Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mocht ie willen Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet |
oooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:02
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ohhh, dat is wel spijtig dat jullie vanmorgen regen en onweer hadden...slechts vanmorgen dan want eigenlijk verdienen jullie veel meer regen en donder....pffff, plaagvrouwen... |
Nou weet ik het zeker De "liefde"is over denk ik nou wil die ook al dat ik slecht weer heb en Josina ook arme wij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 17:01
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
Hey sweety wb Kon je onstoch niet missen? ikke weet niet wie snap is ikke zei welkom terug Yes! Herman maakt er een zooitje van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kom je mij nu afdrogen? Als je je BBQ meebrengt en wat worstjes, saté's, kippebouten en dergelijke zal ik die opeten en dan wordt het nog een mooier moment... |
Owwwwwwww is Frank nu aan het chansen met Josina Heb ik dan nu afgedaan ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:56
|
|
|
Hahaha die is leuk! Maar hij schijnt hier wel hoor Al hadden we vanmorgen eerst regen en onweer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaja, weer een slecht moment en aan de andere kant ook wel weer goed...de pleister van de drain in mijn nier liet los...geen verpleegkundige in de wijk aanwezig , nu geholpen door de ambulancedienst .
Het goede moment is dan ook dat mij een ritje ziekenhuis bespaard is gebleven! |
Oei Josina das minder mooi! Maarre een knappe broeder? Je bloost zo mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wanneer?
met kerst lijkt het mij een prima idee...
afwachten wat vissertje ervan vind... |
Denk dat we niet maggen kommen Hijis bang voor zijn witte muren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, jij zegt het Ik durf het woord kampvuur bijna niet meer te noemen, anders hoor ik Visser straks in Utrecht gillen |
Euh horen wij het dan net niet?? Wonen ietsie verder dan zeeland pfffffffff komen wij goed weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mannen...wie heeft ze eigenlijk nodig? Wat doen we hier? |
Ikke Voor de gezelligheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:43
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoezo wispelturig |
net als het weer die man Zeker een belg
Maar het is buiten nog steeds lekker weer Kan die misschien nu zijn hekje verven,moet tie alleen een lampie aandoen anders ziet tie niks heeft tie daar weer wat over te mekkeren
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 20:50
Onderwerp: Loterij
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hieronder een overzicht van de grootverdieners van enkele Goede Doelen. Zo kunt u precies zien waar uw geld blijft wanneer ze weer aan de deur staan met de collectebus of wanneer er weer eens een grote geldinzamelactie is om de mensheid te redden. Hieronder worden alleen de verdiensten van de directeuren aangegeven. Daarbovenop komen nog de kosten die het in stand houden van de betreffende Goede Doelen met zich mee brengen, alsmede de bedrijfskosten en de kosten van de medewerkers. En nogmaals; de enige inkomsten die ze hebben zijn de giften van gulle gevers en donateurs.
Unicef: Henk Franken €371.459 -- Rode Kruis: Cees Breederveld €198.000 -- Hartstichting: Hans Stam €181.119 -- Nierstichting: Paul Beerkens €177.249 -- Kerk in actie: Haaije Feenstra €176.000 -- KWF Kankerbestrijding: Ton Hanselaar €175.135 -- Artsen zonder Grenzen: Hans van de Weerd €174.000 -- Prins Bernard cult. fonds: Adriana Esmeijer €160.400 --
Natuurmonumenten: Jan Jaap de Graeff €154.000 -- Plan Nederland: Tjipke Bergsma €136.000 -- Wereld Natuur Fonds: Johan van de Gronden €129.498 -- Cordaid: René Grotenhuis €128.514 -- Greenpeace: Liesbeth van Tongeren €126.901 -- Woord en Daad: Jan Lock €125.361 -- Astma fond: Michael Rutgers €125.000 -- Zonnebloem: Marijke van Eck €122.416 -- Terres des Homme: Ron van Huizen €117.440 -- Amnesty: Eduard Nazarski €115.955 -- Oxfam/Novib: Farah Karimi €115.769 -- SOS Kinderdorp: Albert Jaap van Santbrink €103.164 -- Cliniclowns Nederland: Hans Geels €94.577 -- Liliane fonds: Kees van den Broek €92.016 -- War Child: Mark Vogt €87.600
http://ronnietielenburg2.web-log.nl/mijn_weblog/goede_doelen_weet_waaraan_u_geeft/ |
Schrikbarend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
Het zal bij die belg ook eens goed zijn he met het weer Dan te nat..... meneer kan niet naar buiten. DAn te koud.... meneer wil niet naar buiten. Dan te warm....meneer kan en wil wel naar buiten maar wordt er lui van Wanneer is die man tevreden te stellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het zijn steeds dezelfde die geluk hebben...nou ja, ik wens het hen van harte toe hoor... |
dacht dat jij me wat meer gunde
Maar goed het weer is hier heerlijk lekker temperatuurtje zo even snel boodschappies doen en dan van het mooie weer genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:00
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Ging die tandarts je een heel nieuw gebit aanmeten dan, of heeft tie alles eruit gehaald. Anderhalf uur, dan willen je kaken geloof ik niet meer dicht als ze zo lang hebben open gestaan , arme jij, heb met je te doen. kon je hem niet stiekem een spuitje verdoving in zijn been spuiten , was je misschien eerder klaar geweest. |
Haha ben geen mister been he Nee maar door medicatie vallen er zo gaten in mijn gebit En nu is alles weer mooi gemaakt Alleen mijn mond wilde wel dicht maar twee monghoekjes uitgescheurd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 09:57
Onderwerp: Huisdieren en opvoeding
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zou graag willen weten, wie er ervaring heeft met antiblafbanden. Op internet zie ik alleen maar negatieve ervaringenen of opmerkingen.
Dat ik deze vraag stel heeft te maken met het feit, dat ik buren heb die last hebben van het geblaf van mijn hond. Ze willen dat ze niet meer in de tuin komt. De hond is waaks. Ik heb haar gekregen toen ze 10 maanden oud was. Binnenkort word ze 4 jaar. Ik weet niks van haar voorgeschiedenis.
Zijn jou buren geen erge zeurpieten? Katten mogen niet buiten hond blaf buiten teveel,ik ken veel honden die buiten vaak blaffen zou de hond echt niet zomaar wegdoen
Voordat ik afstand van haar ga doen, wil ik een antiblafband proberen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ben jij de rondemiss? |
Nee Ik mocht 1.5 uur bij de tandarts op de stoel liggen Nadat ik ongeveer heel veenendaal had doorkruist om er te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:47
Onderwerp: Loterij
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog iets wat ik las.. Men komt aan de deur met een vraag naar een bijdrage voor een goed doel...(Noem maar op...KWF...Astma...enz) Je bijdrage is dan tevens een deelname met kans op.....DE HONDERDDUIZEND...
Je bent geneigd te geven, omdat je dat goede doel wilt steunen. Niks mis mee, maar stort dan een bijdrage inplaats van je toch stiekum te focussen op dat papiertje waar je misschien wel meer ""geluk"" mee hebt.
Dat de kans maar nihil is om miljonair te worden is wel waar. Maar ook ik heb weleens gedroomd.. Je weet maar nooit...misschien ben ik het wel. Spreek maar eens mensen die keer op keer mee doen...welke bedrage erin gestoken worden...en men wint...NOOIT!!! |
Waar ik vooral moeite mee heb is dat je bv meedoet met de postcode loterij of miljoenenjacht of id. Je stort zelf maadelijks geld voor een goed doel,maar ondertussen worden er miljoenen uitgekeerd aan mensen die winnen met hun postcode!! waar blijft al dat geld dat gestort wordt voor de goede doelen??? Verdwijnen die weer in de portemonee van andere hollanders??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 13:38
Onderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
|
|
|
En een mop over Belgen mag wel ? Als je het zo serieus neemt mag je ook niet over Belgen mopjes maken (en de Engelsen niet over de Ieren enz.), want dan zou ik zeggen God geeft ons de opdracht de naaste lief te hebben als jezelf en je naaste zou je dan ook niet belachelijk mogen maken via mopjes... (alsof we er iets van zouden menen).
Toch blijken we daar in het geheel niet over te vallen, ik vind dan dat je consequent zou moeten zijn... het ene niet ? dan het andere ook niet...
Sorry suus dit vind ik echt kolder! GA er ook niet verder op in.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 13:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 13:36
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat ik me afvraag? wanneer chatuliem zich weer in de verse discussies gaat mengen....... |
Tja dan zal die toch eerst zijn account moeten verlengen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 13:35
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Net op controle geweest: abces in mijn buik is niet minder, ondanks de drain in mijn buik en de drain mag er dus nog niet uit . |
Balen Jose maar houd moed he. Sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:44
|
|
|
Hier wisselvallig weer dan het zonnetje dan bewolking maar ook veel wind. Ach vandaag is er een profwielerklasse in Veenendaal en omstreken moeten die wielrenners hard werken voor hun centen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:41
Onderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
|
|
|
Ik heb de mop niet gelezen dus ga daar geen oordeel over geven,alleen vind ik een mop waarin God of Heere wordt genoemd spotten.
Verder vind ik het heel zwak om iemand een boze mail te sturen maar ervoor te zorgen dat die persoon niet kan antwoorden ronduit kinderachtig. Als je zo goed bent om een boze mail te sturen wees dan ook zo groot om daar een antwoord van te ontvangen.
ik begrijp wel dat cross hier op het forum reageerd om toch een antwoord te geven maar het hoord hier eigenlijk niet thuis.
Ben het eens met Jolanda open hier een topic over
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 12:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:35
Onderwerp: Komkommertijd?!
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik zag in de winkel vandaag kommers en spruiten..
dus de komkommertijd is er nog.. en de spruitjestijd komt eraan |
komkommers zijn lekker die spruiten magje houden Maar we gaan maar weer on-topic he.
Er zijn ondertussen nieuwe topics geopend waar serieus op wordt gereageerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:46
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
VIJFNUL285 schreef: | [b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.
Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie). Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?
Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou. blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief. |
Vind je dit een christelijke reactie dan? Je gaat hiermee echt te ver!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 12:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oh, heb jij 'm ingepikt |
Ja sorry had na vanmorgen effe het zonnetje nodig maar als het je troost hij is nu achter de wolken verdwenen
Oeps twee tellen later daar is de zon weer hij doet hier verstoppertje denk
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 18 augustus 2011, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|