Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 21:38
|
|
|
Ik liep ietsie voor 8ten op straat net, vanavond. Kwam van AH. Werd slachtoffer van aanranding. Mist, zag bijna niets. gaf een gil, dader rende weg, andere kant op, keek even achterom. was op kleine t-kruising, met voetpaden. Ik had dus signamelemt. politie kwam meteen, nadat ik had gebeld, was vlak bij me woning. Moest alles vertellen, kleding uitdoen, en meegeven aan hun, voor sporen. en ze hebben mijn nummers.
Ik heb al een vriend gebeld, gaat alweer.
Omdat het hier een zedendelict betreft, word ik nog verhoord door agenten van zedenpolitie. daarover word ik morgen gebeld.
Ik had de indruk dat ik niet het eerste slachtoffer was. door dingen die ze me vroegen.
Meisjes en vrouwen, pas echt op. Zelfs rond 8 uur! Loop nergens alleen waar het stil is!!!!
En echt, het gaat alweer, agenten waren aardig, en ik had eerst vriend gebeld, en nadat ze weg waren weer.
Ik was even echt van slag, ben nu weer heel rustig.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 22 november 2011, 03:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 08:39
|
|
|
4 de topic???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 11:12
|
|
|
COOTJE711 schreef: | 4 de topic??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 11:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Deze stond er nog...kijk maar naar de datum!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 11:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Deze stond er nog...kijk maar naar de datum!!! |
daarom zei ik ook niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 25 december 2011, 20:03
|
|
|
Deze was de 1ste. toen was ik net thuis, had al een vriend gebeld, politie was al geweest etc.
Maar ja, deze staat bij topic: "van alles en nog wat".
En toen had ik zoiets van, kan ik beter bij "gebed" zetten.
Ja, en bij gebed, ging de 1ste titel mis, vanwege taalfouten.
Maar ja, titel kan je niet weghalen.
Dus eigenlijk waren 't er Drie.
Maar ja, wat is nu belangrijker, dat ik me geholpen en gesteund voel, door reacties? Of dat het er een paar keer staat?
In ieder geval, dit is al zo oud. Ja, er lopen nu eenmaal gefrustreerden rond. En je moet nu eenmaal uitkijken als meisje/vrouw, niet alleen ik....
Ach, en dan hoor ik van een vriend van 'mijn dochter had ook zus en zo meegemaakt'. en van een zus van een vriendin, die ook een keer dit en dat heeft meegemaakt. Enzovoort....
Eigenlijk waren mijn beweegredenen om het op te schrijven op het forum, van uitkijken, als waarschuwing. En om het even van me af te schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|