Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 07:43
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 07:41
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
Ik denk dat iedereen het hier goed bedoelde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 07:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag: dat is nu! Kerstboomverlichting aan, Sfeerlichtjes aan Kaarsjes aan Op de bank, aan beide zijden geflankeerd door een poes En naast me mijn dochter, met een bakkie nootjes en een colaatje... Dit is geluk!!! |
Dat klinkt ook heel gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:51
|
|
|
SHANITA130: Toch vind ik het dapper, dat Peter, een man nota bene, meestal zijn het vrouwen die erover beginnen, dit onderwerp is begonnen.
Grapjes maken is ook erg leuk, zeker om dat fietsverhaal van Nico, zo te herschrijven dat s** ipv fietsen komt :) :)
Maar/en er zijn ook veel mensen die een partner hebben verloren, aan een verslaving. Ook aan een s** verslaving. En zo rond kerst, voel je dan dan wel extra.
En tuurlijk, wat Lisa in dat andere onderwerp, 'Vreemdgaan' zegt is allemaal echt waar en heel verstandig. Toch zijn er ook mensen die dat niet meteen inzagen, zich hebben gehecht aan zo iemand. En die nu dus met brokstukken zitten van waaruit ze weer een eigen leven op moeten zien te bouwen. Ik las ergens dat een scheiding net zo erg aanvoelt als dat de partner dood is. Misschien dat we daar ook even bij stil kunnen staan, bij al degenen die een partner hebben verloren.
LEANNE: Ik vind je nu echt te ver gaan Shanita,denk je echt dat mensen het fijn vinden dat je ze in een topic over seksverslaving sterkte wenst met het verlies van hun partner?
En een scheiding net zo erg als de dood?Wat maakt het uit????!!!!!Ieder mens beleeft het anders en daarom heeft generaliseren geen zin(als ik nu roep;scheiding is altijd eigen keus dan ga ik ook heeeeeeeel krom door de bocht!) Honger hebben voelt net als op dieet zijn? Armoede voelt net als een erge ziekte?
Dit heeft totaal geen nut.........laat ieder in zn waarde,wat iemand ook meemaakt,verdriet is verdriet,vergelijken heeft alleen zin als je jezelf zieliger wilt vinden dan de ander..........
Ik heb het over een partner verloren aan een s** verslaving. Een scheiding net zo erg als de dood van een partner, in die zin, dat er in beide gevalen sprake is dat je iemand nooit meer ziet. Iemand waarvan je houdt. Nou, en als zoiemand die zijn partner heeft verloren aan een s** verslaving dit leest, en dan bedoel ik dat grapje, ja, ik vond hem wel echt leuk, dat bedoel ik niet. Maar dan kan, buiten dat die echt leuk is, het verdriet ook weer bovenkomen. Vandaar dat ik dit even opschreef, dat het belangrijk is om daar ook aan te denken. Dat er hier minstens enkelen zijn, die dat hebben meegemaakt.
Niet meer en niet minder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:24
|
|
|
MARRY942 schreef: | getsie wat een rot onderwerp voor een christelijie chat |
Ja, ik denk dat ik je wel aanvoel. Ook omdat je een keer vertelde van de migraine die je had in je kindertijd.
Ik had dat ook, 'rot onderwerp', gewoon enkel door herinneringen. Het zou eigenlijk een mooi tijd moeten zijn, de kindertijd. Heb zelfs nog een foto waar ik als 10 jarige met een hoofddoekje opsta.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:39
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | FRANK....LEES JE NOG EENS EVEN GOED WIE DIT SCHREEF ??? LEES JE EVEN WIE ...JOUW IN HET ZIEKENHUIS ZAG LIGGEN???? |
Hai Zeeland!
Ik snap je reactie niet, in het geheel zeg maar.
Heet Chatuliem eigenlijk Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:38
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
Dankbaar dat mijn migraine van vandaag is weggetrokken. En als tie morgen ook wegblijft en niet terugkomt, nog dankbaarder. Want ik moet ook dingen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:46
|
|
|
PETERZLND066 schreef: | Zegen en Groet Wil dit onderwerp toch is onder de aandacht brengen onder ons. Wil hierbij opmerken dat ik dus niet sexverslaafd ben, maar jij mischien wel. En denk je welicht, ach zo af en toe. Wist je wel van jezelf dat je het Koningkrijk geen zin,s in zult gaan. God ook jou wel wil helpen, maar vecht er dan ook voor. Of kan jij twee Heeren dienen.? Stop er dus mee en bekeer je, en kom met heel je hart voor de voeten van Jezus en laat je wassen in zijn bloed. En zorg er voor je gedachten ook rein blijven en/of zoek hulp. Zegen en suxxes. per vanmorgen besefte ik dat dit een bericht is, dat nogal erg veel reacties en hoopelijk ook mensen tot nadenken zet en hellaas niet even gewaardeert, ook ik ben jammer genoeg schuldig, omdat er in mijn hart wel is rommel aanwezig is. Waar ik zeker niet aan wil toegeven. Laat ik verder maar kort houden dat een ieder zelf maar moet bepalen wat verslaving is. doet mij wel pijn er dan mischien nog zijn die voor altijd aan hun gewoontens en wereldse gedachten en zwak blijven in het vlees. Je bent vrij. Vrijheid of verslaafd aan de zonden. Wat een vrijheid, toch.? Met vriendelijke Groet en Zegen |
Toch vind ik het dapper, dat Peter, een man nota bene, meestal zijn het vrouwen die erover beginnen, dit onderwerp is begonnen.
Grapjes maken is ook erg leuk, zeker om dat fietsverhaal van Nico, zo te herschrijven dat s** ipv fietsen komt :) :)
Maar/en er zijn ook veel mensen die een partner hebben verloren, aan een verslaving. Ook aan een s** verslaving. En zo rond kerst, voel je dan dan wel extra.
En tuurlijk, wat Lisa in dat andere onderwerp, 'Vreemdgaan' zegt is allemaal echt waar en heel verstandig. Toch zijn er ook mensen die dat niet meteen inzagen, zich hebben gehecht aan zo iemand. En die nu dus met brokstukken zitten van waaruit ze weer een eigen leven op moeten zien te bouwen. Ik las ergens dat een scheiding net zo erg aanvoelt als dat de partner dood is. Misschien dat we daar ook even bij stil kunnen staan, bij al degenen die een partner hebben verloren.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 december 2011, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 december 2011, 20:03
Onderwerp: aangifte
|
|
|
Deze was de 1ste. toen was ik net thuis, had al een vriend gebeld, politie was al geweest etc.
Maar ja, deze staat bij topic: "van alles en nog wat".
En toen had ik zoiets van, kan ik beter bij "gebed" zetten.
Ja, en bij gebed, ging de 1ste titel mis, vanwege taalfouten.
Maar ja, titel kan je niet weghalen.
Dus eigenlijk waren 't er Drie.
Maar ja, wat is nu belangrijker, dat ik me geholpen en gesteund voel, door reacties? Of dat het er een paar keer staat?
In ieder geval, dit is al zo oud. Ja, er lopen nu eenmaal gefrustreerden rond. En je moet nu eenmaal uitkijken als meisje/vrouw, niet alleen ik....
Ach, en dan hoor ik van een vriend van 'mijn dochter had ook zus en zo meegemaakt'. en van een zus van een vriendin, die ook een keer dit en dat heeft meegemaakt. Enzovoort....
Eigenlijk waren mijn beweegredenen om het op te schrijven op het forum, van uitkijken, als waarschuwing. En om het even van me af te schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 december 2011, 14:02
Onderwerp: Kerst
|
|
|
MOMO697 schreef: | Het is niet zozeer mijn bedoeling om alles wat met kerst te maken heeft, af te kraken. Het gaat mij erom om een discussie op gang te brengen en na te denken over de dingen die we doen. Het waarom ... Wat mij betreft hang je je hele huis vol met van alles en nog wat. Tradities zijn wel es goed om over na te denken ... | Ik ga mijn huis niet 'volhangen', want ik ga zo weg. Gewoon, vrienden, maar ik heb wel gehoord dat de kerstman is langs geweest, dus ik ben benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 22:55
|
|
|
Quote: | LISA610: Lijkt me inderdaad goed om de discussie op deze manier voort te zetten. Persoonlijk zou ik absoluut geen relatie willen met iemand die getrouwd is. Noem mij rustig een dikke egoïst: ik ben graag de enige voor een man en ik wil mijn partner niet delen met een andere vrouw. Dat betekent dus dat ik niet een relatie begin met iemand die een andere partner heeft en ook dat ik het niet accepteer als mijn partner vreemd zou gaan. En ja, dat betekent ook dat mijn partner erop mag vertrouwen dat hij ook voor mij de enige is. |
Dat is logisch en daar is iedereen het mee eens denk ik.
Quote: | Overigens vind ik de stelling dat je dat in het begin niet zou weten erg vreemd. Hoe zou je dat nou niet weten? Je leert toch eerst iemand een beetje kennen voordat er een relatie ontstaat? En als je dus weet dat iemand een andere partner heeft, waarom begin je dan aan een relatie met diegene? Hoe kun je nu denken dat een dergelijke relatie toekomst heeft? |
In het begin kan iemand zich heel anders voordoen, dan dat ie óók is. Met andere woorden, iemand kan zich voor de buitenwereld heel vroom voordoen, en er een geheime tweede agenda op na houden.
Dan weet je dat de eerste maanden niet, en druppelt als het ware, zijn/haar ware gezicht naar binnen. Dan heeft de partner(die de dupe is dus) vaak al veel contacten verbroken, zogenaamd voor de relatie. en heeft zich al gehecht, en zijn/haar leven ingericht ten behoeve van de relatie.
Dus iemand hoeft niet pers se een andere partner te hebben, het kan ook een notoire vreemdganger zijn. Met een dubbelleven. Omdat het zo langzaam gaat; dan kom je hiér achter, dan dáárachter, en je hebt je hele leven al aan hem gewijd, kan het moeilijk zijn, ineens te stoppen. Je blijft hoop houden tegen beter weten in.
Pas als je een schok krijgt, van het een of ander kan dat je wakker schudden en kan je voorgoed stoppen.
Verder laat ik je stuk, hierbeneden staan, omdat ik het een erg goed stuk vind, zoals al je stukken En ik alles al gezegd heb, of het, en iets moet onduidelijk zijn, maar dan hoor ik het wel.
Quote: | Maar los daarvan: waarom zou je überhaupt willen meewerken aan het plegen van overspel door iemand. We kunnen natuurlijk allemaal wel Bijbelteksten opnoemen waaruit blijkt dat overspel scherp wordt veroordeeld in de Bijbel. Wel eens nagedacht waarom dat zo is? Volgens mij is dat zo omdat overspel erg veel schade teweeg brengt: natuurlijk aan degene die bedrogen wordt, maar in feite ook aan de derde persoon waarmee vreemd wordt gegaan en misschien zelfs ook wel aan degene die bedriegt. Overspel is een grote vijand van goede relaties tussen mensen, het berust op liegen en bedriegen en gaat ten kostte van vertrouwen in de ander en dus ook ten koste van relaties. Geen wonder dat God hier zo op tegen is, want God is een God van liefde en dus ook van relaties. In feite zijn alle geboden gericht op het feit dat we op een goede manier met God en met anderen om moeten gaan. En volgens mij zou je ook kunnen stellen dat vrijwel alle verleidingen erop gericht zijn om te voorkomen dat we op een goede manier met God en met anderen omgaan. Juist daarom is het zo belangrijk dat we de verleidingen leren te weerstaan, zodat er wel sprake kan zijn van goede relaties die zijn gebaseerd op wederzijds respect, vertouwen en echte liefde zoals God dat steeds heeft bedoeld.
Als ik het heb over verleidingen trek ik dat veel breder dan seks, maar het hoeft geen betoog dat juist dat één van de verleidingen is waarover christenen moeilijk kunnen praten. In die zin waren de bijdragen van Leanne meer dan terecht (jammer dat ze gedwongen werd die te verwijderen)Wat me veel te ver ging binnen dit topic is dat bij mij de indruk ontstond dat een gebrek aan (goede) seks een excuus zou kunnen zijn om overspel te plegen (en dat kwam juist niet bij Leanne vandaan). Hoe zit het dan met mensen die door fysieke problemen geen seks meer kunnen hebben? Is het dan toegestaan om overspel te plegen? Kom nou toch… alsof het alleen daar om zou gaan binnen een relatie.
Persoonlijk vind ik dat er nooit een geldig excuus bestaat voor het plegen van overspel. Als iemand in de verleiding terecht komt om overspel te plegen, dient hij of zij zich allereerst af te vragen waardoor die verleiding veroorzaakt wordt. En leg dat dan niet bij de ander neer, maar ga eens in de spiegel kijken. Per slot van rekening is het jouw verleiding en niet die van jouw partner. Het is voor mensen vaak zo makkelijk om te zeggen dat het aan die ander lag, maar uiteindelijk draait het ook hier om het nemen van verantwoordelijkheid voor je eigen doen, laten en denken. |
Trouwens Lisa,
Ik ben echt ontzettend blij, dat je beide stukken hebt geschreven!!!! Ze raken wat mij betreft precies de kern.
Ik heb ze aan een vriendin van mij laten lezen, die bepaalde issues had wat zich al járen voortsleepte, en die heeft er echt heel erg veel aan gehad. en door jou stukken knopen door kunnen hakken!
Namens haar, Bedankt!!!!
NB: ach, en dat ik het ff niet zo leuk vond dat je het woordje 'neerkwakken' had gebruikt, geeft niets, in vergelijking met hoe goed je stukken zijn. Ik was zelf even van mij stuk, gedeeltelijk daardoor, omdat ik juist echt wel na had gedacht voor ik iets neerschreef. En ik het nog eens nalas, en toch niet echt iets kon vinden, wat ik met een dubbele bodem en/of onnadenkend had geplaatst. Vandaar.
Alsnog bedankt!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 25 december 2011, 15:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 22:34
|
|
|
LISA610 schreef: | Ik zit echt met grote verbazing te kijken naar wat hier allemaal op het forum wordt gekwakt als het gaat over vreemd gaan. Ik had dit topic uiteraard al eerder gezien, maar ben bewust terughoudend geweest in het geven van een reactie. Zolangzamerhand gaat dit hele topic echter alleen nog maar over seks en volgens mij was dat niet de vraag waarmee het topic is gestart. Volgens mij was de vraag vooral gericht aan mensen die zijn vreemd gegaan. De topic-starter begon met de vraag wat die mensen hadden gemist bij hun vorige partner, alsof hij een verklaring zocht voor overspel.
Volgens mij is overspel nooit goed te praten. Alle "redenen" die hier naar voren zijn gebracht, zijn in feite geen reden voor overspel, hooguit voor de verleiding om overspel te plegen. Daadwerkelijk toegeven aan die verleiding is echter nog weer even een stap verder. Op het moment dat je met die verleiding te maken krijgt is het veel dapperder om het gesprek met je partner aan te knopen en eens te gaan onderzoeken waar het mis dreigt te gaan. Voor mij persoonlijk geldt namelijk niet dat er "pas" sprake is van overspel als mijn partner seks heeft met een andere vrouw. Als hij met een andere vrouw zoent zoals hij alleen met mij hoort te zoenen en aan een andere vrouw zit zoals hij alleen aan mij hoort te zitten gaat hij in mijn ogen vreemd, ook al is er dan geen sprake van seks. Als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat een gesprek niet veel zin meer heeft als zoiets zou gebeuren. Mijn vertrouwen in de ander loopt dan zo'n grote schade op, dat ik de relatie beëindig. Ik wil me namelijk absoluut niet moeten afvragen wat mijn partner doet als hij een avondje met zijn kameraden iets gaat doen. Een relatie waarin geen sprake is van wederzijds vertrouwen is in mijn ogen dan ook volstrekt zinloos. |
Hoi Lisa,
Ik ben het helemaal eens met je verhandeling waarom overspel niet goed is te praten.
Ik vind het alleen zo jammer, dat je in je eerste alinea zegt van dat er vanalles wordt neergekwakt, het hele topic zolangzamerhand over sex gaat. Enzovoort.
En dat je het wel gelezen had, maar bewust terughoudend was in het geven van een reactie. Als je zo terughoudend was, dan had je deze dingen niet gezegd. Dan had je gewoon je betoog kunnen houden die erg goed is, zonder daarbij eerst mensen die wel degelijk eerst hebben nagedacht en geen dingen hebben 'neergekwakt' te beledigen.
Ik had echt het gevoel dat je alleen iets goeds kon schrijven als je eerst anderen had beledigt. De een verwijderd meteen snel alle reacties, de ander zegt z'n abbonemment, onder andere daardoor op, en weer een ander voelt zich niet lekker.
Jammer, want je stuk vond ik wel erg goed!!! , en stond ik helemaal achter. Ook jammer dat je dat niet veel eerder op had geschreven. Maar dat je dat niet deed omdat je bewust terughoudend was.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 24 december 2011, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 17:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Al zou ik hoteldebotel op iemand zijn, en hem al een half jaar denken te kennen, dan nog zou ik subiet een punt achter een relatie kunnen zetten, wanneer blijkt dat hij hierover tegen mij gelogen heeft. |
Ik ook!
Quote: | Hoe kun je werkelijk van iemand houden die jou gedurende jullie relatie van meet af aan bedrogen heeft? Die jou dus niet respecteert, die een rol heeft gespeeld, die niet eerlijk is, die zijn eigen vrouw/haar man bedriegt? Kennelijk alleen voor zichzelf/haarzelf kiest, i.p.v. de ander? Ik vertrouw zo iemand nooit weer. |
Ik ook niet
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 24 december 2011, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:32
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Ha , ik miste niets we hadden alles, kinderen, een gezellig gezin allebei een auto, een nieuwhuis, pinpas konden alles kopen en we hadden het goed d8 ik.. Toen ging zij vreemd met mijn vriend !!! |
Dat is wel heel verdrietig wat je verteld!
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:24
|
|
|
GRACE585 schreef: | nou niet in een kramp hoor maar ik vind gewoon bepaalde zaken zoals in mijn geval binnen mijn huwelijk en tussen mij en mijn partner is ,daar hoeft echt cm en de rest van de wereld niet van mee te genieten.,dat genieten houden we heerlijk voor ons-zelve.
en vreemdgaan vind zijn basis in begeren van een ander op wat voor vlak dan ook,zo zijn we weer on topic |
Weinig kans als je verteld wat er zich in je huwelijk afspeeld, bepaalde zaken, dat ik daar dan van geniet...
Kan je idd veel beter voor jezelve houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oke,we nemen op CM het woord *piep* niet meer in de mond maar de Libelle ter hand..........nostalgie.........ik heb nog wel een ouderwetse doofpot staan voor de liefhebber!
Het is jammer van het onderwerp want heel veel leden hebben met vreemdgaan te maken(gehad) |
Een ouderwetse doofpot?...Ja, die woorden hebben natuurlijk een oorsprong...wat leuk, zal es opzoeken...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: Het topic is vreemdgaan, als je het perse over verschillende standjes hebben wilt, maak dan een nieuw topic...
MOMO697:Wie heeft het hier over standjes? Ik reageerde op het topic en de reakties die daarop volgden ...
Ik had het woord standjes ook niet in mijn mond genomen.
Zelfs het woord sex niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:03
|
|
|
GRACE585 schreef: | nou niet in een kramp hoor maar ik vind gewoon bepaalde zaken zoals in mijn geval binnen mijn huwelijk en tussen mij en mijn partner is ,daar hoeft echt cm en de rest van de wereld niet van mee te genieten.,dat genieten houden we heerlijk voor ons-zelve.
en vreemdgaan vind zijn basis in begeren van een ander op wat voor vlak dan ook,zo zijn we weer on topic |
Vreemdgaan is het hebben van seksueel contact of een seksuele relatie met een ander dan de vaste partner.
Vreemdgaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:38
Onderwerp: Gebedsroom 22 dec - Gebed als overgave
|
|
|
Hoi Marry!
Ik denk dat veel mensen gebed nodig hebben in deze dagen. voor sommigen mensen zijn die feestdagen heel erg moeilijk......kan ik me zo voorstellen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:30
|
|
|
Quote: | MOMO697 schreef: ja ja, we mogen overal van genieten behalve van sex
we vertellen elkaar wat we die avond voor lekkers eten, is ook je lichaam verwennen maar als het over sexualiteit gaat, raken we gelijk in een kramp |
Ja, en niet meer opschrijven wat we vóelen en ervaren, maar net als een robot, eerst gaan denken, wat iedereen hier wil horen. en dat dan opschrijven.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 19 december 2011, 18:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we effe aannemen dat de man niet impotent is en de vrouw niet frigide. Laten we ook aannemen dat niet elke man zomaar belust is op seks met gelijk welke vrouw. Wel, zoals je wel weet, moet er bij een man 'iets' gebeuren waardoor er geslachtsgemeenschap kan zijn. Als dat 'iets' gebeurt moet er ook voor gezorgd worden dat, 'dat iets' overeind blijft. Wel, als de vrouw gewoon op haar rug gaat liggen en zegt: 'doe je ding maar schat, laat me genieten zonder enige verdere 'medewerking' (lees: stimulans) dan is het maar een eenzijdige bedoenig waar de vrouw erg passief is maar wel veel eist. Misschien bedoelen de mannenbladen dat.
|
Ja, dat kunnen die mannenbladen bedoelen denk ik. Wel vaak wat overdreven als ik het zo lees, maar ja, het moet ook verkopen.
Quote: | MOMO607: Alsof er bij een vrouw niet "iets" moet gebeuren. Sorry voor het off-topic gehalte |
Hai MoMo, Dat bedoelde ik. Er gebeurde 'iets'. Ik voelde hetzelfde bij gemeenschap wat een man voelt, zeg maar. Na enkele seconden.
Ik was gewend, dat las ik ook, slechts 20% van de vrouwen komt klaar/voelt iets met gemeenschap. Ik was ook gewend dat ik niets maar dan ook niets voelde tijdens gemeenschap. Maar ja, wel dus met die ene man. Onverwacht. Daar had ik iets mee. Wat het verschil was? De man deed heel rustig aan en bleef rustig doen. En niet zo gehaast en niet zo erg het tempo opvoeren, zeg maar. Het was een buitenlander. Brazilië. Misschien heeft dat er iets mee te maken. In die landen zijn ze gewend alles rustig te doen, denk ik.
Quote: | FRANK627: Lees alles eens, aub? En als een vrouw open staat (nee, laat maar...) |
Ik denk dat jullie min of meer hetzelfde bedoelen, kan niet zo goed tegen ruzie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Trouwens de media praat mensen ook graag aan, dat alleen geld en een relatie gelukkig maakt. Echt een grove leugen, vind ik. als je gewoon je leventje op orde hebt, en je hebt een paar vrienden, kan je dusz ook heel erg gelukkig zijn. |
En toch hopen, of hoopte, we op dat ene beetje geluk. Op een stabiele partner en relatie. Daarom kwamen we ook hier, op een datesite, maar naargelang onze teleurstellingen zwakken we ons doel erg af. Zo erg zelfs dat we niet meer geloven in een partner, relatie of intimiteit. Het is ook niet zomaar dat sommige leden verdwenen zijn van de site. Sommige verdwenen omdat ze hun partner vonden (ja, ik weet wel dat er ook zijn die hun partner, huwelijk en misschien een CM-baby hebben, die toch bleven) maar er zijn er ook die verdwenen omdat ze hun grote liefde verkeerd hadden ingeschat en zodanig teleurgesteld zijn dat voor hen een relatie niet meer hoeft. Voor vele is de hoop aan splinters geslagen. Niet aan scherven dus. Een scherf kan men nog lijmen maar splinters lijmen is een onmogelijke taak.[/quote]
Ja. Dat kan ik me voorstellen, er kan een hoop pijn mee gepaard zijn. Ik ken dat.
Leren alleen gelukkig te zijn....Ja, makkelijk gezegd...
Het kan wel...alleen je kan vaak niet dingen meteen met iemand anders delen
Maar ja, er zijn wel mensen die alleen gelukkig kunnen zijn...
Het kan weleens moeilijk zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau. |
Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen. Of de Margriet, ook zoiets....
Zeg hier een keertje gewoon een mening, nog naar aanleiding van een andere mening, krijg ik allemaal
geschokte onhutste smiley's.....
Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:27
|
|
|
Wat mij opvalt, dat de starter van het onderwerp, een keer een reactie plaatst, en dan niets meer van zich laar horen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:23
|
|
|
Frank: Gelukkig zijn we hier allemaal christenen en doet niemand aan enige vorm van seks voor het huwelijk. Het zijn dus problemen voor later...en aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden.
Helemaal mee eens! dit zijn voor ons, christenen 'problemen', die er pas toe doen als, sommigen van ons, ooit een keer getrouwd zullen zijn.
Quote: | Aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden. | Ook gevoelsmatig helemaal mee eens!
Trouwens de media praat mensen ook graag aan, dat alleen geld en een relatie gelukkig maakt. Echt een grove leugen, vind ik. als je gewoon je leventje op orde hebt, en je hebt een paar vrienden, kan je dusz ook heel erg gelukkig zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:15
|
|
|
MOMO697 schreef: | Mijn ervaring is dat het seksleven een afspiegeling is van de relatie. Een gezapige relatie geeft een gezapig seksleven. Een intense relatie geeft een intens seksleven. Een liefdevolle relatie geeft een liefdevol seksleven.
Vreemdgaan is toegeven aan een verleiding. Verleidingen hebben we elke dag mee te maken. Wil niet zeggen dat je dr aan toe moet geven. |
Ja, roken is ook een verleiding. Snoepen ook. En ga zo maar door.
Daarom is het zo belangrijk dicht bij God te blijven. Echt geluk en vrede komt door het geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:00
|
|
|
Wat een ophef.
Met de gewone ... houding, dat is net zo'n uitdrukking als de 'gewone' huisvrouw.
Vaak wordt het 'goed zijn in bed van de vrouw' in moderne bladen ter discussie gesteld.
Wat ik me afvroeg, waarom voelt een vrouw(gewoon een willekeurige vrouw, en ook niet elke vrouw) bij gemeenschap in de gewone ....houding, bij de ene man helemaal niets, en bij een andere man, hetzelfde wat de man voelt, zeg maar...
En verder, is het voor mij helemaal niet relevant en belangrijk. Voor de wereld om me heen wel gezien de bladen en programma's die erover gaan. En dan vooral over het niet goed functioneren van de vrouw in bed. Vaak bekende mannenbladen; zag net een titel in zo'n blad: "hoe kan je zien dat ze goed is in bed?" Dan denk ik van de brutaliteit.....
Het was trouwens ook behóórlijk off topic.
Het belangrijkste is dat er liefde is, dat men erover kan communiceren als men dat wil en nodig vind, lijkt me. Ja, dingen gaan vaak niet goed omdat de wereld gebroken is...
En er zijn gelukkigen die een gelukkige relatie hebben, daar ben ik best wel jaloers(in positieve zin) op.
Maar aan de andere kant, ik kán, hoe ik in elkaar zit, helemaal niet tegen een relatie. zou er behoorlijk van in de war raken. Ik heb goede vrienden nodig, juist geen relatie...En die heb ik gelukkig ook.
en toch mis ik nu en dan de intimiteit en dat er altijd iemand is enzo, maar wat niet kan, kan niet
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 19 december 2011, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 00:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Idd, en zelfs als je met bewijzen komt aandraven zijn de andere nog in fout. Ze ontkennen dus alles. Oja, dit heb ik, ik moet zeggen, wij (maar ik noem geen andere naam) meegemaakt. |
Ja, het zou verboden moeten worden...;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:28
|
|
|
VIJVNUL285: En met: 'bijna' alle mannen bedoel jij... 99%? Hoe kom jij aan deze info?
Via de AIVD.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 17:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Om maar weer es op het onderwerp van dit topic terug te komen: Mijn mooiste moment tot nu toe was 5 minuten geleden: een enorme hagelbui met stenen van wel een halve centimeter doorsnee, heel de straat en alles was wit....en dan sta ik voor het raam en kijk omhoog....en daar stond een schitterende regenboog. Wat kan de schepping soms gigantisch mooi zijn.... |
Ja, wat zijn dingen mooi he, als je er op let, er oog voor hebt.
Ja, dat kan dan eigenlijk je hele dag mooi maken, elke dag!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|