Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:56
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja Suus ze kan mij niet missen....gelukkig maar.. |
haha is dat zo ? Volgens mij denk jij dat de vrouwen bij bosjes voor je vallen... dream on...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:22
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik heb opnieuw betaald, ben hier nog enkele maandjes |
gezellig Marylien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRACE585 schreef: | hier vakantie van s'middags 4 maart tot 13 maart en de mei vak van22 april tot8 mei zo nu is iedereen ff op de hoogte |
Ik hou wel van een geintje op zijn tijd Grace, en als Visser bijv. hapt, is dat alleen maar lache toch ?
'k moet wel uitkijken natuurlijk, straks krijg ik geen bolussen meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:18
Onderwerp: het kind met een probleem
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Juist doordat jarenlang extra geld gepompt is in de Randstad hebben de kinderen op het platteland een achterstand.........ik weet niet wat beter is.M.i.zou het beter zijn de kinderen te "verdelen",geef het bijzonder onderwijs bijvoorbeeld minder handvaten om probleemkinderen te weigeren zodat de situatie niet scheeftrekt(geen rugzakjes op het bijz.onderwijs en teveel "probleem"kinderen op het openbaar onderwijs zijn helaas bestaande situaties) |
Het gaat hier om kinderen met een (ernstig) probleem, met name die kinderen die het echt nodig hebben worden straks wel de dupe, ben ik bang. Op "uitgesproken eo" ging het erover en dat zette mij wel aan het denken. Zulke kinderen komen straks wel thuis te zitten, en dan is die speciale aandacht er niet meer van deskundigen die er vanaf weten. Behalve dit filmpje wat ik op youtube vond (over dove kinderen en daarnaast soms nog andere 'stoornissen'), was er ook een voorbeeld van een jongen, die als het zo doorgaat juist zijn latere leven niet in de winkel werkt maar noodgedwongen thuiszit... deze kinderen hebben nu eenmaal hard die begeleiding nodig, dat is mij wel duidelijk. Het gaat hier om kinderen die die extra aandacht en zorg echt nodig hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=DNICJH0ajyQ
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 22 februari 2011, 18:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bij ons niet. En volgende week ook niet . Maar die week daarop pas. |
Hebben ze daar wel mei vakantie ? of wordt dat in Zeeland pas juni ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:47
Onderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
|
|
|
"In 2011 wordt er op en rond station Zwolle veel gebouwd. De tunnel onder de sporen door wordt breder gemaakt, er wordt een 4de perron aangelegd en Zwolle wordt aangesloten op de Hanzelijn. Deze bouw activiteiten zorgen voor hinder. In verschillende periodes zullen zijn er minder of helemaal geen treinen rijden rondom Zwolle."
Ik moet het nog ff afwachten... is het eindelijk dichterbij, krijg ik (vandaag) een mail met oa. dit bericht...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 22 februari 2011, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:39
|
|
|
LISA610 schreef: | Klopt.. bij ons zijn de kids de hele week vrij |
Bij ons dus ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:14
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Omdat 50 toch wel een extra bijzondere leeftijd is... ook van mij de hartelijke felicitaties voor deze dag hier op 't forum. Maak er een mooie dag van Chatuliem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:09
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja wat denk je zelf.. Wij waren al halverwege het eten toen jij binnen kwam dus dan is t toch logisch dat jij ook maar een halve portie krijgt. Is tactvol bedoeld van de bediening, want nu waren we tegelijk klaar met eten... |
hihi Lisa...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:08
|
|
|
GRACE585 schreef: | een dochter die schoolziek is en niet naar school wil en toch moet wat een drama's op de vroege ochtend
gelukkig heb ik het nog steeds voor het zeggen
ik ben echt een ontaarde mamie me meis is dus weer thuis meester belde'' t kind is echt ziek |
oke, dacht dat het schoolvakantie was... bij jou dus niet ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:35
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Beste Leo, als ik verliefd ben, ben ik de liefste man van de wereld...heb dan zelfs een hekel aan mezelf. Dan doe ik alles voor haar, zelfs samen met haar afwassen...Maar ik zal nooit van te voren op een openbaar forum dat ik mee zou helpen met de afwas. |
Allereerst gefeliciteerd Chat... maar eh, nooit een hekel aan jezelf krijgen hoor !! Dat is m.i. wel een belangrijke basis, waardoor je ook juist in staat bent haar lief te hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 01:04
Onderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Romeinen 5:12 Daarom, gelijk door één mens de zonde de wereld is binnengekomen en door de zonde de dood, zo is ook de dood tot alle mensen doorgegaan, omdat allen gezondigd hebben; 13 want reeds vóór de wet was er zonde in de wereld. Maar zonde wordt niet toegerekend, als er geen wet is. 14 Toch heeft de dood als koning geheerst van Adam tot Mozes, ook over hen, die niet gezondigd hadden op een gelijke wijze als Adam overtrad, die een beeld is van de komende. 15 Maar het is met de genadegave niet zo als met de overtreding; want, indien door de overtreding van die ene zeer velen gestorven zijn, veel meer is de genade Gods en de gave, bestaande in de genade van de ene mens, Jezus Christus, voor zeer velen overvloedig geworden. 16 En het is met het geschenk niet zo als door het zondigen van één; want het oordeel leidde van één overtreding tot veroordeling, maar de genadegave van vele overtredingen tot rechtvaardiging. 17 Want, indien door de overtreding van de ene de dood als koning is gaan heersen door die ene, veel meer zullen zij, die de overvloed van genade en van de gave der gerechtigheid ontvangen, leven en als koningen heersen door de ene, Jezus Christus.
Hier maak ik uit op dat niet iedere zonde gelijk was aan die van Adam, maar toch heeft ieder mens (geen uitzondering) de genade van Jezus Christus nodig.
Jammer vind ik het Henk dat je het op deze manier benaderd. Het is juist Gods liefde dat Hij bij een ieder aanklopt, maar het is nog altijd de keuze van de mens om wel of niet open te doen. In relatie zijn met God gaat niet buiten de menselijke wil om en daarom vind ik jouw stelling niet kloppen. |
Mijn excuses !! Ik had niet door dat dit topic over "de volwassendoop" ging, daar zou ik immers niet meer op reageren...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 21 februari 2011, 01:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:59
|
|
|
HENK710 schreef: | Wat is er moeilijk aan om dat aan te geven? Het leven is besmet geraakt en daarom is er verschoning nodig, wat Jezus voor ons bewerkt heeft! En dat begint al vanaf het conceptiemoment, want Jezus is doelbewust daar al begonnen en niet direct als volwassen man op aarde gezet! |
Romeinen 5:12 Daarom, gelijk door één mens de zonde de wereld is binnengekomen en door de zonde de dood, zo is ook de dood tot alle mensen doorgegaan, omdat allen gezondigd hebben; 13 want reeds vóór de wet was er zonde in de wereld. Maar zonde wordt niet toegerekend, als er geen wet is. 14 Toch heeft de dood als koning geheerst van Adam tot Mozes, ook over hen, die niet gezondigd hadden op een gelijke wijze als Adam overtrad, die een beeld is van de komende. 15 Maar het is met de genadegave niet zo als met de overtreding; want, indien door de overtreding van die ene zeer velen gestorven zijn, veel meer is de genade Gods en de gave, bestaande in de genade van de ene mens, Jezus Christus, voor zeer velen overvloedig geworden. 16 En het is met het geschenk niet zo als door het zondigen van één; want het oordeel leidde van één overtreding tot veroordeling, maar de genadegave van vele overtredingen tot rechtvaardiging. 17 Want, indien door de overtreding van de ene de dood als koning is gaan heersen door die ene, veel meer zullen zij, die de overvloed van genade en van de gave der gerechtigheid ontvangen, leven en als koningen heersen door de ene, Jezus Christus.
Hier maak ik uit op dat niet iedere zonde gelijk was aan die van Adam, maar toch heeft ieder mens (geen uitzondering) de genade van Jezus Christus nodig.
HENK710 schreef: | God werkt als Starter inderdaad buiten de menselijke wil om. Hij klopt hoe dan ook aan, of we nu willen of niet! Dat is de boodschap van Zijn Woord! |
Jammer vind ik het Henk dat je het op deze manier benaderd. Het is juist Gods liefde dat Hij bij een ieder aanklopt, maar het is nog altijd de keuze van de mens om wel of niet open te doen. In relatie zijn met God gaat niet buiten de menselijke wil om en daarom vind ik jouw stelling niet kloppen.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 21 februari 2011, 01:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 14:21
|
|
|
LISA610 schreef: | En jawel, het is goed gekomen. Lekker gegeten & daarna wezen feesten in Crazy Piano's in Scheveningen. | Leuk zeg... dat was ooit een C.M. uitje... (eh, voor de liefhebbers... ) Daar ook nog gegeten ? Misschien te koud nu, maar ze hebben er terrasverwarming.
En dit was je slechtste moment ?
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 20 februari 2011, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 00:27
Onderwerp: verjaarswandeling
|
|
|
Chatuliem, ik wens jou en iedereen die met je mee gaan, een hele gezellige verjaarswandeling toe !! Geniet ervan !!
En alvast gefeliciteerd... (Sorry dat ik er niet bij kan zijn).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 21:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het maakt me werkelijk heel verdrietig dat je seks ziet als iets "om de behoefte te bevredigen",ik hoop oprecht dat je het ooit leert zien als onderdeel van de diepe liefde die we allemaal zoeken,als een prachtig geschenk. |
idd. Leanne... ik vind het ook heel jammer dat het zo vaak zo negatief gezien wordt... het is zoveel meer dan dat... een oh zo mooi geschenk, wat de liefde (en de ander kennen) zo diep, intens en mooi maakt... het kennen van jezelf en die ene bijzondere.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 21:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | JOEPIE JOEPIE JOEPIE |
Fijn Mariska dat het goed voor je is afgelopen ! Betekent dit ook dat je je beestjes mag houden ? of had dat hier niks mee te maken ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 21:08
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | vandaag dan officieel de laatste dag hiero.
ik zal jullie missen (al dan niet als kiespijn )
maar niet getreurd, er zullen heus wel mensen zijn die mij kunnen vervangen (al dan niet SAAB-rijdend)
op de valreep kan ik melden dat ik mezelf alvast een cadeautje voor mijn verjaardag heb gegeven. want als ik mezelf niet verwen, doet niemand het. ik moet 'r alleen nog even ophalen, aan de andere kant van het meer dat Noordzee heet.
|
doeg Griffin, het ga je goed !! Als je ons weer eens in real life ziet, kom je dan weer terug ? hihi...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:21
|
|
|
JAN786 schreef: | Jezus was zeker mens. Maar Zijn Godheid was altijd bij Hem. Hij heeft geen afstand van gedaan om God te Zijn.
Maar ik geloof niet dat je kunt zeggen dat Jezus geloofde. Wij moeten geloven in Jezus, juist omdat Hij er is ookal kunnen wij Hem niet zien voelen of aanraken.
Mensen, engelen en duivelen geloven maar God gelooft niet.
effe of topic... |
Ik geloof dat idd. ook Jan, dat de Godheid van Jezus altijd bij Hem was, en dat Hij daar geen afstand van heeft gedaan. En ik geloof ook niet dat je kunt zeggen dat Jezus geloofde. Verder denk ik dat geloven geen 'moeten' is maar een mogen... (Jezus staat aan de deur en klopt en jij mag open doen).
De enige keer dat er afstand was tussen God en Jezus was het moment denk ik dat God Jezus verlaten had.
Verder ga ik niet meer reageren op dit topic, ik sta nog steeds achter mijn destijds bewuste keuze voor de belijdenis die ik deed. Ik vind het onderhand een beetje wellus-nietes discussie geworden (dat kan aan mij persoonlijk liggen) en dat vind ik wel jammer, althans zo voelt het nu voor mij.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 19 februari 2011, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 07:28
Onderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heb je wel eens gehoord van het begrip Semantiek? Ieder woord in onze taal heeft een bepaalde betekeniswaarde. Bij het vertalen ontstaan op dit gebied problemen, want hoewel de woorden letterlijk dezelfde betekenis hebben, betekent dat niet dat ze precies hetzelfde betekenen. Door zo krampachtig vast te houden aan de grondtekst, gaan er een heleboel betekenissen verloren en verarmt de taal. Kortom, de vertaling kan letterlijk zijn, maar de betekenis is verloren gegaan....
Niemand zal hier beweren dat ït's raining cats and dogs vertaald moet worden als het regent katten en honden. Helaas is dit wel gebeurd in de Statenvertaling. We hebben uitdrukkingen gekregen, die pas achteraf hun betekenis hebben gekregen..
denk eens aan de term: Here der Heren....dit is vertaald Hebreeuws(zouden we dit een Hebraisme kunnen noemen}. In het Hebreeuws bestaat de overtreffende trap nl uit twee woorden.. correcter zou zijn allerhoogste Heer.
In Joh. wordt het woord Monogeneis vertaald met Eniggeboren. Hier ontstaan dus theologische vragen. Is Jezus geboren, is Hij dan minder dan de Vader, zijn er dan drie personen en is daar een rangorde tussen?? Het probleem is, dat dit woord weer te letterlijk vertaald is. mono= een geneis=geboren...daar hebben ze dus eniggeboren van gemaakt. (voorbeeld van een barbarisme?} Het woord monogeneis betekent gewoon: Enig, Uniek....
Dit zijn twee voorbeelden waarvan je ziet, dat het argument dat als een vertaling dicht bij de grondtekst staat, niet betekent dat het betere vertalingen zijn. |
Mooi stukje Chat !! Ik vind het prachtig om dit soort stukjes van jou te lezen hier... heb ik veel aan, thanks !!
Zelf lees ik het liefst uit de NBG en uit de NBV. Maar ik denk zelf dat dat iets heel persoonlijks is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 07:13
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vind het wel interessant om te weten of de mensen die voor de volwassendoop hebben gekozen pas op latere leeftijd tot geloof gekomen zijn? In je leven zijn er momenten waarin je dieper in je geloof duikt maar ook periodes waarin je je ertegen verzet(toch?),als je besluit terug te keren naar een kerk waar volwassendoop niet standaard is,leg je dan die doop ook weer "af"? Na de doop ben je wedergeboren,blijf je dat of is er weer iets nodig als je je afkeert van die kerk en weer terugkeerd? Moet je (volwassen)gedoopt zijn om volwaardig lid te zijn van zulke kerken? Als je je hele leven al geloofd,waarom moet je dan wedergeboren worden?In de Bijbel werden toch ook alleen de "heidenen" gedoopt?
Ik heb veel vragen |
Goeie vragen Leanne !! Dat is idd. ook zo. Er zijn ook mensen die geen concrete dag ofzo kunnen aanwijzen en die hun hele leven al die relatie met God meemaken.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 19 februari 2011, 07:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 06:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ff offtopic maar wil toch proberen een mogelijk antwoord te geven op je vraag Marylien.
Genesis 4:1 De mens, Adam, had gemeenschap met Eva, zijn vrouw, en zij werd zwanger en bracht Kaïn ter wereld. ‘Met de hulp van de HEER,’ zei ze, ‘heb ik het leven geschonken aan een man!’ 2 Later bracht ze zijn broer ter wereld, Abel. 13 Kaïn zei tegen de HEER: ‘Die straf is te zwaar. 14 U verjaagt mij nu van deze plek en ik mag u niet meer onder ogen komen, en als ik dan dolend en dwalend over de aarde moet gaan, kan iedereen die mij tegenkomt mij doden.’ 15 Maar de HEER beloofde hem: ‘Als iemand jou doodt, zal dat zevenmaal aan hem worden gewroken.’ En hij merkte Kaïn met een teken, opdat niemand die hem tegenkwam hem zou doodslaan.
We zien dus Adam en Eva en 2 kinderen, Kaïn en Abel. Wel staat er "later bracht ze zijn broer ter wereld" Daarvoor en tussendoor kunnen er dus al dochters geboren zijn .... Als we dan lezen in Genesis 6:4 In die tijd en ook daarna nog, zolang de zonen van de goden gemeenschap hadden met de dochters van de mensen en kinderen bij hen kregen, leefden de giganten op aarde. Dat zijn de befaamde helden uit het verre verleden.
Nu weet ik natuurlijk niet of er vanaf het allereerste begin de dochters van de mensen gemeenschap hadden met de zonen van de goden, maar het zou een verklaring kunnen zijn .... Persoonlijk denk ik wel dat er incest is geweest, hoe moeilijk het ook te bevatten is.
In de lijst van nakomelingen van Adam vind je nergens de naam van Kaïn of Abel terug, deze begint bij Set .... En om aan alle illusies om 121 jaar of ouder (in goede gezondheid) te mogen worden een eind te maken Genesis 6:3 Toen dacht de HEER: Mijn levensgeest mag niet voor altijd in de mens blijven, hij is immers niets dan vlees; hij mag niet langer dan honderdtwintig jaar leven. |
Misschien is het handig een apart topic hiervoor te openen, want ook ik ga hierbij ff offtopic... Ik vroeg me namelijk af of met die "zonen van de goden" bedoeld wordt... de engelen. Wat ik namelijk wel eens gehoord heb is dat in die tijd engelen gemeenschap zouden kunnen hebben gehad met de mens. Maar ik weet niet of dat waar is.
(Dat zou het misschien gelijk ook verklaren, zonder dat er gelijk gedacht wordt aan dat er incest zou hebben plaatsgevonden, want dat lijkt mij een beetje apart, omdat ik denk dat God incest niet goedkeurt).
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 19 februari 2011, 07:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:04
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | ???????????????????????????????????? |
Haha, oke voor jou nog een keer. "Up" wil zeggen dat het topic naar boven is gehaald, omdat er nog wordt op gereageerd... (Dat was ff door de war gehaald).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:55
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zo'n tante wil ik ook haha ...een bos bloemen gehad suus... |
Nee hoor, geen bos bloemen... Haar aanwezigheid was meer dan voldoende... !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:49
|
|
|
Wat een sukkel die man van de Woonstede... (of zien jullie dat anders ?) Er was iets gebroken bij het ventilatie(rooster) in de slaapkamer, ik laat het hem zien dus ik stap (zonder mijn schoenen aan) op de rand van het bed... doet hij dat ook (en met schoenen) !! Tja, ik weeg niet veel en t'is mijn bed, bovendien niet met schoenen erop... maar dat hij dat deed was ik niet van gediend... Ik had hem een krukje/ trapje kunnen geven.
Ik heb toch maar hem na afloop gezegd dat ik dat liever niet had. Als er iets beschadigd zou gaan daardoor aan mijn bed, ben ik degene die daarvoor zou moeten dokken... !! (of had ik het goede voorbeeld moeten geven... ? ).
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 18 februari 2011, 16:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 14:50
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
LISA610 schreef: | Mijn baas laat alles toe.... makkelijke baas heb ik he.. |
hahaha Lisa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 14:47
|
|
|
LISA610 schreef: | Zojuist mijn oudste zoon uitgezwaaid in de wetenschap dat ie woensdag pas weer thuis komt. Na schooltijd gaan de kids naar paps en in verband met de voorjaarsvakantie blijven ze een paar dagen langer. Leuk voor hem en hen natuurlijk en ik gun het ze ook echt. En ja hoor... heb genoeg leuke plannen voor te weekend, moet maandag, dinsdag en woensdag werken, dus voordat ik het door heb zijn ze weer thuis. En toch........ klinkt mischien stom, maar ik kan er na ruim vier nog altijd niet echt aan wennen als ik afscheid moet nemen in de wetenschap dat ik ze ff wat langer dan één of twee dagen niet kan zal zien. Dus nu ff een beetje |
Sterkte Lisa !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 08:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | @LISA: een mooi getuigenis zegt men dan. Hoewel, wat zou een lelijk getuigenis eigenlijk zijn??? Je hebt gewoon gedaan wat God van je vroeg, en de bevrijding ervan mogen ervaren...Het ondersteunt het doel en het belang van de doop. In mijn ogen is de doop het teken van bevrijding..Wat vind jij daarvan. In mijn ogen vervangt de kinderdoop niet de geloofsdoop, wat is jouw mening hierover... |
Ik realiseer me Chatuliem dat je de laatste vraag aan Lisa stelt, maar als je het niet erg vindt wil ik daar ook graag wat over zeggen. Of je nu belijdenis doet of de volwassendoop, ik geloof dat de kinderdoop nooit de geloofsdoop vervangt. Puur omdat dit gewoon niet hetzelfde is. De kinderdoop is geen keuze van de persoon zelf, en ik geloof dat die persoonlijke keuze wel iets is wat God aan ieder persoonlijk vraagt.
Belijdenis en volwassendoop is wel die persoonlijke keuze (antwoord aan God). Maar ik denk wel dat het hierbij belangrijk is dat het een bewuste keuze van jou persoonlijk is !! (Dat is het helaas niet altijd).
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 18 februari 2011, 08:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 08:24
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als ik de hond binnen uitlaat moet ik het opruimen. Buiten kan ik het laten liggen. |
echt ??? Toen ik een logehond had, heb ik het in een plastic zakje gedeponeerd... dacht dat dat de regels waren...
|
|
Naar boven |
|
|