Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:53
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ... er een cm lid is die er 3 dames op na houd....
en als hij ze in de de auto heeft vastgebonden, dat er jaloerse blikken van andere weggebruikers plaatsvinden... |
Niks nieuws toch??? Frank had er toch 5?? zijn er twee onderweg afgevallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:51
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dit stond op Nu:
Aantal euthanisiegevallen weer gestegen Laatste update: 2 september 2011 16:45 info .AMSTERDAM - Het aantal meldingen van euthanasie en hulp bij zelfdoding is vorig jaar verder gestegen. Foto: t In totaal kwamen 3136 meldingen binnen bij de vijf regionale toetsingscommissies. Dat is 19 procent meer dan in 2009.
De stijging van het aantal meldingen die in 2006 is ingezet, heeft zich hiermee verder doorgezet, melden de commissies vrijdag in hun jaarverslag. Vorige maand werd al bekend dat door de sterke toename de beoordeling van de meldingen door de commissies flink langer duurt.
Oorzaak onduidelijk
De oorzaak van de toename is volgens de commissies niet geheel duidelijk. Een onderzoek naar de werking van de euthanasiewetgeving dat in de tweede helft van volgend jaar moet zijn afgerond, moet hier meer duidelijkheid over verschaffen.
Artsen moeten het uitvoeren van euthanasie of hulp bij zelfdoding melden bij een regionale toetsingscommissie. Vorig jaar ging het in 2910 gevallen om levensbeëindiging op verzoek, in 182 gevallen om hulp bij zelfdoding en 44 keer betrof het een combinatie van beide.
In negen gevallen oordeelden de commissies dat de arts niet volgens de zorgvuldigheidseisen had gehandeld. Deze zaken zijn doorgezonden aan justitie en de Inspectie voor de Gezondheidszorg.
Behandeltermijn
Door de stijging van het aantal meldingen liep de behandeltermijn van de meldingen verder op naar gemiddeld 63 dagen. In sommige gevallen werd de wettelijke termijn waarbinnen de commissies tot een oordeel moesten komen, ernstig overschreden. De commissies zeggen dit ernstig te betreuren. De commissies hebben plannen ontwikkeld de overschrijding aan te pakken. Een aantal daarvan worden al uitgeprobeerd.
Elke toetsingscommissie bestaat uit drie leden: een jurist, een arts en een ethicus. De commissies toetsen of de arts heeft gehandeld volgens de wettelijke zorgvuldigheidseisen. Zo moet er onder meer sprake zijn van een vrijwillig en weloverwogen verzoek en van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt. |
Vind dit best wel schrikbarend! Ook al lijkt het misschien over een heel land niet veel dit zijn gemelde registraties er zijn er ok die niet gemeld worden. Ik heb er heel veel moeite mee en zal er ook nooit aan mee willen werken als dat in mijn werk gevraagd zou worden, of in iedergeval erbij zijn. Denk dat het voor artsen ook een heel dilemma is. Ook al zouden ze als arts niet in God geloven dan nog denk ik dat het dilemma's zijn wanneer dien je een verzoek ik? Wanneer lijd eenmens ondragelijke pijn? Moeilijk hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:45
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Heerlijk de hele dag zonnetje gezien in gouda maar ook thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:41
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mooiste moment van de dag?? Twee oud-cm leden en vrienden elkaar het ja-woord mogen horen en zien geven In bijzijn van hun kinderen, familieleden en een aantal cm-vrienden Sjaak en Grace geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:36
Onderwerp: Grace en Sjaak
|
|
|
Bruid en Bruidegom zijn getrouwd ze zeiden beiden ja hihi Ze waren stralend verliefd! Zagen er mooi uit in fucsia/rose. Foto's komen daar zorgt de bruid zelf voor Maar die zitten nu nog aan het eten denk ik Dus even geduld nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:33
Onderwerp: Grace en Sjaak
|
|
|
Lieve Grace en Sjaak,
Ook via het forum vast van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk over precies een uur staan jullie voor de ambtenaar. In de kerk hoop ik erbij te mogen zijn
Dikke Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:31
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dank je wel Maris... als ik eens wat kan doen voor jou |
slijmbal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nog steeds virustijd |
Lijkt te heersen vooral boven in het land dus vooral daar houden Maar sterkte ermee Yelnin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik ben niet nieuwsgierig hoor. Dat laat ik aan de dames over. En ook aan Erika en Josina... |
HE nieuwsgierig mannetje gebruik mijn naam niet zomaar he Ik ben niet nieuwsgierig wil alleen alles weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | kan je beter aan Zeeland over laten. Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen. |
He waarom wordt mijn naam overal in gebruikt?? jaloers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wil je een groepsknuffel, Frank |
Volgens mij jose wil hij tudden jou en mij in staan en dan aan twee kanten geknuffeld worden Durft tie alleen niet toe te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kun je het niet hebben dat ik ook een keer zon heb? |
En toch he is het een zielig mannetje gewoon jaloers dat wij ook zon hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vandaag geef ik eens geen knuffels en lieve woorden...ik zou ook niet weten aan wie. |
Wanneer geef jij ze wel dan? zelden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:26
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Speciaal voor Josina
|
Hebbie wat goed te maken? Hihi wel lief hoor Sluit ik me bij deze knuff voor jose aan
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 2 september 2011, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ook in de mooiste en beste provincie van het land is de zon volop aanwezig. Dus ga ik de dadelijk de wasmachine aan het werk zetten... |
Je bedoeld het middden van het land de provincie Utrecht? Klopt ja lekker weertje hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hier schijnt het zonnetje volop ... nu maar hopen dat het bij Grace en Sjaak ook zonnig is ... Als ze door de stress de zon nog kunnen zien ... |
Tuurlijk zien ze die en anders nemen wij hem wel mee op het dak Hebben we er zelf ook profijt van he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hoofdpijn is over zeker |
Bijna hij suddert nog beetje na
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:09
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik twijfel heel erg aan de 2 zinnen die je schreef... |
Tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:09
Onderwerp: operatie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en na jouw bezoekje kunnen Visser en ik dan naar het ziekenhuis op een 'speciale' afdeling
Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge |
Ow in 1 dag verhuisd? Knappe mannen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:29
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | Mijn mooiste moment van de dag was vanmiddag.
Heerlijk genieten van het schitterende weer wat we van God gekregen hebben. Ik heb op een terrasje gezeten hier in de stad. Echt heerlijk, nog even een vakantie gevoel. |
Je zou jaloers worden Heerlijk he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk dat Frank helemaal niemand ga ophalen... het is toch nooit goed voor die meiden. Pfff, een luxe limonadedinges... |
Jammer ik denk dan komt tie hier ook langs gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:35
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat je op bezoek mag komen misschien en dat jij, ipv Erika, een heleboel dropjes mee mag nemen? |
Volgens mij wil ze je omkopen Frank Je mag komen als je drop meeneemt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een vrouw ik heb naar het schijnt niet de juiste kleren, geen lach en ook niet het goede geloof...ben wel blij dat Prikkie en Floshke er nog zijn... |
euh valt minderwaardigheidscomplex onder mooiste moment van de dag? Gij zijt best een lief manneke maar ze motten het willen zien he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje |
Tuurlijk kan je op mij aan ben gul met delen hoor Houd me alleen heeeeeeel soms niet aan een afspraak Daarom als goedmakertje de zon maar gedeeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:29
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, eigenlijk kan deze topic gesloten worden. We mogen toch niet weten wie met wie wat aan het opstarten is... |
Geduld jongen geduld er komt vast wel weer eens wat Het is toch een dating-contact site?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 12:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren... |
Wat is die man toch lief voor een zieke vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:58
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Door dikke schuld van die roos ben ik nu verkouden |
Pffffffff watje die roos is voor Utrecht ja! hoe kan jij er nu last van hebben Mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Daar wordt mee bedoeld dat vrouwen flexibel zijn Lief dat je dat waardeert |
Echt wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heb ik al gezegd dat het hier echt stralend weer is? Ook in België hebben ze zo'n mooi weer als hier in Hoeven. Net nu de kinderen, na 2 maanden vakantie, hun eerste schooldag hebben... |
En jij denkt dat je de enige bent met zon??? Nou mooi niet Hier een lekker stralend zonnetje en nu de pien in het koppie bijna weg is mag ik er van genieten Sorry Josina had er graag samen van genoten ik wil wel delen hoor
|
|
Naar boven |
|
|