Ach, ik doe toch al genoeg activiteiten...ik ga straks weeral naar de winkel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 08:53
Onderwerp: Leugentje om best wil?
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Vandaag heb me ziek gemeld voor mijn studie, omdat ik morgen voor mijn stage een belangrijke presentatie moet houden voor meer dan honderd mensen. Ik heb me deze week goed voorbereid en weet wat ik wil zeggen. Deze week had ik echter al zes dagen gewerkt en was dood en dood moe.Het college van vandaag kon ik missen als kiespijn, en heb me ziek gemeld ook al ben ik dat niet.
Mijn vraag aan jullie: Bega ik hiermee nu een doodzonde en moet ik om vergiffenis vragen bij God? Of zou Hij deze actie wel begrijpen?
Graag jullie reacties.
Groet, Laurens |
De vraag die je nu stelt, na de feiten, had je beter jezelf gesteld voordat je je ziek zou melden? Een doodzonde is het het niet hoor. Tijdens een beichtgesprek kan jet het wel vermelden natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 08:47
Onderwerp: "Ga niet boven hetgeen geschreven staat"
|
|
|
HANNAH810 schreef: | [/b]en laat dat nu precies genoeg zijn, Loes!! |
...en laten we nu rustig wachten op een volgende plaksel van Anita...ze heeft vast wel nog iets waarmee ze ons kan 'stichten'...
|
|
Naar boven |
|
|