Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 21:15
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee......... Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook????? |
Ja , ik kijk ook wel eens W-tje ( als ik niet in slaap val)
Visser die het RD ook leest , doorneemt , maar nog niks over BZV gelezen heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:02
Onderwerp: Vakantie 2012
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lekker Visser... Zien we Mario in de zon......terwijl wij hier in de regen zaten..... En dan zeg jij nog: kom maar op.....
oeps, ik lijk op iemand met die smiley's |
Regen? Wat voor regen? Heb heel de middag heerlijk in de zon gestaan op het strand van Vlissingen.
Laten we maar hopen dat het bij Mario niet teveel spettert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zie net dat ik 6.5 gyg aan foto's en filmpjes heb |
Al zijn het er 100 ... maakt niet uit , gooi ze er maar op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:01
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | (droomde je toen...of schoot het bier naar je hoofd??? |
Nee , IK droomde niet . En bier lust ik niet . En gistermiddag stond de thermometer hier echt op 28 graden .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:41
Onderwerp: Humor
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ach ga vissen |
Zin om mee te gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:35
Onderwerp: wonderen
|
|
|
PETRA944 schreef: | whaaa haaa haa echt zonder bril, vond het al zo lief dat ze speciaal voor jou d eletters veranderde, rekening er mee houdend dat je misschien een leesbril al nodig hebt. waar je nog niet aan toe wil geven |
Ja hoor , ik geef het toe . Ik heb een leesbril . En het grote wonder? Ik heb em niet eens nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:26
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En ja hoe meer geld je geeft in een enveloppie of overmaakt, of per machtiging, hoe meer aandacht, da's bij Trin ook zo, heb ik uit de 1ste hand. Zelf gezien ook, wordt er meer voor je gebeden, ja ik gaf braaf 10% en meer en dat jarenlang, zo ook aan een evangelisch christelijk gedoe voor verslaafden....ja, en die nemen alleen mensen op, die geen problemen hebben, voor de slagingspercentage, nou en ik had echt veel geld gegeven, hele grote giften maakte ik over bij een acceptgiro die ik maadelijks kreeg bij een magazine..., mijn 1ste man zei of ik wel lekker ben, maar ja, ik zei ze doen zoveel goeds....en toen ik ze nodig had(medicijnen), kreeg ik te horen je redt het toch niet, nadat ik me hele prive alles had verteld....
Incestslachtoffers komen er niet in hoorde ik van een ex-medewerker, want ze moeten kunnen schrijven over de triomfantelijke hereniging tussen ouders en kind....voor giften van traditionele kerken, en ja, dan is dat niet representatief...Lézen: het slaat hierop, wat hierboven staat...vetgedrukt |
Ja , lezen kan ik nog goed hoor , ook nog zonder bril . Maar dit stukje is weer geknipt uit een vorig stuk . En die laatste 3 woorden ..... die heb ik òòk gelezen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Visser:
Dat is mijn mening, en ja, dat kan daaronder vallen
Ik gebruik iig normale tekstgroote en ik zeg dingen die zo zijn.
|
Inderdaad ja , dat is jouw mening en daaruit valt op te maken dat je zeer weinig respect hebt voor anders-gelovigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:09
Onderwerp: Huisdier na 4 okt;)
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Leuke reactie's al..wow!
Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor. ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..
|
maar kende je ze wel uit elkaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het vertrouwen van TRIN...
En kijk dan eens naar Van der Steen en zijn organisatie TRIN. Hoe vol vertrouwen zijn zij over datgene wat ze zelf verkondigen, namelijk de financiële voorspoed die God geven zal?
Was het niet tijdens de door TRIN georganiseerde Heaven on Earth Conferentie 2009 in Zwolle dat de organisatie het publiek er meerdere keren toe opriep om meer liefdesgaven te geven? Riep Willem Ouweneel niet op om vooral grote giften te doneren (omdat TRIN anders met een fiks tekort zou blijven zitten)?
Bron: verleiding
Dus, dat wordt sparen Petra,....we willen toch niet dat Trín met fikse tekorten blijft zitten.....heb je weleens gezien in wat voor wagens de leiders rijden, hoe ze wonen etc.
Ik ben er zo klaar mee, wie kent pastor Brain uit mexico nog, die er met 300.000 euro vandoor ging naar mexico, onvindbaar... De fanatiekste leden van de kerk(sekte), zeiden toen het is een sekte, toen pas....en met z'n tienen op een kamer slapen en wonen, heel hun inkomen afstaan elke maand, ze kregen een tientje zakgeld...4 uur slaap per dag...deze sektes bestaan nog steeds hier in nederland, meestal grote steden...maar ja, alleen succesverhalen op YouTube...de massaal in tongen bleren stukken zijn eruit geknipt, evenasl dat vallen etc.
En ja hoe meer geld je geeft in een enveloppie of overmaakt, of per machtiging, hoe meer aandacht, da's bij Trin ook zo, heb ik uit de 1ste hand. Zelf gezien ook, wordt er meer voor je gebeden, ja ik gaf braaf 10% en meer en dat jarenlang, zo ook aan een evangelisch christelijk gedoe voor verslaafden....ja, en die nemen alleen mensen op, die geen problemen hebben, voor de slagingspercentage, nou en ik had echt veel geld gegeven, hele grote giften maakte ik over bij een acceptgiro die ik maadelijks kreeg bij een magazine..., mijn 1ste man zei of ik wel lekker ben, maar ja, ik zei ze doen zoveel goeds....en toen ik ze nodig had(medicijnen), kreeg ik te horen je redt het toch niet, nadat ik me hele prive alles had verteld....
Incestslachtoffers komen er niet in hoorde ik van een ex-medewerker, want ze moeten kunnen schrijven over de triomfantelijke hereniging tussen ouders en kind....voor giften van traditionele kerken, en ja, dan is dat niet representatief...
Ja, vergis je niet, kom al tien jaar in een spijtoptanten kerk...waar ik de naam even niet van noem...naast de PKN waar ik kom nou fantastische mensen.
Kom je bij Trin, heb je met wat oude spulletjes je huissie gezelligg gemaakt, komen ze ff zeggen dat je de geest(demon) van armoede hebt....
Ja, ik heb hier geen woorden voor, en dat geschreeuw in die diensten....
[color=#FF0000]Achterlijke schijnheilige idioten.[/color] |
En dit valt bij jou ook nog onder de noemer "waarschuwen"? BAH!!!
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 8 oktober 2012, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weer terug na twee weken Turkije, heel bijzonder en veel gezien. Alleen voor het weer zou ik weer terug gaan. scheelt een graadje of 20, in de plus dan he |
Niet overdrijven he Mario , hier was het gisteren in het zonnetje ook nog 28 graden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:53
Onderwerp: Humor
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ik geef het op...christenen hebben blijkbaar geen humor. Ach ja, in de Bijbel kom je ook weinig humor tegen, dus jullie zullen wel gelijk hebben. |
Sjonge , jij hebt eeeeeeeecht humor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zal jullie even jaloers maken met een paar mooie foto's, als ik tijd heb dan he. |
Leuk Mario , kom maar op met die foto's.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 20:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat wordt het weer morgen dan? |
In Zeeland zon en de rest , dat vertelt Pietje straks wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 23:29
Onderwerp: Huisdier na 4 okt;)
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja,hoeveel plezier kan ik aan een huisdier hebben? geef ik alleen liefde,of krijg ik het ook van ze terug.. |
Mijn enigste huisdieren zijn m'n vissen in de vijver . Geef ze heel veel liefde , eten krijgen ze elke dag . En ja hoor , krijg ook liefde terug .....een maand of wat geleden hebben ze mij verblijd met een drieling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 22:54
Onderwerp: speed date in alphen aan de rijn
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Visser visser hoe vaak moet ik het nog zeggen: als ik zoiets zeg dan IS het zo!! en t staat ook wit op blauw op de Homepage van cm |
En toen was vissertje stil . 't is dat je zegt dat het op de homepage staat . Maar ik wist natuurlijk niet dat het gisteren 6 okt. was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 19:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nu is Visser stil he! .... |
Graag meer bewijs .... want het is alleen maar van HOREN zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 17:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | 'k Hoor net van Piet Paulusma dat er hier vorst aan de grond komt, wel 3 graden. De visjes maar weer mutsje op doen en vinschoentjes aan, |
Dat heb ik gisteren toch al gezegd? Pietje leest ook het forum zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 11:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Was het niet gisteren? |
Was het gistern dan 20 okt.? Dan kan dat wel kloppen ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:17
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Zoooo vissertje..... Geen vlekken in je broek? Zo ja...dan heb je voor gek gelopen vandaag...dussss praten we dan over het slechtste moment van de dag..toch?
Kwam je er zonder kleerscheuren/vlekken vanaf,,,tja......dan praten we over een goed moment zeg maar... |
Haha ha ,,, ook vandaag was het nog gesprek van de dag/ ochtend. Zo blijf je nog es lachen . En wat dat betreft ...... dan heb ik vandaag ook weer goeie momenten beleefd. Hahahahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:11
|
|
|
Het vriest al bijna . Nog even dan hebben we weer sneeuw denk ik. Ook leuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Loop je niet achter??? Dat is toch allang geweest??? |
20 okt toch? Wel bij de les blijven hoor Zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 23:31
|
|
|
STEENTJE178 schreef: |
Volgens mij mag CM wel maatregelen treffen, voordat er door een hier georganiseerd uitje leden gespietst gaan worden.....
Ik bedoel........... na al het wedervaren in Haren, lijkt het me zo ook niet fijn in Alphen aan de Rijn...... |
Maar wat ik nu mee maak...... klik je op het rode vakje speeddaten krijg je te zien dat de inschrijving gesloten is . Anders kregen de mannen altijd nog een mail , dat er nog mannen gezocht werden . Nu niet . De animo wordt groter en groter .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:41
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Zo , de frietpan heeft weer zn werk gedaan, tijd voor een schoonmaakbeurt en nieuw vet. Helaas waren de mossels te duur naar mn zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:24
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik had om 10 uur de boodschappen al in huis,een band geplakt,een regenton aangesloten ...........nu verveel ik me rot |
Dat heb ik nu ook. Heel de ochtend gewerkt , gegeten , boodschappen gedaan, en nu ????????? 'k ga maar ff siësta houden denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:18
|
|
|
Nu we het hier toch over babytjes hebben..... kreeg vandaag 2 geboortekaartjes met de post . Eén van een nicht en één van een neef. Broer en zus bij wie allebei op dezelfde dag een klein vissertje geboren is .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Men was je op je werk aan het weekend toe geloof ik......jij was toch geen kort lontje? (grappig gezien je lengte..... ) |
Haha , nee hoor , vissertje was één van degenen die alles lijdzaam mocht aanzien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:05
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha leuk, visser volgens mij ben jij echt een beetje mum aan het worden , maar fijn dat je huis prachtig geworden is, zag jij er destijds niet tegenop? tegenover die hele renovatie? Schreef je volgens mij toen nog dat het alleen maar gezellig is zo,n blik mannen om je heen, 2 jaar geleden gingen ze bij mij het huis verven, we hebben toen zo gelachen met die gasten, dat als ik er aan terug denk al weer moet lachen. |
Met mijn huis is er niks gebeurd hoor. Heb je ook al last van het MUM-virus? Het was miss C hoor wiens huis gerenoveerd is.
|
|
Naar boven |
|
|