Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 00:29
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
495 euro voor huis met 4 slaapkamers en 10 bedden. omgerekend 5 tientjes de man. Denk dat je ook niet veel goedkoper zal vinden of moet wachten op last minute. Is voor 3 nachten. In het altijd gezellige Zeeland. Eind rijden maar ja Gr Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 22:22
|
|
|
last minute van landal of roompot wil wel eens werken. heb wel eens weekend voor 50 euri gezeten in 6 persoons huisje. Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:46
Onderwerp: Gebed gevraagd
|
|
|
Natuurlijk doe ik dat, sterkte met je collega Gr willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 19:59
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
Afwassen echt dat vind ik zo irritant. Als het goed is in oktober sleutel van mijn nieuwe huis en eerste wat ik aanschaf daar is vaatwasser. Kijk samen afwassen is wel aardig maar alleen gr Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 13:23
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
Overleden kabels en anders (minder mooi) overleden geluidskaart? Eerste simpel na te kijken en op te lossen 2e kost je een nieuwe geluidskaart vrees ik Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:16
Onderwerp: Ik mis je....
|
|
|
Sterkte vandaag Chat. Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:54
Onderwerp: De rode balk
|
|
|
hmm sinds vanfdaag melding dat pop up filter aanstaat en daarom geen pv chat kan doen. Toch vreemd als de site is toegestaan en al die tijd gewoon werkt mischien bugje?? En nee hier niet fout ingesteld al nagekeken. Is ook maar soms die melding dat is het vreemde Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 14:22
Onderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
|
|
|
In verscheidendheid eenheid dat klinkt al mooi. Het zou toch allemaal het zelfde zijn moet er niet aan denken hoor. Zolang we maar niet vergeten dat het niet om ons maar om Hem gaat. Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 11:24
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het slechtste moment van vandaag is,
dat mijn pc me telkens in de steek laat, mn telefoon het niet doet..denk dat er iets loos is met de verbinding.
Maar...als dit het ergste is voor vandaag, dan valt het nog wel mee.
Het leukste moment zal ik jullie ook ff vertellen, Ik heb weer lekker in mn eigen bed geslapen. |
Reset je modem eens wil wel eens werken (als provider zelf geen storing heeft) Fijne zondag Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:35
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Morgen lekker op de karper helemaal zin in. Als het wat is voer ik weekje door en dan volgende week een heel weekend zitten. Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 00:38
|
|
|
Bij het vasten kunnen idd dingen boven komen die je misschien niet verwacht. Maar met Gods leiding denk ik dat het allemaal goed komt Is wel de moeite waard voor mensen om te bedenken dat het ook heel emotioneel kan gaan worden. Mijn ervaring is echter wel dat het altijd ten goede komt. En al met al een fijne ervaring. Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:38
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
nee zaterdag naar flevofestival. maar als mensen niets te doen hebben die dag is zeker aanrader. Alleen die mossels he In ieder geval jij veel plezier gewenst in Yerseke en doe ze de groeten Heb daar in verleden nog wel een 1 of 2 pilsjes gedronken Gr Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:09
Onderwerp: het kruis - het volmaakte offer
|
|
|
Zo waar !!!! Zonder het lijden van Jezus had ik nu niet echt vrij kunnen zijn, en dat is iets wat je nooit mag vergeten. Gr. Willie (b t w gelukkig vergeten ze dat in hoop evangelische/pinkster gemeenten ook niet hoor)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:53
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
Aantal malen geweest erg leuk moet ik zeggen. Mosselrock vond ik altijd wel het leukste maar ja das kwestie van smaak denk ik. gr Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:11
Onderwerp: Luisteren
|
|
|
Kan op het ogenblik wel goed doen misschien ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:02
Onderwerp: Luisteren
|
|
|
heee die hangt op mijn werk in kader van open communicatie hahaha Mooie tekst als mensen het volgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 11:15
Onderwerp: Queen and gospel
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | betekent dat dat ik dan zèlfs niet meer naar Sky Radio mag luisteren? of (zoals nu op 102.1FM) Phil Collins...('Jesus, he knows me...' waarin de amerikaanse 'evangelisten' op de hak worden genomen)
je kan ook 'te ver' gaan... |
Nou vind ik sky radio wel heel erg hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 12:42
Onderwerp: Queen and gospel
|
|
|
persoonlijk houd ik van heel veel muziek van hardrock tot klassiek. Grens die ik daarin heb ligt bij het gevoel dat ik van muziek krijg. En probeer zo goed mogelijk mij daarin te laten leiden door de Geest. Maar er zijn inderdaad ook nummers waar ik niet meer naar wil luisteren. Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 01:55
Onderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Weet je zeker dat ze je niet te lang onder water hebben gehouden Willie ..... |
Tja..... hahaha was gewoon ook nodig he maar ja wel eens een schop nodig en dan werkt dit goed hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 23:56
Onderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
|
|
|
Hahahahahahaha geweldig en zo herkenbaar hahahaha Laatst ook een date en jawel hoor ze kwam thuis bij me. Volgende dag kwam mijn zus langs om te vragen hoe het was geweest en die viel zowat achterover toen ze binnen kwam. Alles aan kant en zelfs nieuw plantje gehaald hahaha Date werd niets maar huis was weer eens lekker omgegooid (bank-tv opstelling is ook veel beter zo) Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 18:47
Onderwerp: GEBED
|
|
|
Natuurlijk ga je mee in mij gebed. Gods zegen willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 00:56
Onderwerp: Gebed
|
|
|
Natuurlijk wil ik voor je bidden. Heel veel sterkte en onthoud dat Hij altijd bij je is ook al voelt het soms even niet zo. Gr. Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 02:45
Onderwerp: U2
|
|
|
Christelijk "verantwoord"of niet ik vind u2 gewoon geweldig Veel teksten duiden op een niet al te bijbelse vorm van geloof maar ik vind het evengoed een geweldige band. Heb heel veel muziek en zowel Christelijk als seculier. Wat voor mij belangrijkste is dat ik me er goed bij voel als ik het draai. Verder ben ik er van overtuigt als het niet goed voor mij is de heilige Geest mij daar in leidt Gr Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:28
Onderwerp: verliefd op een niet christen.
|
|
|
Mijn beste vriend is getrouwd met een pinkster meisje en naar 10 jaar huwelijk is hij dit jaar gedoopt. Soms zet God mensen bijelkaar die op eerste oog niet samen moeten zijn, maar ja Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Samen zijn ze nu heel gelukkig in hun huwelijk en hebben 3 kids. Het is natuurlijk een geval op zich maar denk wel dat mensen mogen weten dat het ook wel goed kan gaan. Maar als ik zelf zou mogen kiezen zocht ik toch een Christen. Ik laat het allemaal in goed vertrouwen over aan de grote Regiseur van mijn leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 00:08
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
Zondag ochtend vroeg Ko de boswachtershow luisteren vanuit mijn bed op klein radiootje En luisteren naar de Stray cats of madness en iets later Dark side of the moon van pink floyd Ohhh jee ik word oud hahahaha willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 23:11
|
|
|
November klinkt goed aangezien ik in oktober al 10 dagen ga is dat voor die maand wel genoeg September zit vol met verjaardagen o.a mijn zoontje en goede vrienden Ben benieuwd Willie
|
|
Naar boven |
|
|