Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:52
Onderwerp: Het verhaal van?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | maar ja de slaap was helemaal weg, dan nog maar een peuk en een bak koffie, voordat hij naar het werk zou gaan. |
Maar hoe moest tie daar nou komen?? hij zat met zijn handen in het haar!! Brug kapot, telefoon doet het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:51
|
|
|
ANNE589 schreef: | Misschien was het eerst verstandiger nog een paar uurtjes slaap proberen te pakken. Hij kon op dit tijdstip en met deze storm toch nog niets beginnen, en hij moest morgen fit zijn. |
Maar ja ondertussen was het al 7 uur had het nog wel zin om terug te gaan naar bed??? Hij dacht ik neem nog een sigaret en denk even verder....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:03
Onderwerp: Het weer
|
|
|
THIRZA120 schreef: | zit hier in mijn tentje, maar de regen komt met bakken uit de hemel |
Oeps in het veen alleen wat miezer, arme meid was maar thuisgebleven Maar hoop voor je dat het weeer snel weer opknapt
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 16 juli 2011, 16:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zodat ik in alle rust naar de tour kan kijken |
En bedankt maar weer Weet gelijk weer wie mijn vrienden zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Had ik jou niet naar bed gestuurd? |
Hum ja dat is waar Waarom doe je dat dan ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mijn schuld? |
Weet niet heb je gedaan dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:49
Onderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik zie graspollen rondvliegen op het konijnenveld. |
nou dan zullen we maar stoppen he En het maar weer gezellig maken Ik zit hier uiteindelijk voor mezelf en voor gezelligheid
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 16 juli 2011, 15:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien kan je toon dan wat miner belerend zijn? Je hebt het niet tegen kleine kinderen...... |
Misschien moet je ook eens op je eigen woordkeus letten! Ik zeg niks belerend zeg alleen mijn mening als jij dat belerend vind heb jij een probleem ik niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben jij de nieuwe Judith? Als ik er wat over kwijt wil is dat mijn goed recht Erika.......en dan hoef je me niet op zo'n belerend toontje te antwoorden....... En laat een ieder voor zichzelf spreken en niet over een ander...... |
Ow en jij praat nu hetzelfde als ik als ik dit zo lees En nee ik ben geen Judith! jij wel?? En ik spreek niet voor Mariska die kan het heel goed zelf ik geef een reactie op een reactie.!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je begon er toch zelf over? Nogmaals: ik vind niet dat deze informatie op een forum thuishoort, zelfs niet voor nieuwelingen...... Het blijft toch privacy gevoelige informatie.... |
Volgens mij heeft mariska al duidelijk gemaakt dat ze het hier al had neergezet, en dat niet had moeten doen! En heeft het nu verduidelijkt waarom er dan nog over vallen?? Laat het nu rusten!
en Up!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 14:54
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoe kan ik de hondsrug nu vergeten ..
Al staan de straten in Ter-Apel blank, in het klooster zit je wel droog toch ... |
Vanmorgen een lekker zonnetje Je doet een tukkie komt en bed en........ Het heeft weer eens geregend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 14:51
|
|
|
IESJE369 schreef: | Maar toen hij aan zijn buurman dacht, moest hij ook gelijk weer aan zijn werk denken. En daar lag wel een probleem, want.... |
Hij moest er toch echt heen maar ook de telefoon werkte niet!! Hoe nu verder??
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 16 juli 2011, 14:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 18:42
Onderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
|
|
|
ANITA695 schreef: | Dankjewel pieter dat zei iemand vanmiddag ook al tegen mij
Heb het iets uitgebreider met de persoon besproken en ik begrijp da tik waar ik al mee bezig was mijn verleden moet laten rusten Maar wat ik al zei ik las de bijbel dan denk ik dit is wat ik moet doen terug gaan maar door t gesprek van vanmiddat en al eerder wat jij aan gaf leer ik toch heel veel de persoon zei vanmiddag dat ik me niet hoefde te laten kwetsen en ik geloof dat jij toen zei dat ik een makkelijk slachtoffer was in deze heb je gelijk maar door nu met mensen te kunnen delen en oprechte antwoorden te krijgen ja doet soms zeer word ik zo mooi gevormd door mijn Vader ik geef wel HEM de eer als je dat niet erg vind maar wil ook jou bijdrages tot nu toe bedanken dat ik ze heb gehad en ja ik ging in vverweer maar dat is onmacht omda tje t anders voelt op dat moment maar God heeft me gegeven ook hier op c m wat ik nodig had Ik twijfel dan ook om wel of niet te blijven vind t moeilijk maar ik word er toch sterker door Ik wil je nogmaals bedanken en ook naar annette toe en anderen die me gemaild hebben waar jullie nouwer contact mee hebben Ik wens je alle goeds ben hier nog tot woensdag 20 juli dan is mijn lidmaatschap op
Groet en Gods zegen voor je toekomst je kids je vrouw en allen die je lief zijn
Anita |
Hoi Anita,
Ik wil er toch even op reageren. Ik ben niet getrouwd en ook nooit geweest, ook ik weet wat er in de bijbel staat. Je hebt het nu over oversexte man(nen) en overspel plegen alleen dan zou je mogen scheiden, maar wat dan met al de mensen die "schuldloos" zijn gescheiden doordat ze lichamelijk en/ of geestelijk misbruikt zijn of de kinderen?? Moeten deze dan maar altijd bij hun man/ vrouw blijven?? Of wat als je gewoon in de steek bent gelaten door je man/ vrouw omdat die een probleem heeft en het niet onder ogen wil zien? Zouden al deze mensen nooit mogen hertrouwen?? God is voor mij een liefdevol en rechtvaardig God, als je in hem gelooft en voor Hem je schulden beleid denk ik dat de Heere ook een eventueel volgend huwelijk zal zegenen. Kijk eens goed naar het Onze Vader als je hier diep over na gaat denken komen er ook hier veel vragen over bv alleen de zin al Uw wil geschiede... Betekent dat dat God alles op deze wereld goedkeurt? Dat hij oorlogen wil en overstromingen? Nee dat wil hij niet al deze dingen komen voort uit de zondeval.
Misschien denk je die meid heeft niks meegemaakt waar praat ze over? Nee idd op huwelijksgebied heb ik niks meegemaakt maar ook ik heb vele vrienden die gescheiden zijn en niet zomaar even, ook zij hebben zeker aanvechtingen gehad of nog! Maar die in Hem geloven zullen altijd troosts en houvast bij Hem vinden.
groetjes Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 16:27
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Gouda, wanneer krijg ik de adreswijziging |
Ja doe mij er dan ook gelijk een heb ik net de ene gaan ze weer verhuizen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 16:27
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Even reclame voor de Belgische kust ....
Hier mooi en zonnig .... dus best wel aangenaam om een paar dagen te blijven ... |
Ja lekker dame Hier schijnt vandaag ook al de hele dag de zon het is gewoon warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 09:58
|
|
|
THIRZA120 schreef: | Het is droog! en de zon schijnt!! |
Zeg ik het ook ff Het is hier droog en de zon schijnt JIPPIEEEEEEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 21:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik hoop dat het stof van mijn ramen is gewist. Mijn stoepie heeft een sopbeurt gekregen. Tuinset staat in de week om al het vuil eraf te krijgen. De bloementjes hoef ik nu zelf geen water te geven.
Wat wenst een knijn nog meer? |
Ehhhhhh lekkere zon om op de schone stoep te zitten in schone stoelen Met een lekker wortelijsje erbij?? en te genieten van de bloeiende bloemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 20:46
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Drenthe spoelt richting Duitsland zo ongeveer |
Troost het je als ik zeg dat het midden des lands zolangzaam aan blank staat En ja dan spoelen wij alle kanten op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 18:26
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Voor diegene (D & W ) die het forum niet via CM lezen of op de hoogte blijven van de CM-perikelen via de msn-tamtam: ik ga er even tussenuit. Dit na een erg leerrijke periode... Zo hoeft iemand, na enkele dagen afwezigheid, niet langer te wachten om weer in te loggen en kan ze haar mails lezen en (misschien) beantwoorden. Waarschijnlijk ben ik er weer over enkele weken. We zien wel. |
Frank gaat weg dat kan niet Wie moet ik nu plagen en wie mij dan?? Kom snel terug Frankie ik heb je msn niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:43
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hier in het buitenland is het net zo erg hoor, maar ik durf niet te klagen.
Moest net ff naar mn nieuwe huis, daar zitten 2 mannen in een blubberige kuil in dit weer de stroom en de telefoonlijn aan te sluiten, dan heb je pas reden om op het weer te schelden! |
Pffff inderdaad zeg ze hebben toch wel zo'n mooi tentje boven hun hood mag ik hopen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | bijna winter |
Lekker dan ik wil zomer en de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:26
|
|
|
Het weer in het midden des lands! Het stormd hier regen komt met bakken naar beneden Is het nu zomer of herfst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 10:36
|
|
|
THIRZA120 schreef: | Dan heb jij meer geluk gehad dan ik. Geen zon gezien en het is hier de hele dag nat geweest. Heb de vooruitzichten bekeken en ziet er idd niet al te best uit... maar niets is zo veranderlijk als het weer
Dus we moeten dan maar gaan naaktzwemmen |
Zeggie nu dan weer?? naaktzwemmen?? Thirza toch en dat voor een veense dame
is me dat schrikken. Maar het is compleet herfst dus ik blijf lekker binnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 10:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb lang genoeg in de ellende en armoe gezeten en wat daar staat heb ik hard genoeg voor gewerkt en dan heb ik het niet over 40 uur per week, 25 vacantiedagen per jaar en 8% vacantiegeld.
zie dit als een voorbeeld dat het mogelijk is om van de bijstand naar welvaart te kunnen komen...
en ja, breed ben ik inderdaad |
ong ik gun het jullie van harte het is een mooi huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 20:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ach, je bent wel oom...en aangezien je oudste nichtje minder in leeftijd scheeld met mij dan dat jij en ik met elkaar schelen, wordt je misschien wel binnen afzienbare tijd oud-oom
Gefeliciteerd Thirza! |
Tja en dan zeggen ze van je vrouw moet je het maar hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 20:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik ken dr ook nix an doen Erica, aber bei uns ist ALLES großer und beßer |
Ja gezien die mooie kast van een huis die jullie hebben gebouwd is alles groter ja. Maar je weet he wie het breed heeft laat het breed hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 20:25
|
|
|
PIETER649 schreef: | verhuis dan naar een plaats waar ze wel alle elementaire voorzieningen hebben. |
Duitsland zeker Maar het begint eindelijk te zakken dus blijff wel hier wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 19:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Heeft Veenendaal geen winkel waar je een nieuw hoofd kan kopen? |
Nee helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, doe maar niet , ze zit nu toch in Zeeland. Maar volgerns mij.....................regent het in Veenendaal. Of jij kent Veenendaal op je duimpje......ik nie weet nie. |
Tuurlijk kennen Veenendaalers Veenendaal op hun duimpie of niet Tirza En ja het is hier zeer nat
|
|
Naar boven |
|
|