Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 14:44
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman 11. mary656 ? 12. alous961 (onder voorbehoud) 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 18 november 2010, 14:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 09:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mag een puntmuts ook met een witte baard???? |
ach als jij daar behoefte aan hebt kom je dan ook met de arreslee breng je dan ook kadootjes mee
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 18 november 2010, 09:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 09:20
Onderwerp: Hebben wij vandaag bijkomende openbaring nodig:
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Mee eens Chat. De epistels die Anita plaatst komen niet verder dan verdachtmakerij gebaseerd op impertinente leugens. Ik begrijp niet waarom iemand zo aanhoudend meent een bepaalde kerkstroming te moeten zwartmaken.
Anita: misschien zou je zelf, voordat je deze artikelen plaatst eens moeten onderzoeken of ze wel op waarheid zijn gebaseerd. Lasteren is namelijk ook niet bijbels verantwoord.
Eigenlijk begrijp ik het ook weer wel dat er iemand (niet Anita) veel aan is gelegen om de Heilige Geest en Gods leiding uit de kerk te verwijderen. Ik denk namelijk dat de kerk het niet gaat redden in de eindtijd zonder Gods bijzondere voorziening en leiding. Daar is ook genoeg bijbelse onderbouwing voor te vinden, maar die mag iedereen zelf opzoeken. Toets alles, staat er geschreven. En de bijbel is de toetssteen; de Heilige Geest zal zichzelf nooit tegenspreken.
GrZing! |
helemaal met jou en chat eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:06
Onderwerp: Verwachting
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het valt me op dat in het verkeer tussen mensen de verwachtingen altijd zo hoog gespannen zijn. En hoe hoger de verwachting, des te groter de teleurstelling. We zijn christenen, en dat betekent vaak dat de ander zich christelijk gedraagt. Helaas is de praktijk anders. Vaak merken we dat de ander toch ook wel minder goede trekjes heeft. Ligt dat aan de ander, of ligt dat ook aan onze eigen verwachtingen? We zijn christen, dus we verwachten dat de ander te vertrouwen is. En vaak genoeg blijkt dat niet zo goed te werken. Ligt dat echt aan de ander of ligt dat ook aan de verwachtingen die we van de ander hebben. Ik merk dat mensen moeite hebben te accepteren dat de ander zich ook als mens gedraagt. Met zn goede en slechte eigenschappen. Is het nu juist niet de kunst om de ander lief te hebben zoals hij/zij is? En als dat wat menselijker is dan dat we ons voor kunnen stellen, dat ook te kunnen accepteren? Vertrouw niet de ander alleen maar omdat ie christen is. Vertrouw hem/haar pas als hij/zij bewezen heeft dat vertrouwen waard te zijn. Accepteer ook de zwaktes en vergeef.... |
het "christen"zijn is voor mij iemand die zich gered weet door de kruisdood van Jezus,vrijgekocht van zonde door Zijn bloed en dat die persoon zijn verdere leven Jezus wil volgen in woord en daad op weg naar de eeuwigheid. Wil dat zeggen dat die persoon perfect is en nooit fouten maakt?;Nee beslist niet. Ik denk dat in een relatie de verwachtingen altijd bijgesteld zullen worden,zolang men maar blijft communiceren zal men naar elkaar toegroeien. Een ander onvoorwaardelijk vertrouwen omdat ie zegt "christen"te zijn lijkt mij erg kortzichtig,men kan zoveel beweren. Men leert elkaar pas kennen in de omgang en een gezonde dosis van vertrouwen en wantrouwen is het begin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:33
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Grace nog even een praktische vraag....eh...
Wat voor kledij is gewenst? Komen we in zwart-wit-rood kersttenue, in een ouwe spijkerbroek, of iets daartussenin? ( ik zou namelijk niet graag alleen als "zwartwitte pinguin" tussen in zitten) |
tja ik kan niet in een ieders kledingkast kijken (wil ik trouwens ook niet) maar ik denk dat een ieder wel snapt dat je op een feestje in kerstsferen niet in korte broek komt of in bikinie met kamerjas
dus ik zou zeggen kom gewoon netjes gekleed dat kan feestelijk zijn maar ook een spijkerbroek . ik wil dus niemand verplichten om in kostuum te komen denk dat dat zeer ireeel zou zijn zelf ga ik dus nog ff nadenken of ik in lange broek of rok kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik zou sowieso in iets zwarts gaan meid... het kleedt zo enorm af he |
burka Pieter????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik zou eerst de (hoofd)kraan dichtdraaien, anders blijf je dweilen |
kan je nagaan hoe zij zich vanavond voelt¿¿¿¿¿ als een natte dw..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:07
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ZINGA672 schreef: | LOL
Zodra dit werkelijkheid is meldt ik me aan bij de drugsbrigade. Oprollen die bende! |
en dan de coruptie in en de voorraad achteroverdrukken zinga had ik nou niet achter je gezocht
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 16 november 2010, 20:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De wet van murphy is geloof ik van kracht vandaag?
ten eerste verslapen. ten tweede vloog de hals van de kraan eraf. (waterballet in de keuken) ik doe niks vandaag dus? |
oei maris is dus idd een slecht begin van de dag ,sterkte meis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:39
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
zinga van harte gefeliciteerd meis en nog vel jaren in Gods zegen toegewenst
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 16 november 2010, 09:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:27
Onderwerp: kanker
|
|
|
hallo Pieke ik was even sprakeloos over hetgeen je vertelde over je ziekte heb bewondering voor je opengheid dat je dit met ons wilde delen ik geloof zeker in genezing,het staat in Gods woord en dat is onvergankelijk maar ook zie ik dat niet eenieder hier op aarde genezing ontvangt, de reden ???geen idee,begrijpen doe ik het niet maar zoals je in een van je vorige stukjes schreef ;dat heeft God beloofd dan weet ik Hij doet Zijn beloftes gestand ,Hij verbreekt geen beloftes, dus hou je daaraan vast meis.Gods wegen zijn voor ons kleine verstand ondoorgrondelijk;en wat het je ook brengen moge hetzij leven ,hetzij sterven God is nabij ik zal zeker voor je bidden ;je mag je gedragen weten door Hem die ons liefheeft,
Voetstappen in het zand
Ik droomde eens en zie ik liep aan 't strand bij lage tij. Ik was daar niet alleen, want ook de Heer liep aan mijn zij.
We liepen samen het leven door, en lieten in het zand, een spoor van stappen; twee aan twee, de Heer liep aan mijn hand.
Ik stopte en keek achter mij, en zag mijn levensloop, in tijden van geluk en vreugde, van diepe smart en hoop.
Maar als ik het spoor goed bekeek, zag ik langs heel de baan, daar waar het juist het moeilijkst was, maar één paar stappen staan.
Ik zei toen "Heer waarom dan toch? Juist toen ik U nodig had, juist toen ik zelf geen uitkomst zag, op het zwaarste deel van mijn pad..."
De Heer keek toen vol liefde mij aan, en antwoordde op mijn vragen; "Mijn lieve kind, toen het moeilijk was, toen heb ik jou gedragen..."[img][/img]
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 16 november 2010, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 10:58
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
aangeboden: luie draaistoel bekleding grijze ribstof zit 1 herstelstiksel in moet met spoed weg
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 15 november 2010, 11:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 10:03
|
|
|
GRACE585 schreef: Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:36
GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman 11.mary656 ? 12.alous961 (onder voorbehoud) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 15 november 2010, 10:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 18:53
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ik zie door de bomen het bos niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 18:53
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ik zie door de bomen het bos niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:28
|
|
|
mijn slechtste moment was dat ik gister verkeerd tilde en nu dus last van me rug en nek heb (verekte spieren dus) iedere beweging pijnlijk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 14 november 2010, 15:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 09:46
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
dat gisteravond 2 lieve buurmannen de zooi voor mij naar beneden sjouwde (3kasten en 3 oude bureaustoelen en dan vandaag de kringloop man lekker vroeg kwam en alle zooi weg is ik kan weer lopen in me huiskamer,lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 09:44
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Met dit weer ben je helemaal blij dat je je lekker droog kan verplaatsen he! Bij mijn auto sprong 2 dagen terug spontaan de achterruit eruit Gelukkig is die vanmiddag ook weer gemaakt, en tot die tijd heb ik die van Pieter maar ff ingepikt |
dat is het voordeel van een kerel met auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 09:40
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
opgeruimd staat netjes
wow ik krijg weer ruimte in me hutje
(zojuisdt heeft de kringloop een hoop zooi meegenomen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:13
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | toch netjes: 9 dagen
|
WB griffin wist wel dat je ons n iet missen kon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:12
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
zivaatje fijne tijd toegewenst en wie weet nog tot ooit ziens
johan en carin veel geluk samen en ook wie weet nog tot ooit ziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:44
|
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:36 GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 10. herman 11.mary656 ? 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 11 november 2010, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 18:33
|
|
|
ik ga zeker smiddgs ff rustigaan doen. maar vandaag was het manege middag en daarna heerlijk geshopt met me dochter we komen al in kerstsfeer,dus kerstinkopen gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 20:12
Onderwerp: lange lappen
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | als ik al die lange lappen zie en al die bijbelteksten en andere teksten ergens uitgehaald, dan zucht ik..........................
en denk...spreek met je eigen woorden. en je EIGEN gedachten bekend maken over iets. |
ik sluit me helemaal bij jou aan een linc plaatsen en dan wel met url zodat je em openen kunt als je wil en ook de vele plaatjes de een na de ander kan me ook wel eens te veel worden;je blijft scrollen
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 9 november 2010, 20:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 18:07
|
|
|
GOD IS GOED
mijn mooiste moment was dat ik vanmorgen meteen de uitslag in het ziekenhguis kreeg en alles in orde was. ik kneep hem best een beetje want de klachten die ik had duiden bij 1 op de 10 vrouwen op kwaadaardige kanker
dus ik prijs de Heer en bij deze dank ik een ieder die aan mij gedacht hebben en voor me gebeden hebben
ik moet enkel enkel wat meer tijd aan mezelf geven mbt rust dus ook op tijd naar bed ,lol valt niet mee als je zoals ik een avondmens bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 09:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | De trein is zo gek nog niet |
die hadden ook allemaal verytragingen visser en is duurder dus was ook geen optie
|
|
Naar boven |
|
|