ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 14:02
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

CHATULIEM619 schreef:
Ten eerste gewoon uit nieuwsgierigheid. In de tijd dat vrouwen net zoveel kunnen als mannen, kun je ook verwachten dat ze toch wel iets intelligenter overkomen...

Ingeprent gedrag?
Wij zijn vrouwtjes,hebben een huisje,kindjes en een baantje waar we in ons autootje heengaan in ons jurkje met hakjes.......daarmee verdienen we centjes die we uitgeven aan make-upjes en tasjes.........eg woar Coole smiley met zonnebril

Geloof me,veel mannen vinden gewillige kindvrouwtjes nog steeds geweldig,die horen liever gegiechel op hun vraag dan een slim antwoord Knipoog smiley
Dat het na 2 jaar saai wordt....tja.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 13:52
BerichtOnderwerp: HEL: realiteit of fictie

CORTAZAR588 schreef:
Tja de dood is volgend de adventisten een slaap , volgens weer een andere groep is de hel nog leeg , weer een andere groep zegt dat iedereen in de hemel komt.

ik ga daar niet op in in de eerste plaats omdat ik niet in theologisch geharrewar geloof.
en in de tweede plaats omdat ik geen enkel standpunt ga verdedigen.
Men gelooft maar wat men wil.

In de Bijbel lees ik niet dat mensen direkt naar hemel of hel gaan,of iemand moet mij die teksten kunnen aanwijzen?
Ik heb eerder vragen gesteld maar dat wordt misschien gezien als sarcasme en dat is mijn bedoeling absoluut niet dus als iemand de antwoorden heeft houd ik mij aanbevolen.......

Ik ben tijdens mijn vakantie toevallig(voor een verfrissing,het was 40 graden) terecht gekomen in een kerkje van een(al overleden)"zieneres".......er kwam een bizar verhaal uit(vergelijkbaar met deze verhalen) en men vertelde mij dat ik levend water te drinken had gekregen Geschokte, onthutste smiley Toen kwamen ook de verschillen uit de geloven boven,de een knielde eerbiedig met hoofdbedekking neer voor het altaar met iconen,brandden kaarsen,gaven geld,anderen gingen de hond maar aaien.........mijn russisch is erg slecht ( Knipoog smiley )maar voor zover ik ze begreep baden ze om geld,en niet om een beetje.......we blijven mensen he........
Mensen die zich zieners noemen vinden we overal,zelfs boven op bergruggen waar geen mens woont.......we moeten alleen de goede van de slechte zien te onderscheiden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 13:33
BerichtOnderwerp: de gratie Gods?

CHATULIEM619 schreef:
In onze hemel is dus geen seks meer........ Zou er dan nog een vorm van voortplanting zijn?

Ik hoop wel dat er een grasveldje is, om samen te voetballen...

Een nieuwe aarde zonder bezigheden?Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dan heb ik toch minimaal een beetje Crosby, Stills & Nash nodig om de dag door te komen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 11:47
BerichtOnderwerp: HEL: realiteit of fictie

Ingewikkeld.........de hemel en hel zijn volgens de Bijbel nu nog niet toegankelijk.Er is nl. de eerste dood,het "niets weten" tot de opstanding van de doden door de terugkomst van Jezus.Daarna moeten de ongelovigen duizend jaar wachten tot het oordeel volgt en vervolgens komt de nieuwe hemel en aarde.........

Er staat nergens dat de hel eeuwig zal duren.

En hoe verklaren jullie de tekst in 1 kor.?
Zoals allen sterven in Adam, zullen ook allen in Christus herleven. 23 Maar ieder in zijn eigen rangorde: als eersteling Christus, vervolgens, bij zijn komst, zij die Christus toebehoren. 24 Daarna komt het einde, wanneer Hij het koningschap aan God de Vader zal overdragen, na alle heerschappij en macht en kracht te hebben onttroond. 25 Want Hij moet het koningschap uitoefenen, tot Hij zijn voet heeft gezet op al zijn vijanden. 26 En de laatste vijand die uitgeschakeld wordt, is de dood. 27 Immers, alles heeft Hij aan zijn macht onderworpen. Maar bij ‘alles is Hem onderworpen’ geldt natuurlijk als uitzondering diegene die alles aan Hem onderworpen heeft. 28 En wanneer alles aan Hem onderworpen is, dan zal ook de Zoon zelf zich onderwerpen aan degene die alles aan Hem onderwierp. Zo zal God alles in alles zijn.

Ik lees toch echt duidelijk "allen",er staan geen uitzonderingen bij.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:42
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

CARMEN073 schreef:
Heel rap verhuizen! Verraste, verbaasde smiley

Heb ik ze aangeboden maar ze willen niet........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:23

HENDUK927 schreef:
nou mij niet gezien lean ben alergies hihi voor die beesten
Clown smiley

Lieve lieve Dukkie,ik heb een spuitje antihistamine in huis,als ze je plagen krijg je hoogstpersoonlijk een shotje van zuster Leanne.......deal? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:21
BerichtOnderwerp: christelijk ''daten''?

PETRA944 schreef:
nou die dingen die chat schrijf vraag ik me dus ook af, het is niet precies 180 km hoor maar bij wijze van spreken, wel ver en ben tig keer verhuisd, eindelijk een plaats om te settelen, me kids settelen hier en dan ga je niet meer weg, die uit huis zijn proberen allemaal dicht bij mij een huis te vinden. je hebt voortaan kids om rekening mee te houden en de andere kant ook dus toekomst als je verliefd word en verder Smiley die vol vragen zit
en alleen al met latten... effe paar dagen weg en je kids alleen laten, eh hebben ze niet al genoeg gehad met de scheiding, jee das ook zo iets jij kan een man wel leuk vinden maar je kids Smiley die vol vragen zit die kiezen er niet voor, worden er mee opgezadeld....dus ik kijk beter maar na mannen dichterbij in de buurt en vier over paar jaar jubileum 10 jaar vrijgezel misschien Twijfelende smiley

Dat niet alleen maar je wilt alle facetten meemaken toch?De auto pakken en er een bakje koffie drinken,samen de boodschappen doen en toch lekker dicht bij huis zijn............en met zn tweeen heb je nog meer kinderen om rekening mee te houden(waardoor de kans dat er eentje vervelend doet nog veeeeeeel groter isKnipoog smiley)
Ik zou het niet volhuden,zo'n lange-afstand-relatie.........ik denk dat ik dan heel snel zou samenwonen en dat is nou net wat ik niet wil......dat snelle en een keet vol met kids en kerelKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:15

VISSER278 schreef:
Ik ben maar een gewone zeeuw en geen professor.
Maar volgens mij komen die beessies op de geur af . En aangezien fruit , hoe rijper het is hoe meer het riekt ......

Die eitjes zaten er al lang op,in de koeling komen die tot rust maar zodra ze de warme keuken voelen komen ze uit..........dus voortaan je fruit maar goed wassen Knipoog smiley

Het is ook heel onlogisch om je container op een kier te zetten om maden te voorkomen,door die kier kunnen er nl. vliegen in komen die er eitjes leggen,die eitjes worden maden etc......het is beter om hem gesloten te houden(stinken doet hij met dit weer toch wel,had ie maar geen container moeten worden!)

Ik vraag me vandaag nog iets af,kan ik zelf wespen verdelgen?Kost me anders 40 euro per nest Twijfelende smiley Ik ben zelf geen held op een ladder en met mn hoofd in een wespennest maar ik krijg vast wel een vent zo gek Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:47
BerichtOnderwerp: Tegel

ERIKA129 schreef:

Clown smiley

Lachende smiley

Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:40
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

GERRIT603 schreef:
Ik neem aan dat je de jus afblust en als je dat met koud water doet wordt je vlees taai.
Kan dat jouw probleem zijn?

Nee dat is het ook niet.......appeltje en uitje toevoegen heb ik ook al geprobeerd........het lukt me gewoon niet meer.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:38

VISSER278 schreef:
ik dacht dat je zelf slager geweest was? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Slagerijmeisje Engeltje smiley

Klopt,goed vlees komt van een goeie slager,das een waarheid als een koe.........gewoon sudderen werkt niet,snelkookpan voldoet ook niet........

Ik vind eten geweldig leuk maar koken vind ik niks,ik ben te ongeduldig,te rommelig en heb er te weinig fantasie voor,ik vergeet te proeven,heb te weinig verse kruidendingetjes of van die strooigevallen waar je anderen mee ziet rommelen.......die mensen kijken er ook nog gelukzalig bij,ik word er alleen chagrijnig van Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:48

Mijn draadjesvlees is niet meer wat het geweest is,ligt dat aan mij of zijn die koeien tegenwoordig te oud?Het blijft nl. taai Twijfelende smiley
Hachee lukt dankzij de berg uien prima maar ik wil die lekkere lappen die uit elkaar vallen als je er naar kijkt.......

Wie heeft er een recept dat gegarandeerd geweldig uitpakt??
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:15
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

HEIDE115 schreef:
spreek dan gewoon de persoon aan?
in plaats van dit hier neer te leggen..
en dit plaatste ik net nadat de topic gestart was.
weet ik veel dat iemand zoiets gaat plaatsen?

Is gewoon een reactie op jouw stukje.........je weet wel......actie ontketent reactie......hoort zo op een forum Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 16:07
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

HEIDE115 schreef:
nieuwe topic's geopend op het forum door 2 jonge mannen,geweldig!
Laten we laten zien,dat de topic's gewaardeerd worden.

- Topic tegel
- Topic Bidden

Waarderen???Een tegeltjestopic met gore teksten,mannetjeputters die met hun speelgoedje zwaaien?Is vast niet de bedoeling geweest van TO maar het is knap om binnen een dag een topic te laten verwateren tot het laagste niveau..........en in dit geval vind ik het woord niveau zeker op zijn plaats.........ik heb er ook eentje ........."you've hit rockbottom"

Topic bidden,heel mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:10

ANNA415 schreef:
Nee ik val niet op kale apen Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Oke,dus we gaan voor de gladgeschoren,jonge viriele man die wel een tikje krom mag lopen?van die zware portemonnee......

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 29 juli 2012, 21:11
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:04

VISSER278 schreef:
N.a.v. een ander topic waar mannen niet mogen reageren.

Waarom hebben mannen borsthaar en vrouwen ( schijnbaar) niet?

Omdat mannen veel meer testosteron produceren dan vrouwen......daardoor worden ze ook kaal en vrouwen niet........eigenlijk zouden vrouwen mannen met baarden,flinke rugbeharing,een dot borsthaar en een kaal hoofd het aantrekkelijkst moeten vinden want die mannen zijn enorm viriel door het vele testosteron......

Dus dames......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:45
BerichtOnderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)

Wat ik zou willen zien is dat het woordje "maar" minder gebruikt wordt.

Ik wil wel tolerant zijn maar........
ik wil wel met iemand in discussie maar.........
ik weet dat iedereen anders is maar........

Maar ( Coole smiley met zonnebril )ik lees hier wel vaker dat mensen liever de dingen prive bespreken,dus het forum sluiten of oppervlakkig houden?

"wie niet open durft te zijn heeft iets te verbergen"
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 15:41
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..

Lagere school:ik was zo verlegen dat ik nooit iets zei en niemand echt aankeek.Wel naar mn zin gehad,erg beschermde omgeving waarin ik heerlijk kon spelen en de zorgen van thuis kon vergeten

Middelbare school?Dat had volgens mijn ouders voor meisjes maar 1 doel; de rest van je leven in de zorg werken of een hok vol kinderen verzorgen.Beide trokken mij op die leeftijd niet bepaald dus heb ik er maar een leuke tijd van gemaakt Engeltje smiley Ik ben er niet slechter van geworden(denk ik),ik was sneller zelfstandig dan anderen van mijn leeftijd,mede door de hoge leeftijd van mijn ouders tijdens mijn pubertijd(is niet aan te bevelen,na je veertigste nog kinderen krijgen!)

Ik kijk er met plezier op terug.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

FRANKT627 schreef:
Tevens ben ik de laatste week echt niet lekker. De hoest en de af en aan koorst duidt op iets meer dan maar een gewone verkoudheid...

Even langs bij de dokter?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:18
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

FRANKT627 schreef:
...ik verveel me... Boze smiley

Oh.....de heg is dus klaar? Lachende smiley met blinkend witte tanden

die schop onder de kont moet soms even he......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:27
BerichtOnderwerp: Iemand blokkeren

ZEELAND736 schreef:
Denk dat er iedere keer wordt gepraat over 2 chats...
We hebben natuurlijk de algemene, waar we met iedereen praten...
Soms gaat dat mij ook te snel...of merk ik dat het over NIETS gaat...
Maar veel beter (mijn ervaring) is even prive gaan.
Vaak worden er toch dingen gezegd of aangekaart die een ander niet hoeft te weten.
Soms wilde ik wel eens iemand waarschuwen...
Even prive wat woorden zeggen...gaat veel beter en is vaak duidelijker!!!

Uit de algemene chat vind ik dat je zo kunt vertrekken...(alhoewel de meesten wel zeggen...IK GA HOOR...)
Prive ligt dat wat anders.
Maar je kunt dan even over zaken doorpraten...zonder dat iedereen dat leest...
Ik vind dat heel fijn...

Nee het gaat over blokkeren Knipoog smiley
De chatfunctie kun je uit zetten,heeft niets te maken met blokkeren maar met het simpelweg uitschakelen van een functie.Ik heb die ook uit staan,ik wil best chatten maar dan ook echt met de volle aandacht voor diegene en niet met meerdere mensen tegelijk en gelukkig mag ik zelf beslissen met wie ik wil chatten Engeltje smiley
Blokkeren doe ik alleen als iemand enorm vervelend is..........ik heb geen idee of ik iemand geblokkeerd heb.....hoe kom je daar achter?(ja als ik een kruis zie weet ik het zelf ook wel Knipoog smiley )

Op een ontmoetingssite moet je ook realistisch blijven,jij vindt niet iedereen leuk en niet iedereen zit op jou te wachten........that's life........op een feestje ga je toch ook niet vragen waarom sommige mensen je negeren?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:16

BART347 schreef:
ben ik hier nu nog steeds? oh,o... Smiley met dichtgeplakte mond

volgens mij wordt ik hier telkens weer aangesproken om te reageren... Verraste, verbaasde smiley

ook nu dus weer.......... Gefrustreerde smiley

hebben de dames onderling nog wel iets om t over vrouwenzaken te hebben? of zijn t telkens zaken waarbij op mannelijke interventie wordt ingegaan? Smiley die vol vragen zit

Aan de weinige reacties te zien zijn wij probleemloos maar blijkbaar voel jij toch ergens een gemis........wil je er over praten? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:58
BerichtOnderwerp: bidden naar overledenen

Ik vind die bermmonumenten overbodig,je hebt vele manieren om te herdenken en te rouwen,als we op elke plaats waar iemand overleden is een gedenkteken neerzetten wordt het een trieste bedoening.........
Maar goed,ik ben daar te nuchter in denk ik,zo vind ik ook dat je een levende plezier doet met bloemen,een dode niet.........misschien klinkt het heel hard,ik gun het mensen van harte als het ze troost maar ik weet,of tenminste hoop,dat ze op de juiste plek zijn,dat is mij troost genoeg.......maar ik ben ook slechts een mens en ook ik heb soms behoefte om iets te doen.......... Knipoog smiley

Ik denk dat Chat meer het aanroepen van de doden bedoeld,of ze bij ons willen zijn in moeilijke tijden?Ik vind dat idee heel eng(1 alziend oog is genoeg Knipoog smiley ),ik houd me er niet mee bezig.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 13:00
BerichtOnderwerp: bidden naar overledenen

CHATULIEM619 schreef:
Mijn vraag was ook "valt je niet op.." je moet er maar eens op letten hoe vaak de laatste tijd dat gezegd wordt...

Tja,hoeveel bermmonumenten duiken er hier en daar op?En waarom gaan mensen steeds naar het kerkhof?
Die mensen zoeken iets,een bevestiging,steun of...wie weet wat.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:49
BerichtOnderwerp: Het weer

XABIA794 schreef:
gisteren verse graskaas gekocht in Nederland, zal wel naar regenwater smaken Twijfelende smiley

Het is hier droog........maar nu waait er vanuit dat rottige westen weer allemaal rotzooi binnen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 18:19

We zijn slimmer dan mannen

Het lijkt wel alsof we mannen aan alle kanten inhalen. We zijn steeds vaker hoger opgeleid, gaan vaker vreemd en nu blijkt ons IQ ook hoger te zijn dan die van mannen.

Met deze ontdekking kwam de Nieuw-Zeelandse psycholoog James Flynn in de Britse krant The Sunday Times.

IQ-scores gestegen

”In de afgelopen honderd jaar stegen zowel de IQ-scores van mannen als vrouwen, maar het IQ van de vrouwen steeg sneller”, aldus Fynn. Volgens de psycholoog is dit een gevolg van de vooruitgang. ”De hersenen passen zich aan de complexiteit van de moderne wereld aan."

Waarom slimmer?

Flynn komt met nog een paar mogelijke oorzaken. Zo doen vrouwen vaak aan multitasken in gezin en werk. Een andere verklaring is dat vrouwen altijd een hoger IQ hadden, maar zich dat nu pas realiseren. Flynn zegt wel dat er meer onderzoek moet worden gedaan om de inhaalbeweging nader te verklaren.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:28

ZEELAND736 schreef:
DAH KLINK WEER NIE LIEF HE!!!!!!!!!

Misschien wil ik wel dat die klus zolang duurt......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:06

ZEELAND736 schreef:
Nee van die dansende wasmachine natuurlijk!!!
Of zit je te wachten dat er 1 van de ladder valt?? Knipoog smiley

Nee alsjeblieft niet zeg.......ik wacht tot hij klaar is,tot hij zover is poets ik trouw zn huis.........ik heb zo'n vaag vermoeden dat die verfklus tot in de eeuwigheid gaat duren Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:24

ZEELAND736 schreef:
Foto gemaakt???

Nee......hij is nog niet klaar met het verven van mijn huis ....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:20
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

FRANKT627 schreef:
Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is.

Ik heb eigenlijk geen echt slechte ervaringen,de mannen waren over het algemeen beleefd en niet opdringerig.........ik wilde altijd liever een activiteit doen,heb wel eens met iemand gegeten maar als er dan stiltes vallen wordt het erg akelig......
Niet teveel piekeren over wat er zou kunnen gebeuren maar eens de sprong wagen! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 100 Volgende
Pagina 20 van 100