Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 08:32
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad, ik begrijp er dus niets van. Poema's op de Veluwe? Waarom ook geen slangen |
Die zijn er ook wel Frank! Maar als ze weten dat er mensen komen picknicken (vooral bepaalde mensen) dan smeren ze hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 08:30
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En de uren voor 12 begint ze al voor-te-rusten en na 15u start ze dan met het na-rusten...zo kan het dus ook |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 21:49
Onderwerp: Dieren en hun 'ziel'
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar hoe zit dat dan met het geweten en het zondebesef? Het lijkt mij dat je daar ook een ziel voor nodig hebt? |
Dat is een goeie Josina daar zou ik geen antwoord op weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 21:46
Onderwerp: Dieren en hun 'ziel'
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Ja, ik geloof ook wel dat dieren een ziel hebben. In ieder geval hebben ze een heel scala aan gevoels- en emotiebelevingen. Bijvoorbeeld olifanten hebben een sterk familie'gevoel' en hechten sterk aan hun jongen. Ze treuren bij een familielid als die sterft en proberen eerst nog van alles om die weer op de been te krijgen. Familiegroepen begroeten elkaar uitbundig als ze elkaar een tijd niet hebben gezien. Dieren lijden aan stress en kunnen heel blij zijn, ze kunnen spelen en bang zijn en ze kennen verdriet. Iedere diersoort heeft een eigen taal. Ze zijn alle door dezelfde Schepper gemaakt als wij en kunnen Zijn liefde voelen denk ik. |
Idd ook ik denk dat dieren wel een ziel hebben. Ze voelen de mens aan. Ze missen je als je er niet bent of als hun baasje overleid,ze voelen het aan als je verdriet hebt of pijndat hoef je ze niet aan te leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:22
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ikke...rood met "dt" |
Jij weer he altijd anders dan de ander hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:20
Onderwerp: Beurskoersen
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee, geen pgb hier... maar zie net wel dat er alweer 2000 euri gestort is wegens een gehandicapt personeelslid en gooi straks ff de aanvraag voor loonsubsidie op de bus.
weet je hoe leuk het is om terecht geld van de staat te krijgen en tegelijkertijd mensen weer n zinvolle dagbesteding te geven? geloof me cross... das veul leuker dan pgb-potjes op slinkse wijze leeg te hengelen voor n nieuwe laptop of n vacantie naar bijv. Kroatie |
Dat kan ik mezeker goed indenken pieter dat dat een super goed gevoel moet geven Wilde dat meer bedrijven investeerden in mensen met een lichamelijke hetzij een verstandelijke beperking. Hier in de Jumbo werken al meer dan 10 jaar mensen met een verstandelijke beperking en het gaat super goed ze worden begeleid ze hebben een doel in het leven en wat belangrijk is ze hebben er allemaal plezier in al het personeel maar ook de klanten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 15:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, jazeker, maarre...eerst even Erika sommeren haar ogen dicht te doen, anders wordt ze boos omdat we off-topic zijn
Onze honden kwamen zeer geregeld in de kerk, aangezien mijn ouders koster waren en wij naast de kerk woonden en die hamster...tja da's echt een geweldig verhaal...een meisje van het kinderhuis had die tijdens de dienst meegenomen en die hamster ontsnapte ook nog....hilariteit ten top aangezien mensen dachten dat het een muis was...heb nog nooit zo'n leuke kerkdienst gehad |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:58
|
|
|
De zon komt door het wolkendek heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:56
|
|
|
Oeps ik was off topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:56
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Wat ik me afvraag is waarom de zon achter de wolken blijft En het daarom zo ontzettend benauwd is buiten liever regen dan dit maar nog liever de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | ik luister altijd naar wat mij opgedragen word |
Goed zo grote meid je mag blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:53
|
|
|
SJAAK585 schreef: | wist u dat.......
....vandaag voorlopig hier mijn laatste dag is ....het huis hier eindelijk ingedeeld is en opgeruimd met alle zooi die die nieuwe bewoners met zich meebrengen ....ik ze nooit meer kwijt wil en ze schromelijk ga verwennen ....dat jullie vast via onze vrienden hier op de hoogte worden gehouden hoe de bruiloft was |
.... we jou buiten je a.s vrouw dus ook moeten gaan missen hier .... Het tijd werdt dat grace eindelijk je huisje eens klaarheeft .... Jij ze niet TE veel mag verwennen?? .... Ze hier dan TE veel aan gewent raken? .... En dat wij natuurlijk cm op de hoogte houden van jullie huwelijk?? wacht maar af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:49
|
|
|
snap er niks meer van dit is toch het weer topic?? Maris en Josina blijf nu eens on topic ja doe ik ook altijd Maar weer on topic dan het is hier knap benauwd zon wil dr door maar lukt niet pffffffffff zweten en klam zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ,... blondjes...
wat zijn dat? |
mensen metl ichte haren,die zich vaak erg dom voordoen eigenlijk valik er niet echt onder maar ben vandaag even blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ... niet dat het een probleem voor mij is.... |
Ow ja dat verklaard erg veel Dan zal het voor mij ook wel geen probleem zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | eh... eh...
is het hier niet verboden voor eh...
eh... eh...
word vervolgd.... |
Watte??? ik ben blond denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:20
|
|
|
SJAAK585 schreef: | morgen laatste dag ,voorlopig niet verlengen ff te druk misschien over een tijd eens zien of hier nog vrienden rondhangen |
Tuurlijk hangen wij hier nog rond dan wij zijn niet getrouwd he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:06
|
|
|
SJAAK585 schreef: | nee hoor na 2 sept pas |
uche uche verslik ik me daar toch komt vast door het benauwde weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:04
|
|
|
SJAAK585 schreef: | ....echte vriendschap duurt heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllll lang ....naast goede gesprekken ook veel plezier. .....en dat de printer van imke goed werkt waardoor erika en de rest het alsnog konden lezen .....en dat ze nu een heuse kaart met de post krijgen ....en dat dat veel extra postzegels zijn ....dat ik voor mijn verjaardag een huwelijks colecte bus kreeg maar dat er nog enkel dropmunten inzitten ....dat 2 sept de grote dag is .....wij niet in het pak of in het lang gaan ............ |
...... de kaart EINDELIJK binnen is en er een hartjes postzegel op zat ...... dus eindelijk weten hoe en wat? ...... tja de collecte bus is voor de bruiloft he ...... enne sjakie bedankt he voor een zaterdag ...... scheeld jullie niet in het lang wij ook niet
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 12 augustus 2011, 20:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 19:55
|
|
|
SJAAK585 schreef: | zon en benauwd warm |
Niet teveel tegen elkaar aankruipen dan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 19:53
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | hahahaha... daar zou je met dit weer ook wel last van krijgen, inmiddels is Herman weer grijs......maar ik zal hem toch proberen over te halen.........wel net zo gezellig.. oja....je moet de groeten hebben! |
JA doe maar roep mien buurman er ook maar weer op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 17:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een zitpil Nog nooit van gehoord |
Zitpil Iets voor mensen die slecht stil kunnen zitten??? Heb ik dus niet nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 17:41
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ben je soms weerman? |
Hier nu lekker zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 17:40
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nee Erika,
Anders krijgt je zere schouder door mijn harde hand in het gips. |
Daarom geef ik mezelf ook een schouderklopje he die van jou benne te hard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 12:33
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Weer een uur actief geweest in de sportschool Zal ik dan toch nog weer conditie gaan krijgen tjonge zeg best wel tevreden over mezelf Moet jezelf af en toe een schouderklopje geven he
|
|
Naar boven |
|
|