Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:02
|
|
|
Beste mensen,
In navolging op die andere topic heb ik deze geopend voor de mensen die kwijt willen of het überhaupt wel wat was vandaag. Heb je zoiets van, YES!!! Dan kun je dat hier kwijt. Ook als je zoiets hebt van: NU EVEN NIET!!! Dan mag je dat hier ook kwijt. Ik zou dus zo zeggen, gooi het eruit!
Beun
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 13 oktober 2011, 19:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROB279
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 12:39
|
|
|
Het is prachtig weer! Dus dan kan de dag al bijna niet meer stuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 15:52
|
|
|
Ik denk dat het overal op forum toch wel gedaan wordt het er uit gooien dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 18:11
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
In navolging op die andere topic heb ik deze geopend voor de mensen die kwijt willen of het überhaupt wel wat was vandaag. Heb je zoiets van, YES!!! Dan kun je dat hier kwijt. Ook als je zoiets hebt van: NU EVEN NIET!!! Dan mag je dat hier ook kwijt. Ik zou dus zo zeggen, gooi het eruit!
Beun |
Zie even het nut van deze topic niet in We hebben toch topics waar dit alles al kan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:51
|
|
|
Ja...mijn idee ook...we krijgen plaatsen en gelegenheden genoeg, om zowel positieve als negatieve dingen eruit te knallen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 21:16
|
|
|
Het beste moment en het slechtste moment is hier toch voor? Het zijn razend populaire topics.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:30
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Beun |
Het moet nog komen, tis pas half 10.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:24
|
|
|
Ik heb zoiets van nu maar even niet jah , aan de andere kant gaat het verders perrimmaa. Allemaal een fijn weekend toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INDY717
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 09:53
|
|
|
Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 09:55
|
|
|
INDY717 schreef: | Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten! |
Tja dat is weer het nadeel van de zorg, maar ook al is het altijd weer even vreemd als er een bewoner of patient overlijd je leert er echt wel mee omgaan anders kan je dit beroep niet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 22:00
|
|
|
nah, vandaag dan maar ff niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja dat is weer het nadeel van de zorg, maar ook al is het altijd weer even vreemd als er een bewoner of patient overlijd je leert er echt wel mee omgaan anders kan je dit beroep niet doen |
klopt, je leert er mee omgaan, maar ik blijf het verdriet toch voelen, zij het dan kort. Je hebt toch een korte of langere tijd voor die persoon gezorgd, of je bent er bij tot het einde.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:15
|
|
|
INDY717 schreef: | Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten! |
sterkte bij het verwerken en accepteren dat je een hart hebt, wat op de juiste plaats zit.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LENNEKE002
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 20:07
|
|
|
het was zeer zeker wat!! heerlijk met al m'n leerlingen de boeken in de kast gegooid en een uurtje naar de geitenboerderij geweest waar volop geitjes geboren werden......hoe leuk en onder het gegeven dat alles leerzaam kan zijn kan dat gerust onder schooltijd en ach ja het leukst is dan altijd dat je de stoerste binken ziet knuffelen met die kleine geitjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 21:13
|
|
|
LENNEKE002 schreef: | het was zeer zeker wat!! heerlijk met al m'n leerlingen de boeken in de kast gegooid en een uurtje naar de geitenboerderij geweest waar volop geitjes geboren werden......hoe leuk en onder het gegeven dat alles leerzaam kan zijn kan dat gerust onder schooltijd en ach ja het leukst is dan altijd dat je de stoerste binken ziet knuffelen met die kleine geitjes! |
Hallo Lenneke
Wel een beetje uitkijken voor de Q koorts. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LENNEKE002
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 10:30
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Lenneke
Wel een beetje uitkijken voor de Q koorts. Sjalom. Martin |
Hoi Martin,
Ja inderdaad, daar had ik niet aan gedacht. Toch gelukkig nooit wat van gehoord in de tijd dat ik hier woon. Elk jaar worden daar een paar honderd geitjes geboren en gaat bijna iedereen ernaar toe om het te bekijken, beetje zo'n dorpstraditie geloof ik;) maar ik ging het eens opzoeken hoe je dit kan krijgen, maar ik lees dat je het ook via honden en katten kan krijgen?? dat brengt het wel veel dichterbij...
groet Lenneke
|
|
Naar boven |
|
|