Auteur |
Bericht |
|
NATEL238
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:21
|
|
|
[u]wie gaat er naar de speed date in alphenalphen aan de rijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:26
|
|
|
NATEL238 schreef: | [u]wie gaat er naar de speed date in alphenalphen aan de rijn? |
ik niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:55
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik niet. |
Wat jammer, ik had je graag ontmoet. Wie weet een andere keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 22:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik niet. | Wat een heerlijk antwoord... Ik schoot ff in de lach... Oke...ik ben nog alleen, maar ook mij zie je daar niet...
Eten bij de chinees...trekt me meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 00:42
|
|
|
Hier ook een welgemeende grinnik, bij het lezen van de reacties
Maar wie er naar de speeddates gaan, wordt vooraf doorgaans niet bekend gemaakt. Verrassing op de avond zelf dus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 00:42
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat jammer, ik had je graag ontmoet. Wie weet een andere keer |
Mario?? Heb je wat te vertellen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 13:50
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Mario?? Heb je wat te vertellen?? |
hee steentje,jij wil ook alles weten he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 14:16
|
|
|
ik weet een veel snellere speed date effe na zoeken, profielen met foto,s, leeftijd in klikken, in me omgeving en daar komen alle profielen effe scrollen en klaar , geen leuke tussen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 14:26
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik weet een veel snellere speed date effe na zoeken, profielen met foto,s, leeftijd in klikken, in me omgeving en daar komen alle profielen effe scrollen en klaar , geen leuke tussen. | profielen proberen zonde foto?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 14:39
|
|
|
BERT168 schreef: | hee steentje,jij wil ook alles weten he? |
Das een algemeen bekend geheim toch, Begt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 14:45
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik weet een veel snellere speed date effe na zoeken, profielen met foto,s, leeftijd in klikken, in me omgeving en daar komen alle profielen effe scrollen en klaar , geen leuke tussen. |
Dan maar hopen dat de "ware" zicht alsnog gaat aanmelden op CM Of ehm...... soms kan een profiel niet super, de foto niet gelijkend, maar de persoon toch erg leuk zijn hoor Kortom: geef de moed vooralsnog niet op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dan maar hopen dat de "ware" zicht alsnog gaat aanmelden op CM Of ehm...... soms kan een profiel niet super, de foto niet gelijkend, maar de persoon toch erg leuk zijn hoor Kortom: geef de moed vooralsnog niet op |
hmmm moet toch een beetje aantrekkingskracht zijn toch, ha ha geef de moed ook niet op,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:13
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat jammer, ik had je graag ontmoet. Wie weet een andere keer |
Als je nu eens je vakanties doorgeeft en de rest van je activiteiten?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:13
|
|
|
DANIEL777 schreef: | profielen proberen zonde foto? | tja warom zetten die mensen hun foto er niet op????? ik persoonlijk zie liever toch een foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:14
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja warom zetten die mensen hun foto er niet op????? ik persoonlijk zie liever toch een foto |
Soms zijn er echt serieuze redenen waarom je dat niet doet Petra...... Ik heb er ook geen foto meer op, met reden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je nu eens je v akanties doorgeeft en de rest van je activiteiten????? |
Wanneer hebben wij eens een date of mag dat niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:57
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wanneer hebben wij eens een date of mag dat niet |
Mario? Is dát wat je eerder deze week te vertellen had? *is verder niet nieuwsgierig hoor*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:00
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wanneer hebben wij eens een date of mag dat niet |
Dat zijn we al tijden van plan he? Samen met je weet wel......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja warom zetten die mensen hun foto er niet op????? ik persoonlijk zie liever toch een foto |
Als je met iemand wilt daten die geen foto erop heeft staan kun je vragen of ie je een foto toe mailt ofzo. ik ga zelf tenminste nooit mailen voordat ik een foto gezien heb(en iemands stem gehoord heb)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat zijn we al tijden van plan he? Samen met je weet wel...... |
Je mag mn naam wel noemen hoor W-tje. Maar ik las net , wil ik scoren dan moet ik rozen mee nemen. Dus zal ik nooit scoren denk ik omdat die rozen na een paar uur in de auto verlept zijn . Dus hou het lekker op Mario alleen ... hij blij , jij blij, en dan hoef ik niet achter rozen aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je mag mn naam wel noemen hoor W-tje. Maar ik las net , wil ik scoren dan moet ik rozen mee nemen. Dus zal ik nooit scoren denk ik omdat die rozen na een paar uur in de auto verlept zijn . Dus hou het lekker op Mario alleen ... hij blij , jij blij, en dan hoef ik niet achter rozen aan. |
Wat een galante man ben jij zeg.... Jij weet best over wie we het hebben............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je mag mn naam wel noemen hoor W-tje. Maar ik las net , wil ik scoren dan moet ik rozen mee nemen. Dus zal ik nooit scoren denk ik omdat die rozen na een paar uur in de auto verlept zijn . Dus hou het lekker op Mario alleen ... hij blij , jij blij, en dan hoef ik niet achter rozen aan. |
ha ha ga je daten met willemijn visser en mario, spannend, alleen ik volg het niet meer, eh mario wou toch met pieter date, alleen die is toch getrouwd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:33
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha ga je daten met willemijn visser en mario, spannend, alleen ik volg het niet meer, eh mario wou toch met pieter date, alleen die is toch getrouwd? |
Je kan ook een vriendschapsdate hebben toch??? Visser schrijf ik maar af want die is niet galant..... Ik zou altijd nog eens met Mario en een excmmer wat gaan eten....gewoon vriendschappelijk hoor.....Ik kan de moeder van Mario zijn...... En Visser is gewoon jaloers......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha ga je daten met willemijn visser en mario, spannend, alleen ik volg het niet meer, eh mario wou toch met pieter date, alleen die is toch getrouwd? |
nou blijkbaar niet Petra gezien de rook uit de oren van Willemijn. Zucht ik snap er ook niks meer van hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat een galante man ben jij zeg.... Jij weet best over wie we het hebben............ |
Nou ja zeg , ga je nu terug krabbelen? Je vond me toch altijd zo lief?
Hattan un naam opgesgreevuuuuuh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat een galante man ben jij zeg.... Jij weet best over wie we het hebben............ | hmmm willenmijn zo gek is visser niet om mee te daten hij is 12 jaar jonger, das beter dan veel oudere mannen die vaak met jongere vrouwen willen daten toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 21:31
|
|
|
PETRA944 schreef: | hmmm willenmijn zo gek is visser niet om mee te daten hij is 12 jaar jonger, das beter dan veel oudere mannen die vaak met jongere vrouwen willen daten toch |
Daar heb je wel een punt Petra......ik kan hem nog wat sturen he? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 22:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Daar heb je wel een punt Petra......ik kan hem nog wat sturen he? ) |
Visser ? en bijsturen? Waarom denk ik dat dat niet gaat lukken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 08:56
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Visser ? en bijsturen? Waarom denk ik dat dat niet gaat lukken? |
is wel een grote uitdaging dan net . ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 08:57
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Visser ? en bijsturen? Waarom denk ik dat dat niet gaat lukken? |
is wel een grote uitdaging dan net . ha ha
|
|
Naar boven |
|
|