ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:30
BerichtOnderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

In navolging op die andere topic heb ik deze geopend voor de mensen die kwijt willen of het überhaupt wel wat was vandaag. Heb je zoiets van, YES!!! Lachende smiley Dan kun je dat hier kwijt. Ook als je zoiets hebt van: NU EVEN NIET!!! Woedende smiley Dan mag je dat hier ook kwijt. Ik zou dus zo zeggen, gooi het eruit!

Beun

Het moet nog komen, tis pas half 10.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:02
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

COOTJE711 schreef:
Zo hier het complete lijstje met kleine aanpassingen. 30 st. leek me wel toepasselijk in deze tijd Knipoog smiley

1. gescheiden met kinderen (0-12jr)
2. gescheiden met kinderen (niet thuiswonend)
3. gescheiden maar het voelt niet zo
4. ongehuwd allrisk
5. gehuwd maar voelt het niet zo
6. alleenstaand
7. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond
8. gescheiden (schuldloos)
9. ongehuwd maar wel kinderen
10. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc
11. alleenstaand met kinderen
12. Gehuwd en goed naar m'n zin
13. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden
14. Ongehuwd maar wel relaties gehad
15. samengewoond zonder kinderen
16. samengewoond met kinderen
17. ongehuwd (casco)
18. relatie zonder huisdieren
19. allergisch voor dieren
20. allergisch voor mensen
21. Happy single
22. Happy single maar sta open voor vrienden
23. Happy single maar voel me alleen
24. Unhappy single
25. Happy single b.b.h.h.
26. Happy single b.b.h.h.
27. Happy single maar het voelt niet zo
28. vrijgezellig
29. In een relatie
30. weduwe/ weduwnaar

haha, deze is écht wel grappig!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:01

JOLAN931 schreef:
Voor mij is het juist een van de belangrijkste redenen om te weten waardoor of waarom iemand alleenstaand is geworden. Zo chatte ik al geruime tijd met een man waar ik in het pakembeet 50ste gesprek pas achter kwam dat deze man gescheiden was doordat hij vreemdgegaan was.

Voor mij is dit per direct het einde van alle gesprekken geweest. Ik heb zwaar de pest aan zulke mensen, en ik weet dat ik hierin absoluut de enige niet ben.

Omdat iemand es een keertje vreemd is gegaan in een vorig huwelijk?

Wat waren de achtergronden: ijskoningin? Ongelukkig huwelijk?

Alleen omdat iemand een keer vreemdging, en dat ook nog eens eerlijk liet blijken in een chat-gesprek?

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:58

CLAUWTJE606 schreef:
Grappig al de reacties die er gekomen zijn. Ook grappig dat ik bekend sta als iemand die heel eerlijk is dan voor leugenaar wordt uitgemaakt.
Ik vind het alleen niet prettig om steeds de stempel gescheiden te krijgen. Als ik in mijn profiel ZOU zetten (ik zet heel netjes dat ik gescheiden ben hoor) dat ik alleenstaand ben.............ik ben toch ook alleenstaand. Of dat nu komt omdat ik via een anonieme donor kinderen heb gekregen, met mn ex of ze via een latrelatie heb of ik heb 1x gejeweetwelt.......
Ik vind dat juist een aanknopingspunt om te vragen als je geintresseerd bent in mijn profiel.
Voor mij maakt het geen drol uit waarom iemand alleenstaand is geworden. ALs ik intresse in het profiel van iemand heb en ik lees alleenstaand met kinderen kan ik er toch gewoon naar vragen?

Lijkt me gaaf om zoveel kinderen te hebben

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:48
BerichtOnderwerp: operatie

ERIKA129 schreef:
Zeker weer een flinke domper!!
Maar na deze operatie ga je gewoon goed opknappen Knipoog smiley

Wat een gedoe

Twijfelende smiley

Ik blijf voor je bidden!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:45
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje

JOLAN931 schreef:
Iedereen kijkt op zijn of haar manier naar het uiterlijk.
Dat vind ik ook een voordeel van een site als deze.
Je kunt eerst een tijdje chatten en iemand deels leren kennen voordat je kennis maakt met die persoon.

Ook ik kijk naar uiterlijk. Natuurlijk.
Het type: mooie man...daar knap ik per direct op af. Die heb je zelden alleen denk ik dan.
Meestal is het het totaalplaatje waar ik op val. Zijn doen en laten in combinatie met uiterlijk, en hoe je door die persoon behandeld word.
Daarnaast een beetje spanning, want zonder spanning onderling is er ook geen uitdaging om die persoon verder te willen leren kennen.
Het innerlijk is voor mij uiteindelijk belangrijker, en ook daar kun je in de loop van de tijd dingen in tegen komen die je liever niet zou zien.
Maar toch...als de liefde er al is gekomen op de een of andere manier, dan maakt het verder weinig meer uit hoe iemand eruit ziet, en of dat de ander stoorzenders in het karakter heeft. Die hebben we zelf tenslotte allemaal ook.
Niemand is perfect.

Beetje ongenuanceerd op een mooi type man af te knappen, vind ik.

Die heb je wel alleen, denk ik. Waarom? Als tie van je houdt?

Het uiterlijk bepaald wel de allereerste indruk, maar als de mooie man ook lief is....eerlijk, integer enzovoort...

Nou kijk ik niet echt naar uiterlijk, kan je je in vergissen.

Ik ken een man, nog van mijn 'Amsterdam-tijd', nou die was lélijk.
Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik letterlijk van wát een lelijke man.
Maar ja, die man had, bleek later, wel zo'n tof karakter, dat ik hem zelfs na een tijd heel erg knap begon te vinden...Kan je nagaan.....En zijn toffe karakter zagen ook andere meiden/vrouwen....dus zou je ook kans lopen dat je 'm niet alleen hebt.

Ik heb een vriendin, die is zó knap, écht heel knap.
Mannen willen een relatie met haar, niet omdat ze van haar houden, neehee, om met haar te lopen pronken, zo van kijk es wat ík aan de haak heb geslagen.
Daar heeft zij het best moeilijk mee.

Hier laat ik het even bij.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 oktober 2011, 08:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 07:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

EDDY899 schreef:
Sc Heerenveen wint met 4-1 van Fc Utrecht uit mijn mooiste moment vandaag.

Wacht maar, vanmiddag Ajax/Feijenoord ArenA.

Begint, 12.30 uur.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 07:07
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARIAN519 schreef:
Super ja..thx... Lachende smiley nooit gedacht.....toch gekregen... Clown smiley

Gefeliciteerd!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 20:04

MARYAN401 schreef:
Tjonge zeg, mag ik mijn mening niet zeggen. Ik begrijp deze overdreven reactie niet.

Sorry Maryan, Was niet naar jou persoonlijk toe, die 'smileys..... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Ben zelf een beetje gefrustreerd.

Ik heb de rommel in mijn Huis een beetje (veel...) op laten lopen. En nu móet ik vanavond op gaan lopen ruimen enzo, in plaatst van dingen voor mezelf doen.
En ik heb er eigenlijk een grondige hekel aan. Dat is niet altijd zo geweest hoor, heb het zelfs leuk gevonden....

Maar ja, nu zit ik eventjes in een korte periode dat ik het helemaal niet leuk vind....dat gevoel moet weer even terugkomen....

Mijn excuses nogmaals!!!

(ja, ik dacht er ff niet bij na, dat al die smileys weleens verkeerd over konden komen.....

Nu dus wel...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:36
BerichtOnderwerp: De niet uitgekomen voorspelling van Harold Camping

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het terecht wat de Bethelkerk doet. Alsof een kerk geeneens meer principes mag uitdragen.

Ja...maar Arie, he wanned to break free, en daar heb ik dan wel weer respect voor Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 22 oktober 2011, 19:36
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:30

En het kan ook nog zo zijn, dat iemand dat zo niet voélt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:28

MARYAN401 schreef:
Dat ben ik echt niet met je eens! Het gaat hier om 'hoe eerlijk is je profiel?' Een uitleg op het forum wordt lang niet door iedereen gelezen. Een profiel geeft een beeld weer van jezelf. Als je de keus hebt tussen iets vervelend vinden en oneerlijk zijn, dan lijkt mij dat niet zo moeilijk. Eerlijk duurt het langst! Waarom zou je je anders voor doen? Dat is toch nergens voor nodig.

Ze is eerlijk, omdat ze open op het forum uitlegt van waarom niet.

Nou, als je dat doet, denk ik zo, dan zit je niet te wachten op een 'dat is niet eerlijk' reactie. Want dát snap je dan zelf ook wel.

Het was een uitleg waarom iemand dat moeilijk vind, en dus niet doet op haar profiel, maar dus wel op het forum schrijft.

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:33

on-topic:eindtijd
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:38

Nu er hier toch even een link was met de Bethelkerk, wat vinden jullie hiervan? Arie Boomsma mag die kerk niet in, door gedoe met de EO.

Je moet wel een beetje Fries kunnen verstaan, maar zelfs als je dat niet kan, is zeker de helft wel te volgen, ook door voorkennis van het onderwerp.

Trouwens, die zogenaamde 'prikkelende foto's', ik word er niet koud of warm van...Vind ze 'best wel mooi', verder niet.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:09

JOSINA022 schreef:
Misschien dat je een vertaling erbij kunt geven van wat die mijnheer te vertellen heeft? Niet iedereen kan (goed) Engels verstaan.

Ook al kan je wel goed engels verstaan, deze meneer spreekt onduidelijk, en slikt veel woorden in voor de helft....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:43
BerichtOnderwerp: Kerstmuziek

CHATULIEM619 schreef:
Nog een maandje en dan komen de concerten er weer aan. Misschien naar aanleiding van een ander topic zat ik daarover te mijmeren. En de vraag die dan bij me boven komt, in hoeverre accepteren wij dat de meest wereldse artiesten dan opeens christelijke liederen gaan zingen..Vind je dat dat kan? Of vind je dat dat alleen voor belijdende christenen zou moeten?

Wat vind je überhaupt van de muziek die met Kerst gedraaid wordt? Of gezongen wordt in de kerk/gemeente?

Nou, ben d'r niet zo mee bezig, nu, tis pas zomer geweest. en nog zo mooi weer buiten.

En wereldse artiesten die kerstliederen zingen, vind ik juist wel leuk. Zij brengen als 'ongelovigen' dan het evangelie ;)

Ik kijk vaak naar katholieke diensten op tv (ben als kind katholiek gedoopt door mijn moeder). en dat vind ik wel mooi hoor, die traditionele diensten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 14:26

Ja, zo is dat ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 01:42

COOTJE711 schreef:
Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in: Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen

1. gescheiden
2. gescheiden maar het voelt niet zo
3. ongehuwd allrisk
4. gehuwd maar voelt het niet zo
5. alleenstaand
6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond
7. gescheiden (schuldloos)
8. ongehuwd maar wel kinderen
9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc
10. alleenstaand met kinderen

lol
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:34

PIETER649 schreef:
Je kunt eromheen draaien wat je wil, je kan redenen hebben waar iedereen de tranen van in de ogen krijgt...

maar je zit op cm!

Dat houd in dat je VERPLICHT een profiel in moet vullen.
Een gedeelte van dat profiel bestaat uit FEITEN.
Een feit is onomstotelijk, das geen gevoel.

Er is verder ruimte zat in je profiel waar je met bloemen, tranen, bijbelteksten, youtube filmpjes, fotoos van je hond kip kat lama tijgerphyton jezelf helemaal kunt laten gaan.

Vul de feiten nou gewoon in zoals ze zijn, is eerlijk zijn nu ook al teveel gevraagd???? Zieke smiley

Pieter, ziet er nog steeds uit als 28 maar geeft eerlijk toe ietsje ouder te zijn... want dat is een FEIT

Er zijn mijns inziens gewoon te weinig opties bij ´burgelijke staat´.

Wat nu, als iemand 10 jaar heeft samengewoond, bijvoorbeeld....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:31

Men zou ook nog kunnen adopteren...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:56

GERRIT084 schreef:
Dat zegt een kortzichtige, die reeds aan een nieuwe relatie begonnen was, en is Gefrustreerde smiley Das snel een oordeel, met een voordeel Knipoog smiley

Dat staat daar helemaal los van.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:20

GERRIT084 schreef:
Voorbode, ik zal wel verwijten krijgen dat ik het met een auto vergelijk, maar doe het toch Verraste, verbaasde smiley Je koopt een nieuwe auto, rijd er 999.9 km mee. Je zet hem voor de deur, je kijkt er 2 jaar niet meer naar om,wordt wakker, kijkt naar buiten, en denkt, jakkies wat staat daar nu, die mot i niet meer. Je zet hem in de krant. Te koop nieuwe auto, geen km mee gerede. Denk jij nu waarlijk dat iemand onder deze conditie hem moet hebben Slapende smiley Ze stappen er in, en er weer uit, en zeggen keurig netjes ik mot hem niet, u heeft.....gelogen. Huilende smiley, smiley in tranen

Hier moet ik nog even over denken....

Later.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:18

PIETER649 schreef:
Bovenstaand geef je redenen op om te scheiden, dat je een reden hebt om te scheiden, maakt nog steeds niet dat je niet getrouwd bent geweest.

Waarom zou iemand die in het verkeerde lichaam is geboren niet een ander geslacht aan mogen vinken?
Dat is dus ook niet liegen??
Omdat het AANVOELD als vrouw zijnde, gewoon jezelf als vrouw profileren ondanks je fysieke kenmerken Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Met bovenstaand voorbeeld zie je hopelijk in dat je complete onzin uit loopt te kramen.

Ja, en als zo iemand is omgebouwd. ìk zie dat niet hoor, dat zo iemand eerst bijvoorbeeld een man was...

Ja, of als ik dat hoor, na een tijd van iemand, dat ie is omgebouwd, dan zie ik het wel, dan ga ik erop letten...

Ik denk dat er wel een verschil tussen zit, of iemand in een verkeerd lichaam is geboren, én wel getrouwd is geweest, maar dat niet zo voelt.

Dat is geen vergelijkbaar iets.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 17:44

JOLAN931 schreef:
Shanita, naar mijn idee zeg jij nu dat je best mag liegen.

Het hoe en waarom iemand niet meedeeld gescheiden te zijn terwijl ze dat wel is is totaal onbelangrijk. Je WAS/BENT gescheiden dus als je wat anders invult op je profiel ben je feitelijk een leugenaar.

ik zou zelf het woord ex ook nooit meer willen horen, maar de feiten liggen er, dus kan ik daar ook niet omheen. Inmiddels ben ik in een relatie, dus kon ik dat invullen. Het enige wat dus werkt is het vinden van een relatie zodat je van het predikaat gescheiden af bent.

Persoonlijk ben ik heel allert en allergisch op/voor leugens, en voor mij zou het een reden zijn om een beginnende relatie te verbreken als men bewust niet gescheiden in zou vullen terwijl men dat wel is.

Ja, en als iemand dan met een heel plausibele verklaring komt, van wáárom die het een en ander wel of niet heeft aangevinkt?

Was dat om te liegen en daar voordeel mee te doen?

Of is er een begrijpelijke verklaring voor.

Wat de een begrijpelijk vindt, is voor de ander niet begrijpelijk.

Bijvoorbeeld, als iemand getrouwd is geweest, en dat voelt niet als getrouwd geweest zijn.
Bijvoorbeeld, omdat het ´moest´ van de kerk, omdat men wel met elkaar sliep of had geslapen.

Omdat samenwonen niet werd getolereerd.

Of als men veel te snel is getrouwd, en niet alles kon overzien, zoals een objectieve buitenstaander dat soms beter kan. En alsnog alles misliep na verloop van tijd, terwijl de liefde er ´an sich´ wel was.

Of mensen die veel te jong trouwen en kinderen nemen of krijgen.

Of die door ouders werden gemanipuleerd om te trouwen...

Of om de verkeerde reden zijn gaan trouwen, om nooit meer alleen te hoeven zijn.

Enzovoort.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 16:53

ANNETTE792 schreef:
Shanita, we zitten hier op een forum, op een forum voer je discussies en deel je meningen. Dit is mijne, die erboven is de mening van clauwtje.
En weet je wat het leuke is, die mogen we allebei hebben. Je hoeft het namelijk niet altijd eens te zijn.

Een kind van 3 snapt ook dat je iemand niet zomaar aanvalt als een mening je niet aanstaat, daar kan jij dan weer wat van leren.

Val je niet aan.

Geef mijn mening.

Ik heb járen op hele kleine kinderen van twee verdieners gepast.

Een kind van drie snapt wel als iets niet eerlijk is. Bijvoorbeeld, aan een lamp hangen, als ze weet dat dat verboden is.

Ik bedoelde dat als voorbeeld, kinderen van drie begrijpen eenvoudige dingen, wat betreft goed en slecht, eerlijk en niet eerlijk; wat wel mag en wat niet mag.

Ik kan het wel begrijpen, als iemand het vervelend vind om 'gescheiden' aan te vinken.
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn, dat iemand wettelijk wél getrouwd is geweest, maar dat dat niet zo aanvoelt.

Of andersom, dat iemand een zodanige diepe relatie heeft gehad, dat 'gescheiden' dat veel beter illustreert dan de andere opties bij de meerkeuze vraag.

Ja, of de ex heeft nog contact met de kinderen, na een scheiding....maar ja, dan nog, kan het de keus zijn van iemand, om het daar later over te hebben...geldt voor alles, by the way.

Als een eventuele toekomstige partner dáárover valt.....(dan zou het, wat míj betreft al helemaal ophouden van mijn kant...)

En ik ben het met Clauwtje eens, het is erg als iemand zegt dat ie geen kinderen heeft, terwijl die ze wel heeft...

Dat is wezenlijk iets heel anders.

Maar bij 'kinderen' is er toch in de meeste gevallen sprake (geweest) van een relatie of een huwelijk, kan je van uitgaan.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, van vrouwen die wel een kind, of kinderen hebben, en geen man.

:)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 20 oktober 2011, 16:56
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 12:38

JOSINA022 schreef:
Maar nu ff een andere vraag waar ik erg veel moeite mee had om in te vullen: de kinderwens...
ik heb nee ingevuld omdat er geen kinderen meer kunnen komen, maar de wens is er wel.
Moet ik dan toch "ja" invullen en dan later uitleggen?

Ja, daar zat ik ook mee. als ik 'ja' invul, krijg ik mannen die op de valreep een kind willen met mij.
Vul ik 'nee' in, dan zijn vele verbaasd, ook het feit dat ik ook geen kinderen héb.

Zelfde heb ik met opleiding. zet ik 'niets afgemaakt' of zo, kan iemand denken van lui, geen ambitie en motivatie ed.

Daarom is het zo belangrijk, voor mij, dat ik enigszins mijn levensverhaal neer heb kunnen schrijven, naar aanleiding van 'vergeving'.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 07:51

CLAUWTJE606 schreef:
Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex.
Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.

Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft

ANNETTE792 schreef:
Sorry, maar ik vind dat precies hetzelfde. je was ooit getrouwd, invullen dat je nooit getrouwd bent geweest is dus gewoon liegen, net als iemand die invult geen kinderen te hebben en ze toch heeft liegt.
Het kindje uit een kortstondige relatie maakt niet dat er daarvoor nooit een huwelijk geweest is.

Ik ben ook gescheiden, ik vind het ook niet fijn om aan mn ex herinnerd te worden, maar hij maakt nu eenmaal deel uit van mn verleden. En wat er ook aan de scheiding vooraf ging, of wat erna gebeurd is, hij is en blijft de vader van mijn kinderen.

Voor jou en mij is het misschien geen probleem om een relatie te beginnen met iemand die eerder een relatie gehad heeft of getrouwd geweest is, maar er is een groep mensen voor wie dat wel uitmaakt.
En beginnen met leugens lijkt me niet echt een goede start.

Quote:
Sorry, maar ik vind dat precies hetzelfde. je was ooit getrouwd, invullen dat je nooit getrouwd bent geweest is dus gewoon liegen

Annette, ik vind wel dat jij Clauwtje hier een beetje onterecht, terecht loopt te wijzen.

Dit topic heet 'Hoe eerlijk is je profiel? en niet "Leg eens uit waarom jij je profiel eerlijk vind?"

Clauwtje legt hier uit waarom ze het heel vervelend vind het woord 'gescheiden' in te vullen.

En dat dáárom niet doet.

Eigenlijk is ze dus wel eerlijk....

En waarom het, naar de letter, niet eerlijk is, dát snapt ze denk ik wel....

Dát snap een kind van drie ook.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:53
BerichtOnderwerp: Trouwen

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het een beetje een rare vraag. Hoe kan je dat nu vantevoren weten?????? En het kan ook vanzoveel factoren afhangen toch????

Het lijkt een poll, voor een onderzoek ofzo, waar je één van de vier mogelijkheden mag aanvinken.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 14:44
BerichtOnderwerp: slavernij

THOMAS968 schreef:
Gaat het niet wat ver om homoseksuelen te vergelijken met criminelen die in de gevangenis zitten? Voor criminaliteit kies je, voor homoseksueel zijn niet. Jij hebt er ook niet voor gekozen hetero te zijn. En een crimineel doet per definitie anderen kwaad. doet een homoseksueel dat ook omdat hij anders geschapen is? Een hetero is toch ook geen crimineel omdat er in de heterowereld vrouwenhandel voorkomt?

Thomas

Raar he, steeds de vergelijking met criminelen, als men het over homo's heeft.

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 19:25
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ERIKA129 schreef:
Jaaaaaaa ik slaap zonder medicatie Lachende smiley

Dat is wel een wonder, he...dat had ik ook. wonderlijk als dingen ineens lukken zonder medicatie...

;)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 ... 235 Volgende
Pagina 211 van 235