Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 00:14
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
YELNIN491 schreef: | leve de flitspalen, joepie, geld in het schatkistje |
flitspalen hebben ze niet in friesland....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 23:21
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik heb het over angstig (bang) voor je zonden, daar waar je de drie eenheid verdriet mee doet. Voor die zonden ben ik angstig, die wil je niet doen, en die doen we elke dag, en soms worden die je bewust. Daar heb ik wel degelijk angst om, het is maar makkelijk om dan te stellen, we gaan niet naar de hel, omdat onze zonden zijn vergeven door het bloed van Christus. En om het te vergelijken met je aardse vader, dat vind ik persoonlijk onverantwoord, die ziet niet wat jij in het verborgene uitspookt. God wel. Dus eigenlijk, nog het meest angstig voor mezelf. |
Gerrit, bedoel je nu niet de gezonde 'vreze des Heeren', het respect en ontzag hebben voor de Heere?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 21 oktober 2011, 23:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 23:08
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Toch blijft het een lastige vraag, Thomas. Als je 'nee' invult, kan dat geïnterpreteerd worden als 'die heeft niks met kinderen of staat niet open voor de kinderen van de ander'. En dat hoeft echt niet zo te zijn. Je kunt gek op kinderen zijn, maar niet (meer) de wens hebben om ze zelf te krijgen. Het gaat hier waarschijnlijk om de vraag of iemand (biologisch) moeder/vader wil worden (sommigen hebben wél de wens, maar weten dat het niet kan), maar er zijn ook nog andere mogelijkheden. Er is ook nog de optie 'hangt er vanaf'. Dan hou je het lekker vaag. |
Ja, dat schoot ook even door mij heen...of dat een 'nee' op deze vraag wordt geinterpreteerd in die zin dat er geen behoefte is aan kinderen, ook niet van een ander. Als je geen kinderen meer kunt krijgen is de wens er nog wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 22:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | 1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single F. Happy single maar het voelt niet zo G. vrijgezellig H. In een relatie Speciaal voor leanne
Hebben we ze nu dan wel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 22:34
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tis een man Annette Beste vent hoor maar zelf schrijft tie ook niet op wat tie at dus waarom doen wij aan de rammeldan |
Volgens mij eet hij nog steeds van de beenham met gevulde aardappeltjes..... ....en rammelt dan....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 21 oktober 2011, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 22:04
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeee niet nog een nieuw lijstjeee |
Kun je toch gewoon een optie toevoegen:
* anders, nl..................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:21
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zo en vandaag zijn al de dames aan de ram ze dan Er wordt in iedergeval niet gegeten |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:20
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARIO216 schreef: | "Alleen het huwelijk kan de man van de kwaal, vrijgezel te zijn, genezen, maar het is in een paardemiddel." René Filloux |
....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wakker worden in de armen van de man van wie ik hou...en die ik helemaal te gek vind ...en...hij houdt ook van mij.. |
Fijn Marian, hoop dat je nu echt gelukkig bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 12:58
|
|
|
[quote=ERIKA129](qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. (bezigheden binnenshuis hebbende) F. Happy single b.b.h.h. (bezigheden buitenshuis hebbende) G. Happy single maar het voelt niet zo
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 03:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:30
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | eindelijk tijd om vlees te sudderen, dus eindelijk hutspot, lekker met een kwak mosterd |
jij maakt hutspot met draadjesvlees? da's eigenlijk een heerlijk idee.....heb je er meteen ook lekkere jus bij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 10:44
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En vandaag weer precies het zelfde het is en blijft lekker |
Heb je mijn recept al geprobeerd.... (zie dit topic, vrijdag 14 oktober)
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 20 oktober 2011, 11:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:08
Onderwerp: Concert Jan Vayne, Martin Mans en ....
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard. |
ja...dan is zelfs een duppie weggegooid geld...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:53
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja...mannen van Mars, toch? |
spelen gewoon 'hard to get' of hoort dat bij Venus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tjonge wat kan jij klagen enne hij heet wil die van carien |
nee toch, die van carien heet géén wil zover ik weet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:43
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar ben je naartoe dan op vakantie? Ieder geval niet in zeeland want hier was het vandaag prachtig weer.
En in zeeland is het volgende week pas vakantie |
omdat het in zeeland nú geen vakantie is, kan ik natuurlijk nú wél op vakantie in Zeeland zijn...dus....pas maar op....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen. Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000 De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500
tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.
vraagje: waar gaan de kois heen? |
kois..... ...k zech maa' nytz... .....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 19 oktober 2011, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:02
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zeg mevrouw....ik dacht dat het in julli regio déze week vakantie was. |
Wel meneer, dát klopt als een bus.....en wat voor een vakantieweertje...hagel, regen , onweer.....kan niet beter!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:01
Onderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hallo Cm'ers !!!!!!
Wij hadden weer eens zin om uit eten te gaan en willen dit doen in een heel speciaal restaurant. Waar je heel bijzondere dingen kunt eten/drinken. Heb je weleens gehoord van een banenbiertje. Dat kun je daat krijgen. We willen dit doen op zaterdag 12 November a.s. en om een uur of 20.00 verzamelen. Het adres:
Afrikaans Restaurant Safari Fluitersstraat 80 3901 DL Veenendaal Tel. 0318-555927
Meer informatie: http://www.afrika-restaurant.nl/
De volgende personen gaan alvast mee:
Erika129 Marianne338 Herman040 Mario216
Misschien een leuk om het boven je profiel te zitten door op het pribord te plaatsen. |
Mmmmmm, de menukaart ziet er niet verkeerd uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:53
Onderwerp: opbouwen van een relatie
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, je moet elkaar denk ik in het begin vooral de ruimte geven. Te snel en te vaak bij elkaar kan enorm verstikkend werken. Als je alles meteen met elkaar wilt uitpraten kan het juist heel benauwend werken, voordat je het weet ben je emotioneel afhankelijk van elkaar geworden... |
Wat versta je onder emotionele afhankelijkheid en waarom is te vaak bij elkaar zijn in het begin van een relatie voor jou verstikkend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:51
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Speciaal voor lekkerbekkies. 1 hele beenham 500gram, witlof gegaard in roomboter met runderboillon, witlof met ham en kaas, en gevulde aardappeltjes, ligt gefruit. Je mot alleen geen lid van weet watjers zijn, want de calorieen vliegen je om de oren Maaaaaarrrrrrrrrrr lekker, lekker. Tis net of een kudde engeltjes op je tong ppppIssssen |
Dat klinkt lekker.... maar wat versta je onder gevulde aardappeltjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 14:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk weertje vandaag Echt geen winterjas nodig |
In welk gedeelte van 0318 woon jij?... ....Het bliksemt en het dondert hier....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 19 oktober 2011, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 16:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou en ik dan! Net een nieuwe blouse gekocht (uitverkopie, maar dat stond er niet op), heftig de w.c. aan het schoonboenen met een druppie chloor.... weg blouse....één grote witte vlek! Kan wel janken! |
Tjonge, wat zul jij balen!!.....Opnieuw verven een optie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 11:36
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Motieven omschrijven is het moeilijkste wat er is. En aangeven wat voor motieven goed zijn en welke niet, is nog moeilijker. Is het niet vaak zo, dat er onbewust bepaalde motieven meespelen? En je kunt voor jezelf wel lopen te ontkennen dat je bepaalde motieven niet hebt, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn? Ieder mens is uniek. Ieder mens moet hierin zijn eigen weg zoeken. Je kunt hooguit kijken naar je eigen emotie in deze. Want volgens mij geeft die emotie weer, hoe je je voelt in de relatie. Je kunt heel theoretisch een bepaalde tijdslijn uitstippelen, en dan kun je benauwd worden bij de gedachte eraan. Volgens mij zijn de emoties veel belangrijker dan de motieven... |
Wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen....een wazige reactie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 21:07
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
PIETER649 schreef: | lees jij je woordenboek maar als Annette792 het correct had, had ik schrot wel met een hoofdletter geschreven |
je weet heel goed dat Annette en ik het goed hebben..... http://youtu.be/5nmh8EF7n94
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 20:52
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dank je Chat.
De kranten staan er al jaren bol van dat de juffen en meesters die opgeleid zijn aan de pabo absoluut onvoldoende taal- en rekenkennis hebben. Annette050 laat weer blijken dat ook zij een slachtoffer van de mammoetwet is...
Arm arm land, waar moet dat heen met de jeugd
Een land dat voor de mammoet zwicht, verliest meer dan woordkunde en spellingsinzicht, daar dooft het licht.. |
ff de bijdrage van Annette792 lezen....
|
|
Naar boven |
|
|