Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:03
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...als je nu na gaat dat Visser zelf over dat woord is begonnen!!!
""In een MUM van tijd was het gebeurd"" schreef hij...en dat ging over de wonderdoek...
Aangezien ik niets had met die doek...schreef ik dat ook...maar tevens schreef ik...Je moest eens weten hoe MUM ik ben...(voor de lol)
Tsja...en dat iemand dan wat achter dat MUM zoekt..DAT is dan niet aan mij...
Alle werkmannen zijn hier weg ja..Het was erg hectisch...maar wel gezellig!! Ze waren gewoon heel erg vriendelijk en aardig.. En ik heb een prachtig huis terug gekregen.. Inmiddels staan er WEER stellingen voor mijn huis...het is nog niet af...Nieuwe dakgoten en boeiboorden.. En dan kan eindelijk mijn afdak geplaatst worden... |
Zie je wel . MUM is gewoon zoiets als vlinders in de buik . Nu weet ik het zeker. Petra , je had toch gelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:58
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik moet al uit bed en ik wil nog zo graag slapen |
Soooooooooo laat???????Had mn eerste koffiepauze om die tijd er al op zitten. Maar de tweede pauze was veeeeeeel leuker. Twee korte lontjes aan de tafel , sja daar is het vrijdag voor, nou het duurde geen 2 minuten of de eerste bak koffie vloog over de tafel . Dat zinde het ene korte lontje natuurlijk niet en die pakt de tafel op en kapt heel de tafel om ( en dat was meer dan één bakkie koffie) .
Wat nou slechtste moment , W-tje ik ben weer heel offtopic , dit had in het mooiste moment moeten staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:45
Onderwerp: speed date in alphen aan de rijn
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja zeeuws meisje was : geen cent teveel hoor |
Precies ....WAS. Maar sinds vorige week of die week ervoor ( weet ik veel) hebben we een nieuw zeeuws meisje . Èn een nieuwe slogan. De ouwe werd een beetje tè afgezaagd . Met de nieuw probeert ze mèèr toeristen naar Zeeland te krijgen . Gewoon omdat er tèveel zijn die de reis naar zeeland zonde vinden omdat ze het te ver weg vinden.
Maar nu wil je die nieuwe slogan weten ook zeker?
komt ie .... Zonde? Wat zonde , weet je wat pas zonde is ? ....... Boter aan je kont smeren en droog brood eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | whaaa haaa haaa speer date. lol. organiseer een speerdate dag visser. dan komt het vast goed. ha ha |
Middagje speerwerpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 23:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, je bent off topic, dit gaat over de speed daten in Alphen en niet over de stratenmakers in jouw straat...... Ze komen ook gauw bij mij........ze rijden wat heen en weer he? |
O helluph , hoe kom ik nou weer terug op ontopic?
Maarruh ......ben jij óók dan van plan om te gaan speerdaten met één van die stratenmakers uit Alphen aan de Rijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 22:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | múm (spreek uit: "moem"; in IPA: /mu:m/) is een experimentele IJslandse muziekgroep. Hun muziek wordt gekenmerkt door zachte vocalen, elektronische glitch-ritmes en effecten, en een verscheidenheid aan traditionele muziekinstrumenten waaronder de zingende zaag.
|
En jij gelooft dat Zeeland dàt bedoelde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 22:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als het zo ver is..of zou zijn...geloof me Petra...loop ik er echt niet mee te koop hoor!!!
|
Met wat? Met MUM? Mummerdemummernog aan toe wat is nou MUM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 22:05
|
|
|
PETRA944 schreef: | hoezo? wil je van me af, misschien blijf ik wel nog heel lang lid om jou te jennen en dan kan ik schrijven over spannende bejaarde mannen die met schep bij me stoep staan te graven in me voortuin, zodat alle vrouwen hier kunnen meezwemelen, spannende dates met bejaardenuitjes enzo , oké 50 plus begint met fietsen.... pffff want volgens iemand hier fietsen die allemaal, dat worden ehftigge inspannende dates en dan kom je in d efase van uitjes met een bus, en dan langs die knappe man van 64 zitten, op bejaardenreisje naar museum, tussen stop bij jantje smitt effe kijken na zijn huis en halverwege met alle bejaarden na de wc.... nog spannender en zeer tijdrovend. En wat doe je aan op zon bejaardenreisje????? hmmm die fietsbroekjes van 50 plussers zijn natuurlijk heel spannend om na te kijken...... en natuurlijk zijn dan al me haren al wit dan en zie ik er dan uit als een engel met me witte haar, nog meer sjans. petra die de dag maar es gaat beginnen, afwassen en vanmiddag na de kerk en nee nee daar ga ik niet na mannen kijken , alhoewel ik graag een cristelijke man wil. |
Natuurrlijk wil ik niet van je af . Hoe verzin je het? Maar uhm .... die stratenmakers hè ..... ik kwam vanavond thuis uit m'n werk en de straat was opgebroken . Ze zijn dus in Zeeland gearriveerd. Nu zit ik met de vraag .... Moet vissertje er een halve dag vrij voor nemen om te kijken wie petra nou zo leuk vond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 22:00
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mjammie...hoorde ik daar het woord oliebol????
Op kalebassen tour geweest.... 4 grote voor in de voortuin.... En nu net mijn 2 grote doorzichtige vazen gevuld met allemaal kleintjes!!!!
Oranje...geel en groen...wat een geweldig herfst gezicht!!!!
(de man waar ik ze kocht gaf me het advies om degene die buiten liggen in te smeren met zonnebloemolie...tegen het verkleuren en langer houdbaar) |
Ben m'n ouders nog altijd dankbaar dat ze niet mij maar mn broer Bas hebben genoemd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 19:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het kind in me terug zien...voelen... En wat doe je dan....
KASTANJES RAPEN!!!! En dan denken aan vroeger als je al die glimmende bruine bolletjes ziet liggen op een theedoek... Mooi toch???
Even ging het door me heen...Wat zullen ze wel niet zeggen die me daar zien bukken...en rapen...? Maar ook direct daarna...Maakt niet uit...ik wil dat...ik doe dat!!! |
Jaaaaaa , vroeger he ...... kastanjes uithollen , gaatje er in maken waar een rietje in moest . En dan van grote broer een beetje shag "lenen" en dan konden we stiekum óók roken . Heb jij dàt vroeger ook gedaan met kastanjes , C-land?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vraag me nog steeds af wat die C...betekent.... Ik zoek een HEM...maar jij zoekt vast een HAAR...
Dan moet ik jouw vertellen....waar en hoe je die HAAR zoekt... Kijk...en dat weet ik weer niet...
(pfff...wat ingewikkeld) Niemand vraagt er naar...wel Visser... DUS??? Mannen zijn brandend nieuwsgierig!!! |
Ja , gek hè.......bijna net zo nieuwsgierig als vrouwen.
Visser is nog steeds nieuwsgierig wat nou ook alweer MUM is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het mooiste moment van de dag....
ik heb een homosexuele klant verteld dat ik vind dat hij een schandalige levenswijze heeft en ik dat soort volk niet in mn klantenbestand wil, hij zoekt maar een andere leverancier!
als hij nou gewoon op de website van zijn bedrijf had gezet dat hij homo is, had ik nooit geprobeerd zaken met m te doen.
ik voel me nu ik er na 12 jaar achterkom dat hij homosexueel is zooooo bedrogen.... |
Mag ik even vragen wát voor spullen je leverde aan hem?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:03
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach visser nog 5 jaar ken je ook na de 50 plus site , maar ik zat laatst op me fiets en fietste dus wat ha ha en dacht yeah wat voel ik me eigenlijk gelukkig, warom ben ik soms zo op zoek na een partner want ben best gelukkig, en als god wil dat ik ooit nog een man krijg, dan geeft god me die wel en dan heb ik ook een hele goede als god die me op me weg brengt, die voor me uitzoekt, iemand die echt bij me hoort, dus ik zoek niet meer en straatmannen, is lachen en grappig dat gesjans maar dat is geen echte liefde en je bent gelukkiger alleen dan met een partner die niet echt bij je hoort, dus god weet dat ik best graag een leuke partner wil hebben, als er iemand voor me is, brengt god die wel op me weg. klinkt als of ik ook het klooster inga, maar ben liever alleen dan met niet de ware en ik heb jezus ook als vriend, daar heb ik geestelijk meer plezier van dan dat ik ooit met een partner heb gehad. En straatmannen is meer alleen lust. En alleen lust is waardeloos. etc. bla bla bla bal petra die rust heeft in haar hart op dit moment , desnoods blijf ik de rest van me leven alleen, zo wat? beter dan in een kut relatie |
nòg 5 jaar?
5jaar x € 60,00 = 300,00
Abbonnementsgeld op CM ..... is dat aftrekbaar van de belasting? Of valt CM niet onder de goede doelen?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geloof me Visser... dan moet je lang wachten.... Je kunt het ook iets verder zoeken dan de straat...doe ik ook!!! |
Ja , nu maak je vissertje , en niet alleen vissertje denk ik , wel erg nieuwsgierig.
C ... vertel op , waar heb jij hem gevonden dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Jij snapt het ook echt niet |
Oke , leg jij het me dan maar eens uit. Tis en blijft een zeeuw hè , houd daar ff rekening mee , ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:46
Onderwerp: Het weer
|
|
|
GERRIT603 schreef: | je moet gaan als de sfeerverlichting aan is, dat is zo mooi dat je de stank vergeet |
Ja hoor ....8 dec. mag ik , (beter gezegd , mijn zoon) weer terug komen . De uitnodiging kwam toevallig vandaag per post binnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 06:44
|
|
|
PETRA944 schreef: | jouw ware komt ook nog wel visser. |
Denk je? Heb gisteren wel in de straat gekeken maar vrouwelijke stratenmakers heb ik niet gezien hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 06:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | fijn voor haar; dat is alleen maar toe te juichen toch, visser? |
Vind ik ook . Het is haar ècht gegund .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 22:56
|
|
|
GERRIT603 schreef: | mooi hé, die europoort |
Pfffff . Nee , geef mij maar strand om te vissen i.p.v. die smerige olielucht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 22:39
Onderwerp: EigenZondeTopic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mooi hoe je dat schrijft....het merendeel der Nederlanders wordt 's morgens op een bepaalde tijd op een bepaalde plek verwacht Shanita, laat je dat tot troost zijn....... En geloof me, dat went nooit..... En vroeg opstaan blijkt een crime voor de meeste mensen..... |
Dat went nooit? Nou , bij mij juist wel . Het is zelfs zo erg dat ik zaterdags en zondags gewoon om 6.00 uur wakker wordt , zooo ben ik er aan gewend. Maar ik moet wel eerlijk zeggen ..... 's maandags is het altijd wel wat moeilijker om er uit te komen als vrijdags.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 22:33
|
|
|
Een mail van iemand die vertelde dat ze de ware had gevonden.
En ze dacht nog wel dat vissertje er om zou gaan janken. Eg nie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 september 2012, 21:52
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo, heerlijk straks voor de buis.....kopje koffie erbij.....stukje chocolade voor de gezondheid en heerlijk kijken en whats appen........ Visser, niet in slaap vallen he? |
Ik slaap al de hele dag , geloof je dan zelf dat ik dàt uurtje dan net wakker ben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:53
|
|
|
PETRA944 schreef: | ghe geh dan heb ik vast heel veel mails van leuke mannen en volgens chat, word je dan nog heftiger verliefd, pffff heavy als of het nu al niet verwarrend genoeg is als je iedere keer leuke man ziet en denkt dat is trouwens wel iets, als vrijgezel, bekijk je iedere man, zodra je iemand hebt, ben je daar van af. |
Even een vraagje tussendoor ...... blijf je dan ook nog lid van CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:50
|
|
|
Tot 9.30 uur ongeveer regen gezien . Daarna volop zon terwijl ik niet eens in Zeeland was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:35
|
|
|
PETRA944 schreef: | en die met die blote buik is ergens achter ind e 30 denk ik blonde haren, als je hem ziet en hij lacht en praat tegen je, kan je alleen maar denken, oeh wat een lekker ding, ha ha en zo zijn menigge huisvrouw in onze stad van slag. ha ha ha |
jammer voor je dattie nog geen 50+ is . heb je al wel gevraagd oftie niet te ver weg woont?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat voor categorie???? Ik heb er verstand van, merk je wel he? Maar proficiat voor jou en je zoon...... |
A-categorie jeugd , leeftijd 16-20 jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:17
|
|
|
Met Dennis meegeweest naar het NK-jeugdvissen. Mooi een 8e plaats behaald. je kan natuurlijk ook zeggen dattie 8e van Nederland is geworden. Klinkt net wat beter. Maar geef mij maar strand onder de voeten , veel beter dan zo'n stomme binnenhaven in het stinkende Europoortgebied.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 22:54
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog steeds niemand voor de dameslaarsjes?? |
Zijn ze voor jezelf te klein?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 22:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tuuuuurlijk kan ze dat, vrolijk. maar als petra naar iedereen terug zou knipogen, zou ze er een dagtaak aan hebben, denk ik............ |
Ze kan dat natuurlijk 's avonds ook doen , dan zijn de stratenmakers toch naar huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 22:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als zeeland je ramen komt lappen is ze in een MUM klaar, visser......
zo mum is zeeland nou!! |
Zou dat het zijn wat ze bedoelt?
Zat al te denken .....Mega ..... Uiterste....... maar dan hè????????
|
|
Naar boven |
|
|