Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 12:08
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier schijnt de zon weeral. Het waait wel redelijk hard maar al bij al is het een mooie en aangename dag... |
Bestaat niet wat jij zegt Jij zit ons ertussen te nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 12:08
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
BILLY701 schreef: | nog een paar uurtjes is deze jongen weer weg. iedereen een fijne tijd gewenst. |
O ga je alweer Dat was kortjes dan dag billy boy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 12:07
|
|
|
Vind het maar koud brrrrr niks aan! Geen zon alleen maar een grijze lucht, nog wel droog gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 12:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Geduld...ben zo weg en voor je het weet...ben ik ook zoooooooooo weer terug
Issie lief hè als ie boos is |
Tis een schatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 10:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wéér alleen in Hoeven zeker |
Het is niet te geloven heeft die man plaatselijk een eigen zon??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:24
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
RENATE619 schreef: | Palliatieve sedatie is heel anders dan euthanasie. Wat overeenkomt is dat er aan beide strenge richtlijnen gebonden zijn. Palliatieve sedatie is niet bedoeld om het overlijden te bespoedigen, maar het opzettelijk verlagen van het bewustzijn van iemand in de laatste levensfase. Dit wordt toegepast als je spreekt van ondraaglijk leiden ten gevolge van één of meerdere onbehandelbare symptomen. Denk aan benauwdheid, pijn en verwardheid. In mijn ogen is dit iets waar ik als christen heel goed mee uit de voeten kan. In mijn werk als verpleegkundige kom ik dit ook regelmatig tegen. En ik kan zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb. God bepaald nog steeds het einde, maar hoe het einde wordt ervaren is wel iets wat wij hiermee in de hand hebben. Dat geeft veel mensen rust. |
Kan me hier volledig bij aansluiten! Morfine is geen euthanasie al denken veel mensen van wel, ja het kan het sterven iets bespoedigen als er veel morfine nodig is of de pijn aan te kunnen maar dan praat je niet overeen dag of dagen maar misshien over een uur of zo, geen mens hoeft een pijnlijke dood te sterven mijn inziens als daar goede medicatie voorhanden is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:17
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vanaf nu zeg ik dus niets meer... Verdorie, ik heb net mijn abo verlengt...nog meer |
Ja kijk eens goed op knuffelforum man!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb al eelt op mijn face van al die kussen...of moet ik dat bij het slechtste moment schrijven??? |
Weet je wat jij bent.................. Een ouwe semelaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:11
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Goede zondag vroeg Erika aan jou Heb je de kerkdienst gemist? |
Tjonge zal die vent nog eens een goede dag bezorgen met mn knuffels Hij kan niet eens dank je wel zeggen maar mn naam gebruiken kan die goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je moet natuurlijk wel een droogwaterkraanaansluiting hebben...kan je aanvragen bij de waterdinges...
Hier schijnt nog steeds de zon...ik denk dus niet dat ze ook bij Maria en consorten te zien is...
Waar zit Erika eigenlijk??? Als je ze nodig hebt zie je ze nergens. Is ze soms aan het regenbaden? |
Zie je bent er effe niet en meneer mist me Wist wel dat tie nuet zonder me kon Deed mn tukkie he En het was buiten dermate nat ik toch niks miste maar nu schijnt de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:37
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, hij heeft weer de wacht gehouden, maar of dat maakt dat ik rustig heb kunnen slapen Heb de hele nacht op en neer gelopen om hem van alles te voorzien....deken, koffie etc, etc...allemaal om te voorkomen dat hij verkleumd. Want wat heb ik aan een verkleumde waakhond
Tja en dan is mijn zusterhartje toch weer lief hè |
Euh deze topic gaat over cm setjes toch Offe ben ik nu abuis en hebben we er een Ach wat dom van mij visser en frank delen een harem van 5 vrouwen toch de goeie topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij hebben hier de zon. Het waait niet maar het is toch nog fris. |
Ben je nu nog wakker of weer wakker De zon doet zijn best maar echt warm is het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent... ik wilde net het gras maaien... |
Zegge meneer een normaal mens slaapt snachts wat ben jij een kater of zo die samen met floske snachts gaat jagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:32
Onderwerp: operatie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maar ook als je in de namiddag moet geopereerd worden mag je toch niets eten die dag zelf. Was bij mij toen zo.
Ik mocht pas na 2 dagen weer eten... |
Goed voor de lijn Ik zal even de overtreffende trap zijn ik mocht na mijn galblaas operatie naar drie dagen pas eten en dat was van die gemixte prut
Hoop voor Josina dat ze een lekkere avond maaltijd mag eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:29
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
[quote=CROSSROAD317] Wel bij de les blijven Erika. Maar aan de andere kant, off-topic gaan is aan de orde van de dag, gelukkig is dat met deze kreet niet aan de orde. Zeg je nu zeker, dat klinkt me bekend in de oren, niet als muziek in de oren mag ik hopen ... Maar zoals zo vaak, de geest is gewillig, maar het vlees is zwak, en vaak weet je ook niet wat voor vlees je in de kuip hebt, zullen we die dan maar tot zondebok maken ... Ik zou dus niet zomaar meer eten wat de pot schaft, best kans dat de vlammen me uit slaan, dan is mijn gezicht als een oorwurm ... en daar bedank ik voor ...
pfffffff das niet eerlijk je maait al het gras voor onze voeten weg maar wie het laatst lacht...... vul maar in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:27
|
|
|
Nou Frank nog een keer blijf niet aan de gang he voor jou zo heb jij nu een goede zondag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:33
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
[quote=ERIKA129]Eh Cross! de zon is warm he dat is niet plons maar TSssssssssssssssssssss
het was PLONS ...
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet uit de zon blijven ... uote=CROSSROAD317]
Weet je wel hoe vet dat is? en ja dan ben je wel lekker gebraden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:28
|
|
|
[quote=THIRZA120]het komt hier nu met bakken uit de hemel vallen en heb ook de eerste lichtflits al gezien...[/qu
oeps begint hier te onweren en te regenen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heel veel flitsen in de lucht. In regio 0180; al een uur lang. |
Wil die regio het daar houden dan?? dank u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:03
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik |
Wat doe je toch lief tegen me Ik weet het ook niet meer Ben je er niet mist tie je.... Ben je er wordt je weer op vakantie gestuurd... wat wil die nou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:58
|
|
|
[quote=VISSER278]
Gaat er in Belgie ooit een regering komen dan?? Die hebben wel heel veel knuffels nodig wil dat wat worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb vreselijk kramp |
Veelvraat
Hier een flinke bui vanavond en daarna lekker droog en mooi weer geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:54
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Mooi moment, toen ik boodschappen had gedaan en de winkel uitging... ik keek naar de lucht en zag daar de regenboog... Wat mij betreft niet alleen een weerkundig verschijnsel, maar een teken van hoop... |
En die regenboog was me fel van kleur dat zie je maar zelden zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Echt mannen...liefde gaat door de maag |
Tja wat had je dan verwacht van die mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:35
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:34
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ben je niet blij met deze verering? Word je op een voetstuk gezet en is het nog niet goed... |
Wanneer doen we het nu eens goed bij die man Weet het ook niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Alles gebeurt in stilte... |
Daar is niks aan kunnen we niet meeleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:30
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Ach ach arme jij kom maar zal ikje troosten kan je gelijk de heg doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:28
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Wauw 5 vrouwen voel je je nu niet vereerd Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:27
|
|
|
Wordt er op cm niet meer gedated?? De lijst wordt helemaal niet meer aangevult Wat jammer nu Helaas ook ik heb er geen te melden
|
|
Naar boven |
|
|