Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 00:05
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Praten tegen een muur heeft geen zin. |
Het heeft ook wel een voordeel: je maakt er namelijk nooit ruzie mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 00:04
Onderwerp: Doel van CM-forum
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee, das me te zwaar ....
het bovenstaande moest ik schrijven van haar |
Wie is 'haar'??? Ik kan niet tegen die geheimzinnigheid. Iedereen doet hier erg geheimzinnig en dat is echt niet meer mooi zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 00:02
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | FrankY, wat zeg je me nu n picknick zonder jouw flapperdinges??? moet zodoende nog allemaal elastiek in mn rokken maken.
Vandaag vroeg n leuk zangeresje me om haar naar X-factor te brengen, en ik wil dat met genoegen gaan doen ik zie t al helemaal zitten. Misschien toch maar goed oefenen volgend picknick ,
|
maak er een opname van en zet die dan ook het forum zodat ik het ook kan bewonderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 14:18
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
MAUREEN217 schreef: Ik geloof dat we makkelijk praten hebben, je zal maar gevoelens hebben en je kan ze niet kwijt, hoe frusterend kan dat zijn vooral voor een man
Ach, dat zijn zo weer van die kromme praatjes die geen steek houden. Als een man toegeeft aan zelfbevrediging is het uit lust en als een vrouw dat doet is het om een spanning weg te werken of welke andere tedere omschrijving men er ook voor gebruikt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 12:39
Onderwerp: VERLANGEN
|
|
|
Zo van die dagen Er zijn zo van die dagen dagen dat je liever niet uit bed wou komen Dagen van je alléén te voelen waarin de dag geen einde lijkt beschoren Zo van die dagen er zijn zo van die dagen dat je liever wou verdwijnen Dagen dat tranen weer opwellen en herinneringen aan betere tijden najagen Zo van die dagen er zijn zo van die dagen afvragend waarom je hier bent En vandaag had ik weer zo een dag een dag waarin een tedere knuffel niet binnen handbereik lag.
Hendrik Hoogland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 12:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
IMKE917 schreef: | Op mijn werk lijkt het er af en toe wel op..........pfffff
en dan weer proberen al die uitingen van jaloezie in goede banen te leiden, ik heb er bijna een dagtaak aan.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 22:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, kan me dan goed voorstellen dat dat dan een heeeel slecht moment van je dag is. Zulke mails krijg ik nl. nooit van W-tje |
Neen, natuurlijk niet. Jij en Mario hebben wel een speciaal plekje in haar hart.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 22:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ze geeft het nog niet toe frank, maar ik denk die date - site van russische dames. |
Ja, dat zou wel eens kunnen want ik heb van W-tje al mails ontvangen waar ik geen sikkepit van verstond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, Hij heeft ervoor gezorgd dat tollenaar ophield met zn praktijken. Hij heeft geen christelijke inhoud aan het werk van een tollenaar gegeven. |
De christelijke inhoud was het inzicht en de bekering die de tollenaar onderging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, ik ben eigenlijk Judith........ |
Ik dacht het al. Tegen de andere ben je poeslief (vooral tegen V en M) en tegen mij ben je heel streng.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben nog heel goed wakker hoor: FrankT staat er niet op. |
Visser er staat frank627...de 't' staat er niet op. Als de 't' dient vernoemd te worden doen ze het niet en als niet vernoemd moet worden doen ze het wel. Het zijn nu eenmaal vrouwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet ik ook weleens op mijn werk en met mij meerderen denk ik.... |
Heb jij op je werk ook een date-site
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:39
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
IMKE917 schreef: | Frank, jij neemt dat vast wel van me over ....... Ik kan er n.l. niet bij zijn de 21ste ..... |
overnemen??? Daar waag ik me niet aan. Ik knijp alles kapot en ik wil geen proces aan mijn broek. Ik denk er trouwens aan dat ik op 21 mei naar een begrafenis moet.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 22:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:35
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Verlengen Dini is het advies, anders kun je maar moeillijk slapen.
Hallo Leonardus, breng haar niet op ideeën. Wij willen ook nog kunnen slapen hoor. Al is het maar zo'n 3 uur per nacht zonder een middagdutje erbij.
Al die leuke mannen die je niet meer ziet ...errrrrrrrrrrrgggg jammer |
Ze kan de foto's van de leuke mannen kopieëren en er af en toe eens naar kijken.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 21:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Judith heeft vandaag en morgen toch een vrije dag .
gelijk on-topic dan maar |
Oja, dat was ik alweer vergeten. Waarschijnlijk zal ze dus alle topics pas dinsdag lezen. Uit naam van Visser , W-tje en de AH-meiden uit Pieten-stad wens ik Judith, wanneer ze dit leest, een prettig weekend? Of mocht dit alleen maar op maandag??? Ik weet het effe niet meer...
Waar ging het ook alweer over???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 20:44
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag best Daniel, ik ben meestal vrij direct maar dat zal mijn soort, om in jouw termen te blijven wel zijn .en ik vind Grace een aardige vrouw....... hoe bedenk je het....jullie soort.......pfff |
W-tje-mijn, laat Daniel nu eerst eens uitleggen wat hij bedoeld met "jullie soort". Dat zal hij zeker willen verduidelijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 20:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | En.....niks vergeten Thirza? Want morgen zijn de winkels dicht, hier tenminste wel |
Bij Thirza zijn de winkels op alles voorzien. Ook op klanten die vergeten dat het een feestdag is. Dus de winkels zijn open in dat gedeelte van het land.
Volgens mij chatten jullie weer slow wat een interventie van Judith teweeg zal brengen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 20:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja. Frankie zal dat niet weten. Zet jij je eigen nou meer heeeeeeel snel op de lijst van de 21e want er kunnen er nog veeeel meer bij. |
ik sta toch al op de lijst? Dat is me toch gezegd door de vrouwelijk organisator.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 20:32
|
|
|
MARIAN519 schreef: | En als die vrouw die je volgens jou verleiden wilde nu eens je eigen vrouw is? Ooit gedaan? je eigen vrouw verleiden?
[color=#FF0000]Marian, wat je nu vraagt heeft iets met een speelse liefde en genieten te maken. Dus niet met een koele zakelijke voorplanting. Niet iedereen kent de geneugten van het leven om te pas of te onpas de Bijbel of God er bij te betrekken. Of ze doen alsof het heidens is maar owee, wanneer je hen loslaat. Genieten en speelsheid is on-Bijbels voor sommige. Waar dat staat in de Schrift is me nog een vraag maar als ze willen en goed zoeken zullen ze wel met bepaalde passages komen aandraven. [/color]
Overspelig? Kwam Jezus juist niet voor de overspeligen onder ons op aarde? Is het dus dan niet juist heel Bijbels wat er neergezet werd als voorstelling? Gewoon..dicht bij de mensen van deze tijd net als Jezus deed?
Het zijn hiermee wél je eigen gedachten Chatuliem.. |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 20:25
|
|
|
MARIAN519 schreef: | En als die vrouw die je volgens jou verleiden wilde nu eens je eigen vrouw is? Ooit gedaan? je eigen vrouw verleiden? Overspelig? Kwam Jezus juist niet voor de overspeligen onder ons op aarde? Is het dus dan niet juist heel Bijbels wat er neergezet werd als voorstelling? Gewoon..dicht bij de mensen van deze tijd net als Jezus deed?
Het zijn hiermee wél je eigen gedachten Chatuliem.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 19:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | En frankie vertrouwt me dat wel toe? Kom dan wel in je gewone auto want als visser die ferrari voor moet blijven dan zien ze ons al aankomen in Brabant.
Ferrari volgt Primera. |
Ferrari, primera...moet ik weer effe googlen wat dat is. Ik ken namelijk niets van kleding of andere luxe-artikelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 17:36
Onderwerp: 30 april
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ik heb me laten vertellen dat Eindhoven ook erg leuk en gezellig schijnt te zijn op 30 april. |
toen ik nog in de abdij van Zundert leefde was Rob van Gijzel bij ons te gast. De KRO heeft er toen nog een uitzending over gemaakt en uitgezonden op televisie. Ik had toen een goed contact met Rob van Gijzel tijdens die dagen en we hebben nadien ook nog even geschreven. Volgens mij is hij nadien burgemeester geworden in Eindhoven. Het is misschien wel eens de moeite waard om hem daar dan te gaan opzoeken. Of misschien ook niet want dan zal ik me in het orange moeten kleden zeker? Ik zal maar thuis blijven dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 17:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | SCHEREN??????????????? Ahhhhhhh er is er hier een die er een traum aan over heeft gehouden Maar ik kan het heeeeeeeeeel goed, maar vind het wel leuk om nu te mogen toekijken |
Ja Dini heeft een scheer-fobie...ik hou het bij borstelen van haar. Waartoe Sus me min of meer verplichtte. Wat ik dan ook heel graag wil doen op de volgende picknick. Ze heeft zelfs speciaal heel haar huisje overhoop gehaald om haar sjaaltje te zoeken waarmee ik een staartje moet maken. Die Sus toch.
Het andere goed nieuws is, is dat Visser mijn loods wilt zijn op de terugweg. Wat me vooral veel kilometers en bezine gaat besparen. Nouja, hij mag alleen mijn loods zijn wanneer hij een bolus meebrengt
Oja, Imke zal je voeten wel onder handen nemen, Erika Waar een picknick al niet goed voor is.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 17:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 16:49
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Al mijn vragen zijn op.
Kan alles wat met het leven te maken heeft al beantwoord zijn?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 25 april 2011, 06:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 13:20
Onderwerp: Concert Trinity 7 mei Zuidhorn
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wie gaat er mee naar het concert van de gospelband Trinity
Het concert is in Zuidhorn (Groningen) en begint om 20.00 uur.
De band Trinity vindt zijn oorsprong in Peru (Zuid-Amerika). Drie van de vier bandleden - Johan (28), Elbert (26) en Niek (24) Smelt - zijn daar opgegroeid als MissionKids. Als kind werden de broertjes in Peru gegrepen door de mooie muziek én geraakt door de armoede. Nu vormen ze al zo’n 6 jaar samen met hun goede vriend Bert Bos (24) de succesvolle band Trinity.
Voor Trinity is het mixen van verschillende culturen, talen en muziekstijlen geen eenmalig project. ‘Het is wie we zijn’, vinden de bandleden. De band speelt een bijzondere mix van Peruaanse invloeden, Keltische klanken en Europese popmuziek.
Ze hebben de Gospel Award 2010 gewonnen.
http://www.welkominzuidhorn.nl/actueelzuidhorn/nieuwsuitzuidhorn/concertvantrinityinzuidhornop7meikaarten.html
Let op: zelf toegangskaarten bestellen ....
Aanmeldingen:
Billy701 Crossroad317 Majaro438 Trijnie671
.. |
waarom zijn die leuke dingen altijd zo ver in het land te doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 13:06
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
DANIEL777 schreef: | De toon van chat was wel van die aard dat als tie beter had gekeken had haar reactie met een knipoog was en dat leest jullie soort ook never nooit niet. Dus daarom mijn toon en wat het laatste betreft gaat steekt het mij ook dat jullie alleen maar je mond over iemand open te trekken als ze weg zijn. Dat noem ik een laffe daad. |
Waar maken jullie je in vredesnaam zo druk over. Is dat uit verveling? Als iemand graag aftelt naar een bepaalde gebeurtenis laat die dan toch doen. Immers, elk einde heeft een nieuw begin.
Gewoon laten doen. Niet reageren want dat wekt toch alleen maar wrevel op.
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 17:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 12:32
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MARIO216 schreef: | Prettige paasdagen, jij mag ook wel beter opletten. Dat vraag ik me af........................ |
Ach Mario, jij en Visser kunnen echt niets verkeerd doen of zeggen bij Willemijn. Jullie zijn haar febbekes (Bels woord)...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 08:52
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
...ik verveel me nu al te pletter. Ik dacht eens vandaag of morgen naar Arnhem of Nijmegen te sporen zodat ik de stad eens kan bezichtigen maar ik heb de fut niet.
O beata Solitudo??? Nou ja, soms echt niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:58
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | niet ? wel joh, is gezellig, toch ? |
Och, ik zal me wel laten plagen op de picknick. Ik moet er wel 133 km voor rijden maar dat is het waard. Vooral wanneer ik nu haartjes mag borstelen. Is me beloofd gisteren...
|
|
Naar boven |
|
|