Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:25
Onderwerp: je lichaam een tempel
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb jou een mailtje gestuurd omdat ik niet iedere keer het forum wil gebruiken om je te verbeteren, maar ik blijk geblokkeerd te zijn door jou... nooit geweten dat ik stalkte, maar t zal wel goed zijn...
Joost den Draaier is GEEN wielrenner, tevens is hij NIET dood. Je gegevens kloppen dus niet. |
klopt helemaal Pieter....t is Johannes Draaijer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:39
|
|
|
Goed...ik zelf rook af en toe een sigaartje.....weet ik...is niet goed.
Gisteren was ik op mijn racefiets gestapt, ruim 40 km in iets meer dan een uur gefietst. Dat ging best hard, de laatste 5 km even doorgeknald tot ruim over de 45km/uur. toen ik afstapte thuis, stond ik te trillen op mijn benen. Een hartslag van rond de 160....oeps..
Morgen rijden ze met de tour over de mont Ventoux.....daar zijn al wat racefietsers overleden, profs, amateurs etc. door een te grote inspanning. Ik zag dat gister op tv. Wielrenners als Simpson, Joost den Draaier, Gerrie Kneteman, Jose Jiminez, Marco Pantai. Allemaal goed getrainde mannen, al dan niet tijdens hun sport carriere of net erna.
Ben ik wel gezond bezig was mijn gedachte? Zover door gaan, over de grens waarop je je lichaam hoort schreeuwen, de pijngrens voorbij?
http://www.sportzorg.nl/nieuws/gezondheid-sporten-vooral-doen-maar-maak-het-niet-te-gek.html
En toch.....morgen misschien weer op mijn fiets stappen voor niet een rustig fietstochtje, maar gewoon ff knallen....tegen die 40km/uur blijven...kijken of het gemiddelde niet nog een stukkie hoger kan...want daar ligt de uitdaging.
Maar als ik dan in mijn vrienden en kennissen kring kijk zie ik ook mensen die als ze zich een trap op moeten sleuren, toch ook wel zeer ongezond bezig zijn. Nee niet ..... die trap is de oorzaak , maar het gewicht wat omhoog moet
Een stukje wandelen, wat blijkbaar zo zwaar wordt, dat ze nog rustiger aan gaan doen. En maar een flink glas cola naar binnen sleurpen....t is ook zo heet
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 19 juli 2010, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:37
|
|
|
Nu eens niet deze tekst loslaten op seksuele dingen van ons leven, maar op de zorg die wij qua gezondheid besteden aan ons lichaam.
Hoever houden wij hier rekening mee? Denken wij na bij onze levensstijl hoe ons lichaam verzorgd wordt? Ons gewicht, ongezonde leef gewoontes, ongezonde eet gewoontes, het al dan niet sporten?
Is dit iets waar je over nadenkt bij deze dingen? En dan denk ik ook over de mensen waar wij zorg voor hebben, die onze geliefden zijn. In hoeverre denk je over je lichaam en je leven zo na, dat deze mensen ook betrokken zijn in dat stukje tempel zijn. Je kan heel slecht voor jezelf zorgen, waardoor je weet dat dit gevolgen heeft voor je levensverwachting.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:20
Onderwerp: Tour De France
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Kwaliteit waarvan? |
nou in ieder geval was de kwaliteit van de fiets van Andy Schleck zijn fietsje vandaag wat minder......ketting eraf en tijd verloren en de gele trui kwijt aan Contador.
Ik hoop dat morgen er een echt klimmers spectakel losbarst in de tour. en dat robert Gesink tijd gaat en kan pakken op de belg van den Broeck, Mensjov tijd wint op de spanjaar Sanchez...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:10
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik kan niet, mijn oudste krijg buisjes..en verder nog wat gedoe..dus die heeft onverdeelde aandacht nodig van zn mams... volgende keer ben ik erbij!! (als het in een even week valt)
|
mams zijn is taak 1 in je leven....... en dat doe jij vast heel goed, dat weet ik zeker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:08
Onderwerp: Je bent geliefd !
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik weet niet wie je met allen bedoeld, maar de bijbelse definitie van wie Gods kinderen zijn staat o.a. in 1 Johannes 2&3.
"Als gij weet, dat Hij rechtvaardig is, erkent dan ook, dat een ieder, die de rechtvaardigheid doet, uit Hem geboren is. Ziet, welk een liefde ons de Vader heeft gegeven, dat wij kinderen Gods genoemd worden, en wij zijn het ook. Daarom kent de wereld ons niet, omdat zij Hem niet kent. Geliefden, nu zijn wij kinderen Gods en het is nog niet geopenbaard, wat wij zijn zullen; maar wij weten, dat, als Hij zal geopenbaard zijn, wij Hem gelijk zullen wezen; want wij zullen Hem zien, gelijk Hij is. En een ieder, die deze hoop op Hem heeft, reinigt zich, gelijk Hij rein is. Ieder, die de zonde doet, doet ook de wetteloosheid, en de zonde is wetteloosheid. En gij weet, dat Hij geopenbaard is, opdat Hij de zonden zou wegnemen, en in Hem is geen zonde. Een ieder, die in Hem blijft, zondigt niet; een ieder, die zondigt, heeft Hem niet gezien en heeft Hem niet gekend. Kinderkens, laat niemand u misleiden. Wie de rechtvaardigheid doet, is rechtvaardig, gelijk Hij rechtvaardig is; wie de zonde doet is uit de duivel, want de duivel zondigt van den beginne. Hiertoe is de Zoon van God geopenbaard, opdat Hij de werken des duivels verbreken zou. Een ieder, die uit God geboren is, doet geen zonde; want het zaad Gods blijft in hem en hij kan niet zondigen, want hij is uit God geboren. De boodschap van het evangelie is nog steeds een van bekering en behoud. Een boodschap van universeel behoud zonder bekering sluit beter aan bij de new age.
Wat niet wegneemt dat iedereen die zich bekeert Gods kind kan worden door Jezus aan te nemen. Jezus stierf voor iedereen maar je moet het wel aannemen en bereid zijn de prijs te betalen. Je redding is gratis maar het kost je wel alles. (De slaaf staat niet boven zijn Heer... Joh.13:16)
GrZing |
hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in....had ik erbij moeten zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:06
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dat zijn aardig wat liters koffie. je zou een 50 cent per kopje kunnen vragen.. heb je een leuk spaarcentje |
had ik toch bijna 2000 euro gehad......
zou ik de 4000 bezoekers nog halen??? Nog 2 wk dan is mijn abo verlopen en ben ik weg....
De 1000 forum berichten is een mooi afsluitend aantal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 19:24
Onderwerp: Niet mijn wil maar Uw wil geschiede
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat ik ermee bedoel is dit: Ik geloof niet dat je dan nog veel zin hebt om naar plaatsen te gaan wat God niet goed vindt. Terwijl je er vroeger juist met veel plezier naar toe ging. Voorbeeld: discotheek, kermis oftewel de plaatsen der ijdelheid. |
wat dat betreft is het voor mij altijd, dat ik de vraag moet kunnen beantwoorden, zou ik hier met Jezus kunnen zijn, zou Hij mij hier kunnen ontmoeten? Of zou ik mij schamen dat ik mij daar bevind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 19:21
Onderwerp: onze menselijke relaties en tijd/ruimte/plaats
|
|
|
Luc. 10 : 38 Toen Jezus en zijn volgelingen verder trokken ging Jezus een dorp in, waar hij gastvrij werd ontvangen door een vrouw die Martha heette. 39 Haar zuster, Maria, ging aan de voeten van de Heer zitten en luisterde naar zijn woorden. 40 Maar Martha werd helemaal in beslag genomen door de zorg voor haar gasten. Ze ging naar Jezus toe en zei: ‘Heer, kan het u niet schelen dat mijn zuster mij al het werk alleen laat doen? Zeg tegen haar dat ze mij moet helpen.’ 41 De Heer zei tegen haar: ‘Martha, Martha, je bent zo bezorgd en je maakt je veel te druk. 42 Er is maar één ding noodzakelijk. Maria heeft het beste deel gekozen, en dat zal haar niet worden ontnomen.’
Onze menselijke relaties en tijd Altijd maar druk bezig zijn met ons eigen leven, met de contacten die we hebben te onderhouden, vasthouden en ommuren wat we hebben, geeft een Martha houding. Maria ging met alleen haar eigen leven naar Jezus, knielde aan zijn voeten en luisterde, ontving. Geen voorwaarden, niets, met lege handen zat ze daar.
Moeten we ook in relaties mekaar niet tegemoet treden als een Maria. Is er wel ruimte voor een relatie, of is hier alleen maar een stukje of beetje een plekje. Af en toe eens wat horen, stukjes ontvangen, maar niet te veel. En…. bevalt het toch goed, dan zien we wel of we een stukje méér tijd en ruimte in de omgang willen steken?
Wat ik daarmee wil zeggen is “durven we ons wel echt open te geven bij het aangaan van een relatie?”
Natuurlijk moet je voorzichtig zijn en niet alles erin storten. Maar het gaat mij even om de intentie, het gevoel waarmee je in je leven staat. Natuurlijk zeg ik ook dat mijn leven nu goed is. Dat ik het naar mijn zin heb, want dat heb ik ook. Ik geef mijn leven een dikke 7. Maar die 7 is er wel een gemiddelde, die opgebouwd is uit 9ens en 4en.
Heerlijk mijn eigen ding kunnen doen, vrienden, tijd voor mijzelf, geen verantwoording….een 9 Die arm missen, niet iemand naast je, niet echt je verhaal kwijt kunnen, geen intimiteit …. een 4
En daardoor geef ik mijn leven toch wél een 7.... ja ik heb t naar mijn zin t laatste jaar gekregen.
Maar wat wil je van die 9 kwijtraken? of blijf je te druk met die 9 proberen te onderhouden, zonder in te zien dat als je investeert in die 4 het veel gemakkelijker is het gemiddelde van je leven op te poetsen?
Immers die partner naast je….is die niet een 10 waard (ok…. op zijn tijd ff een 4, maar ook daar kom je uit, als het een echte 10, dus liefde, is)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 19:16
Onderwerp: Belijdenis doen, zin of onzin?
|
|
|
"Je zegt niet 'ja' tegen de kerk maar 'ja' tegen God" Je zegt niet ‘ja’ tegen de kerk, maar ‘ja’ tegen God," zegt dr. W. van Vlastuin over het doen van belijdenis. "Er was een tijd waarin het vanzelfsprekend was om binnen de kerk belijdenis te doen. Nu leeft steeds meer het besef dat dit niet zo is. Vooral wanneer hele groepen besluiten belijdenis te doen, ontstaat het beeld alsof het er gewoon bij hoort." Belijdenis is vooral een gebruik binnen de christelijke traditie waarbij een christen in het openbaar getuigenis aflegt van zijn of haar geloof.
"Vanuit de doop is het een roeping om belijdenis te doen," vervolgt Van Vlastuin, auteur van het boek Mag ik belijdenis doen? <http://www.izb.nl/boekhandel/details.php?artikelID=27410>. De Hersteld Hervormde predikant erkent dat belijdenis onder jongeren "spanning" met zich mee brengt. "Men vraagt zich af: meen ik het nou echt en geloof ik oprecht? We moeten ons goed realiseren dat je door de doop al in relatie met God staat. Hij heeft ervoor gekozen met jou in verbondsrelatie te treden."
Hoogspanningskabel Van Vlastuin wijst op het gevaar van automatisme. "We dienen te beseffen dat Gods kerk heilig is. Deze hoogspanningskabel op een kerkelijke gemeente geeft veel energie, maar misbruik daarvan is dodelijk. Een kerk is niet een clubje mensen, maar de gemeente van God." Vlastuin wijst op Handelingen 5 "waarin beslag op de gemeenschap werd gelegd, terwijl de kerk daardoor tegelijkertijd groeit. Dat besef van heiligheid is nodig in de prediking en opvoeding van onze jongeren."
"In Mattheüs 10:32-33 staat 'Iedereen die mij zal belijden bij de mensen, zal ook Ik belijden bij Mijn Vader in de hemel. Maar wie Mij verloochent bij de mensen, zal ook Ik verloochenen bij mijn Vader in de hemel'. Het doen van belijdenis wordt direct verbonden met zaligheid. Uit je gedrag en levenswandel moet naar buiten komen dat je een volgeling van Christus bent." Van Vlastuin vergelijkt belijdenis met trouwen. "Op je trouwdag is niet alles voor elkaar, het echte huwelijk moet nog volgen, maar die dag is wel een belangrijke drempel die je overgaat."
Belijdenis is beginpunt De predikant noemt drie kernpunten op die van belang zijn: berouw hebben, de betekenis van Christus voor je leven en je levenswijze. "Dat zijn drie zaken waar het om draait. Ik moet weten dat ik tegenover God een zondaar ben, dat ik heb ontdekt dat alleen Christus mij kan redden en een geschikte Zaligmaker is, en dat ik Christus wil volgen om te strijden tegen de zonde." De predikant voegt toe dat belijdenis doen "niet het eindpunt is, maar het beginpunt". "Het is de taak van de gemeente om daar alert op te zijn. Je bent als gezin voor elkaar verantwoordelijk."
Vorming Hoe moeten we onze jongeren voorbereiden op het doen van openbare belijdenis? Volgens Van Vlastuin zijn drie dingen van belang. "In de eerste plaats zijn we vanuit de doop geroepen belijdenis te doen. Ten tweede kunnen we niet zomaar belijdenis doen. Net zoals we op de huwelijksdag geen jawoord kunnen uitspreken zonder dat we het menen, zo kunnen we onze relatie met God niet erkennen zonder hart. Ten derde mogen we elkaar erop wijzen dat God ons alles geeft wat ons ontbreekt."
"In de doop heeft Hij beloofd alles te willen doen voor onze zaligheid. Zo mogen we van Hem veel verwachting hebben. Dan wordt de openbare geloofsbelijdenis een mooi moment in ons leven waarin we onze overgave aan de Heere uitspreken. Zo krijgt ons hele leven iets van een belijdenis van de Heere voor de mensen. Dat mag ons verlangen zijn: 'Leer mij o God van zaligheden, mijn leven in Uw dienst besteden'," aldus Van Vlastuin.
Ik las vandaag dit stukje op CIP.nl
Dit roept voor mij een aantal vragen op:
Wanneer weet je nou of je belijdenis moet doen? Ik weet uit mijn verleden nog wel dat we thuis huisbezoek kregen. Eén van de ouderlingen vroeg/zei toen tegen mij “is het niet eens tijd om belijdenis te gaan doen?” Nee, voor mij kon ik op dat moment geen belijdenis doen, omdat ik mij helemaal geen christen voelde in mijn hart. Het geloof raakte mijn hart helemaal niet.
Ds Vlastuin haalt de tekst uit Math. 10 erbij…..Ieder die mijn naam…etc. Maar heeft dit wel met de belijdenis te maken? En is dit niet veel meel een waarschuwing, om altijd getuigenis te kunnen/moeten afleggen van je geloof?
Wat heeft het doen van belijdenis te maken met zaligheid?
Ds Vlastuin stelt dat in de doop God belooft heeft alles te doen voor onze zaligheid. Maar wat heeft dat dan weer te maken met de zin daarboven? dat God ons alles geeft wat ons ontbreekt? En is dat wel zo? En heeft God de mensheid sowieso alles al gegeven voor onze zaligheid , immers Jezus is de weg naar onze zaligheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 18:59
Onderwerp: Je bent geliefd !
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vanochtend zag ik een preek bij zendtijd voor kerken,het thema was; je bent geliefd. Nu ken ik dat thema ook van een prekenserie van Henri Nouwen. Hij heeft dit uitgewerkt in;
* je bent niet wat je hebt * je bent niet wat je doet * je bent niet wat anderen over je zeggen wie je bent
Je bent Gods geliefde kind!
Herken je dat? Hoe vaak zeg je niet wat voor werk je doet? Wat voor goeds je gedaan hebt? Wordt je geraakt door wat anderen over je zeggen?
Maar het gaat allemaal over hoe God naar jou kijkt,Hij heeft jou geschapen en Hij houd van jou,je bent Zijn geliefd kind! |
Fijn is dat te weten he Carin, dat:
Wie we ook zijn, man, vrouw, alleenstaande, homo, hetero Hoe we ons ook voelen als mens Wat we ook voelen voor de/een ander Welke mening we ook hebben, mits met liefde voor de ander gesproken Welke plek we ook innemen in de maatschappij
We allen mogen weten dat we God's Geliefde kind zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:46
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
CARIN303 schreef: | En dan te bedenken, Zinga, dat ze er allebei wonen |
he....eh...ik ben goed in routes hoor
Als je dus Spijkenisse inkomt.....staat er op de boorden vrij snel pontje NIEUW BEYERLAND.
Dat dus volgen totdat ja na heel wat geslinger, bochten Spijkenisse uitrijdt. Dan boord naar Simonshaven volgen. Na 3 km rijd je Simonshaven in....dan linksaf naar t voetbalveld/recreatie gebied Bernisse. Daar je auto parkeren.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op vrijdag 23 juli 2010, 18:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:05
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | TESSYBEAR731 schreef: Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom! Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)
We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen. Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas! In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven... Dus...vergeet je zwembroek niet!!
SV Simonshaven Schuddebeursedijk 2A 3212 LS Simonshaven
Mensen die meegaan zijn:
Tessybear731 met 1 kind Peacedove820 met 3 kids Marianne129 (?) met 2 kids Johanna598 Miekjes285
Jonathan890 ....onder voorbehoud Lucas715
Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... |
ik ging van t ene berichtje van je, van onder voorbehoud opeens naar zonder, dus gewoon mee???.....maar dat is dus niet zo...t blijft onder voorbehoud.
En in spijkenisse staan volgens mij geen boorden naar Oud Beyerland....maar wel richting pontje Nieuw Beyerland. Dat dus blijven volgen totdat je Spijkenisse weer uitrijdt en dan boorden Zuidland, simonshaven volgen. Daar even flink toeteren......hahaha...ik woon daar rechts in Spijkenisse. Misschien dat ik wel zo benieuwd raak dat ik toch beslis te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:16
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dalijk wordt ze uitvergroot en opgehangen als poster |
volgens mij is ze van 4 kanten gefotografeerd om een echte natuurgetrouwe copy te maken hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:15
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
CARIN303 schreef: | Eh...met prohomo bedoel ik dat het okay is zoals je bent! Weet je welke tekst ik vorig jaar kreeg via een landelijke dag van Contrario;
Ho-Bi-He God vind jou okè!
Elke mens is waardevol en niemand, echt he-le-maal niemand kiest ervoor om anders te zijn dan anderen. Neemt niet weg dat ,als je homo bent ,je er later blij mee kunt zijn omdat je jezelf kunt zijn, open en eerlijk over jouw geaardheid en weet je, dat is zo mooi als mensen dat kunnen zeggen; het is goed zoals ik ben ( en nee,dan heb ik het natuurlijk niet over het kruis dat een ieder van ons heeft gekregen in dit leven!)Allemaal hebben wij een doorn in ons vlees en alleen God kan ons helpen hiermee te leven maar dat neemt niet weg dat we anderen daar bij nodig hebben en hoe fijn is het als dat je mede broers en zussen kunnen zijn! Dus lieve homo broers en zussen, kom uit de kast, en zit niet bij de pakken neer als je negatieve reactie`s krijgt. Kijk maar eens naar de reactie`s op dit forum, altijd zullen er mensen zijn die een oordeel over je hebben maar ook altijd en ik bedoel dus ALTIJD zullen er mensen zijn die er voor jou willen zijn, *om te luisteren *samen te bidden *je helpen op weg te gaan *er voor je te zijn.
Ook toen God jou schiep zei Hij; Het is zeer goed
en voor meer informatie en steun;
www.contrario.nl
www.regenboogforum.nl |
Laten we hier maar mee afsluiten....
CHRIS slotje graag.... ik heb m geopend en zou zo graag willen dat ik m nu zelf af kon sluiten, want deze tekst is goed !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:06
|
|
|
Vanmorgen in de dienst zongen we opwekking 582, Tijdens het zingen voelde ik zo bijzonder dat God wil dat we Hem volgen door ons aan Hem te geven in vol vertrouwen.
Al mijn hoop, mijn plannen en mijn tijd leg ik in uw hand, vertrouw ze aan U toe.
Dat gaf mij op dat moment zoveel rust en vrede. Had ik echt net ff nodig. In mijn hoofd zaten wat vragen die een antwoord wilde hebben, maar waarvan ik ook wist dat het antwoord niet zou worden wat ik mooi en goed zou vinden.
En God gaf mij rust, een zegening door mij heen.
http://www.youtube.com/watch?v=ukLhNMIIh2k&feature=related
Jezus, alles geef ik U wat ik ben en heb en wat ik ooit zal zijn.
Al mijn hoop, mijn plannen en mijn tijd leg ik in uw hand, vertrouw ze aan U toe.
Door uw wil te doen, leer ik om vrij te zijn.
Jezus, alles geef ik U, wat ik ben en heb en wat ik ooit zal zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:52
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Japanners kopiëren alles Carin, staan ze om bekend ...... |
hahaha waar kunnen we straks een Carin-copy zien ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:21
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hihi,ja maar ben jij ook blij dat je niet meer ziet? Ik bedoel dan dat het er waarschijnlijk mega stom uitziet dat er maar een helft van die benen bruin is en de rest wit . |
hahaha.....die mannen moeten maar eens gewoon in zwembroek af en toe eens gaan fietsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 09:41
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Charlie Peacock, Vince Ebo en Ron Kenoly
sooooooooooooooo mooi (ik heb een hele CD van hun 3tjes)
http://www.youtube.com/watch?v=mi2kzSCC44E
Dear friend, there`s a story goin` round says you`re gonna be married soon But you`ve been sayin` that for years, and there can be no wedding without a groom You said he`s gone away to make a place for you and Him Oh you know He`s gonna come back, but you just don`t know when
Chorus: Dear friends He is not slow in keeping His promises As some understand slowness to be Keep a watch out, don`t lose faith, He said He would come for you He`s gonna come for you, you wait and see
Dear friend, people joke, they laugh and they make fun When you tell `em all about the groom who`s gonna come He`s been gone a long long time, are there any doubts to confess Do you wonder if you`re ever gonna wear that wedding dress
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 09:07
Onderwerp: waarden en normen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Met een heeeeel groot schip de wereld onderzoeken met in de top de nderlandse vlag |
eh... .....toen deden ze toch ook iets met slaven ??
daarom kan ik dus die opmerking van JanPeter Balkenende dus niet begrijpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 08:58
Onderwerp: Wanneer ben je er klaar voor?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Iemand wees mij op de volgende spreuk:
Liefde is een luxe die je je pas kunt veroorloven als al je vijanden zijn uitgeschakeld. Tot die tijd is iedereen van wie je houdt een gijzelaar die je moed ondermijnt en je beoordelingsvermogen aantast. -Orson Scott Card-
|
Ik hoor wel eens "kijk naar voren" Door evaring is er 'anders' geboren En kijk je soms een stukje terug Ik Weet dàt, het is soms te vlug Gaan in vertrouwen, een volgende stap Zonder dat een onluikende bloem wordt vertrapt Moet ik daarom dan maar stil blijven staan? Nee ik wil van hier een stuk verdergaan. Waarheen op weg ... ik weet t niet? Wel, dat er is een kans op verdriet. Als 't maar niet is vanwege pijn Want daarvoor is mijn hart veel te klein. -jonathan-
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 08:47
Onderwerp: down
|
|
|
Nog voordat je bestond, kende hij je naam. Hij zag je elk moment, en telde elke traan. Omdat hij van je hield, Gaf hij zijn eigen zoon. Hij wacht alleen nog maar totdat je komt
En wat je nu ook doet, Zijn liefde blijft bestaan Ook niets wat jij ooit deed verandert daar iets aan. Omdat hij van je houdt, gaf hij zijn eigen zoon En nu alles klaar wanneer jij komt
Refrein: Kom tot de vader, Kom zoals je bent In je hart, al je pijn is bij hem bekent de liefde die hij geeft, de woorden die hij spreekt daarmee is alles klaar wanneer jij komt
En wat je nu ook doet zijn liefde blijft bestaan want niets wat jij ooit deed verandert daar iets aan Omdat hij van je houdt gaf hij zijn eigen zoon en nu is alles klaar wanneer jij komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 23:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik denk dat we eerst moeten beginnen met het zoeken naar het Koninkrijk Gods. Als we dat hebben mogen vinden , geloof ik niet dat er nog veel behoefte is naar de dingen die we zelf graag willen maar dat er veel meer behoefte is naar wat God van ons wil. |
Nou..... dit vind ik een beetje te kort doen aan mijn eigen mens/gevoel/verlangen. Ik denk dat er altijd wel dingen zijn die we als fijn mogen beleven in ons leven. Soms zijn er dingen die we wel bij god mogen voorleggen.
Ik denk ook wel dat het goed is dat wij zoeken naar wat God wil in ons leven. Welk plan Hij met ons leven heeft, waarvoor kunnen wij gebruikt worden in Zijn koninkrijk.
Maar is het nou zo dat wij zelf niet ook een stuk in dit leven mogen staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 23:22
Onderwerp: Bescherming gevraagd
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Inderdaad, het forum is openbaar. We vinden ook dat deze openbaarheid de essentie van een forum is. Je moet geen dingen delen op het forum die je niet in de openbaarheid wilt hebben. Potentiële leden (waaronder jouw potentiële christelijke partner) kunnen zo zien dat ChristianMatch druk en actief is, en dat nodigt uit tot lid worden (wat dus jouw kansen vergroot). Zoals al gezegd: mensen kunnen in hun profiel-instellingen aangeven dat ze niet willen dat hun foto te zien is door mensen die niet zijn ingelogd.
Maar ik ga eens werken aan een nieuwe forum regels pagina, waar ik expliciet in ga vermelden dat het forum openbaar is. |
Op de site van ouderalleen.nl zijn delen van het forum open en door niet leden te raadplegen en te lezen. Andere delen van het forum zijn alleen toegankelijk voor leden. Via google vind je dus niets van wat ik in die afgeschermde gedeelten plaats. Zoek je goed via google dan vind je wel links maar toegang ...ho maar.
Het zou misschien een idee zijn dat een stuk openbaar is maar een bepaald deel van het forum gesloten is. diegene die dan beslist moeite heeft dat zijn/haar gangen worden nagetrokken kunnen worden, kunnen daar dan hun topic plaatsen. Reacties op open topics zijn dan echter weer wel toegankelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 23:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Lance Armstrong is weer gevallen. Ze kunnen hem beter een andere fiets geven. Iets van een 3 wieler of zo, of een 4 wieler, met fietsmand voor zijn proviand. |
zoiets ????
of meer dit???
hij lijkt trouwens sprekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 23:01
|
|
|
MARIO216 schreef: | Balkenende zei er ook wat over: We gaan weer normen en waarde hanteren en we gaan terug naar de VOC-mentaliteit. |
VOC mentaliteit.?????...kan een ware CDA'er mij dat ff uitleggen...ik heb die man nooit zo kunnen volgen met zijn oudbollige, niet meer van deze tijd, en niet meer in deze tijd passende uitspraken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 22:47
|
|
|
MARC212 schreef: | God wil het goede met je en dat wil jezelf ook. Geduld is daarbij belangrijk. Dat denk ik. |
ja dat is de boodschap die ik ook altijd hoor..... maar toch..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 22:45
Onderwerp: actieve opstelling
|
|
|
MARC212 schreef: | Ik heb het in handen van de Heer gegeven. Vertrouwen op Hem is het belangrijkst. |
ook dus ongeveer mijn opstelling.... dingen die komen gaan komen vanzelf... natuurlijk is het niet zo dat dat gebeurt, maar mijn opstelling is ongeveer zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 17:27
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Waar doel je op met dit stukje? Dat we niks meer mogen plaatsen? Dan hoop ik nog vaak eigenwijs te wezen |
nee dat bedoel ik juist helemaal niet... t was een reactie op pieter, die vond dat mensen in bescherming moesten worden genomen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|