Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:16
Onderwerp: operatie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en dan maar hopen dat het kaartje terecht komt hé... want dat schijnt blijkbaar niet zo makkelijk te zijn... |
Wil je alle gegevens hebben? Jij had alleen maar de afdeling van mij gehad he misschien heb je hem wel naar Zeist gestuurd?? Ik had gezegt Utrecht he Maar ja jammer is het wel en Josina maar wachten met smart op jou kaartje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:14
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en dat zeg je nu...ik heb je anders niet gezien vannacht |
Tja denk dat we bij jou beter de man met de hamer langs kunnen sturen lig je tenminste echt knock out Of je moet klaas vaak eens toestaan echt zand in je ogen te strooien heb ik ook gedaan en sinds jaren slaap ik weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 23:03
Onderwerp: Grace en Sjaak
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Sjaak zong nog een lied zingen voor zijn lieve vrouw ...
Melodie opwekking 566
Grace ik verlang naar jouw aanwezigheid Bij alles wat ik doe Mijn liefde voor jou alles overstijgt Daarom wijd ik heel mijn leven aan jou toe
Grace mag ik er zijn in voor en tegenspoed Bij alles wat wij doen Dat de liefde onze wegen leidt En ons jawoord on voor altijd verblijdt
Refrein: Dank U Heer, voor wat U geeft Zegen ons Heer, als nieuw gezin Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden U.
De tijd van alleen zijn is nu voorbij Eén plus één maakt ZES Ja, de kinderen horen er ook bij!! Samen zijn is een hele levensles
Jezus koning van de eeuwigheid Wij geloven in Uw Woord Wat geschreven staat geeft zekerheid Want Uw woorden brengen Leven aan wie hoort
Refrein: Machtig Heer, alles wat leeft zingt tot Uw eer in eeuwigheid Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden .. U Wij aanbidden U |
Geschreven door????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 16:42
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | haha....ja.....helemaal waar....en wie weet wat voor mooie nazomer we krijgen..... |
Ikke hoop met je mee.... ben voor een mooie nazomer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 16:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nu komt er toch nog weer ff een tegenslagje bij...mijn hb (ijzergehalte in het bloed) is dusdanig gezakt dat ik een zakje bloed toegediend ga krijgen. Baaaaaaaalen dus |
Men wat is dat nu toch zit echt niet mee bij jou he Mensen als jullie een kaartje willen sturen naar Josina (kan ze echt wel gebruiken als je alles leest) Mail mij en je krijgt haar gegevens
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 3 september 2011, 16:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 16:38
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARIAN519 schreef: | JIj en vervelen? met al die vrouwen waar je het druk mee hebt?
Of is het teveel om aan te kunnen? 1 vrouw is al duizend mannen te erg..dus 5 wordt wel erg zwaar....verveel jij je daarom? heb je ze niet aangekund en zit je nu alleen?
ach...arme eenzame man... |
Weet je het is mooi weer envrouwen zijn dan te vermoeiend voor die ouwe man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 13:00
|
|
|
ANNE589 schreef: | We mogen vandaag zeker niet klagen, vanmorgen karweitjes gedaan, vanmiddag genieten in zon. |
Juist jij hebt hem goed door Ikke ben klaar zelfs ikzelf ben schoon dus kom maar op met die luie stoel en dat lekkere zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:57
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | Beste Sjaak en Grace,
Ik wens jullie heel veel geluk met jullie huwelijk. Jullie schitterde van geluk en blijdschap en t zonnetje straalde er mooi bij.
De dienst was erg mooi, en bruidstaarten waren heerlijk Ik ben blij dat ik dit mee mocht maken.
Lieve Grace, ik zie je liefdevol bruidsboeket nog "dromend" vliegen, naar... ja dat verklap ik maar niet
Veel liefs, Sweets |
Bruidstaarten??? Heb jij meerdere stukken genomen moet jou beter in de gaten houden dus Tja dat bruidsboeket was ze zuinig op en ik hoopte hem nog wel te vangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:54
|
|
|
ANNE589 schreef: | Ook niet naar de mijne, heb mijn auto vanmorgen gewassen, zei een buurman: Heb jij een witte auto???? Dacht altijd dat ie zwart was. |
Haha dan valt die van mij dus mee Maar het is wel peentjes zweten buiten om wat te doen Maar ja we wilden mooi weer het is er dus we mogen niet mopperen maar lekker ervan genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank je wel!
Ja, het is heerlijk zo de afleiding hier te kunnen zoeken. Heb gelukkig wel geregeld bezoek, maar ja, dat is ook maar binnen bepaalde uren. De rest v/d dag zal ik toch mijzelf moeten vermaken.
Erika129 weet waar ik uithang deze dagen, dus bij haar kun je het volledige adres vragen.
Erika...wil je het eerlijk zeggen wanneer je dit niet wilt? Met mijn toestemming mag je het adres dan hier wel neerpennen. |
Is goed hoor jose ze mogen mij het adres vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ff een laatste update..de ontstekingswaarden in mijn bloed zijn torenhoog en zolang die niet zakken mag ik niet naar huis. Dus dat wordt iedere dag bloedprikken. Mocht ik maandag geen koorts hebben ontwikkelt dan mogen de nierdrain en de blaascatheter eruit.
Dus wanneer naar huis, is nog onzeker, iig niet voor dinsdag dus. |
Men Josina das niet leuk en flink balen, aan de andere kant laten ze je maar goed in de gaten houden thuis ziek en een wrak zijn is ook niet alles. Sterkte ermee. een dikke uit het Veen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:20
Onderwerp: De hel
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Moeten wij nog in een hel geloven in dit tijdperk! Kunnen wij het ons veroorloven er niet meer in te geloven?
Niemand komt in de hel tenzij door zijn eigen toedoen. God straft niet, Hij wil ons redden en ons alle goeds geven. Zolang wij hier zijn is er een weg terug en zullen wij alle hulp krijgen om het tij te keren. Het enige wat nodig is, is berouw en de wil om het beter te doen, ook al lukt dat soms maar heel moeilijk en met vallen en opstaan. Onze wil en ons berouw zijn de sleutels.
Bestaat de hel, Ja. Velen zullen opmerken dat het een hersenspinsel is van de onwetende mens. Het heeft dus weinig zin erin te geloven. In dit hightech tijdperk is het niet meer gepast daar over te spreken. Laten wij niet vergeten dat de moderne mens het vermogen heeft verloren om demonische machten te onderkennen. Het is niet meer van deze tijd zogezegd. Doordat dit vermogen is verdwenen is ook het geloof in de gevolgen van het kwaad weggezakt. De decennialange inspiratie van de satan heeft zijn wrange vruchten afgeworpen. De hel of onderwereld wordt aangehaald in religieuze H.Schriften. Het kan toch geen toeval zijn dat overal ter wereld - sinds duizenden jaren - de hel in de een of andere vorm wordt omschreven.
Nu is het zo dat een en ander erg symbolisch overkomt. Maar deze symboliek is nodig omdat de mens de grootsheid van de werelden aan gene zijde niet kan bevatten. Dit maakt het extra lastig om er waarde aan te hechten. De boodschap te Fatima is een zeer ernstige. De afloop van WO I en WO II werden voorspeld. De boodschap gaat over de gevolgen als wij blijven volharden in het kwaad. Dat is ook de reden dat te Fatima zoveel nadruk op de hel werd gelegd.
Waarom moesten drie kinderen dit aanschouwen en hen traumatiseren. Het antwoord is simpel. Wij praten er niet graag over. Het maakt ons bang en verpest onze vrolijkheid. God laat zien dat Hij zelfs de kinderen niet spaart om het te vertellen. De kinderen te Fatima, die een blik in de hel mochten werpen, beschrijven het volgende tafereel, dat ook een symbolische is. De schoonheid van de hemel die getoond werd is ook symbolisch. Waarom? Omdat de grootsheid niet door ons kan worden bevat. De kinderen zien een vuurzee. Daarin liggen demonen en mensenzielen ondergedompeld. Het lijkt alsof zij doorzichtig zijn. Alsof het gloeiende zwarte en bruine kolen waren met een menselijke vorm. Zij leken zonder gewicht en werden door het vuur en de rookwolken omhoog geworpen. Er klonk gekerm en geschreeuw van pijn en wanhoop. De duivels waren te onderscheiden aan hun beestachtig uiterlijk en weerzinwekkende vormen. bron: Fatima 1917, van den Aardweg
Tegenstanders zullen beweren dat die taferelen zijn aangedikt om ons bang te maken. Veel bronnen geven anders aan, zoals u hieronder kunt lezen. Ook Vasula Reyden, een nuchtere volwassen vrouw uit gegoede kringen, mocht een blik in de hel werpen. Het was vergelijkbaar met het tafereel uit Fatima.
Deze symboliek is een hulpmiddel om ons van de verschrikkingen te doordringen. Er is een getuigenis van een Bijna Dood Ervaring, waarbij een blik in de hel werd geworpen. De paniek en de angst waren van het gezicht van de stervende af te lezen. Ook deze persoon rook zwavel, zag vuur en nam een afschuwelijke stank waar.
Enkele getuigenissen
Bekentenissen van Akabor, gevallen engel uit het koor der Tronen: “Voor ons is het een sterke troef dat zo weinige priesters nog spreken over de hel. De hel, in heel haar afgrijzen, moest op de muur afgebeeld staan. Doch het ware gans onvoldoende om haar afgrijselijkheid uit te beelden. Waar vindt ge nog een priester die predikt over hel, dood, vagevuur, of iets gelijkaardig? Nog weinigen, zeer weinigen! Die weinigen zijn onvoldoende voor de mensenmassa op de weg naar de ondergang.” bron: Maria dwingt de duivel tot bekentenissen.
Hun werking zal plaats grijpen bij middel van personen, gelegenheden en zaken. Herken het gezicht van het kwaad dat onder u leeft. De vogels uit hetzelfde nest zullen gewoonlijk samenhokken. Vlucht voor hen zoals voor de pest! De afgrond gaapt, de boze geesten zijn op uw aarde losgelaten. Zij weten over weinig tijd te beschikken en zij lopen rond zoals verscheurende wolven onder Onze schapen. bron: Bayside 31 december 1974.
Bekentenis van de duivel Allida: “Het zijn wijzelf die op bevel van de Heilige Drievuldigheid dit verkondigen hetgeen het Evangelie zo dikwerf herhaalt. Uit te leggen hoe verschrikkelijk de hel is. Noch het Evangelie, noch alle mogelijke uitleg kunnen de vreselijkheid der hel weergeven. En het zijn wij die iedereen, priesters en leken, ingeven dat de hel onbestaande is.” bron: Maria dwingt de duivel tot bekentenissen.
Een bezetene tijdens de uitdrijving: “Ik word verplicht het te verkondigen tegen wil en dank. Zovelen geloven niet meer in de hel... maar ze is daar. Er is een hel en ze is afgrijselijk! Drijf me niet uit deze vrouw. Ik was comfortabeler in haar. Zij werd verplicht een groot deel van mijn wanhoop in haar op te nemen. Laat me nog enige tijd in die vrouw... Het is afschuwelijk voor mij in de hel. (hij hijgt en zucht.) Wat dunkt u, het is veel afgrijselijker dan beneden. Maar zeg het... verkondig het aan de jeugd, aan de ketters, volstrekt aan iedereen. ER IS EEN HEL! En ze is donders vreselijk. Had ik de Heilige Maagd gehoorzaamd en had ik die koord me niet rond de nek gelegd! Had ik gehoopt! Had ik gehoopt! ...Maar dit zeggen ze allen, de verdoemden wanneer ze bij ons terechtkomen. Maar dan is het te laat. Ze geloofden er niet in, totdat het te laat was. Ze komen, de duivels komen me halen (hij kreunt en schreeuwt wanhopig). Daar zijn ze... Vaarwel, vaarwel, gelukkige mensen...gelukkigen. Ik ga... Omdat ik verplicht word (hij weent en huilt hartverscheurend.)” bron: Een duivel spreekt
Visioen van Veronica Lueken te Bayside: “Ik zie beneden een grote afgrond, een grote opening in de aarde. Mijn God! Het is verschrikkelijk diep en gevuld met rook, als een mondprop zo verstikkend. Er gaat een vreselijke stank van uit; als een mengsel van zwavel en van een erge rottigheid.” Onze Lieve Vrouw zegt: “Mijn kind verkondig het aan de wereld dat de satan zijn dwalingen onder u verspreid heeft. Hij tracht u de waarheid te ontnemen van het bestaan van zijn rijk, de hel!” bron: Dringende vermaningen te Bayside New York
Ik ben daaronder in een afschuwelijke hoek. Ach...Ach verkondig het aan ieder; die afschuwelijke hoek. Leef eerlijk, wees rechtvaardig! Om de liefde van GOD, doet alles om in de Hemel te geraken, zelfs al moest ge duizend jaren gemarteld worden. Blijf volhouden, houd goed vol! De hel is afschuwelijk. Niemand weet hoe vreselijk! Veel gruwelijker dan ge meent...schrikwekkend.
bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html |
Denk dat we zeker in dit tijdperk in de Hel moeten geloven, kijk naar alles wat er gebeurt, wat mensen elkaar aandoen. Er wordt overal ter wereld moord en doodslag gepleegd,waar anders dan naar de hel zouden deze mensen die dat doen heen gaan? Niet naar de hemel of ze moeten tijdens een gevangenis straf compleet veranderen en al hun zonden beleiden, en de Heere aannemen als een waarachtig God. Maar de bijbel is hier in duidelijk in.
Matt 5: 22 Maar Ik zeg u: Een ieder, die in toorn leeft tegen zijn broeder, zal vervallen aan het gerecht. Wie tot zijn broeder zegt: Leeghoofd, zal vervallen aan de Hoge Raad, en wie zegt: Dwaas, zal vervallen aan het hellevuur. Hier wordt het volgende mee bedoeld: wanneer je je alleen maar met je broeder bezig houdt en je jezelf niet verandert, eindig je tenslotte in het eeuwige oordeel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:08
|
|
|
MARIAN519 schreef: | nee, daarom...jewilt soms niet zien hoe of ie eruit ziet..
ik heb een andere..én goede voornemens zie je? |
oef gelukkig Voelde me al een slecht mens die niet wekelijks de auto doet jij maakt mijn da weer goed ow das een andere topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:06
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook ik heb het flink te pakken gehad... Alleen jammer dat ze van het werk... erg negatief waren... Dat zette nog een extra domper op het hele gebeuren... Ik werd niet serieus genomen, en dat terwijl ik NOOIT ziek ben... Daar is het laatste woord richting werkgever nog niet over gezegd!!! Maakt voor mij een slecht moment van de dag...
|
Helaas Zeeland tegenwoordig mag men niet meer ziek zijn,en uitzieken is al helemaal uit den boze Jammer dat dat zo gaat is helaas zeer herkenbaar men belt dan dagelijks kan je morgen weer werken? als je geen koorts meer hebt kan dat wel. Nou ziek hem maar goed uit anders ben je met een paar weken weer aan de beurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:01
|
|
|
MARIAN519 schreef: | denk je ook aan mij Josina? als ik de auto wassen ga?
pffffffffffffffffffffff..elke week hetzelfde werkje..niks aan. |
Doe jij je auto elke week Óeps moet je maar niet naar de mijne kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:59
Onderwerp: Loterij
|
|
|
INGE750 schreef: | Dat het tegenstrijdig is, ben ik met je eens. Daarom had ik het er ook bij gezet. Ik ben mij daarvan bewust, maar vind het voor mijzelf te verantwoorden. Ik bedoelde eerder wat je vind van een kerk die op een bazaar een rad van fortuin laat draaien. |
Tja denk dat je daarmee veel kerken en christelijke verenigingen en organisaties te kijk zet Want ook bij onze kerken gebeurt dat en als we van het koor een rommelmarkt houden doen we er vrolijk aan mee,waarom? om idd de kerk en de kas van het koorte spekken. Maar toch denk ik dat dit wel iets anders is hier gaat het vaak om kleine presentjes en bij een grote loterij vaak om grote bedragen met geld. Maar ja een beetje tegenstrijdig is het dus wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kzal aan je denken |
Thanks moet het maar zelf doen he want die man uit hoeven die zich vandaag verveelt doet het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:51
|
|
|
MARIAN519 schreef: | niet echt bij stilgestaan....al neem ik wel altijd extra vitaminen...als de "r" in de maand is... vast een lange periode "herfst" gevoel.... |
Ben bang voor een heeeeeeele lange herfst of een lange winter dat laatste heb ik dan liever
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het zal vandaag weer een saaie eenzame dag worden...net zoals alle andere dagen trouwens. Dus mag het vandaag best regenen want die 5 dagen zon gaat wel vervelen. |
Heerlijk die zon en daarom ga ik vandaag de heg maar eens doen zal er eens van moeten komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 09:48
Onderwerp: De zonden
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zonden zijn alle gedachten, woorden en handelingen die ons wegvoeren van God en verhinderen tot wij volmaakt worden. Zonden staan tussen ons en God. Lees ook de pagina Inspiratie over de geestelijke beïnvloeding vanuit gene zijde.
Als wij aan zonden denken dan denken wij meestal aan de overtreding van de Tien Geboden. Wij denken dan aan ernstiger zaken zoals diefstal, moord en doodslag. Zeg maar de grote fouten. Wij denken dan ook aan overtreding van de voorschriften van de religie die wij aanhangen.
Soms worden zonden onderverdeeld in dagelijkse zonden en doodzonden. Bij dagelijkse zonden zou de band tussen God en de mens behouden blijven. Bij doodzonde zou de band verbroken worden. Dat is erg schematisch voorgesteld. Zonden zijn overdrachtelijke gezien stoorzenders die het moeilijk maken om onze geestelijke zender en ontvanger zuiver afgestemd te houden. De gevolgen:
Zonden verstoren de eenheid Zonden beschadigen de liefdeband Zonden verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt Zonden verzieken onze geest Zonden ondergraven onze moraal Zonden verstoren de ware vrede van ons hart De dagelijkse of kleine zonde maakt de weg vrij voor grotere zonde. Deze kleine zonde die niet als zodanig wordt herkend is de basis van alle andere zonden. Kleine zonden zijn, o.a:
Ontevredenheid Roddelen Egoïsme Verminderde zelfbeheersing Ongeduld en agressiviteit Slapheid en lafheid Genotzucht Oneerlijkheid Geen beheersing van lichamelijke driften afgunst Langzaam verslapt onze moraal en onze geest staat open voor grotere zonden. Het probleem is dat wij zulks niet in de gaten hebben. De H.Maria zei te Bayside New York tegen de zienster: “Er komt een tijd dat de mensen de zonde niet meer als zodanig zullen herkennen. Het is een levenswijs geworden.” Die tijd is onze tijd. De tijd van alles moet kunnen. Niets moet alles mag. De uitwassen zien wij nu dagelijks om ons heen. Het zal ons steeds meer gaan benauwen.
bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html |
Mooi en zeer duidelijk en verhelderend stuk mariska!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:20
Onderwerp: Spijt!!!!
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik vind het er eigenlijk helemaal niet toe doen wat wij vinden of wat wij zeggen.
Jij bent degene die zich er voor schaamt Jij bent degene die ze weg wil hebben Jij bent degene waar het om gaat, want wij lopen er niet mee.
En als dat zo ligt bij jou, dan moet je doen wat je hart je ingeeft. Indien mogelijk weg laten halen, of accepteren dat ze blijven en er mee om leren gaan. Het maakt helemaal niet uit of wij het juist wel zondig vinden of juist niet. Het is helemaal niet belangrijk of de een geloofd dat een tatoo van een dode niet mag om te rouwen, en de ander zegd dat tatoo's absoluut niet mogen, en weer een ander dat tatoo's juist mooi zijn.
Het is niet wie je nu bent, maar wie je vroeger was. Wie je NU bent, daar gaat het om. En als je tatoo's daar niet bij horen voor jouw gevoel, dan(indien mogelijk) moeten ze weg. Maar kun je er mee leven...laat ze lekker zitten en denk aan leuke dingen ipv vroeger.
Ik bedoel het niet rot, maar het gaat en draait om jou, En total niet om wat wij ervan vinden. |
Idd Jolanda zo is het. Het zit in jou lady. Het geloof zit in je en God zit in je hij kent je en weet dat je er spijt van hebt, dat is het belangrijkste dat je mag weten een kind van God te zijn!' Jij voeld je veroordeeld om je tattoos ik zeg eerlijk dat ik het afschuwelijk vind maar mag ik daarom een mens veroordelen?? Nee dat mag ik niet, ook naar mij wordt vaak gekeken ik ben veel te dik maar kan heel moeilijk afvallen en op het moment door medicijnen al helemaal niet,als ik een patatje eet waar een ieder het kan zien voelik dat men denkt geen wonder dat dat mens dik is, en dat doet pijn, maar ik weet dat ik een kind van God mag zijn een parel in zijn hand en dat mag jij ook zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat leuk dat je er bij kon zijn!!! |
Ja was idd leuk een cm huwelijk Je moet er even voor rijden maar zeker de moeite waard om twee mensen gelukkig te zien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:40
|
|
|
Jammer dat als je serieus reageerd op een aantijging er geen antwoord terug komt! Snap niet dat deze aantijging steeds weer wordt gemaakt! Zoals reeds al eerder is gezegt eerder deze week en de weken ervoor, er wordt "geleuterd" op niet serieuze topics dus waarom kijk je er dan op?? Kom er dan niet en stoor u niet.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 2 september 2011, 21:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hebben jullie eigenlijk wel door dat jullie het forum gijzelen met dit domme geleuter? Wmijn had een onderwerp en er werd weer overheen gelezen, zelf overkomt het mij ook vaak, dat de echte bijdragen ondergesneeuwd raken door dit domme gezwets. Als wij rekening met jullie niveau moeten houden, en dat zeg ik omdat ik anders mensen kwets die niet beter kunnen, vind ik ook dat je rekening moet houden met mensen die iets serieus in willen brengen...
Pieter649, kom aub terug |
A)wij gijzelenhet forum niet B) het is een wist u dat topic C)had het onderwerp niet gelezen vind het een mooi stukje maar eigenlijk niet voor deze topic maar wel een mooi nieuw onderwerp D) zie dus niet in waarom deze sneer hierneer wordt gezet!! E) Wij leuteren om jou woorden te gebruiken niet op serieuze topics maar op een topic waar het kan!!! F) Ik discusseer ook mee op serieuze topics, dus meneer chat wijs niet zo snel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: |
Alweer gips en dan tot 14 oktober |
Das balen maar zie dat je er ook niet knapper op bent geworden Maar sterkte er weer voorlopig mee, en rustig aan doen, en marian verwent je natuurlijk
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 2 september 2011, 20:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:03
|
|
|
Ehhhhhh had jij het over een auto en vandaag Mariska??? Dan ehhhhhhh.... kan Josina het niet zijn die ligt nog in het ziekenhuis Sorry Josina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Weten jullie al wie die dames zijn dan? |
Jij is 1!!!!!! en de rest tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | spreekwoord zegt: van ruilen komt huilen.... |
Ehhhhhhh visser? Frank??.... help ons effe uit deze verwarring?? Wij weten het wist je dat je niet meer.... wie heeft nu wie/wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mischien overgelopen naar visser? |
Dat zou kunnen Of zouden ze delen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Thnxxx Erika!!
laatste berichten zijn dat het inmiddels het westen van het land heeft bereikt, dus het noorden is straks virusvrij.
Ik in elk geval bijna wel!! |
Weet je het zeker??? Ik werdt vanmorgen door een noordeling gebeld die ligt met griep in dr bed ipv naar een bruiloft te kunnen gaan
|
|
Naar boven |
|
|