Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 18:02
Onderwerp: operatie
|
|
|
JOSINA022 schreef: | dank je wel! En genieten doe ik zeker hoor! |
Vooral als dan ome Frank nog langs komt met allemaal lekkere dingen ow wat zal jij genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 18:01
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ja, en volgens mij lukt het me aardig... |
geloof er niks van jullie kunnen beide niet zonder cm We zien jullie binnen afzienbare tijd wel weer verschijnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 18:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb je genoeg kleren in de kasten? |
Ach scheelt met dit weer komende winterkleren er bijna aan te pas en de was, was met zomerkleding Het is vanmiddag geloof ik niet meer droog geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:58
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Nee, dat bedoel ik niet, dat hij zou moeten huichelen, maar misschien hebben de nabestaanden zelf grote geestelijke nood als ze veel van die persoon hebben gehouden. Verwijten zichzelf misschien van alles. Ik dacht meer in de trant van het gegeven, dat de pastoor misschien meer pastorale nazorg aan de nabestaanden had kunnen geven. Zij moeten omgaan met de gedachte, het weten, dat een geliefde na zijn dood misschien niet bij de Heere is. De pastoor gaat toch ook altijd vooraf in gesprek met de naaste nabestaanden. Hij kan dan zien wat er speelt, ook in een familie. Zo zou hij misschien tijdens zo een ceremonie pastorale zorg kunnen bieden aan een hele familie tijdens. De nabestaanden zouden heel goed kunnen beseffen dat zelfmoord niet goed is.
Als het voor de nabestaande zou zijn omdat die in grote geestelijke nood zouden kunnen verkeren (wat ik me zou kunnen indeneken) dan kan de pastoor/dominee toch een samenkomst beleggen met de familie om er samen over te praten, verdriet toe te laten e.d maar daarmee hoeft hij niet de dienst te leiden en kan hij de familie toch bijstaan, en de pastorale zorg bieden. Maar goed, het is wel hypothetisch wat ik hier schrijf.
En de Heere God moet centraal staan...dat blijft een gegeven waar ik het helemaal mee eens ben. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:54
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Haha, ja ik heb wel een hond. Alleen was het op dat moment net even droog hier. Ik ben niet geweest trouwens |
Ben ik blij dat ik geenhond heb Ik mag lekker binnen zitten straks de kaarsjes aan, leuk programma op tv zoeken en ik vermaak me best Elk jaargetiijde heeft zijn charmes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:45
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Alweer Mariska en Griffin... Wat zijn jullie weer heeeeeerlijk positief.
Gun mij ook een beetje mooi weer ja! |
sommigen bekijken het ook altijd van de zonnige kant he vind het weer nog niet zo slecht maar er komt alwel meer wind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:42
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Vraag je geen mannelijke hulp? |
Frank zeker Dan ligt de strijk er volgend jaar nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Genieten zeker, lekker weer in mijn eigen bedje kunnen slapen! |
Hey Welkom thuis! Nu lekker bijkomen en je rust pakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:55
|
|
|
Gisteren om zeven uur de was aangezet! En er vanmorgen om 10.00 uur achter komen dat deze nog braaf in de machine zit Dat wordt een heerlijke strijk en daar heb ik zo'n hekel aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ... dit konijn cm gaat verlaten... |
het most verboden worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb jij ons soms iets meer te vertellen? |
ikke Nee helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:51
Onderwerp: Welke bijbel lezen we?
|
|
|
Ik heb toen ik 8 jaar geleden op mezelf ging aan mijn moeder een grote bijbel gevraagt dit is de statenvertaling.
Tegenwoordig gebruiken we in de kerken de HSV vind dit wel een mooie vertaling blijft dicht bij de statenvertaling maar in een wat begrijpbare taal,en wat ik er ook mooi aanvind is dat de formulieren er zowel klassiek als de herziene erin staan.
Zelf lees ik ook vaak uit een dagboek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kun je dat eten? |
Dan maar lekker pepernoten helaas een verslaving en dan liggen ze nu alin de winkel
Maar het weer vandaag ziet ernaar uut dat het ken vriezen en dooien, dus ik houd de was maar binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee nog niet, wordt om 11 uur gehaald. |
Super!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:39
|
|
|
... je ook in deze tijd het al gezellig binnen kan zijn? ... met kaarsjes aan ... muziekje erbij ... en een goed boek? ... nog fijner natuurlijk met goed gezelschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Voor zover nu...zeker gebedsverhoring!
Maar gebed blijft noodzakelijk, zeker nu mijn hb zo raar doet en ik daar erge vervelende gevolgen van ondervind. En ook wéér een flinke aanslag heb gehad op mijn conditie (die toch al niet best was). Ik heb nog een héle lange weg te gaan voordat ik weer een beetje de oude ben van voor mijn 1e operatie ruim 3,5 maand geleden. |
Bent uwes al in uw lekkere eigen huisie??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 20:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | het heeft even geduurd, maar hier dan toch het laatste nieuws:
de ontstekingswaarden zijn verder gedaald en da's heel gunstig. Echter is mijn hb ook weer gezakt, maar niet zover dat ik weer een zakje bloed nodig heb. Wel moet ik aan de medicijnen daarvoor en natuurlijk qua voeding het nodige. Hm...verplicht biefstuk eten
Inmiddels ben ik voorzien met een wachtlijst aan instructies en mag ik morgen dan toch echt naar huis! |
Super mooi nieuws meid! En die biefstuk beter dan droppies moet Frank je wat anders komen brengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 18:48
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, hier idem dito. Toch wel vreemd, bijna elke dag onweer op de Veluwe. |
Idd ja is echt niet eerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 18:18
|
|
|
Oeps amper thuis vanmiddag 14.30 uur zware hoosbui en flinke onweer T'most niet magge
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:25
Onderwerp: Singledag 2012 ?!
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ooit Aardrijkskunde gehad, Hannah? |
Als ze het gehad heeft is er weinig van blijven hangen Scheveningen valt onder oost??? Ooit van het Westen gehoord?? dat is daar waar de zee is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:10
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Graag de echte zomer, zoals Thomas schrijft. En als ik echt moet kiezen tussen herfst en winter, geef mij dan maar de herfst. de wibnterkou is niet zo erg maar de gladheid wel. brrrrrr
|
Hoho je huilt te vroeg he effe wachten met die tranen tot het echt glad is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!! |
Ook niet zo vreemd eigenlijk als je nagaat dat tie naar het ziekenhuis werdt gestuurd, wie heeft daar nu zin in zelfs een kaart niet blijkt nu wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:07
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik zeg ook niets meer, want ik had het koud getypt, en de zon gaat schijnen |
Wilde al zeggen hij schijnt toch echt heeeeeel lekker Alleen veel wind das nu weer wat minder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het is nog ff afwachten...1 catheter is eruit en dat gaat goed. Nu nog ff weer bloedprikken en die waardes afwachten. Aan de hand van die waardes wordt bekeken of de drain er ook uit mag en of ik vandaag huiswaarts mag keren! |
Hoop voor je dat je naar huis mag Jose maar dan komen al die kaarten nog later aan dan die van Frank Eerst naar het ziekenhuis daar doen ze er vijf dagen over omze te bezorgen en dan nog doorsturen naar jou huis dus eind volgende week heb je ze wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | dit raaaaaaaaaaaadt je niet....ik heb een kaart gekregen van Frank en Floshke En hij wil mijn vingers laten ingipsen
Jawel, Frank, je kaart is gearriveerd en dank je wel! |
NEeeeeeeeee zeg hij is aangekomen Niet te geloven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 08:21
|
|
|
Zonnetje schijnt weer heerlijk Als die nou ook maarr lekker blijft schijnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En of dat een verschil is! Alleen het zicht al...hoe wit kan een mens zien zeg.
Inmiddels zijn de laatste uitslagen ook binnen en de ontstekingswaarden zijn naar beneden, dus ook de goede kant op!
En nu gaan we voor de rest ook de goede kant op...is althans de bedoeling |
Als dat eens waar mocht zijn meid hoop en bid met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Erika en Frank...beetje ruzie maken hier en dat op zondag
Kaartje zal vast nog wel terecht komen, postkamer is echter dicht in het weekend Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen |
ik deed niks vroeg alleen of tie hem wel goed had gestuurd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:26
|
|
|
TINK100 schreef: | amper regen en onweer gehad...ppppfffff...was dit het nou???? |
Hier ook behoorlijk gehoost plus wind die opeens op kwam zetten en een behoorlijke tijd onweer. Verdreef wel het benauwd warme gevoel
|
|
Naar boven |
|
|