Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 19:55
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
Ik was vroeg thuis en ja ben flink ziek geworden en nog lekker koortsig in mijn bed
maar ondanks dat heb ik genoten moest me soms flink inspannen om onze belgische madammekes te verstaan he
het zonnetje die er soms wel en soms weer niet was het zingen van een paar heren mer gitaren.
of te wel de sfeer was goed weer veel bekenden gezien en nieuwe mensen ontmoet ga nu weer koorts zet weer op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 10:24
|
|
|
Helaas een afmelding.
Yes 356 ligt ziek in zijn bed arme jongen
Mocht ik het vergeten iedereen krijgt de hartelijke groeten van hem.
Enne de zon schijnt hier (10 km van de Hei) echt niet helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 16:09
|
|
|
DINI968 schreef: | Jullie zouden juist respect moeten tonen dat een oudje als ik nog op het forum durf te schrijven en nieuwe dingen uit wil vogelen. Mijn zelfvertrouwen zakt me nu wel heel diep in de schoenen............straks durf ik niet eens op de picknick te komen. |
Owwwwwwwwwwwww Dini dini. 50 plus he tja wat zal ik zeggen
Maar oudje kom jij maar gezellig naar de picknick, korte broek mee want het wordt heeeeeeeeeeeeel mooi weer dan zullen wij jonkies je met eerbied behandelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 09:07
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Hoorde het weer voor zaterdag , nou mensen korte broek weer 15 tot 17 graden , ik heb er veul zin in
Groetn uut het zonnige Grunn |
MAg ik u even corrigeren mw het wordt ondertussen 19 graden. Dus de melkflessen kunnen bloot Tja alleen die van jou die benne natuurlijk aso bruin
Maar we hebben er zin an Laat zaterdag en die lekker zon maar komen
Ach en die saab rijder! Gewoon lekker komen klus je toch op de hei aan je auto zal mannen die dat ook leuk vinden
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 13 april 2011, 09:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 09:42
Onderwerp: Zwangerschap plannen: sinds gisteren makkelijker geworden
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het gaat erover of vrouwen eicellen in mogen vriezen. Of het ethisch verantwoord is om je eicellen in te vriezen als je single bent. Je bent 35 nog geen man en je wilt toch nog kinderen........
Mag je eitjes reserveren in de vriezer.
Mario, een man. |
Wat ik had begrepen uit het journaal is dat het ging om vrouwen in de leeftijd van 30 t/m 35 jaar die wel graag kinderen zouden willen maar waar het nu niet mogelijk is, er werdt mede ook gekeken dat het vrouwen zijn waar zwanger raken al moeilijker zou zijn door ziekte er werd niet lichtzinnig mee omgegaan en ze worden terrug geplaatst bij de biologische moeder en die mag (gelukkig) niet ouder dan 46 zijn!!
Dit wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben dat vrouwen massaal eitjes laten invriezen omdat ze nu geen partner hebben, maar als het om medische redenen is kan ik het wel begrijpen!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 8 april 2011, 09:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 16:14
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
voor muischje muisch |
Knufffel jij jezelf???
Dan geef ik jou en Sweetlady een lekkere Hugggggggggg voor het gezellige bezoek van gisteren heeft me echt goed gedaan
Liefs Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 16:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Het mooie weer begint en ik mag weer die gore sigarettenlucht van de bovenbuurvrouw weer inademen
Lekker hoor in je eigen huis HELP wanneer doet de woningbouw er wat aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 12:28
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Hey Madelief,
We zullen je missen hoor.
Veel succes met je verhuizing maak er een mooi stekkie van
Groetjes en tot ziens Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 12:26
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Herman van Harte Gefeliciteerd met je 49 ste verjaardag Maak er een fijne dag van samen met marian en de familie.
Enne die taart houden we dus te goed he tot op de picknick
Groetjes Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 maart 2011, 17:35
Onderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
|
|
|
Volgens mij is dit bijbels op deze manier niet uit te leggen.In de bijbel gebeurde het zeker dat oudere vrouwen zwanger werden denk maar aan Elizabeth, maar dit kind werdt door God gegeven en met een bedoeling!
De arts in Italie is naar mijn inziens voor God aan het spelen. Wij hebben als vrouwen inderdaad niet de overgang voor niks gekregen het lichaam van de vrouw is er niet voor geschapen op op die leeftijd nog kinderen te krijgen.
Er wordt ook niet naar de situatie gekeken het kind heeft geen vader en een bejaarde moeder, wij weten niet hoe oud we mogen worden maar op wat voor leeftijd komt dit kind al zonder ouders te staan??
Ik ben het eens met hannah die zegt dat er onder ons zat zijn die ongewenst kinderloos zijn en dat dit verdriet met zich mee brengt. Ik zit zelf in zo'n periode dat durf ik eerlijk te zeggen dat ik merk dat mijn biologische klokje doortikt en dat kinderen krijgen voor mij nog maar een kleine mogelijkheid is, ondanks dat zie ik hierin wel God's leiding in mijn leven, maar dat zegt niet dat ik het er niet moeilijk mee heb want dat heb ik zeker wel.
Maar mijn nekharen gaan overeind staan als ik hoor dat mensen gaan voor een cariere en dan bedenken Ja ik wil ook nog wel een kind dus ik ga naar een arts en zo ook al ben ik 63 ik ben moeder!!
Iemand schreef (geloof Lisa) cariere en kinderen gaan samen alleen het vereist wel het een en ander, ik zeg dus niet dat niet beide ouders zouden mogen werken (denk dat ik zelf ook wel wat zou willen blijven werken) maar als je kinderen gegeven wordt moet je er ook voor ze kunnen zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 19:32
|
|
|
[quote=FRANKT627] ...of hopen dat ze niet de verkeerde verwijderen...
[/quote crossroad] En nu maar hopen dat het je verstandskiezen zijn ..... bij jou kunnen die niet echt vast zitten
Wat zijn die mannen toch weer meelevend bedankt hoor lieverds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 10:03
|
|
|
Dat ik vandaag weer naar de kaakchirurg moet en twee kiezen moet laten verwijderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 maart 2011, 22:05
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn mooste moment van vandaag waren de nieuwe proffesionele foto's ff downloaden op me pc van ons complete a.s. gezin
nieuwe profiel foto van Sjaak en mij erop ,nu ff wachten op de goedkeuring |
Leuke foto Grace jullie staan er goed op mooi stel zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 10:54
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
Welkom terug Hannah en Griffin Het ouwe trouwe cluppie wordt weer completer zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 12:14
|
|
|
CHRISTIAN MATCH, VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET 6 JARIG BESTAAN, HOPELIJK MOGEN ER NOG VELE MOOIE JAREN BIJKOMEN!
ERIKA
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 18 maart 2011, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:56
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
GRACE585 schreef: | als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum. |
O Grace super Van Harte Gefeliciteerd En Sjaak natuurlijk ook ben echt super blij voor jullie.
Liefs Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 12:42
|
|
|
He Sjaak,
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een fijna dag van met Grace en de kids he
Liefs uut het Veen Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 16:43
|
|
|
Dat het met m'n enkel toch minder goed is dan ik hoopte Er zit een kleine breuk die veroorzaakt is doordat mn enkelband een stukje is afgescheurt., en er een botsplinter is zit. Zit nu flink ingetaped en mag er nu 4 dagen niet op lopen en dat terwijl ik er de agelopen week zo goed als ging op liep Lekker balen dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:05
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbelIk kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url] |
Ga je missen Leanne Veel liefde en gezondheid toegewenst maar we zien je toch wel weer snel terug jij kan niet zonder ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:47
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
Ik heb er ook gewoon een foto opstaan. Maar ik weet dat er mensen geen foto plaatsen ivm dat hun ex er ook op zit of dat die zou kunnen zien dat hij/ zij erop zit.
En omdat het forum openbaar is kunnen ze herkent worden wat ze liever niet willen
Denk dat we dat moeten respecteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 21:59
Onderwerp: Te laat op date / afspraak komen
|
|
|
BOLBUYK962 schreef: | OK, dus als je een vrouw kiest met in het profiel dat ze te laat komt, weet je zeker dat ze zich goed verzorgd heeft |
Lekker dan ik kom altijd ergens iets te vroeg dan te laat maar dat zou dus betekenen dat ik mezelf niet goed verzorg in jou ogen lekker dan
Ik ben gewoon graag ergens op tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 11:34
|
|
|
Hey Chat,
Van Harte gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag. Abraham he tja toch wel oud Maak er een fijne dag van.
Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:23
|
|
|
Net te horen gekregen dat mijn wandelingetje van gisteravond me een verrekte enkel heeft opgeleverd Nu dus thuis zitten met m'n pootje ingepakt en pijn hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 22:22
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
MAR907 schreef: | VEENENDAAL - Honderd mannen en vrouwen uit heel Nederland zijn zaterdag afgereisd naar dit Valentijnsfeest voor christelijke singles in Veenendaal.
Dat ze per se een christelijke vriend wil hebben, maakt het daten er niet gemakkelijker op, erkent de 36-jarige Erika, die niet met haar achternaam in de krant wil. De 'visvijver' is natuurlijk een stuk kleiner als je een partner met een specifieke religieuze achtergrond zoekt.
"Maar ik wil graag een vriend met wie ik mijn geloof kan delen. Hij hoeft niet van dezelfde kerk te zijn, maar moet wel geloven. Want hoe doe je het anders later met je kinderen, als een van de ouders niet naar de kerk gaat?" Het Valentijnsfeest is georganiseerd door Christian Match, een christelijke datingsite. "We zagen dat er markt voor was", zegt eigenaar Jan-Dirk Kleine. "Als je het in je kerk en op je werk niet kan vinden, is internet een uitkomst."
Dat er behoefte is aan datingsites voor christenen blijkt wel uit de profielaantallen. Noteerde Christian Match de afgelopen 5 jaar 60.000 leden, Crosspoint claimt in de loop der jaren 100.000 leden te hebben gehad. Ruben Brands begon in 2002 Funky Fish, een dating- en communitysite voor de wat hippere en modernere christenen. Zijn site is met 23.000 leden een van de weinige gratis sites, en heeft sinds 2005 in totaal zo'n 80.000 leden zien komen en gaan. "Elke week is er in Nederland wel een Funky Fish-huwelijk."
Dat het voor christenen lastiger is om een gelijkgestemde partner te vinden, erkent Brands. "De kerken lopen leeg, waar vind je dan nog een christelijke partner? Gevolg is dat veel mensen genoegen nemen met iemand die niet actief christen is, maar wel een christelijke achtergrond heeft."
In Veenendaal is het dingen-date-spel voorbij en vallen de singles aan op de Spaanse hapjes. Jacoba Huizenga (33) doet voor de derde keer mee aan een activiteit. "Dat vind ik wel effectiever dan via internet; nu zie je ook de non-verbale signalen. Ik heb vanavond bijvoorbeeld met een erg leuke jongen gepraat, wiens internetprofiel zonder foto en met heel klein tekstje me anders totaal niet zou aanspreken." Of ze na vanavond actie gaat ondernemen? "Ik wacht eerst af wat de mannen doen. Alhoewel: de mannen in het christelijke wereldje stappen een stuk minder gemakkelijk op vrouwen af. Dat vind ik wel jammer."
tja ik vraag mij af ???? |
Tja en zo zit je gewoon te eten en te praten met een journaliste en jan-dirk de kleine en zo sta je in de krant oeps dacht dat het intervieuw met een ander was gedaan knap hoor ze schrijft niks op maar weet veel. Ach weer een ervaring rijker, denk nooit dat je ongedwongen kan eten met een journaliste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 14:19
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Hier wil ik een lied met jullie delen voor degene die het op het moment moeilijk hebben waaronder ik zelf ook val. dit lied wordt gezongen door het zangkoor waar ik lid van ben en geeft mij veel troost.
Langs het kalme water
Langs het kalme water, zult u veilig leiden, En in groene weiden, zorgt U goed voor mij. Hoewel U mij leidt, ben’k de weg soms kwijt. Toch zegt U vol liefde;”kom en rust bij mij”
Ook al is het pad soms moeilijk, Lijkt er soms geen spoor te zijn, Èèn ding weet ik zeker: Hij waakt over mij.
‘k hoef niets meer te vrezen niet meer bang te wezen, Door met U te leven, ben ik werk-‘lijk vrij. Vrij van angst en pijn, al het kwaad verdwijnt, Veilig in uw armen is het goed voor mij.
Als een Vader zorgt hij, en zijn liefd’ omringt mij, Troost mij en beschermt mij, Hij wijst mij de weg.
Liefdevolle Vader, zult mij nooit verlaten. Veilig in Uw armen ben ik niet alleen. Duisternis verbergt mij, toch bent U dichtbij. Goede herder, leidt mij, veilig naar uw huis.
C. Berry/ T. Hilberts
http://www.europeanchoralclub.com/cat_detail.tpl?sku=10794&cart=12974373315907036
is maar een stukje van de melodie en in het engels maar dan hebben jullie een idee hoe het lied gaat, het ging mij met name om de tekst hierboven
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 11 februari 2011, 16:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 08:57
|
|
|
Dat ik vanmiddag naar de kaakchirurg moet om twee kiezen te laten wegsnijden HELPPPPPPPPP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 17:47
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
YES356 schreef: | Ja je hebt gelijk Daniel sorry Ik had bij een sneer een positievere betekenis in mijn hoofd maar dat is niet zo ik heb het ff opgezocht : sneer 1) Bedekte hatelijke opmerking 2) Bijtende opmerking 3) Bitse opmerking 4) Bitsheid 5) Gemene opmerking 6) Giftige opmerking 7) Grauw 8) Grijns 9) Grijnslach 10) Hartelijke opmerking 11) Hatelijke opmerking 12) Hatelijkheid 13) Honende grijnslach 14) H |
wat handig toch dat er google bestaat Als je dan niet slimmer bent ken je zoeken he
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 5 februari 2011, 17:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | AUW! Ik heb een pijnloze relatie met een Carmen epilator en voor de gevoelige plekjes onder de armen heeft Veet een milde 2 minuten creme,smeren,douchen,klaar........in 10 minuten in de 2 weken heb je de boel netjes
Voor die tranen........denk aan wat je nichtje zei........van mij:sterkte! |
Thanks Leanne zal hem onthouden En die tranen....... ik zal er aan denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:52
Onderwerp: Griekenland
|
|
|
YES356 schreef: | ha ha cm pakt geen grieks zet hij om in ? vandaar de ???????? jammmer |
Ken jij Grieks dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:48
Onderwerp: knuffer de KNUF
|