ChristianMatch

Forum

Berichten van REBECCA667
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van REBECCA667
Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 08:42
BerichtOnderwerp: BZV Topic

VISSER278 schreef:
Zielig he voor Marcel Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

helemaal niet. ik vind eigenlijk dat hij het aan zichzelf te wijten heeft. aan alle dames steeds vragen of ze wat voor hem voelen.(en zo ja wat dan). bij de 1e de beste gelegenheid de meest verliefde wegsturen. dat vond ik nu niet bepaald galant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 09:35
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

LISA610 schreef:
Jezus is opgevoed volgens de joodse tradities en gebruiken. Hij heeft nooit gezondigd en van jongsaf aan heeft Hij in God geloofd. En toch heeft Hij zich op zijn 30-ste laten dopen door onderdompeling. De verklaring die Hij hier zelf voor gaf was: "Want wij moeten precies doen wat God van ons verlangt" Mattheus 3: 15 (uit het Boek). In andere vertalingen staat dat Jezus zei: "dat we op die manier Gods gerechtigheid vervullen."

Met andere woorden, Jezus is als kind niet gedoopt, maar Maria en Jozef hebben hem wel volgens de Joodse gebruiken opgedragen aan God, nadat zij dit kind van hem ontvangen hadden. Verder hebben zij Jezus opgevoed volgens de geldende tradities en wetten en in het geloof in God. En toch liet Jezus zich dopen.... omdat Hij zei dat dit is wat God van ons verlangd.

mijn opmerking hierover is verwijdert door mijzelf omdat ik hem achteraf bezien wat te scherp vond.

Laatst aangepast door
REBECCA667
op zondag 20 februari 2011, 20:29
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:57

SUSANNAH475 schreef:
Goeie vragen Leanne !! Knipoog smiley
Dat is idd. ook zo. Er zijn ook mensen die geen concrete dag ofzo kunnen aanwijzen en die hun hele leven al die relatie met God meemaken.

Als ik het goed heb had Jezus al voor zijn geboorte een relatie met God. en toch heeft hij, nadat wat hij allemaal al gedaan en gezegt had in zijn jeugd (zijn moeder was hem als kleine jongen kwijt en vond hem in de synagoge) zich laten dopen in de jordaan (door onderdompeling).

ik neem aan dat Jezus als baby/kleine jongen ook besneden is geweest.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:29
BerichtOnderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen

op mijn leeftijd verkiest men wellicht iemand jonger...

nou dat kan ik niet met je eens zijn.
er zijn hier mannen op cm die jongere vrouwen verkiezen dat zal ongetwijfeld zo zijn.
maar omgekeerd is zeker ook het geval. (als je dat zou verkiezen).

ik zal je vertellen marylien.

mijn moeder was 73 toen ze met mijn stiefvader trouwde. hij was toen 83. (voor hem was ze een jonge blom).
er pas zullen geen partners meer zijn als we ons stoffelijke lichaam van ons afleggen. (en wie weet wat er daarna gebeurt.)

even als hart onder de riem. Knipoog smiley zet hem op meid. je kan het.

mannen waar zijn jullie. laat eens wat van je horen. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:21
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn mooiste moment van vandaag was een half uur geleden toen ik erachter kwam dat ik mijn braadpan met runderlapjes al vanaf gisteravond aan had laten staan Verraste, verbaasde smiley
Heeft dus de hele nacht en dag aangestaan, hoe dom kan een mens zijn.
Mijn huis had wel in de fik kunnen gaan..... Verraste, verbaasde smiley

oh dat is zeker een "mooi" moment geweest. wat zal je blij geweest zijn om te bemerken dat er in tussen tijd gelukkig niets gebeurd is. Geschokte, onthutste smiley

je lapjes waren zeker wel gaar nu? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:55

MARYLIEN613 schreef:
ik kijk zo uit naar de dag dat ik oma word, maar men zegt mij hier regelmatig dat ik nog enkele jaartjes geduld mag hebben Knipoog smiley

het gaat "vanzelf" marylien. ik hoef er niets (meer) voor te doen. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:50

MARYLIEN613 schreef:
geniet ervan Rebecca!!!
ik kijk zo uit naar de dag dat ik oma word, maar men zegt mij hier regelmatig dat ik nog enkele jaartjes geduld mag hebben Knipoog smiley

dank je wel marylien

het wordt eigenlijk een 4 dagen marathon aan feest. vandaag is mijn kleinzoon jarig, morgen vieren ze het voor de familie, zondag ga ik naar "de kerk" om mijn zonden te belijden en vergiffenis te vragen en maandag ben ik zelf jarig. Clown smiley wie doet me wat. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:44

[quote=BILLY701]

dank je wel Billy
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:30
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

is mijn kleinzoon Clown smiley hij is vandaag 1 jaar geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:23

[quote=LEANNE226]Ik vind het wel interessant om te weten of de mensen die voor de volwassendoop hebben gekozen pas op latere leeftijd tot geloof gekomen zijn?
In je leven zijn er momenten waarin je dieper in je geloof duikt maar ook periodes waarin je je ertegen verzet(toch?),als je besluit terug te keren naar een kerk waar volwassendoop niet standaard is,leg je dan die doop ook weer "af"?
Na de doop ben je wedergeboren,blijf je dat of is er weer iets nodig als je je afkeert van die kerk en weer terugkeerd?
Moet je (volwassen)gedoopt zijn om volwaardig lid te zijn van zulke kerken?
Als je je hele leven al geloofd,waarom moet je dan wedergeboren worden?In de Bijbel werden toch ook alleen de "heidenen" gedoopt?
-----------------------------------------------------------------------
Ik zou willen dat ik je kon antwoorden.

ik ben gedoopt als baby zijnde, daarbij hebben mijn ouders beloofd dat ze mij in "het geloof" zouden opvoeden.
ik ben toen ik 14 was bij yfc (youth for christ) terecht gekomen en heb na enige tijd belijdenis gedaan.
dat haalde vor korte tijd het plafond van mijn (geestelijke) groei af.
ik ben daarna (na mijn yfc periode) naar een "vol evangelische" gemeente gegaan en ben daar na een introductieperiode volwassen gedoopt.
dat haalde het hele plafond van mijn geestelijke groei.
daarna heb ik de bijbelschool gedaan en daar............

ben ik in de war geraakt.
waarom dat zo was zal ik in het midden laten. ik wil niet dat hier mensen daardoor in de war raken.

ik ben mede hierdoor en door de 1e scheiding uit "de kerk" geraakt.
ik ben door het in contakt komen met een moslimman nog meer in de war geraakt met tot gevolg dat ik het allemaal niet meer zo goed weet.

wat ik wel weet is dat er maar 1 God is en dat ik alle verwarring bij Hem neer mag leggen.
dit heeft tot gevolg dat ik van plan ben (en ik ben het stellig van plan en ga het dus ook doen) om a.s zondag weer naar "de kerk" te gaan.
ik weet dat ik niet overgedoopt hoef te worden.
alleen mijn zonden hoef ik te belijden en daarvoor vergeving moet vragen.
maar dat is oke. daar ben ik aan toe.

Laatst aangepast door
REBECCA667
op vrijdag 18 februari 2011, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:55

deze moeder gaat dan zo maar even twee benches halen, voor ieder kind één (of zou dat ook onder kindermishandeling vallen) Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit[/quote]

dat ligt er aan. je hebt benches van 1 bij 2 meter. dat moet voldoende zijn toch? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:52

misschien wel een leuk idee om de uitjes nog beter te bezoeken Clown smiley[/quote]

ik ben ook vast van plan om eens te gaan. Lachende smiley

het is voor mij alleen wel moeilijk te plannen omdat ik niet zo lang van te voren weet wanneer ik moet werken ( mijn rooster is per 4 weken en wordt per keer gemaakt) en ik moet als vrouw zijnde snel zijn want anders zijn de leukste uitjes al volgeboekt. Knipoog smiley (voor de dames althans) Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:08
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?

LEONARD480 schreef:
Hoi Rebecca

Weet wel dat vrouwen iets anders bedoelen met bepaalde uitspraken….neem b.v. dat een man de hele week zijn best doet behalve die ene dag …waarop de vrouw reageert van ruim je sokken eens en de man kan niet gelijk reageren en denkt van waar maak je druk om …heb toch de hele week opgeruimd.
Vandaar het venus/mars verhaal Gefrustreerde smiley

het boek is daar heel helder in. voor vrouwen is het ook een goed boek om te lezen. zo wist ik daarna dat als een man erg stil is ipv te praten, dat hij waar hij zo op zit te broeden eerst voor zichzelf op een rijtje aan het zetten is en pas als hij er niet uit komt gaat vragen om hulp. bij een vrouw werkt dat juist andersom. ten minste bij de meeste vrouwen en de meeste mannen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:02

ARJAN024 schreef:
Het is waar dat men je niet kent. Maar als ik mail, dan weet ik dat er een mens achter zit, dus dan vint ik al wat lastiger.

Het klopt ook dat de man als eerste moet beginnen, maar ik hoop soms dat er een vrouw begint. Dan is het ijs teminste gebroken.

Groetjes

Lachende smiley maar dan moet zij eerst over de sloot en wat als zij net zo verlegen is. Knipoog smiley dan spreek je elkaar nooit. en dat zou pas jammer zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:55

LEONARD480 schreef:
Tjonge Rebecca ik Geschokte, onthutste smiley een totaal ander wezen ...nou daar wil ik best nog weleens met je in discussie gaan. Ook de pijngrens ....er zijn genoeg vrouwen die ook pijn moeilijk kunnen verdragen....blijft altijd een persoonlijke zaak Smiley die vol vragen zit

ah leonard.

Lachende smiley ik kan er ook niets aan doen. Voor het overdaad aan verschillen moet je bij God wezen niet bij mij. Lachende smiley
heb je het boek gelezen? mannen komen van mars en vrouwen van venus??????????

het maakte voor mij zoveel duidelijk. ik hoorde mannen altijd zeggen, als ik een vrouw ga snappen dan.........

wat betreft de scheidingslijnen tussen mannen en vrouwen wat pijn betreft etc... er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:43

THOMAS968 schreef:
Als je iemand leuk vindt, kijk je gewoon regelmatig op zijn of haar profiel. Dat valt op een gegeven moment op. Wie weet reageert de ander.

ah het is goed om te weten. heb daar eigenlijk niet zo op gelet. Lachende smiley

maar of het nu werkt??? voor de een misschien wel en voor de ander weer niet. denk ik zo.

ik ben ook heel erg verlegen en heb ook faalangst. maar het is ook wat Thomas zegt.

je krijgt in je leven meer spijt van dingen die je niet hebt gedaan dan van dingen die je wel deed.

ik zou zeggen, wie niet waagt die niet wint. ik heb nog niet ontdekt dat er hier op het forum wordt opgeschept over contakten of reakties op contakten die gelegt zijn.
bovendien de vrouwen met wie je contakt wilt leggen kennen je niet. ze zien je naam en dat is alles wat ze van je weten.

dus wie doet je wat als ze niet reageren of als ze wel reageren maar jouw profiel hun niet aanspreekt of juist wel.
een profiel zegt ook niet alles. ik zou zeggen, go for it.
na de eerste paar keren gaat het vanzelf beter. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:33

mijn mooiste moment van vandaag is eigenlijk een hele dag lang.

want mijn kleinzoon is vandaag jarig. Verliefde smiley 1jaar oud vandaag. is het niet geweldig. Lachende smiley

Laatst aangepast door
REBECCA667
op vrijdag 18 februari 2011, 15:33
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:19
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

het slechtste moment van mijn dag had ik vandaag in de action. ik wilde iets pakken toen ik ineens iemand hardgrondig (zij het gedemt) hoorde vloeken.
dat kan natuurlijk. dat gebeurd wel vaker. alleen dit was zo hardgrondig dat ik nog dacht.... dat moet pijn gedaan hebben. (ook omdat het gedemt was).
vervolgens hoorde ik het weer. links voor me. dus ik kijk op.
ik zie echter alleen een vrouw en zij komt mijn richting op en de stem was van een man geweest.
en ik hoor het weer. op dezelfde hardgrondige gedempte toon.
staat er aan de andere kant van het pad schuin achter mij een man en die zegt....... je telefoon gaat. Geschokte, onthutste smiley

die vrouw reageerd niet. zegt die man nogmaals. je telefoon gaat.

ik was op slag naast totale verbijstering erg verdrietig. want hoe kan het toch dat iemand zo gewend geraakt is aan zulke hardgrondige vloeken dat ze al niet meer hoort. Smiley die vol vragen zit

ik heb gepakt wat ik nodig had maar realiseerde me pas bij de kassa dat ik niet eens goed gekeken had of ik wel het juiste gepakt had. (gelukkig was dat wel zo, dus hoefde niet meer terug)
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 21:04

HANNAH810 schreef:
rebecca;
dit is een topic van enige tijd geleden. waarin de discussie ging over de structuur binnen een relatie/gezin.
de hierarchie zeg maar;

het begin van de discussie kun je hier lezen,
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=138&start=0

hoi Hannah dank je wel. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 20:38

hoi Hannah

ik heb geprobeerd te achterhalen waarop deze topic is gebouwd maar kon het begin niet vinden. (hij is gebouwd op een eerdere topic?)

als ik de titel echter lees: man en vrouw, hoe zit het nou......

komt bij mij een boek naar boven met de titel: mannen komen van mars en vrouwen van venus.

ik heb dat boek iets van 12 jaar geleden gelezen en daarin staat het verschil tussen een man en een vrouw zo duidelijk in beschreven dat ik er de laatste 12 jaar veel aangehad heb.
ook de link naar het christelijke leven is daardoor voor mij een stuk makkelijker geworden.
mannen zijn gewoon andere "wezens" dan vrouwen. Lachende smiley
Ik denk dan ook dat de vrouw uit een rib van (welke?) man gemaakt is maar daarbij een "totaal ander karakter" heeft meegekregen.

Mijn overtuiging is daardoor dat de man goed is dingen vanuit dat karakter gezien en vrouwen weer heel goed zijn in andere dingen.
neem nu als voorbeeld het krijgen van kinderen.

met alle respect naar de man toe, maar "wij vrouwen" zijn toch sterker op het gebied van pijn. (de geboorte van een kind zie ik een man niet doen, al zou het fysiek mogelijk zijn). zorgen voor, zie ik ook als zo'n punt.
mannen doen dat ook. best wel, maar toch anders als vrouwen dat doen.

maar goed. misschien sla ik de plank hier nu helemaal mis en gaat het topic hier niet over en heb ik nu een ander onderwerp aangeboord.

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
REBECCA667
op donderdag 17 februari 2011, 20:40
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 20:13
BerichtOnderwerp: De juiste volgorde in de liefde.

HANNAH810 schreef:
trek mar dan maar eens aan zn jasje rebecca; hij kan erg veel afbeeldingen vinden op internet namelijk; met super achtergronden enzo;
is hij een ster in!

Lachende smiley oke doe ik Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 19:47

MARYLIEN613 schreef:
doet mij direct denken aan 1 Korintiërs 13: 4-8

mij ook, alleen is het in tegen gestelde richting gezet. en dat vind ik er ook zo mooi aan. Lachende smiley

als je dat doet zonder liefde is het dit, als je dat doet zonder liefde is het dat.

(ik vind het zo mooi dat ik het hier in mijn huis zou willen ophangen. en als het dan al ergens op te vinden is hoef ik het zelf niet ergens op te verwerken. Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:28
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

MARYLIEN613 schreef:
het vinden van een relatie, hier zoek ik niet zo naar, ik zie wel wat komt!
maar heb soms het gevoel dat het zelfs op het forum niet makkelijk is om contacten te houden of te maken,
misschien doordat ik mijn bijbel niet zo vanbuiten ken .........
denk soms dat het een beetje is zoals in het echte leven,
niet altijd makkelijk om in een groep binnen te komen.

volgens mij marylien ben je een lieve gevoelige persoonlijkheid en ik ben blij dat je hier bent.
ik ken de bijbel ook niet van binnen.
het gaat er ook niet om of je alle teksten kunt citeren zodra iemand iets durft te zeggen.
Iemand die dat kan is in mijn ogen geen superchristen.
Liefde daar draait het om. Voor mij is dat de hoofdboodschap die de hele bijbel uitstraalt en waar alle woorden over gaan.
De LIEFDE met een hoofdletter. Als je die kent wat moet je dan nog met woorden._
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:02
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen

[quote=LEANNE226]Heel jammer dat er maar weinig matches voor je zijn rebecca maar CM is echt groot dus een beetje aanpassen en je lijst wordt veel langerKnipoog smiley

ik heb mijn lijstje aangepast. Lachende smiley ik heb de maximale leeftijdsgrens omhoog gegooid. Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 07:53
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen

MARYLIEN613 schreef:
Rebecca,
ik wou je niet bespotten of kwetsen hoor,
ik bewonder je lef om met jouw ingesteldheid naar een relatie op zoek te gaan, ik kan van je leren want ik ben zo dapper niet,
maar het forum is fijn en zo tracht ik wel wat contacten op te bouwen
Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen dat je serieus en ouderwets bent, je mag best zijn wie je bent!
Wou je dit nog eventjes laten weten

en ja soms is men weinig liefdevol maar soms komen ook èchte gevoelens van medeleven en behulpzaam naar boven op het forum,
laat het jou niet afschrikken!
(voor mij soms nog steeds wennen aan een nederlander die geen blad voor de mond neemt; is eerlijk maar soms kort en bot)

hoi marylien. je hebt me niet gekwetst. Kussende smiley en het forum is zeker een prettige plek om te zijn. je leert er mensen enigzins kennen door alleen al te zien hoe ze op dingen reageren. Lachende smiley (dus in dat opzicht ook zeer zinvol Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond ) naast dat het opzicht gewoon prettig is om met mensen van gedachten te wisselen over wat hun bezig houd in het dagelijks leven.

Laatst aangepast door
REBECCA667
op donderdag 17 februari 2011, 07:54
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 07:36

MARYLIEN613 schreef:
neen wil niet echt weg,
maar soms voelt het aan alsof het zo moeilijk is contact te maken,
weet het gewoon nog niet,

hoi marylien.

bedoel je contakt maken als in vorm van het vinden van een relatie? (man/vrouw). of contakt maken als mens onder elkaar.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 07:31

MAR907 schreef:
Plicht zonder liefde maakt verdrietig.
Verantwoordelijkheid zonder liefde maakt onverbiddelijk.
Gerechtigheid zonder liefde maakt hard.
Waarheid zonder liefde maakt kritisch.
Opvoeding zonder liefde maakt weerbarstig.
Verstand zonder liefde maakt geslepen.
Vriendelijkheid zonder liefde maakt huichelachtig.
Orde zonder liefde maakt kleingeestig.
Kennis van zaken zonder liefde maakt hoogmoedig.
Macht zonder liefde maakt gewelddadig.
Eer zonder liefde maakt ijdel.
Bezit zonder liefde maakt gierig.
Geloof zonder liefde maakt fanatiek.

ik zou heel graag willen weten waar je deze tekst vandaan hebt. ik vind het mooi.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 17:05

mijn mooiste moment van vandaag was: toen ik vanmorgen bij mijn werkgever de deur uit liep in de wetenschap dat ik vanaf vandaag 9 dagen vrij ben Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:36
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

DENNISS669 schreef:
Ik ben sinds kort begonnen in het boek: Onverdiende Gunst van Joseph Prince.
Zijn er anderen die het gelezen hebben over meer van Joseph Prince kennen?
Op de achterkant staat (o.a.): Onverdiende Gunst staat bol van waarheden over Gods genade, waar jij door Jezus' volbrachte werk al toegang toe hebt gekregen. Onverdiende Gunst is een aanrader voor iedereen die het goede leven wil leiden - op Gods manier. Het is tijd om niet langer op je eigen streven naar succes te vertrouwen, maar je voor al jouw succes afhankelijk op te gaan stellen van Jezus. Begin vandaag nog met het realiseren van de dromen die God in je hart heeft gelegd!

en heb je het uit? leest het makkelijk en heb je ook wat aan de inhoud?
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 05:00

HANNAH810 schreef:
lekker in de tuin snubbeken is ook heerlijk, marylien,
je kunt je tijd maar 1 keer gebruiken, he?
ik verwacht over een poosje wel weer in te loggen hoor........... Knipoog smiley

wat is snubbeken?

je kan de computer ook meenemen naar de tuin. 2 vliegen in 1 klap. Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van REBECCA667
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4